• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Cato Guntveit.

Started by Kararay, November 05, 2007, 17:28:56 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kararay

Den evigunge Cato Guntveit mener eg har overbevist i 2007. Og Bergenser som han e, med ny treårs-kontrakt og følgende kommentar: "Ingen spillere er større enn laget og klubben" (sikter sikkert til MA) så fortjener den mannen en skikkelig sang.

og ka passer bedre til en mann med slike holdninger en den gamle Roger Helland sangen?

Han ska få min gamle Branndrakt når eg dør, Han ska få min gamle Branndrakt når eg dør, CATO elsker slit og smerte, dør for klubben i sitt hjerte, Han ska få min gamle Branndrakt når eg dør.... (ikkje før)
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

vebo

Tiocfaidh ár lá

millermania


Nixon

Rød makt på Hansa

Vestkanten

Heia Brann!

Hausberg

itt hjerte står i Brann......

Bossmann

Han fortjener ihvertfall en sang. Bra forslag,

Sissel

Helt enig, mannen fortjener virkelig en sang.

xTaTic

Quote from: "Kararay"Den evigunge Cato Guntveit mener eg har overbevist i 2007. Og Bergenser som han e, med ny treårs-kontrakt og følgende kommentar: "Ingen spillere er større enn laget og klubben" (sikter sikkert til MA) så fortjener den mannen en skikkelig sang.

og ka passer bedre til en mann med slike holdninger en den gamle Roger Helland sangen?

Han ska få min gamle Branndrakt når eg dør, Han ska få min gamle Branndrakt når eg dør, CATO elsker slit og smerte, dør for klubben i sitt hjerte, Han ska få min gamle Branndrakt når eg dør.... (ikkje før)

Tenkte på nøyaktig det samme tidligere i dag! (Great minds think alike! :D)
EG E MED!

Snublefot

Quote from: "xTaTic"
Quote from: "Kararay"Den evigunge Cato Guntveit mener eg har overbevist i 2007. Og Bergenser som han e, med ny treårs-kontrakt og følgende kommentar: "Ingen spillere er større enn laget og klubben" (sikter sikkert til MA) så fortjener den mannen en skikkelig sang.

og ka passer bedre til en mann med slike holdninger en den gamle Roger Helland sangen?

Han ska få min gamle Branndrakt når eg dør, Han ska få min gamle Branndrakt når eg dør, CATO elsker slit og smerte, dør for klubben i sitt hjerte, Han ska få min gamle Branndrakt når eg dør.... (ikkje før)

Tenkte på nøyaktig det samme tidligere i dag! (Great minds think alike! :D)
EG E MED!
¨

Cato har jo faktisk en sang..


Cato
Du e jo kjempegod
du finter alle mann
og ofrer alt for brann.



Hvorfor bytte når han allerede har en?  selv om helland sanger også såklart er bra..

vebo

Fordi den aldri blir sunget? Er mange som "har" sanger uten at de nødvendigvis funker.
Tiocfaidh ár lá

Snublefot

Quote from: "vebo"Fordi den aldri blir sunget? Er mange som "har" sanger uten at de nødvendigvis funker.


da er det jo bare å synge den da.. så henger folk seg på-.

xTaTic

Quote from: "Snublefot"
Quote from: "xTaTic"
Quote from: "Kararay"Den evigunge Cato Guntveit mener eg har overbevist i 2007. Og Bergenser som han e, med ny treårs-kontrakt og følgende kommentar: "Ingen spillere er større enn laget og klubben" (sikter sikkert til MA) så fortjener den mannen en skikkelig sang.

og ka passer bedre til en mann med slike holdninger en den gamle Roger Helland sangen?

Han ska få min gamle Branndrakt når eg dør, Han ska få min gamle Branndrakt når eg dør, CATO elsker slit og smerte, dør for klubben i sitt hjerte, Han ska få min gamle Branndrakt når eg dør.... (ikkje før)

Tenkte på nøyaktig det samme tidligere i dag! (Great minds think alike! :D)
EG E MED!
¨

Cato har jo faktisk en sang..


Cato
Du e jo kjempegod
du finter alle mann
og ofrer alt for brann.



Hvorfor bytte når han allerede har en?  selv om helland sanger også såklart er bra..

Ser poenget ditt, men den "Helland sangen" vil være en fantastisk måte å vise ham at vi setter stooor pris på alle de årene han har gitt alt for "klubben i sitt hjerte", og det kan jo ikke være noe tvil om at han setter klubben fremfor seg selv på en ganske unik måte!

smaalanda

Den sangen der er bedre enn "Cato, cato du er så jæla god" og synger lett med på denne "nye her" Helge Haugen hadde vel denne før, selv om den aldri ble sunget. Bra forslag!
KMO!!!

vebo

Quote from: "Snublefot"
Quote from: "vebo"Fordi den aldri blir sunget? Er mange som "har" sanger uten at de nødvendigvis funker.


da er det jo bare å synge den da.. så henger folk seg på-.


Hvorfor? Jeg liker jo denne bedre, var du som ville ha den gamle:P
Tiocfaidh ár lá

Baunebob


fortune

Hvem av backene våre har davy-crocket sangen da? Hanstveit?
First is first, second is nothing

Go Up