• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Stallen 2011 - status

Started by Xminator, November 05, 2007, 15:44:40 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Quote from: nero on February 20, 2009, 18:14:21 PMForsvaret har sluppet inn massevis av mål i mange år. Holmvik virker dårligere enn Hans Tveit. Dødballer er vi sjanseløse mot, tydeligvis. Steinar Nilsen har ihvertfall kunnskap om en ting, og det er forsvarsspill. Når ikke han klarer å forbedre det defensive, melder det seg en mistanke om at spillerne rett og slett ikke er gode nok. Målforskjellen lyver ikke, dette forsvaret fungerer ikke spesielt godt.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

nero

Quote from: posemedsnopi on February 20, 2009, 18:34:22 PM
Ble fryktelig spent på hvilken målsetning Brann har for denne sesongen. For ett år siden skulle Brann ta to gull og kvalifisere seg til CL... Tror ikkje Brann skal ha særlig forhåpninger om å havne blant topp fire.


Alt annet enn Adeccoliga 2010 må være godkjent med denne stallen.
Lions led by donkeys.

Belfort

Holder vi plassen med god margin bør vi faktisk være fornøyd i år. Dette er ikke krisemaksimering men de harde realitetene. Så er spørsmålet om Bergen aksepterer et høyst middelmådig år.

psv-hasund

Jeg synes det er altfor mye svartmaling. Dagens stall er i heldige øyeblikk en medalje kandidat.

Opdal er en tidligere landslagskeeper som er en av de to best enorske keeperne i tippeligaen når han er i form. Jeg mener det er litt tynt på benken, men begge reservene er god nok i enkeltkamper som backup.

Forsvaret vårt er nærmest identisk med gullsesongen. Jeg ville ønsket en forsterkning på backen (venstre) men Holmvik har vist i Stabek at han holder et bra nivå. Birkir, Armann og Yaw holder et brukbart tippeliga nivå. Jeg ser vi er utsatt for skader her, men de 5 beste holder et bra nivå.

Midtbanen holder et bra tippeliga nivå. Hassan var en av Branns beste og har prestert bra i Frakrike. De begynner å bli noen år siden men jeg har tro på at han kan finne tilbake, Bakke har et stort potensiale og Gylfi har historisk scoret mange mål. Austin har allerde vist at han får en god sesong.

Det er ikke så mange klubber som matcher Solli og PVM på kantene med Huseklepp som backup.

Angrepet vårt består av Karadas som har vært god i Benfica og David Nielsen som kan score mål. Vi har Huseklepp i bakhånd. Han bør nok enten stå høyt som ving eller brukes som spiss for å presse motstanderen bakover på banen.

Klarer vi å holde troppen skadefri tror jeg stallen er god nok, men vi er mer sårbare enn vi var i gullsesongen.

Jeg savner en Charlie Miller og en Helstad, men jeg tror vi kan lage et spille mønster som fungerer uten to sånne typer.


Observed

Er vell en del grunner til at en ikke kan kjøre bil når en drikker. Den ene er at dømmekraften går ned, det tror jeg er tilfellet med din også akkurat nå.

Belfort

Quote from: psv-hasund on February 21, 2009, 21:04:07 PM
Jeg synes det er altfor mye svartmaling. Dagens stall er i heldige øyeblikk en medalje kandidat.

Opdal er en tidligere landslagskeeper som er en av de to best enorske keeperne i tippeligaen når han er i form. Jeg mener det er litt tynt på benken, men begge reservene er god nok i enkeltkamper som backup.

Forsvaret vårt er nærmest identisk med gullsesongen. Jeg ville ønsket en forsterkning på backen (venstre) men Holmvik har vist i Stabek at han holder et bra nivå. Birkir, Armann og Yaw holder et brukbart tippeliga nivå. Jeg ser vi er utsatt for skader her, men de 5 beste holder et bra nivå.

Midtbanen holder et bra tippeliga nivå. Hassan var en av Branns beste og har prestert bra i Frakrike. De begynner å bli noen år siden men jeg har tro på at han kan finne tilbake, Bakke har et stort potensiale og Gylfi har historisk scoret mange mål. Austin har allerde vist at han får en god sesong.

Det er ikke så mange klubber som matcher Solli og PVM på kantene med Huseklepp som backup.

Angrepet vårt består av Karadas som har vært god i Benfica og David Nielsen som kan score mål. Vi har Huseklepp i bakhånd. Han bør nok enten stå høyt som ving eller brukes som spiss for å presse motstanderen bakover på banen.

Klarer vi å holde troppen skadefri tror jeg stallen er god nok, men vi er mer sårbare enn vi var i gullsesongen.

Jeg savner en Charlie Miller og en Helstad, men jeg tror vi kan lage et spille mønster som fungerer uten to sånne typer.




Jeg håper virkelig at du var litt lettere bedugget når du skrev dette innlegget.

dudo

Føler det er mange "har vært"-vurderinger i innlegget til psv-hasund. Det største problemet er at vi ikke har noen som kan score mål. Kanskje bare slått av at vi slipper inn alt for mange ...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Markmus

Quote from: dudo on February 21, 2009, 23:29:52 PM
Føler det er mange "har vært"-vurderinger i innlegget til psv-hasund. Det største problemet er at vi ikke har noen som kan score mål. Kanskje bare slått av at vi slipper inn alt for mange ...

Uenig. At vi ikke scorer mål er det klart største problemet. At vi faktisk scorte mål var jo samtidig en del av forsvaret vårt - motstanderne turte ikke gå så mye fremover fordi vi var jævlig målfarlige.
Ka du ve?

dudo

Joa, nå tenkte jeg helst på slik vi har fremstått post-Helstad.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Xminator

Nettopp. Fart i angrepet gjør at vi kan stå lavere. Slik det er nå tvinges Brann til å gå fremover, og ligger vi tilbake så kan motstander komprimere laget sitt høyere på banen uten å få de store farlighetene mot seg. Når vi går fremover åpner vi for de tabbene vi har sett i vinter.

Heispassasjer

Mange har vært inne på det og sagt at Branntroppen trenger en bjøllesau. Men hvor i helvete skal vi få det fra?
Vi har per dags dato ingen som kan være den lederen i laget som Martin Andresen var...... Dette har vært og er et problem vi har hatt siden seriegullet var kommet "hem".
Mulig dette er et mindre problem nå som vi har fått inn en mer autoritær trener enn hva Mjelde var, men så langt i oppkjøringen er det ingenting som tyder på at vi er bedre enn vi var i fjor høst....

Er dette noe vi burde prioritert foran det å hente en spiss. En type alà Riseth, Nannskog, Andresen, osv,osv..???? En som kan gå foran og piske opp stemningen når det trengs.

Noen som er enig?

Xminator

Ikke uten at "bjellesauen" også er bakromsspiss.

Huff

Quote from: Xminator on February 22, 2009, 22:08:08 PM
Ikke uten at "bjellesauen" også er bakromsspiss.


Gikk over vidden i sommer, jævlig mange bjellesauer der, spesielt i området rundt Rundemannen og nedfarten til Jordalen. Kanskje noen kan gå opp dit og ta med en ball, for å finne ut om noen av dem kan spille foppal og formodentlig om noen av dem er raske også. Kanskje vi bør dra opp et mål dit også for å finne ut om noen av dem kan putte?

Dette med ledertyper er et pluss, men ikke Alfa-Omega. det finnes fryktelig mange gode lag rundt omkring uten klare ledertyper, men kanskje våre spillere i utgangspunktet ikke er proffe nok til å klare seg uten en klar kaptein. Nå hadde vel vi ikke en klar kaptein i 2004, og da ble det bronse og cupgull. Forresten hadde jeg ikke klaget dersom vi hadde fått inn en ledertype av typen; klassestopper.

CFD

February 22, 2009, 23:07:34 PM #363 Last Edit: February 22, 2009, 23:10:13 PM by CFD
Quote from: Heispassasjer on February 22, 2009, 21:35:42 PM
Er dette noe vi burde prioritert foran det å hente en spiss. En type alà Riseth, Nannskog, Andresen, osv,osv..???? En som kan gå foran og piske opp stemningen når det trengs.

Noen som er enig?


Jeg er 99.5% sikker på at hvis Brann ønsker Riseth så får de han gratis ved å ta over lønnskostnadene. Topp type for fremtiden! Han har sikker trenerambisjoner så hvis det blir nødvendig med en ny trener trenger man ikke hente inn en ny. Men seriøst sett så ser jeg ingen grunn til at folk ønsker seg Riseth mtp på den lønna han hever :P
Han ligger omtrent på pris/ytelsesforholdet som Holmvik har pr idag. Han blir også henvist til benken hvis Pål Steffen Andresen blir skadefri.

posemedsnopi

Quote from: Huff on February 22, 2009, 22:23:27 PM
Quote from: Xminator on February 22, 2009, 22:08:08 PM
Ikke uten at "bjellesauen" også er bakromsspiss.


Gikk over vidden i sommer, jævlig mange bjellesauer der, spesielt i området rundt Rundemannen og nedfarten til Jordalen. Kanskje noen kan gå opp dit og ta med en ball, for å finne ut om noen av dem kan spille foppal og formodentlig om noen av dem er raske også. Kanskje vi bør dra opp et mål dit også for å finne ut om noen av dem kan putte?




De havnet nok på middagsbordet rundt om kring på vestlandet i julen. Vil Andresen lide samme sjebne?  ;D

thesevs

Det er vel Riseth-typen (minus trønder- og potetbondefaktoren) han tenker på... men selv da er jeg skeptisk.. hehe

Men om der var bjøllesau/William Wallace-typen så har jo vi Azar. Han er jo fortsatt typen som er mest troendes til å være litt mental
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Gulløl

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

dudo

"Fotballekspert" og "det er begrenset hvor mange spisser man kan ha i stallen" - man kan da ha mer enn én, Bakkerud?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gulløl

Dudo, Bakkerud sier ikke spisser, han sier at "det er jo begrenset hvor mange angripere man kan ha i en stall". Han har rett i det.

Pr. i dag har Brann hele 6 angripere i sin stall:

Matias Møvik
David Nielsen
Bjarte Haugsdal
Azar Karadas
Armann Björnsson
Erik Huseklepp

Får Brann inn et par nye angripere som forsterker stallen i løpet av året bør et par av dagens angripere ut av stallen.

Er enig i at stallen til Brann er oppskrytt, en del "stjerner" som ikke holder nivået lenger. I tillegg ser det ut som den unge lovende duoen Haugsdal og Møvik har en lang vei å gå for å komme opp på et akseptabelt nivå.

Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Heispassasjer

February 23, 2009, 01:43:25 AM #369 Last Edit: February 23, 2009, 01:45:31 AM by Heispassasjer
Hverken Haugsdal eller Møvik har vel fått nevneverdig tillit på førstelaget så langt. Haugsdal kom vel innpå mot slutten i den første treningskampen mot Legia (hvis jeg ikke husker feil) og gjorde sakene sine rimelig bra. Møvik har vel bare noen minutter så langt i år.

Men når jeg nå i skrivende stund tenker etter så er det vel ingen av de yngste i troppen som har spillt noe særlig og fått vist seg frem i treningskampene så langt. Hverken Jaiteh, Yaw, Haugsdal eller Møvik kan skilte med mer enn noen innhopp...
Burde ikke SN gitt de litt mere tillit eller tør han rett og slett ikke eksperimentere for mye?

Er faktisk litt overrasket over at Jaiteh ikke har fått spille mer....

dudo

Et noe kunstig skille, selv om jeg ser at definisjonen "angriper" passer Huseklepp som hånd i hanske. Poenget mitt er uansett at det bare er tre etablerte spillere i den kategorien, Nielsen, Karadas og Huseklepp. Dette er ikke for mange, ihvertfall ikke når man vet at Huseklepp også vurderes som ving. Björnsson må nok belage seg på å stå vel langt bak i køen ennå, selv om han har vært frisk i det siste.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

Jeg er skuffet over at Jaiteh ikke har fått spille mer, og den skuffelsen retter jeg helst mot Jaiteh selv. Nå skal det sies at det har vært noe skadegreier der (igjen), men det var da ikke verre enn at han spilte mot Løv-Ham, og har kommet innpå i andre kamper, om jeg ikke husker veldig feil. Yaw har derimot fått litt tillit, sist mot Godset når han erstattet selveste Krissy pga elendig spill.

Haugsdal var bra i det første innhoppet, etter det har han ikke vist noe. Det viktigste der er i mine øyne uansett at han faktisk har vist noe.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Er det noen her inne som seriøst ønsker Riseth?
Han er på vei nedover, spiller stygt, og er en gammel og sur sutrende gubbe. Hvem kan vel glemme det legendariske intervjuet på tv2 sporten etter kampen mot oss på stadion???
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Helt enig med Bakkerud, det er noe jeg og føler på.
PVM- Mjøsas Beckham...?Nei, det er mange spillere vi har som enten har vært gode, eller som bør være bedre enn det de er pr. dags dato.

En av få som faktisk begynner å nærme seg sitt gode gamle nivå er Fakiri, han har absolutt bevist at han har noe i Brann å gjøre. Huseklepp viser seg tidvis veldig farlig, men er fortsatt vaksinert mot å score.

Får vi de andre 9 til å fungere kan det bli mye å glede seg over i årets sesong, men nå er vi langt i fra det...Dessverre.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Dr. Nansen

Pr. dags dato e det faktisk kun Olli og Huseklepp eg føler meg trygg på at holder nivået. Resten e usikre men med flere som potensielle "klassespillere", deriblandt Fakiri som har vist gode takter i oppkjøringen.

Men det e for mange usikre kort til at eg tør håpe på medalje plassering..  Før eg tør tenke i de baner må stallen forsterkes og de som e tvilsomme må vise tegn til gammel storhet!

Xminator

En ting er sikkert, lar de Austin gå gratis så er det på tide å dra frem en klassiker fra 90-tallet. Styret må gå!

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: Huff on February 22, 2009, 22:23:27 PM
Forresten hadde jeg ikke klaget dersom vi hadde fått inn en ledertype av typen; klassestopper.


Helt, helt, helt enig. Jeg er litt forundret over at ikke flere har etterlyst en solid stopper. Forsvaret slapp inn altfor mange mål i fjor, og forsvaret slipper fortsatt inn altfor mange mål. En klassestopper med lederegenskaper ville ha vært minst like nyttig som ny venstrebent spiller.

Både Holmvik, Vaagan Moen, Guntveit og Dahl kan om nødvendig gå inn på venstrebacken og gjøre en grei jobb. Både Holmvik, Vaagan Moen, Huseklepp og Solli kan om nødvendig spille venstrekant. Og stopper er da vitterlig en vel så sentral posisjon som back?

Akkurat nå bekymrer backposisjonen meg mindre enn at vi ser ut til å mangle en 100 % trygg stopper. De to ørnene har ikke overbevist sammen på over et år, og Yaw er ennå ung. Hele gjengen ser ut til å få nerveproblemer så snart motstanderen legger press på. Hvor er stopperklippen som kan få tryggheten til å forplante seg gjennom resten av forsvaret?
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Heispassasjer

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on February 23, 2009, 21:20:13 PM
Quote from: Huff on February 22, 2009, 22:23:27 PM
Forresten hadde jeg ikke klaget dersom vi hadde fått inn en ledertype av typen; klassestopper.


Helt, helt, helt enig. Jeg er litt forundret over at ikke flere har etterlyst en solid stopper. Forsvaret slapp inn altfor mange mål i fjor, og forsvaret slipper fortsatt inn altfor mange mål. En klassestopper med lederegenskaper ville ha vært minst like nyttig som ny venstrebent spiller.

Både Holmvik, Vaagan Moen, Guntveit og Dahl kan om nødvendig gå inn på venstrebacken og gjøre en grei jobb. Både Holmvik, Vaagan Moen, Huseklepp og Solli kan om nødvendig spille venstrekant. Og stopper er da vitterlig en vel så sentral posisjon som back?

Akkurat nå bekymrer backposisjonen meg mindre enn at vi ser ut til å mangle en 100 % trygg stopper. De to ørnene har ikke overbevist sammen på over et år, og Yaw er ennå ung. Hele gjengen ser ut til å få nerveproblemer så snart motstanderen legger press på. Hvor er stopperklippen som kan få tryggheten til å forplante seg gjennom resten av forsvaret?



Ta en Scharner og sette Rudolph Austin ned som stopper? Han har iallefall rimelig grei fart, ok spenst og er god på taklinger.....

Observed

For å si det litt enkelt "angrep er det beste forsvar". Hadde vi fått inn en rask og god spiss hadde vi sluppet inn færre mål. Det må være pri en.

Gulløl

Har ikke tro på Rudolph Austin som stopper. Lukter altfor mange straffer av det. En god del av taklingene hans er ganske uryddige der han litt for ofte klinker ned mannen, istenfor å prøve en mer ryddig takling der han vinner ballen. Austin gjør nok best nytte for seg sentralt på midtbanen, forhåpentligvis kan han bli dirigenten i den dype defensive rollen.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

Heispassasjer

February 24, 2009, 00:21:51 AM #380 Last Edit: February 24, 2009, 00:25:07 AM by Heispassasjer
Var ikke mange som hadde tro på Paul Scharner som midtstopper heller, men vi vet jo alle hvordan det gikk...

Nei, jeg er ingen fotballekspert utenom det jeg har tillegnet meg i sofaen og spill på lavere nivå men jeg mener å kunne se en likhet mellom Scharner og Austin i spillestil. Rudolph ender som regel opp med å få med seg ballen etter endt takling og jeg vil påstå at Austin takler renere enn Krissy.
Eneste jeg er usikker på er hvor mye spenst Austin har..... Dessuten har vi jo flust av sentrale midtbanespillere så det kunne vel ikke skadet å omorganisert litt???  :P

skuteviken

Austin funker bra når han legger pasninger fremover i banen. Han er en klippe og når han har ballen. Har IKKE troen på han som stopper, vi må bruke han som defensiv-midtbanespiller.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Xminator

Austin er en spiller jeg helst ser så høyt i bane som mulig. Han er en ballvinner, og det bør han gjøre rundt midtstreken og ikke på egen 16-meter. Slik skadesituasjonen er har vi ikke flust av midtbanespillere heller. Einarsson er strengt tatt ett mer naturlig valg å sette ned som stopper...

ostraume

Og ikke minst har han en løpskapasitet som er sårt tiltrengt sentralt på midtbanen.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Xminator

Var ikke rent få gangene han ryddet opp til venstre i de siste kampene nei.

evis

http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2579497.ece

Kanskje gammelt nytt, men uansett godt nytt.
Håper bare at han finner formen før det går for lang tid.

nero

February 27, 2009, 23:55:45 PM #386 Last Edit: February 27, 2009, 23:57:28 PM by nero
Så nettopp Stabæk- RBK. Ingen stor kamp, men den viste ihvertfall meg at dette er Norges to beste lag for tiden. Etter min mening er dessverre begge to mye bedre enn pr dags dato. Noen sier at Stabæk er svekket etter salget av Pall G. og Alanzhino, men Hoff og Kobayashi virker omtrent like gode. Rbk er godt i rute, Hamren har begynt å få sving på sakene. Synd å si det, men med dagens Brannmannskap er det neppe mulig å yppe seg mot disse i serien. Jeg anser dagens mannskap som godt nok til å klare en 4-5. plass med maks klaff. med litt stang ut kan det fort bli en kamp i en annen ende av tabellen. Veldig mye hvis og om med dagens stall. Hvis Huseklepp plutselig begynner å sette sjansene sine, om Cato Hansen slår til, kan det gå bra. La oss håpe det bli en stang-inn-sesong.
Lions led by donkeys.

Doffen85

Hva blir startoppstillingen til første seriekamp mot S'fjord?

Opdal
Sævarsson, Sigurdsson, Bjarnason, Holmvik
Solli, el Fakiri, Austin, Vaagan Moen/Huseklepp
Huseklepp/Nielsen, Karadas

Noe sånt?

Joggi Bogga

Nesten riktig :)
Opdal
Sævarsson, Sigurdsson, Bjarnason, Holmvik
Solli, El Fakiri, Austin, Vaagan Moen
Huseklepp, Nielsen

Sluttresultat 1-2
pause; 1-0
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

Læreren

Tviler sterkt på at PVM starter på kanten når serien starter. Mjeldetiden, og klippekortet for PVM er forbi. Går ikke an å sette Huseklepp ut av laget. Han har tross alt vært vår beste spiller gjennom oppkjøringen. Azar kommer nok til å bli foretrukket på topp forran Nielsen vil jeg tro. Ser forresten ikke bort i fra at både Nielsen og Azar starter i første seriekamp.

krakra

Klippekorttiden til PVM forbi? Har du sett Brann spille denne oppkjøringen? Om noe så burde klippekortet til PVM bli forlenget ut livet på Branns venstrekant. Han har vært ekstremt sårt savnet.

dudo

For ikke å snakke om at han er en av våre beste spillere offensivt også. Trist å se at mange har valgt seg han som hakkekylling.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Xminator

Huseklepp skal selvsagt ikke ut av laget, men PVM skal inn...

Christian

Helt rett. Lagoppstillingen over viser et eksempel på hvordan det kan funke. Og om Huseklepp absolutt skal spille kant er vel Solli minst like utsatt som PVM.

Nixon

BA melder om at Udjus og Thorbjørnsen venter spent på hvem som blir 2. og 3. keeper. Ingen av de er vel interessert i å gå en hel sesong som tredjevalg, så kanskje utlån blir et alternativ.

Jeg for min del holder en knapp på Udjus. Han virker som å ha et større potensiale enn Thorbjørnsen som det kanskje er på tide å si takk og farvel til.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Xminator

Synest vi skal beholde begge to og gi klar beskjed om at er du god nok spiller du. Udjus har vert for mye skadet i vinter til å sutre om 3. valgstatus.

vebo

I tilfelle utlån bør mohus være tilgjengeli i tilfelle skade.
Tiocfaidh ár lá

Langhår

Jeg synes Udjus har vist at han holder et bra tippeliganivå. Thorbjørnsen har ikke overbevist i samme grad. Selv om Udjus har vært skadet en del i oppkjøringen synes jeg valget her må være relativt enkelt. Thorbjørnsen har heller ikke grepet sjansen når han har fått muligheten i Udjus´ skadefravær.

Det ville også vært en smule merkelig om Udjus ikke skulle bli andrekeeper etter hans meget gode spill som førstekeeper i høst.
"The socialism I believe in is everyone working for each-other, everyone having a share of the rewards. It's the way I see football, it's the way I see life"
-Bill Shankly-

Xminator

Quote from: Christian on March 04, 2009, 08:34:02 AM
Helt rett. Lagoppstillingen over viser et eksempel på hvordan det kan funke. Og om Huseklepp absolutt skal spille kant er vel Solli minst like utsatt som PVM.


Jeg mener både Solli og PVM (forutsatt form og uten skade) er klare førstevalg om Brann spiller 4-4-2. Det er begge mer komplette fotballspillere enn Huseklepp. Jeg mener også at Nielsen skal på benken når de to kantspillerene er i form og kampklare, dvs Huseklepp på topp og Karadas som avslutter ved siden av ham.

kabelmann

Heller Udjus enn Thorbjørnsen. Sistnevnte har virket veldig usikker de gangene han har fått sjansen, men når det er sagt så er det jo tross alt sesongoppkjøring for han også.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Go Up