• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Stallen 2011 - status

Started by Xminator, November 05, 2007, 15:44:40 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Fredet vi nummer 10 etter at Sæternes forlot oss? Noen som husker?
Hvis ikke setter jeg en tier på at Demba får det!
Rød makt på Hansa


Gubrask

Quote from: "Nixon"Fredet vi nummer 10 etter at Sæternes forlot oss? Noen som husker?
Hvis ikke setter jeg en tier på at Demba får det!


Synes absolutt IKKE vi bør frede det, og tviler på at det ble gjort.. det er nok ganske store sjangser for at Demba Blir 10, ja;)

Lurkin

Bare meg som er bekymret for høyrebacken mtp at Husekleppen skal få en mer offensiv rolle i år? Det vil jo gå utover høyrebacken. Solli?
Berømte Brann fra Bergen

Fabregas

Stallen ser absolutt bra ut nå ja. Hanstveit blir etter alt å dømme og da er stallen god nok kun med Kalven inn. Problemet slik jeg ser det akkurat nå er om vi er uheldige og både Jaiteh og Sigurdsson er ute godt utpå våpparten. De som erstatter de er på ingen måte mye dårligere men rett bak der er det tynt. Bakke har vært stort sett skadet siden han kom, om han er det tilnærmet like mye nå vil Solli/PVM brukt mye sentralt. Det er ikke optimalt når vi vet at Misje er usikker og Huseklepp ellers er eneste skikkelige resverve.
Men jaja, ser positivt på det nå. Er disse skadene mindre og begge er klare til seriestart ser det veldig lyst ut. Sigurdsson er vel mest sannsynlig minst klar til seriestart men Jaiteh kan i verste fall ikke ha trent seg opp innen den tid. Synes det er litt rart at Jaiteh sliter sånn nå, det har vi jo bare såvid hørt om før. Ble han ikke undersøkt godt nok etter sesongen i fjor selvom han hadde en alvorlig skade?


kabelmann

Quote from: "Doffen85"
Angrep:
22 Thorstein Helstad

Med antallet scorede mål ifjor friskt i minne, så mener jeg Helstads draktnummer er klar for en oppgradering. 24-25, kanskje?
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Klaus_Brann

Quote from: "kabelmann"
Quote from: "Doffen85"
Angrep:
22 Thorstein Helstad

Med antallet scorede mål ifjor friskt i minne, så mener jeg Helstads draktnummer er klar for en oppgradering. 24-25, kanskje?


Hehe, den var ikke dum nei.
Men om Thorstein også putter 22 denne sesongen, kommer i alle fall ikke jeg til å gråte meg i søvn.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

kabelmann

Quote from: "Klaus_Brann"Men om Thorstein også putter 22 denne sesongen, kommer i alle fall ikke jeg til å gråte meg i søvn.

Jeg tror jeg skal klare å leve med det jeg også :)
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Henki

Quote from: "Lurkin"Bare meg som er bekymret for høyrebacken mtp at Husekleppen skal få en mer offensiv rolle i år? Det vil jo gå utover høyrebacken. Solli?


Solli bør nok være et alternativ på høyreback ja, men det sier da seg selv at Huseklepp må utvikle seg i forhold til det deffensive, og da tenker jeg spesielt på det som har med det taktiske å gjøre. Misforstå meg rett her, Huseklepp er til syvende og sist utelukkende et offensivt våpen, men jeg mener likefullt at han bør ha noe å hente på det taktiske når Brann ikke har ballen.
Ballen skal fremover!

dudo

Behold Cato på backen, han er klok. Tregheten hans kompenseres ved at Krissy holder et ekstra øye med det som skjer der ute.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Brann_copper

We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets...  We will never surrender!  - Sir Winston Churchill -

BBB-Tony

Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Brannesen

Quote from: "Brann_copper"


Jo det gjør dett helt klart...teller jo 14 spillere her! :)
Fra spøk til revolver så er jeg enig med oppstillingen...men begynte ikke solli å grine litt på naien oppe i trondheim fordi han måtte spille mye back?
Bjørn Dahl...respektløst! Se på dette! Nydelig til Huseklepp...Brann har mye folk inne foran måååål åååhåhåå...ja det er 2-1. Det er 2-1...det er Eirik Bakke! Alsaker kommenterer Brann mot Zagreb

BBB-Tony

Quote from: "peteE"De to danske københavn-lagene FCK og Brøndby har jo begge ganske lekre og rimelig reklamefrie drakter! Drømmer våte drømmer om noe slikt til branndraktene... Altså i rødt!



Hvorfor skulle dette komme inn under denne tråden? Får ikke det helt til å stemme...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

peteE

Lol, sorry skrev i feil! Skulle være i Drakttråden :P

Fabregas

På spissplassen må Mjelde se an kampbildet i tillegg til formen til Winters og Demba. Sånn som banen vil se i de første kampene synes jeg absolutt Demba bør spille da, utover sommeren da banene innbyr mye mer til spill blir det en annen sak. Når Solli og Winters har fungert så bra som de gjorde i fjor er det ekkelt å forandre mye på det. Skulle jeg valgt nå hadde disse elve startet mot FFK:
                         Opdal
   B.Dahl-Sigurdsson-Karadas-Hanstveit
Solli-Bakke(C - hvis han signerer)-Fakiri-PVM
              Helstad-Demba

En slik elver vil jo sjelden bli brukt mer enn 4-5ganger i løpet av sesongen siden det er mye om og men-er som skal stemme om det er det beste laget vi kan stille til en kamp. Som ofte før, når jeg vurderer en stall, setter jeg opp 2laget:
Udjus. Guntveit-Bjarnason-Bjørnsson-Corrales. Huseklepp-Jaiteh-???-Misje. Winters-Sjøhage.
edit: At dette laget kunne holdt seg i TL ser jeg ikke bort fra, "2laget" i fjor var vel litt større navn men er Jaiteh og Sjøhage dårligere enn Gashi og Sæternes da?
Da står vi igjen med Walde  Yaw- Blir vel mest sannsynlig utleid(Kan fortsatt trene en del med Brann om Løv-Ham vil ha han), uansett usannsynlig at han skal spille noe særlig. Walde vil nok få prøve seg iaf til sommeren, så får heller Løv-Ham få han tilbake da. Han er jo(foreløpig) et klart bevis på hvilken forskjell det er mellom TL og 1div. Skulle tro at en så viktig spiller for Løv-Ham hadde vært litt bedre også på høyeste nivå. Corrales kan vel kanskje og tas med i denne kategorien, tror ikke han spiller flere kamper for oss. Da bør Kalvenes være en grei mann å få inn. Uten Corrales har vi vel tre venstrebeinte spillere i klubben så det gjør ikke noe med flere venstrebein. Solli bør ikke omskoleres til back, vi har kun syv midtbanespillere med Misje og når vi vet hvor mye dårligere Solli ble etter å bli vekslet fram og tilbake i RBK. OM vi skulle gjøre en aller annen gang bør det iaf være åermanent slik jeg ser. Solli er høyrekant som og i enkelte tilfeller kan bidra på becken og sentralt. Når det gjelder Huseklepp synes jeg ikke han skal satses på som mer enn tredje kant. Vi må huske på at Solli og PVM var veldig lite skadet i fjor i tillegg til at Huseklepp innimellom ble vraket til kamper der det ville vært helt naturlig å la han slippe til. Blant annet at borte mot VIF var jo en kamp de fleste trodde Huseklepp skulle starte. Det er masse kamper og Huseklepp vil få mye mer enn i fjor så lenge PVM og Solli er mer skadet og Huseklepp alltid får starte når en av de er ute/småskadet. Problemet med å starte med Huseklepp og PVM/Solli på benken er at mye av styrkene til PVM og Solli går vekk når de bare får siste halvtimen. Jeg sier dette selv om Huseklepp kanskje er den enkeltspilleren som er mest underholdende å se spille. Fantastisk talent, men må kunne forbedre seg litt

Klaus_Brann

Quote from: "kabelmann"
Quote from: "Klaus_Brann"Men om Thorstein også putter 22 denne sesongen, kommer i alle fall ikke jeg til å gråte meg i søvn.

Jeg tror jeg skal klare å leve med det jeg også :)


...Og det sykeste skjedde meg i går etter at jeg skrev dette.
Jeg pusset tennene på min fantastiske elektriske tannbørste med tidsviser, og da jeg sa meg fornøyd, var status, 2 min og 22 (!!!) sekunder!

Say no more...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Doffen85

Du glemte Bjarnason, Fabregas. Regner med at han er 3. valg som stopper i klubben pr dags dato. Eventuelt 2. valg frem til Sigurdsson er klar igjen.

Fabregas

Quote from: "Doffen85"Du glemte Bjarnason, Fabregas. Regner med at han er 3. valg som stopper i klubben pr dags dato. Eventuelt 2. valg frem til Sigurdsson er klar igjen.


Ja, fikser det nå, passe sløvt.
Enig med deg at han er bedre enn både Bjørnsson og Walde. Kanskje litt overdrevet denne artikkelen i BT i fjor:" Forsvarets leder" eller noe sånt. Utvilsomt en god spiller som også ofte gjør sin kamerat god. Jeg vil si han er en perfekt tredjestopper for oss iom at både Karadas og Sigurdssoner litt "gale" og kan begge trenge en bak de og rundt de som er litt kaldere.

Marek

Quote from: "Doffen85"Du glemte Bjarnason, Fabregas. Regner med at han er 3. valg som stopper i klubben pr dags dato. Eventuelt 2. valg frem til Sigurdsson er klar igjen.


Ser ingen grunn til at Karadaz skal gå rett inn i midtforsvaret, Bjarnason hadde en meget god fjorårsesong og var spesielt god på høsten. Fortsetter han slik så spiller han.
ons Ivar skal hem...

Doffen85

Enig i at Bjarnason er bra, men Sigurdsson spiller uansett og tror neppe Karadas blir plassert på benken.

Laksevåg

Mjelde ska vist hente en ny midtbane og

Rune felt F

Quote from: "Doffen85"Enig i at Bjarnason er bra, men Sigurdsson spiller uansett og tror neppe Karadas blir plassert på benken.


Bjarnason var vel Branns beste stopper i høst, og spilte med stor ro og rutine. Derosm han har holdt formen vedlike kommer nok ikke mjelde til  å benke han.

Marek

Quote from: "Laksevåg"Mjelde ska vist hente en ny midtbane og


Jaha?
ons Ivar skal hem...

Laksevåg

Quote from: "Marek"
Quote from: "Laksevåg"Mjelde ska vist hente en ny midtbane og


Jaha?


mhm, sa no det igår, siden Jaiteh e skadet og bakke for jo en del karantener

Marek

Quote from: "Laksevåg"
Quote from: "Marek"
Quote from: "Laksevåg"Mjelde ska vist hente en ny midtbane og


Jaha?


mhm, sa no det igår, siden Jaiteh e skadet og bakke for jo en del karantener


Spennende! Hvor sa han dette?
Vi har mange anvendelige spillere nå, men backer, kanter og sentral midtbane klarer vi å takle et storkjøp på!
ons Ivar skal hem...

Laksevåg

Quote from: "Marek"
Quote from: "Laksevåg"
Quote from: "Marek"
Quote from: "Laksevåg"Mjelde ska vist hente en ny midtbane og


Jaha?


mhm, sa no det igår, siden Jaiteh e skadet og bakke for jo en del karantener


Spennende! Hvor sa han dette?
Vi har mange anvendelige spillere nå, men backer, kanter og sentral midtbane klarer vi å takle et storkjøp på!

Skoleintervju

Xminator

Om det hentes en ny midtbanespiller nå, så betyr vel kanskje det at Bakke ikke signere ny kontrakt?

Før vi begynner å flytte rundt på spillere, så har vi vel følgende situasjon med dobbeldekning etc:

Opdal(Udjus)
Guntveit(Dahl) - Karadas(Bjarnason) - Sigurdsson(Bjørnsson) - Hanstveit(Corrales)
Solli(Huseklepp) - Fakiri - Bakke(Jaiteh) - PVM
Demba(Winters) - Helstad(Sjøhage)

Yaw og Walde har vel begge noen skadeproblemer, men om de får orden på dette før 31. mars, så blir de nok leid ut. Misje har levert gode testresultater, men tviler sterkt på at han er klar for å ta tak i tippeligaen før tidligst i 2009. Om vi skal ha reell dobbeldekning, så må det inn en sentral midtbane og en venstrekant. Vil tro man ønsker å hente en venstrebent spiller.

dudo

Tidligere nevnte Rasmussen er jo omskolert fra ving til back, og kan være et alternativ. Ellers har vi som alltid Kalvenes i bakhånd, som vel også har en kamp eller to som venstre midtbane. Uten at jeg helt husker hvor bra det var...

Når det gjelder dobbeldekningen sentralt har vi jo i prinsippet det siden to av vingene våre kan trekkes inn. Skal vi likevel ha inn noen nye må det i mine øyne være en med fremtiden foran seg som godtar å være 4. valget både i år og neste år. Hovland i Sogndal kan være en slik spiller, men så er det jo dette med det avsindige prisnivået SIL vil ha. Per Egil Flo kunne f eks vært dobbeldekningen vår på både venstresiden og sentralt på midten, men må nok droppes pga pris.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Marek

Quote from: "dudo"Skal vi likevel ha inn noen nye må det i mine øyne være en med fremtiden foran seg som godtar å være 4. valget både i år og neste år.


Overhodet ikke enig, PVM, HEF, Bakke, Jaiteh og Huseklepp er de i stallen som jeg er mest usikker på hvordan vil prestere i år. Her er det rom for en som utfordrer de fra første stund.
ons Ivar skal hem...

dudo

Vel, da får vi være uenige. Jeg mener at midtbanen er vår sterkeste lagdel. Om Demba er jævlig god kan jeg være villig til å revurdere, men før vi har sett noe til han er det ingen tvil i mine øyne.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Marek

Sier ikke at lagdelen er dårlig, men resten av laget føler jeg at vi vet hva vi får, på godt og vondt. Midtbanen er det flere som har en del å bevise. Spesielt Bakke, HEF og Huseklepp.
Mine forslag er Ruud, Rasmussen og Strømstad.
Ut med Walde, Sjøhage, Dahl/Gunn, Corrales og Bjørnsson.
ons Ivar skal hem...

dudo

Når det gjelder spillere som skal ut bør vi ha enten Walde eller Bjørnsson igjen i stallen som 4. valg på stopperplass. Yaw kan lånes til Løv-Ham om de vil ha han, eller spille Brann 2 opp i 2. div - selv om han er for god til å spille på det nivået. Henter man Strømstad henter man seg også et problem, slik jeg ser det. Da har vi for mange å velge mellom, og nye kontrakter til Jaiteh og Bakke vil henge i en tynn tråd. Ruud har gjerne større potensiale enn Dahl og Cato, men er ikke den soleklare forsterkningen jeg vil ha. Greit nok at han kanskje er den beste norske backen pdd, men det sier mer om norske backer. Litt som Erlend på venstre, mao. Ruud har dog den fordelen at han også er et utmerket alternativ på høyre kant.

Jeg er forsåvidt enig i at trioen du nevner har noe å bevise, samtidig mener jeg ikke at erstatteren du skisserer har noe mindre å bevise, og Strømstads toppnivå er heller ikke høyere enn noen av de tre. Med skikkelig grunntrening tror jeg vi kommer til å se samtlige på et langt høyere nivå i år. Når det gjelder Sjöhage ser jeg ingen som helst grunn til å hente han. Han er en guttunge som har vært et halvår i klubben, og fortjener mer tid.

Rasmussen er spennende nok, men jeg har aldri sett han spille og kan følgelig ikke uttale meg om han er mannen.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Marek

ons Ivar skal hem...

dudo

Jada, med på den. Er enig i at det å ha muligheten til å trekke Erlend inn sentralt er meget fristende - og langt å foretrekke fremfor Walde eller Bjørnsson, men ikke om det skal medføre at PVM skal ned på backen. Er også enig i at Cato ikke bør være noe alternativ på venstrebacken.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Marek

Utenom Strømstad så ser jeg ikke helt hvem vi skal kunne hente på det norske markedet som kan forsterke oss på midtbanen. Er hyggelig om RBH trekker en ny storsigning opp av hatten.

Er mere fornøyd med stallen før sesongen i år enn hva jeg var i fjor.
ons Ivar skal hem...

Laksevåg

Quote from: XminatorOm det hentes en ny midtbanespiller nå, så betyr vel kanskje det at Bakke ikke signere ny kontrakt?

Nei, han sa han bare han skulle hente en ny helst fra utlande vist Jaiteh slitar mer med skader, for då har vi jo bare bakke og elfakiri og bakke for jo ikkje akkurat for lite kort.

peteE

QuoteVel, da får vi være uenige. Jeg mener at midtbanen er vår sterkeste lagdel. Om Demba er jævlig god kan jeg være villig til å revurdere, men før vi har sett noe til han er det ingen tvil i mine øyne.
Superrask og en grei avslutter.

Mens vi har Helstad = Ganske rask, og veldig god avslutter. Demba nyren = Rimelig rask, luftsterk, og god til å holde på ball. Og en en grei avslutter.

Kvalitetsmessig er vi ikke langt fra et rimelig fryktet spisspar i PL atm! Men så må jo de få til et samarbeid og få det til å fungere!

Men jeg er veldig spent!

dudo

Vel, personlig vil jeg vente med å hylle Demba inntil vi faktisk har sett han i aksjon. Personlig har jeg bare sett noen klipp på youtube, og denslags kan strengt tatt få meg til å fremstå som en spiss i europeisk toppklasse (om man ser bort fra magan, selvsagt... ;-p )

Om Demba er flere klasser bedre enn Winters (og står godt til Helstad) kan jeg være enig med deg. Ser man på konkurrentene holder jeg fortsatt spissparene Koné/Iversen og Nannskog/VPG for bedre enn Helstad/Winters.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Doffen85

Quote from: "dudo"Vel, personlig vil jeg vente med å hylle Demba inntil vi faktisk har sett han i aksjon. Personlig har jeg bare sett noen klipp på youtube, og denslags kan strengt tatt få meg til å fremstå som en spiss i europeisk toppklasse (om man ser bort fra magan, selvsagt... ;-p )

Om Demba er flere klasser bedre enn Winters (og står godt til Helstad) kan jeg være enig med deg. Ser man på konkurrentene holder jeg fortsatt spissparene Koné/Iversen og Nannskog/VPG for bedre enn Helstad/Winters.


Nannskog og VPG er det kanskje noe i, men Rosenborgduoen?!

dudo

Helt klart. De var meget god sammen etter at RBK la om til 4-4-2, og med Sapara som servitør er det langt fra utenkelig at de når 35 mål tilsammen. Koné er en klassespiss som jeg virkelig skulle ønske vi hadde fått i sommer, og Iversen vet alle hva står for som fotballspiller.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Doffen85

Syns ikke Iversen var allverden i fjorårssesongen. Da gikk det mest i straffescoringer og syting, syns nå jeg. Kone har vel våknet etter at han fikk tillitt i 4-4-2 ja, det skal jeg være enig. Men tror kvalitetene til Winters og Helstad sammen er mer dødelig enn Kone og Iversens kvaliteter. Tenker da spesielt på tilretteleggeregenskapene til Winters og Helstad fart og avslutningsegenskaper.

Og når Brann nå i tillegg har fått inn en stor og sterk spiss som også fungerer som tilrettelegger, så har Brann veldig forskjellige type spisser som er alfa omega gjennom mange forskjellige type kamper. Er ikke Kone og Iversen ganske like?

dudo

Tja, Iversen binder jo opp forsvarsspillere i større grad enn noen andre angrepsspillere i TL, og er en glimrende avslutter med begge bein og hodet, både inne i boksen og på avstand. Dog er han noe stasjonær og treg. Koné har en utmerket avslutningsteknikk, men ville vært en enda bedre match til Iversen med bedre fart. Han viste i høstsesongen hvor god han faktisk er.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Fabregas

Det som bekymrer meg nå er at vi pga denne litt manglende bredden på midten kan komme til å ha veldig lite kontinuitet på en fast firer. I fjor var det stort sett PVM-Andresen-???-Solli. Vanskelig å vite hvordan Mjelde tenker men Solli kan nok bli skadelidende av å være et hett alternativ sentralt. Om han ønsker seg en fast løsning på høyre, og Huseklepp nesten må spille mot Everton. Kan det plutselig være Solli som sitter når Fakiri kommer tilbake og Huseklepp har storspilt mot Everton.

Brann må jo drive litt risikoberegning. Skulle Bakke pådra seg en alvorlig skade sliter vi voldsomt. Lenge igjen av vårt overgangsvindu men f eks Strømstad vil jo kanskje være tatt når Bakke brekker beinet i mars.

Skulle gjerne hatt litt flere avklaringer rundt:
-Hardball!!!
-Bakkes kontrakt
-Jaitehs skade
-Sigurdssons skade
-Corrales
(-Hanstveit)
-I tillegg finnes det fortsatt en fare for at vår målscorer og målstopper blir solgt.

Flere plusser og altså :D :
-Spissplassen er godt besatt
-Forsvaret ser ikke ut til å bli svekket fra i fjor
-Ingen motstandere har etter mitt syn like bra tropp som vi hadde/har i fjor
-Mange anvendelige spillere(Kun ett pluss!?

peteE

At vi har så mange anvendelig spillere som Solli og Guntveit mf. gjør jo at vi slipper så sykt stor stall og!

Hvis vi ordner opp i venstreback problemene(kvitter oss med Ramiro, Beholder Hanstveit, og adder en ny backup), så har vi en veldig god stall etter min mening!

3 gode spisser, + en rimelig ung som fremdeles kan overraske! Nammenamm!

Hele midtbanen er landslagsaktuell, og midtstopperplassene kunne ikke vært bedre besatt med mindre Nesta, Terry og Vidic tredde inn som backups! (sånn ca da :P) Backplassene er som så, men det går nok bra!

Jeg er optimistisk for framtiden! Men en del meg håper pittebittelitt på en liten supersignering til! Men det blir vel bare en bonus!

Langhår

Vi må ha minst en venstrefotet forsvarsspiller. Dessuten hadde det ikke vært dumt med en midtbanespiller heller. Strømstad bør være et hett alternativ.

Hva skje egentlig med kontraktsforlengingen til Bakke forresten?
"The socialism I believe in is everyone working for each-other, everyone having a share of the rewards. It's the way I see football, it's the way I see life"
-Bill Shankly-

peteE

Han får et kontraktstilbud før overgangsvinduet stenger etter hva jeg har hørt, og må signere før det stenger og da. Får håpe han gjør det dfa..

dudo

Quote from: "Fabregas"Skulle gjerne hatt litt flere avklaringer rundt:
-Hardball!!!
-Bakkes kontrakt
-Jaitehs skade
-Sigurdssons skade
-Corrales
(-Hanstveit)
-I tillegg finnes det fortsatt en fare for at vår målscorer og målstopper blir solgt.


11 dager til nå, så kan du slappe av med hensyn til både Håkon og Tossen, og mest sannsynlig Bakke. Bakke tror jeg du kan slappe av med hensyn til uansett, han får neppe nok kamper til å vise seg frem i forhold til de som skal spille mesterskap i sommer. Håper jeg da...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Fabregas

Quote from: "dudo"11 dager til nå, så kan du slappe av med hensyn til både Håkon og Tossen, og mest sannsynlig Bakke. Bakke tror jeg du kan slappe av med hensyn til uansett, han får neppe nok kamper til å vise seg frem i forhold til de som skal spille mesterskap i sommer. Håper jeg da...

Go Up