• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

ERSTATTER TIL M. ANDRESEN og NY KAPTEIN

Started by sga55, November 02, 2007, 15:48:22 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

sga55

http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article1420461.ece

Då kan vi begynne å diskutere erstatter og ny kaptein. Ibergen og Ba er aldri så bombastisk uten å ha sitt på det rene.

Grindheim er mitt førstevalg. (pga samme blikk og fotball forståelse og en bedre motor)

Hæstad er et annet alternativ.

Fevang...outsider??
ga55

Ricky


sga55

Mener bestemt dette fortjener egen tråd siden det nettopp ble helt offentlig at Martin drar.

Vår kaptein og den mest "arguably" den mest betydningsfulle spilleren vår forsvinner. Håper vi allerede har en erstatter klar som offentlig gjøres Mandag.

Mener også at denne tråden spesifikt skal diskutere litt hvorfor han gikk også.. (hvorfor får vi ikke penger for ham). Burde vi stilt ultimatum i fjor. osv.

Ok burde kanskje inkludert dette i tråd tittel... men var ikkje plass
ga55

sga55

Men ser poenget ditt Ricky... no får eg helt sikkert moderatorene på nakken.

Blir spennende å¨se om Vålerengen blir en skikkelig utfordrer neste år. Påvirker dette Huseklepp sin avgjørelse?

Mister Mjelde tillitt i spillergruppen fordi Martin går eller derimot styrkes den. Kommer dette an på resultater framover. Hva skjer med UEFA cuppen? Kan vi hevde oss uten martin.

Men mest viktig mener jeg...  hvem henter vi som erstatter. Nå trenger vi en ny leder i laget. Kem kan ta den jobben? Kan noen tre fram... Siggursson? Er Hanstveit nå klar for oppgaven? Ka med Guntveit? Han er kanskje ikkje sikker nok i laget.. Ka med Opdahl kan han bli lederen eller burde vi helst ha en ute på banen.

Mange spørsmål nå som Martin drar!
ga55

klysa

Halo.

Vi har Eirik Bakke, Tijan Jaiteh og Hassan El Fakiri, 3 klassespillere.

HeiaBrann!

Quote from: "klysa"Halo.

Vi har Eirik Bakke, Tijan Jaiteh og Hassan El Fakiri, 3 klassespillere.

Men vil ikke si at noen av disse er istand til å erstatte MA`s personlighet. Selve spilleren MA kan erstattes, men hans andre egenskaper tror jeg ingen andre norske spillere har.

RC

Kaptein: Håkon, uten tvil.

Erstatter til Martin vet jeg ikke. Vet ikke om noen spillere, i hvert fall ikke i Norge som kan ta over den oppgaven. Snakker vi fotball er det mange, men snakker vi personlighet ser jeg ingen. Ingen i nærheten heller.

Kararay

om startrykker ned kan vi jo snappe Strømstad eller Hæstad...

ny kaptein: Håkon. Markerer seg selv i motgang.
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Bossmann

Quote from: "klysa"Halo.

Vi har Eirik Bakke, Tijan Jaiteh og Hassan El Fakiri, 3 klassespillere.


Helt enig. Hassan ble nok hentet i sommer med tanke på at Martin skulle stikke. Folk glemmer at vi har erstatterne klar i egne rekker. Vi trenger ingen nye på midten.

Bredinho

drit i andresen!
han er en treig gammel pensjonist! glad for at han gikk! han tok plass på laget!

vi har faen meg 3klassespillere som blør etter å få vise seg å få fast plass! hassan , bakke og tijan! eg e Leeds fan og eg vet ka Bakke kan gi bare gi han tiiiid!!!! og tijan! er en ungutt med MASSE energi som også kommer til å gi alt når han får sjansen! Fakiri ny kaptein! og la bakke og tijan ta de tøffe duellene! eller nytt! Bakke og Solli sentralt!! en figher og en ballmann! også huseklepp på høyre og Moen på venstre!


HansaInferno

Quote from: "Kararay"om startrykker ned kan vi jo snappe Strømstad eller Hæstad...

ny kaptein: Håkon. Markerer seg selv i motgang.


Jeg vil ikke ha Opdal som kaptein. Jeg tror ikke at han er typen som kan lede et lag, i tillegg er han keeper, det beste er å ha en utespiller som kaptein. Ellers er jeg enig i at Opdal muligens er den sterkeste personligheten vi har nå, sett utenifra, men hva med en mann som f.eks Karadas? Bygge laget rundt en spiller som elsker Bergen og Brann (vi får anta at han snakker sant), og som selv sier at han ønsker å bli i Brann så lenge han kan.

Karadas som kaptein!
Breiflabben, baby!

benny

Opdal, Karadas eller Bakke.
Problemet med Bakke er vel om han klarer å holde seg skadefri gjennom en lang sesong ellers ville han vært en utmerket arvtager etter Andresen. Karadas er blitt mer voksen og rutinert etter karrieren i utlandet og vil kanskje kunne fungere bra som en motivator og sjef fra en midtstopperposisjon.
Opdal bare vokser for hver sesong og jeg tror han ville taklet en kapteinsrolle også.


Super Hasund

La Folket Synge

*Feltz*

BRANN - FOR ALLTID

Quote from: "Super Hasund"


Han fornyet vel nettopp med Wolves - så det e vel uaktuelt....
RANN - FOR ALLTID

bbbmartin

Kan diskuteres i både "Martin Andresen" tråden og "Overganger 08"
martin@bataljonen.no

som privatperson

Go Up