• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Forslagstråd - Forslag til hvordan forumet kan bli bedre

Started by Fabregas, November 01, 2007, 18:49:01 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Fabregas

Jeg har savnet en tråd der en kan foreslå forbedringer til nettsiden, og forumet spesielt. Jeg begynner selv med et forslag jeg har tenkt på en stund.

1. Tråden Overganger 2008 deles inn i flere deler. Det er så sinnsykt mye som kan diskuteres om spillere ut og inn av klubben før neste sesong så jeg foreslår at vi deler overgangstråden opp. En inndeling av hver av de fire lagdelene som gjaldt både spillere på vei inn og ut tror jeg ville vært best. Blir veldig vanskelig og ha gode diskusjoner om enkelte spillere/plasser vi må forsterke når det kommer en haug med innlegg mellom som ikke har noen ting med den saken å gjøre. Det er allerede 8 sider før en eneste spiller har kommet eller gått. Hvor saklig og ryddig vil det bli når spillere kommer og går og det blir tatt mer eller mindre kontroversielle avgjørelser?

Erlend

Og det hadde vært greit hvis det ikke hadde Ã¥pnet et nytt vindu nÃ¥r man gÃ¥r inn pÃ¥ forumet.  Og forsideknappen fra forumet burde noen ta og fikse og

Nixon

Quote from: "Erlend"Og det hadde vært greit hvis det ikke hadde åpnet et nytt vindu når man går inn på forumet.


Det gjør det ikke lenger. I alle fall ikke hos meg.
Rød makt på Hansa

fettnok

fjerne smileys, mulighet til å si seg enig/uenig i ett innlegg sånn som kfl har. står en liten boks under innlegget med hvem som har trykket på enig og hvem som har trykket på uenig. slipper mye mas da, i tillegg til at man ser hva folk mener om saker uten at de trenger å skrive ett innlegg om det.
ette går aaaaaldri bra!

klysa

Forumet trenger helt klart en liten puss.

Kamptrådene er jo et helvete, der skrives det om kampen, stemningen på kampen, når bussen går fra Arna, og hvordan ditt&datt i forbinnelse med borteturer. Jævlig uoversiktelig.

Kamptråd-Før Kampen
Kamptråd-Etter kamen
Egen tur tråd for hver bortekamp
Stemningstråd til hver kam visst folk ønsker det.

Sikkert mer visst en gidder å tenke etter.

stormde

synes det er en god ide klysa.
kan også legge ut en tråd til hver av spillerene, vet vi har til de fleste men blir alltid diskutert andre under feil spiller.
ellers kan det godt ryddes opp i tråder som ikke har vært brukt på lenge og tråder som ligner på hverandre for det er jo et hav av tråder.
det er ikke alle som "tør" skrive inn da de aknsje har satt det i feil trå.
eg drakk den skål,som Ulrikken meg skjenkte

Klaus_Brann

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Erlend"Og det hadde vært greit hvis det ikke hadde åpnet et nytt vindu når man går inn på forumet.


Det gjør det ikke lenger. I alle fall ikke hos meg.


Det gjør det absolutt her, og det er forbanna irriterende.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Stalin

Skifet ut dette eldgamle phpBB forumet, med et nytt et.

Nixon

Quote from: "stormde"synes det er en god ide klysa.
kan også legge ut en tråd til hver av spillerene, vet vi har til de fleste men blir alltid diskutert andre under feil spiller.
ellers kan det godt ryddes opp i tråder som ikke har vært brukt på lenge og tråder som ligner på hverandre for det er jo et hav av tråder.
det er ikke alle som "tør" skrive inn da de aknsje har satt det i feil trå.


Hvis det er et hav av tråder er det merkelig at man vil opprette fire tråder for hver kamp og en tråd til hver spiller...

Og tråder som ikke har vært brukt på lenge ligger langt nede på listen og fosrtyrrer ingen etter min mening.
Rød makt på Hansa

Go Up