• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tidenes dag, tidenes skandale!

Started by lindviko, October 29, 2007, 03:21:32 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

vebo

Quote from: "Bombefar"
Quote from: "Kararay"
Quote from: "vebo"Gikk bort til inngang 11 når jeg så køen. Kom meg inn på fem min.


eg brukte 30 sek inn der... hehe


Dette er selvfølgelig flott for de dette går for. problemet er at de med partoutkort bare kommer inn den inngangen som står på kortet


Det var bare de to første kampene, så åpnet de både 10 og 11 for oss.
Tiocfaidh ár lá

Utmedsnolken

Quote from: "gitarbroiler"Supportere er vanedyr:

- øl før kamp
- på stadion 20-40 minutter før kamp
- bruker ALLTID samme inngang
- synger samme sangene
- går på toalettet etter 45-50 minutter
osv osv osv

:-)

Point: Bruk andre innganger, det går alltid an! :-)


Point: Vi på BT har bare en inngang.
"og der snubler Sæternes igjen"

Ricky

Sikkerhetskontrollen fremstod som noe overdreven. Bare for min egen del alene tok det 30-40 sekunder (inkludert årets dummeste spørsmål "hva har du i denne lommen".. jo, det var partoutkortet).

For å leke litt med tall, så tar det ca 100 timer å sjekke 17.800 mennesker i 20 sekunder hver. Selv om alle hadde møtt opp minst en time før kampstart, så hadde man behøvd over hundre politibetjenter for å få unnagjort sikkerhetskontrollen.

SKBMiller

jeg kom 1 time før kampen, sto 10 mins i kø før de helt seriøst brukte 2 minutter på bare meg. hu politidamen var virkelig ivrig. her skulle alt sjekkes av steder for å si det sånn. da skal selvsagt alle lommer tømmes også. hun tok ut alt fra nøkler,mobil,dropsesker og tyggis fra lommene og så på alt. men regner ikke med de tok det så nøye når flere folk kom, da hadde de holdt på ennå.

pissepåengen

sjekker bare de som ser "skumle" ut
forbanna purkepakk.
Bergen ut av norge!

SKBMiller

jeg ser ikke spessielt skummel ut :P .. så her var det nok bare overreaksjon av et problem fra Brann (poltiets) side.

revert

Frode Olsen mente det var hårreisende at kampene ble utsatt...

vebo

Quote from: "pissepåengen"sjekker bare de som ser "skumle" ut
forbanna purkepakk.


Da må jeg se jævlig skummel ut. De tok meg både her og der. Var redd jeg skulle bli tatt med på banen og bedt om å strippe en stund;)
Tiocfaidh ár lá

Northside

Når vi først snakker om skandaler.

Hvorfor i alle dager lar Brann folk gifte seg på stadion? Dersom jeg har noe interesse av å se folk gifte seg så stikker jeg i kirken, ikke på en fotballkamp!
Hadde det bare vært noen litt kjente personer som har med fotball og Brann å gjøre så kunne jeg godtatt det...

Men helt sikkert stort for de som stod ute på der, liten tvil om det.

Klaus_Brann

Quote from: "olebrann3"hvorfor var det ingen som gikk bort på den andre siden av hansa? der det ikke var kø?


Jeg gjorde det da jeg hørte at det var laaang kø av en kompis, og gikk inn på øvre delen rett ved gamle sitte..En vanlig visitering og rett inn, ikke kø i det hele tatt, og dette kunne folk blitt opplyst om. Elendig...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

xTaTic

Jeg var så syndig å påpeke at mens halve Bergen stod i kø utenfor stod 3politifolk innenfor dørene og klødde seg i ræven mens de ventet på at nestemann skulle bli sjekket av vekteren.
Da ble det plutselig viktig at jeg tømte samtlige lommer og jeg fikk en grundig sjekk fra topp til tå av hun ene politikjerringen. Heldigvis var det den fineste av dem så opplevelsen var ikke veldig uhyggelig! ;)

gitarbroiler

Quote from: "Utmedsnolken"
Quote from: "gitarbroiler"Supportere er vanedyr:

- øl før kamp
- på stadion 20-40 minutter før kamp
- bruker ALLTID samme inngang
- synger samme sangene
- går på toalettet etter 45-50 minutter
osv osv osv

:-)

Point: Bruk andre innganger, det går alltid an! :-)


Point: Vi på BT har bare en inngang.

C@Bøe_79

Quote from: "Northside"Når vi først snakker om skandaler.

Hvorfor i alle dager lar Brann folk gifte seg på stadion? Dersom jeg har noe interesse av å se folk gifte seg så stikker jeg i kirken, ikke på en fotballkamp!
Hadde det bare vært noen litt kjente personer som har med fotball og Brann å gjøre så kunne jeg godtatt det...

Men helt sikkert stort for de som stod ute på der, liten tvil om det.
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Utmedsnolken

Quote from: "gitarbroiler"
Quote from: "Utmedsnolken"
Quote from: "gitarbroiler"Supportere er vanedyr:

- øl før kamp
- på stadion 20-40 minutter før kamp
- bruker ALLTID samme inngang
- synger samme sangene
- går på toalettet etter 45-50 minutter
osv osv osv

:-)

Point: Bruk andre innganger, det går alltid an! :-)


Point: Vi på BT har bare en inngang.


Hvis ikke sikkerhetsopplegget er så stort, så hvorfor ble vi utsatt for sesongens lengste og tregeste kø da? Var ikke før de bare slapp alle inn at vi hadde noe håp om nå kampstart.
"og der snubler Sæternes igjen"

bubba

Hva så om hun har flyttet til Bergen pga Brann? Det finnes mange av disse. Jeg har ingen interesse av å ta del i deres giftemål av den grunn. Vi er på stadion for å se en fotball kamp! Trodde Brann hadde lært at det er bedre å droppe skandale pauseunderholdning etter at de hadde Tommy Sulen løpende rundt der i pausen.[/quote]

Nuen

er det fotball du får se i pausen då kanskje?
uansett om det er pensjonister som driver med aerobic eller heiagjenger som hiver rundt på hverandre er det for å underholde stadion!
et bryllup på stadion er faktisk mer underholdning enn å se på en gjeng danse på matten.

alle vil vel at deres bryllup skal være spessielt, og hvis det var det som skulle til for de så er det fbare flott!

syntes det var kjekt at det ble sånn eg :)
2.10.2007

Go Up