• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Daniel Nannskog

Started by jinxter, July 29, 2003, 10:42:56 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

jinxter

Jeg undersøkte litt om han svensken som Brann vistnok er interresert i, og ble ikke akkurat positivt overrasket etter å hentet inn noen opplysninger.

Daniel Nannskog
Født: 22/5/78
Høyde: 180 cm
Vekt: 83 kg
I fjor lagde han 11 mål og hadde 11 målgivende. Hertil i år har han lagd 4 mål på 15 kamper. I fjor rykket laget hans opp til øverste divisjon i Sverige, og gjorde det ganske bra, men i år har både han og laget slitt mer.

Grey

Leser i BA i dag at Brann neppe kjøper fri denne spilleren.

BA skriver:
Quote
Brann-ledelsen var i går på plass for å finsikte Daniel Nannskog. Men det er først og fremst frem mot neste sesong vi vurderer ham, sier Mons Ivar Mjelde.

Før de fortsetter:
Quote
Men hverken han eller Ludvigsen vil utelukke at Nannskog blir Brann-spiller denne høsten. Først må vi diskutere om vi ønsker ham. Klubben har ikke penger, så det må dukke opp investorer hvis vi skal hente ham nå, hevder Ludvigsen.
Maybe a Greyhound could be my way

Yngve

Da er for Brann gjere som eg har sagt det. dei spalar med det dei har ut sesongen, me bergar plassen, og får forsterkningar til neste sesong. tru meg.

Svante

Vi klarer oss fint uten Nannskog. Kjøp en etablert spiss og ikke en ny Kaj Eskelinen, Gøran Holter, Mika Kottila eller det som verre er....
vante

Lars

kjøpe kjøpe kjøpe..........Koffor skal de alltid kjøpe forsterkninger, burde gå ann og satse på et eget/lokalt talent vel.

Dukker det en spiller som imponerer i utlandet og de kan få billig er det greit nok at de kjøper han.

Er kjempe moro og se at "George" lykkes, men er vel egntlig enda mer moro at et lokalt talent lykkes som Helge Haugen for eksempel.

Brann må og bør ha øyne i utlandet, men fler øyne i først og fremst Bergen og Omegn og Norge ellers

KennethS

de 11 målenen og 11 assistene var i super ettan! holder ikkje mål i allsvenskan engang, nei han har ikkje Brann brukt for.
tå på Brann

Ricky

Quote from: "KennethS"de 11 målenen og 11 assistene var i super ettan! holder ikkje mål i allsvenskan engang, nei han har ikkje Brann brukt for.


Feil. De elleve målene ble scoret i Allsvenskan, og holdt til en delt sjetteplass på toppscorerlisten, og han var sikkert enda høyere oppe på assist- og poenglisten.
Men når du først nevner Superettan, så ble han toppscorer der med 21 nettkjenninger året i forveien. Ikke så verst allikevel, kanskje...?

Ricky

På bt.no (hvis sportssider er prydet av svære reklamer for Stavanger-turen til Bataljonen) får vi et bra eksempel på Brann-ledelsens håpløshet. Først så bruker de lang tid på å finsikte spissen de vil ha, så gjør de kjent at de er interessert i Nannskog, som gjengjelder 'frieriet' ved å uttale at han ønsker å spille for Brann. Men noen dager senere, så stopper det opp. Nannskog er til og med interessert i å vente til nyttår slik at Brann kan få ham gratis hvis han bare kan få et svar på "hva det blir til", men nå sitter Brann-ledelsen i et møte for å diskutere om de i det hele tatt skal svare mannen.

Hallo! Brann vil ha ham og spilleren vil til Brann (gratis), og det strander på at Per-Ove Ludvigsen ikke tar en telefon for å snakke med ham. En av profilene i Allsvenskan. Jaja, man kan jo spørre seg hvorfor Brann i det hele tatt har brukt penger på å finsikte en spiss foran høsten (og neste sesong) hvis de uansett ikke har tenkt å gjøre noe. Hva blir det neste? Studietur til Hamar for å lære om opprykk til Tippeligaen?

jinxter

Han er ikke en av profilene i Allsvenskan. Han hadde en ganske god sesong i fjor, en ganske dårlig i år. Han har tidligere spillt i klubber i allsvenskan, men ble funnet for dårlig for de, og endre opp i første div istedet. Det at laget rykket opp igjen gjør ikke at han automatisk er god nok for Brann. Jeg vil mye heller at de finner en skikkelig god spiss enn at de sløser lønningsmidlene på en middelmådighet. De har vi nok av på topp som det er.

Ã?ge

No har han iallefall bestemt seg for å droppe Brann og drar til Kina istedet.

stanley

Like greit. Det lukta Daniel Eskelinen Kottila Nannskog lang veg...

KennethS

viser jo at spilleren som ikkje helt hadde bestemt seg for familiens beste egentlig prøvde og tyne ut mer penger av Brann, glemmesak at han valgte kina pga familiens beste! penger penger penger, hadde vel blitt nok en bosmann spiller som hadde sviket Brann!! utrolig glad og lettet at Brann ikkje henter han.
tå på Brann

Kagain

Ja han brukte nå voldsomt med tid på det "å bestemme seg", så jeg vet ikke, mannen kunne kanskje vært en forsterkning, men om han hadde blitt dette så antar jeg også at han etterhvert hadde "sviktet" Brann og tatt turen til grønnere marker ved første og beste anledning.

Men kanskje er jeg bare altfor kynisk.

Go Up