• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bastionen

Started by KennethS, July 28, 2003, 22:16:11 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KennethS

tå på Brann

supporter78

mener Ã¥ ha sett bilder av flere sinte bastiontryner jeg...  :lol:

Ricky

Jeg kunne høre dem to ganger, begge gangene startet de opp sanger mens det ellers var helt dødt på tribunene. Men de hørte sikkert ikke oss så mye heller, for det var virkelig svake greier vi hadde å by på med tanke på det spillet som Brann presterte ute på banen.
Her må det jobbes knallhardt og konstruktivt fremover, og ikke bare av Bataljonsstyret! Kanskje vi kunne fått et delforum som går mer på supporterklubben og vår egen rolle. F.eks tifoplaner, mekking av bannere, borteturer, sosiale treff på Fotballpuben, den slags ting. Det er jo bare å innse at vi må begynne fra scratch, og i overført betydning betyr det for oss å få i gang et miljø...

Opus

Noen av pappaguttene var nok mer frustrert enn andre. Stod i pølsekø i pausen og var vitne til at en av Lyn-supporterne ble lagt i jern og tauet av onkel blå...Fikk ikke med meg årsaken. Noen som så hva som skjedde?
______________________________________
Ja det er en fin dag for fotball, dere...

KennethS

nei det har eg ikkje fått med meg, var vel det de kaller og lage liv :) og kansje det de mente med 50 var alle politifolkene som var der også :)
tå på Brann

Ã?ge

Quote from: "KennethS"

Go Up