• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Gullprodukter

Started by Nightfox, October 18, 2007, 13:01:54 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

steinbygger

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "steinbygger"Noen som vet når gulldrakten er i salg?


Sikker på at den kom til å komme i dag jeg, vi vet jo at kolleksjonen har vært/blir produsert...


Ringte Brann butikken på stadion og de viste ikke når den kom. Snakk om å bomme skikkelig med time to marked....

fortune

Tja, at de ikke vet kan jo bety at den er rett rundt hjørnet, det er det som gjør uvitenhet til slik en kunst. Mitt tips er at den er i butikken til HSV-kampen...
First is first, second is nothing

Klaus_Brann

Quote from: "steinbygger"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "steinbygger"Noen som vet når gulldrakten er i salg?


Sikker på at den kom til å komme i dag jeg, vi vet jo at kolleksjonen har vært/blir produsert...


Ringte Brann butikken på stadion og de viste ikke når den kom. Snakk om å bomme skikkelig med time to marked....


Jeg gikk innom Brann butikken på Galleriet, og ho dama der sa at den kom neste uke, så jeg står klar neste mandag!Forøvrig så butikken helt robbet ut, de hadde jo nesten ingenting igjen:-)hehe
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

tovatle

Angående gullølet; Hører rykter om at det er tomt for gulløl over alt. stemmer dette eller er det bare sludder? Skal til bergen i helgen og feire gullet og hva hadde vel da vært bedre enn hansa gulløl? Noen som kan garantere meg gulløl? :)

SKBMiller

siste Hansa har sagt var vel at de skulle tappe mer på onsdag (i morgen)
og da skulle det holde lenge. har ikke link

thesevs

Quote from: "SKBMiller"siste Hansa har sagt var vel at de skulle tappe mer på onsdag (i morgen)
og da skulle det holde lenge. har ikke link


Har hørt det samme. Tomt i hele Bergen for øyeblikket, men det kommer påfyll...
Han eller hun som gjorde beregninger på hvor mye Gulløl som skulle lages i utgangspunktet burde vært dasket hardt på baken
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Kararay

Lerøy på galleriet hadde en palle igjen igår.... sikkert tomt no men verdt å sjekke...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

RC


Xminator

Så det blir han som har ventet lengst uten å noensinne ha opplevd gull... Vet nok ikke om skjebnen sin enda ;)

vebo

Quote from: "Kararay"Lerøy på galleriet hadde en palle igjen igår.... sikkert tomt no men verdt å sjekke...



Mye igjen der. Tror ikke det kommer å gå så mye tomt fremover.
Tiocfaidh ár lá

zyntax

McD på lagunen har GULLMENY.

Lennono8

Noen som så den T-skjorten Gunn og Hanstveit viste på BTV i sted? Hvit t-skjorte med trykk av forsiden av Gullmagasinet til BT (uten murveggbakgrunnen).

Skulle gjerne hatt en slik...

Ricky

Quote from: "dudo"DER bør man reagere! Sikrer ikke åndsverksloven forfatterene noenting som helst?



Hva med DENNE, da? Reklame på forsiden av ba.no..

http://www.fotball1.no/Catalog/Article.aspx?articleId=37

sydnes76

Quote from: "Ricky"
Quote from: "dudo"DER bør man reagere! Sikrer ikke åndsverksloven forfatterene noenting som helst?



Hva med DENNE, da? Reklame på forsiden av ba.no..

http://www.fotball1.no/Catalog/Article.aspx?articleId=37


Reagerte mest på teksten over t-skjorten: Fra Nymark til Laksevåg - fra Nordnes til Loddefjord Torg Hele Bergen vet at gullet ska hem! Gullet ska hem, hullet ska he-e-em hem te Bergen GULLET SKA HEM!

Hvilket hull e det som ska hem?

Utmedsnolken

Er formen på Brannlogoen beskyttet? eller kan den fritt brukes?
"og der snubler Sæternes igjen"

Bombefar

Quote from: "Utmedsnolken"Er formen på Brannlogoen beskyttet? eller kan den fritt brukes?


Beskyttet

vebo

Quote from: "Bombefar"
Quote from: "Utmedsnolken"Er formen på Brannlogoen beskyttet? eller kan den fritt brukes?


Beskyttet


Om du tenker på "rammen" rundt er nok det i gråsonen, men tvilsomt om man kan ha enerett på den.

Når det gjelder t-skjorten over er det nok bare selve sangen som bør være beskyttet, men hvem eier den? De to som sto frem på "gulletskahem.no"?
Tiocfaidh ár lá

kabelmann

Quote from: "Ricky"Hva med DENNE, da? Reklame på forsiden av ba.no..

http://www.fotball1.no/Catalog/Article.aspx?articleId=37


Og så så ukonsekvent bruk av store bokstaver. Gullet med stor g det ene stedet, liten g det andre - uten at tegnsetting i forkant skulle tilsi at det skulle være noen forskjell.

Talentløst arbeid av enda noen stakkarer som ser sin mulighet til å tjene seg en slant.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Brannfrelst

Gullskjerfene i Brannbutikken på galleriet var iallefall borte på null komma niks idag. Brann bør selge så lenge Bergen er i kok. Håper de har fått en ny ladning til torsdag. Eneste gull produktene jeg har benyttet hittil er gulløl og Nixons legendariske gullknull;)
2.10.07-Gullet kom hem!

vebo

Quote from: "Brannfrelst"Gullskjerfene i Brannbutikken på galleriet var iallefall borte på null komma niks idag. Brann bør selge så lenge Bergen er i kok. Håper de har fått en ny ladning til torsdag. Eneste gull produktene jeg har benyttet hittil er gulløl og Nixons legendariske gullknull;)


Har du knullet Nixon?
Tiocfaidh ár lá

sydnes76

Quote from: "vebo"
Quote from: "Brannfrelst"Gullskjerfene i Brannbutikken på galleriet var iallefall borte på null komma niks idag. Brann bør selge så lenge Bergen er i kok. Håper de har fått en ny ladning til torsdag. Eneste gull produktene jeg har benyttet hittil er gulløl og Nixons legendariske gullknull;)


Har du knullet Nixon?


hahaha, der måtte jeg le høyt her jeg sitter aleine...

arntf

Quote from: "vebo"
Quote from: "Brannfrelst"Gullskjerfene i Brannbutikken på galleriet var iallefall borte på null komma niks idag. Brann bør selge så lenge Bergen er i kok. Håper de har fått en ny ladning til torsdag. Eneste gull produktene jeg har benyttet hittil er gulløl og Nixons legendariske gullknull;)


Har du knullet Nixon?
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

Brannfrelst

Quote from: "arntf"
Quote from: "vebo"
Quote from: "Brannfrelst"Gullskjerfene i Brannbutikken på galleriet var iallefall borte på null komma niks idag. Brann bør selge så lenge Bergen er i kok. Håper de har fått en ny ladning til torsdag. Eneste gull produktene jeg har benyttet hittil er gulløl og Nixons legendariske gullknull;)


Har du knullet Nixon?


Hehe,avslørt;)
2.10.07-Gullet kom hem!

Nixon

Rolig nå folkens!!!:)
Jeg vil ikke ha på meg annet enn at jeg kom trekkende med begrepet gullknull...;)
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

SKBMiller

Gulldrakten er tilgjengelig fra kl 10 mandag 29. oktober på Galleriet og Stadion.

Jeg skal prøve å raske med meg et eksemplar før toget går 10.28 =)

Nuen

gullbilen til Hansa ? noen andre som har sett den?
hele varebilen var gullfarget. så var brann logoen på + en tekst under hvor det sto seriegull 2007

ganske stilig :)
2.10.2007

Kararay

et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Bombefar

Quote from: "SKBMiller"Gulldrakten er tilgjengelig fra kl 10 mandag 29. oktober på Galleriet og Stadion.

Jeg skal prøve å raske med meg et eksemplar før toget går 10.28 =)


Noen som vet hvor mange drakter som det skal lages?

SKBMiller

begrenset opplag er det eneste jeg har lest.

men den skulle komme i nettbutikken 20 nov. så må komme et nytt opplag

smaalanda

Ikke at det er et Gullprodukt, men har noen hørt noe om jubileumsdrakten?
KMO!!!

Nixon

Quote from: "smaalanda"Ikke at det er et Gullprodukt, men har noen hørt noe om jubileumsdrakten?


Mitt stalltips er at den kommer i slutten av november i god tid til julesalget.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

SKBMiller

den kommer i starten av desember ja

Nettn

Noen som vet om det er noe gulløl igjen noen steder? Tenkte å kjøpe før jobb i dag.

Nuen

meny på nesstun hadde de noe igjen igår kveld isåfall. garanterer ingenting. men lov å prøve :) men hvis de produserte nytt gulløl i går, kommer ikke dette i butikkene i dag eller på fredag då?
2.10.2007

arntf

Quote from: "Nixon"Rolig nå folkens!!!:)
Jeg vil ikke ha på meg annet enn at jeg kom trekkende med begrepet gullknull...;)


Ja, nå ble du plutselig forlegen... ;-)
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

Janki

har 2 kompiser som stilte i gulldrakten i dag.... Syntes ikke mye om den... Er både Toro og full pakke reklame.... Men det positve var at de var i sort på gull.

SKBMiller

kan du utdype litt mer detaljert?

Memelli

Er gulldrakten allerede lagt ut for salg? Evnt. når kommer den for salg?

BojeN

Nettn wrote:

QuoteNoen som vet om det er noe gulløl igjen noen steder? Tenkte å kjøpe før jobb i dag.


Rema kokstad har rikelig ;)
ojeN

Christoball

Quote from: "BojeN"Nettn wrote:

QuoteNoen som vet om det er noe gulløl igjen noen steder? Tenkte å kjøpe før jobb i dag.


Rema kokstad har rikelig ;)


og den kommer du med akkuratt når ølsalget stenger?

Bombefar


Kai-Olai

Quote from: "Janki"har 2 kompiser som stilte i gulldrakten i dag.... Syntes ikke mye om den... Er både Toro og full pakke reklame.... Men det positve var at de var i sort på gull.


Hvordan kan de stille i gulldrakten idag, når den ikke kommer før på mandag?

BojeN

Christoball wrote:

[/quote]BojeN wrote:
Nettn wrote:

Quote:
Noen som vet om det er noe gulløl igjen noen steder? Tenkte å kjøpe før jobb i dag.


Rema kokstad har rikelig ;)


og den kommer du med akkuratt når ølsalget stenger?
Quote


Er nok rikelig igjen imorgen også :D
ojeN

Erlend

de hadde nettop fått nye leveranser på kiwi ulset, så det er nok massevis nå

Markmus

Quote from: "Bombefar"Gullvegg http://www.bt.no/webtv/?id=7005

haha, fett. Vet ikke om han uttalte seg feil eller tror Brann tar gull igjen når han sa "Nå skal vi bare gjøre klart for å legge til et nytt årstall der" :p
Ka du ve?

Erlend

SÃ¥ en trailer fra Hansa i gÃ¥r som var malt i gull der det sto serimester 2007.  Fullastet med gulløl!

super_brann

Dem fikk inn Gulldraktene på Scotsman på onsdag, der solgte de dem for 500kroner, så litt merkelig ut egentlig.. manglet Kappa logoen, men ellers full reklame på..
eia Brann!

dudo

Det var da definitivt piratkopier.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Bombefar

Quote from: "dudo"Det var da definitivt piratkopier.


haha. kjipt å bruke 500 spenn på en piratkopiert drakt. kan aldri tenke med at denne er ekte

dudo

Det skal presiseres at jeg aldri har sett den selv, bare hørt den omtalt her og på vgd. Men en gulldrakt uten kappa-logoen? C'mon! Soleklar piratkopi ikke verdt plasten den er vevd av.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Go Up