• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Rennes - Brann

Started by Stoffi, October 16, 2007, 11:17:42 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ewen

Quote from: "Tullpip"
Quote from: "Ewen"Er desverre i Polen når kampen går...Noen som vet om kampen går på franske eller andre utlandske kanaler?


Fant du ut noe her? Selv befinner jeg meg mest sansynlig i Dubai på torsdag... :\  Faen ta.



I Dubai av alle steder?!
Kampen går på fransk kanal-pluss.
Itilegg kan du også se kampen på tv2-sumo, dersom eg skjønt det rikti...

KapteinMartin

Hvordan ligger det an med billetter til kampen? Antar at Rennes har en egen innhegning for oss bortesupportere...selges billetter til bortedelen gjennom klubben eller er det bare å troppe opp på stadion og spørre etter billetter i bortesvingen?
quot;Fotball er en fest og man kler seg deretter"

osoerli

Quote from: "KapteinMartin"Hvordan ligger det an med billetter til kampen? Antar at Rennes har en egen innhegning for oss bortesupportere...selges billetter til bortedelen gjennom klubben eller er det bare å troppe opp på stadion og spørre etter billetter i bortesvingen?


Du får kun billetter gjennom Brann.
Bestilles på at@brann.no
80,-/stk.  Utleveres på Stadion eller i Rennes.
Oppgi Fødselsdato og adresse ved bestilling.
Løp og kjøp.
http://www.brann.no/index.php?mapping=245
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

KapteinMartin

quot;Fotball er en fest og man kler seg deretter"

Brannesen

Spesielt interesserte: Rennes tapte hjemme for Monaco i helgen med 1-0, og ligger med det på tredje plass i den franske ligaen fremdeles. Det var noe sånt som 23 000 tilskuere på plass i den kampen. De som ønsker et lite inntrykk av Rennes og stadionet de spiller på og ellers det som måtte være av interesse rundt klubben, kan jo se Eurogoals på Eurosport som begynner klokken 18:00. Sikkert minimalt med klipp siden det bare ble 1-0 men likevel...
Bjørn Dahl...respektløst! Se på dette! Nydelig til Huseklepp...Brann har mye folk inne foran måååål åååhåhåå...ja det er 2-1. Det er 2-1...det er Eirik Bakke! Alsaker kommenterer Brann mot Zagreb

Hausberg

Quote from: "osoerli"
Quote from: "KapteinMartin"Hvordan ligger det an med billetter til kampen? Antar at Rennes har en egen innhegning for oss bortesupportere...selges billetter til bortedelen gjennom klubben eller er det bare å troppe opp på stadion og spørre etter billetter i bortesvingen?


Du får kun billetter gjennom Brann.
Bestilles på at@brann.no
80,-/stk.  Utleveres på Stadion eller i Rennes.
Oppgi Fødselsdato og adresse ved bestilling.
Løp og kjøp.
http://www.brann.no/index.php?mapping=245


det er noen som klarer å sette bortesupporter priser:) slik sku det vært overalt
itt hjerte står i Brann......

Northside

Kan jo også minne om at folk bør ta det litt easy nede i Rennes. Ryktes at pentkledde personer ikke vil gi en god velkomst.
Nå er dette bare blitt skrevet på lukket forum for Rennes sine dansene supportere, men folk kan jo ha det i bakhodet...


ps:
Skjønner fortsatt ikke poenget med dette "full ID tullet" til Brann for å skaffe billett. Hamburgerfansen beviste vel at det ikke funket?

Snublefot

Quote from: "Northside"Kan jo også minne om at folk bør ta det litt easy nede i Rennes. Ryktes at pentkledde personer ikke vil gi en god velkomst.
Nå er dette bare blitt skrevet på lukket forum for Rennes sine dansene supportere, men folk kan jo ha det i bakhodet...


ps:
Skjønner fortsatt ikke poenget med dette "full ID tullet" til Brann for å skaffe billett. Hamburgerfansen beviste vel at det ikke funket?


dette er vel ikke noe "juletrærne" trenger å bekymre seg for?  Regner ikke med at "skal vi danse" gjengen er ute etter folk med supportereffekter? Eller er det litt annen oppførsel på franskmennene?

Northside

Desverre så var det akkurat det de antydet, at selv supportere i effekter/drakter kan være et ok alternativ dersom det ikke dukker opp casuals.

Jeg kjenner ikke til Rennes og casual/hooligan kulturen i Frankrike, men at "vanlige" supportere også blir angrepet skjer titt og ofte nedover europa. Men nå er dette skrevet på et forum, og med mindre man løper sidelengs i Rennes sine gater etter at vi har knust de 2-0 så bør det ikke være noe problem. Snuten der nede har nok også hatt større utfordringer før så de fikser det.

Men det er nok ikke som i tromsø hvor motstanderens supportere kommer å gir en klem fordi vi vant gull, det var kanskje Brugge turen et eksempel på for de som befant seg på ene bussen til stadion der nede.

HansaInferno

Jeg var på den siste bussen som gikk oppover og der var det mye styr, ja. Men jeg er i den oppfatning av at så lenge man ikke vil ha bråk så klarer man å holde seg unna bråk. Holder alle sammen, og kanskje også i nærheten av politi så går det fint.

På vei tilbake til sentrum var det vel bare en buss, var det ikke? I Brugge altså..
Breiflabben, baby!

PhilLynott

Rennes har røde trøyer og svarte shorts. Da blir det vel etter all sannsynlighet duket for et gjensyn med våre blå "lykkedrakter".
Det kan jo muligens gjøre det mer legitimt å gå gatelangs i Rennes i rød branndrakt, om man er småbekymret for en kryttneve fra baguettspisende franskmenn.

Gud

Vi kan jo bare spille i svarte drakter, hvite shorts og hvite sokker. De blå draktene bør helst gå i glemmeboken fort som f***.

PhilLynott

Quote from: "Gud"Vi kan jo bare spille i svarte drakter, hvite shorts og hvite sokker. De blå draktene bør helst gå i glemmeboken fort som f***.


Så klart. Mener vi brukte det i Royal League også. Blir riktignok skremmende assosiert med Viking med denne fargekombinasjonen,
men så blir jeg jo selvfølgelig enda mer assosiert med VIF, med tanke på den blå. Da er valget lett.

Er Sigurdsson klar til denne kampen?

tommyf

De blå bortedraktene har ikkje akkurat bringt noe lykke nei.
Tror nok Krissy er klar til denne kampen ja. Tipper Monsen mønstrer disse:

Opdal,Guntveit.Sigurdsson.Bjarnason,Hanstveit,
Huseklepp,Solli,El Fakiri,Vaagan-Moen
Helstad.Bjørnsson

Xminator

Vil tro Huseklepp benkes, Bakke går inn i midten, og Karadas starter på topp.

Ricky

Quote10 000 places de vendues seulement pour le match de jeudi contre Bergen !!!!

Les gens ils paient pour venir voir Metz ou Sochaux mais pas pour LE match super important pour
le reste de la saison et pour lequel on s'est battu toute la saison dernière ...

Je comprends pas là.


Hørt den før, bare på bergensk? :)
"Kun 10.000 seter er solgt til kampen på torsdag mot Brann! Folk betaler for å se Metz og Sochaux, men ikke denne sesongens superviktige kamp, som vi kjempet for hele forrige sesong.. Jeg forstår det ikke."

Og ja, Rennes opererer med rabatter i uefa-cupen, som nær sagt alle andre klubber enn Brann. Alle billetter er satt ned 25-30%.

Utmedsnolken

Quote from: "Ricky"
Quote10 000 places de vendues seulement pour le match de jeudi contre Bergen !!!!

Les gens ils paient pour venir voir Metz ou Sochaux mais pas pour LE match super important pour
le reste de la saison et pour lequel on s'est battu toute la saison dernière ...

Je comprends pas là.


Hørt den før, bare på bergensk? :)
"Kun 10.000 seter er solgt til kampen på torsdag mot Brann! Folk betaler for å se Metz og Sochaux, men ikke denne sesongens superviktige kamp, som vi kjempet for hele forrige sesong.. Jeg forstår det ikke."

Og ja, Rennes opererer med rabatter i uefa-cupen, som nær sagt alle
andre klubber enn Brann. Alle billetter er satt ned 25-30%.


For franskmenn er vel vi like spennende og kjente som alle disse anonyme latviske og bulgarske lagene vi pleier å møte
"og der snubler Sæternes igjen"

KapteinMartin

Blitt noe klokere på møteplass/ølsentral i Rennes?
Noen lanserte en pub tidligere i tråden....er det blitt noen enighet om dette? Billettene som skal deles ut i Rennes...deles de ut på Stade de la Route de Lorient eller?
quot;Fotball er en fest og man kler seg deretter"

osoerli

Quote from: "KapteinMartin"Blitt noe klokere på møteplass/ølsentral i Rennes?
Noen lanserte en pub tidligere i tråden....er det blitt noen enighet om dette? Billettene som skal deles ut i Rennes...deles de ut på Stade de la Route de Lorient eller?


Ja eg føreslo Cafe de la Place, nr 7 Place Sainte-Anne tidlegare.  Har jo aldri vert der så eg veit ikkje.  Ser det er veldig mange puber på ein kort strekning frå Place Saint-Michel via Rue Saint-Michel til Place Sainte-Anne.  Ein strekning på 100m.  Le Green Pub, nr 3 Rue Saint-Michel ser også bra ut.  Føreslår at me møtes på ein av desse 2 (ser kva som er best når me kjem).  Blir sikkert enige.  Best å vera alle på same stad trur eg.  Til kampen går det Metro frå Place Sainte-Anne til Republique (retning sud-est, La Poterie).  Buss nr 11 frå Republique (retning ZI Ouest eller Stade Rennais.)
Anders Tøsse skulle senda meg mail idag vedr. info om billetthenting i Rennes.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

KapteinMartin

Godt...
Dete området i Rennes skal visstnok kry av pubber.. Blir vel bare å gå etter lyden av "gullet skal hem" tenker jeg...  :)
quot;Fotball er en fest og man kler seg deretter"

Super Hasund

Kor gode e egentlig "renne-ræv"? Hasje følgt så mye med fransk fotball.
La Folket Synge

*Feltz*

KEO

Quote from: "Super Hasund"Kor gode e egentlig "renne-ræv"? Hasje følgt så mye med fransk fotball.


en liten peke pinn på nivået i fransk fotball!

Hjemme Borte  
Lag K S U T M.forskj K S U T M.forskj K S U T M.forskj Diff P
Lyon  13 10 1 2 29-12 7 6 1 0 15-4 6 4 0 2 14-8 17 31
Nancy  12 8 3 1 20-7 7 6 1 0 13-3 5 2 2 1 7-4 13 27
Rennes  13 7 3 3 17-10 7 3 1 3 8-7 6 4 2 0 9-3 7 24
Bordeaux  13 6 4 3 16-12 6 3 1 2 9-9 7 3 3 1 7-3 4 22
Le Mans  13 6 2 5 18-18 6 3 2 1 7-4 7 3 0 4 11-14 0 20
Strasbourg  13 5 4 4 15-10 7 2 3 2 7-5 6 3 1 2 8-5 5 19
Nice  13 5 4 4 13-10 7 4 3 0 10-3 6 1 1 4 3-7 3 19
Saint-Etienne  13 5 3 5 14-12 6 4 2 0 9-1 7 1 1 5 5-11 2 18
Valenciennes  13 5 3 5 14-16 6 4 2 0 9-3 7 1 1 5 5-13 -2 18
Monaco  13 5 2 6 16-15 6 2 2 2 8-7 7 3 0 4 8-8 1 17
Lille OSC  13 3 7 3 13-13 6 1 3 2 5-6 7 2 4 1 8-7 0 16
Toulouse  12 4 4 4 12-14 6 2 2 2 5-6 6 2 2 2 7-8 -2 16
Lorient  13 3 6 4 13-16 6 2 2 2 5-6 7 1 4 2 8-10 -3 15
Paris St Germain  13 3 6 4 12-15 7 0 3 4 6-13 6 3 3 0 6-2 -3 15
Caen  12 4 3 5 11-14 7 4 1 2 11-9 5 0 2 3 0-5 -3 15
Auxerre  13 4 1 8 11-21 7 4 0 3 10-8 6 0 1 5 1-13 -10 13
Lens  12 3 3 6 9-13 6 3 2 1 7-4 6 0 1 5 2-9 -4 12
Sochaux  13 2 6 5 11-17 6 1 1 4 4-10 7 1 5 1 7-7 -6 12
Marseille  13 2 5 6 9-15 6 1 3 2 4-6 7 1 2 4 5-9 -6 11
Metz  13 1 4 8 6-19 6 0 2 4 3-10 7 1 2 4 3-9 -13 7

og når ett lag som marseille leder sin gruppe i CL så er nok Rennes et lag å regne med.
Nu kør vi!

Xminator

Jeg tror nok de venter med skadefryd der oppe i potetland nå...

Er spent på om Sigurdsson klarer seg når farten ikke lenger er hans våpen.

En god opplevelse i denne kampen vil være utrolig viktig for Brann som e-cuplag. Det vil gi troen på at man kan spille jevnt med storlag.

Belfort

rbk har utvilsomt lagt et press på Brann nå. Blir litt flaut om vi går på en smell der nede.

C@Bøe_79

Ikke så flaut som å ikke gå videre i CL, etter å spilt uavgjort på Stamford Bru og slått Valencia i 2 kamper..
Ingen forventer noe spesielt av Brann, så det blir ikke noe flaut tror jeg..
Men hadde gjort godt med poeng med seg fra baguettlandet..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Høyrebacken

Mjelde forteller til dagens BA at Rennes er et enda bedre lag enn HSV, rent ferdighetsmessig. Og, Brann skal være glad om de får med seg ett poeng fra Frankrike.

Sikkert greit det. Jeg bare håper at Brann tør å sleppe seg nedpå, og spille sitt eget spill. Blir de løpende imellom, er løpet fort kjørt.
Hva RBK gjør i CL, kan ikke vi bry oss om. De har mer rutine på spill i Europa.

Nei, jeg håper Brann tar et poeng eller tre i denne kampen. Helst tre.
usk at det heter;
"For eg e' ekte Brannsupportar, eg kjempar helt te fløyten går", og ikke
"For eg e' ekte Brannsupportar, eg kjeftar helt te fløyten går".

vebo

Quote from: "Høyrebacken"Mjelde forteller til dagens BA at Rennes er et enda bedre lag enn HSV, rent ferdighetsmessig.


Og Valencia er bedre enn RBK!
Tiocfaidh ár lá

Snublefot

Rosenborg reiste til valencia og spilte aggressivt og offensivt. Håper virkelig at mjelde innser at å legge seg bakpå ikke er brann sin måte å vinne kamper på.

Mot brugge var vi offensive i 1 omgang og rundspilte brugge..mot hsv var vi mer nøytrale igjen, og ble rundspilt.


Brann.. sats offensivt og kjør over pusebartepakket

Alzheimer/Silverspurs

Enig. Brann klarer ikkje å spele defensivt over lengre tid, då blir heile laget passivt. Syns Mjelde virkar å ha for stor respekt for Rennes. Klart dei er eit godt lag, men skal ein overraske dei så hjelp det ikkje å ligge bakpå heller. Hadde RBK gjort det same i går så hadde dei tapt, men dei begynte jo å presse på 50-60 meter og stressa heimelaget.

Spelarane blir nok slitne, men det får dei tåle :)

Ewen

Quote from: "Snublefot"Rosenborg reiste til valencia og spilte aggressivt og offensivt. Håper virkelig at mjelde innser at å legge seg bakpå ikke er brann sin måte å vinne kamper på.

Mot brugge var vi offensive i 1 omgang og rundspilte brugge..mot hsv var vi mer nøytrale igjen, og ble rundspilt.


Brann.. sats offensivt og kjør over pusebartepakket


En liten fakta feil her. Brann spilte med stort sett samme taktikk mot Brugge og Hamburg.
Forskjellen var bare at tyskerene var ekstremt gode til å demme opp for kontringene til Brann, imotsetning til belgierne...
Satser på at Huseklepp får spille venstrekant imorgen..Har abselutt tro på at han gjør seg best der og dersom Helstad også er på hugget kommer vi til å få en arti torsdagskveld..

grei

Quote from: "Ewen"
En liten fakta feil her. Brann spilte med stort sett samme taktikk mot Brugge og Hamburg.

Men ikke med samme selvtillit og vinnervilje.

Det er noe helt annet å spille på bortebane i en kamp man må vinne og motstanderen tror de tar lett. Hadde hatt mer tro på Brann i morgen dersom det var snakk om et returoppgjør etter 0-0 i den første kampen. Nå går man på banen med "de er alt for gode for oss" og "uagjort er det beste vi kan klare" og da lukter det 3-0 og farvel UEFA-avansement.

Superjack

Litt av problemet med norske lag mot tyske lag er at fotballstilen er mye lik, men at Tyskerene har bedre fysikk og bedre tempo.

Latinske lag som Valencia legger ofte opp til mer ballbesittelse, og da går det saktere, noe RBK profiterte stort på i begge kampene mot Valencia.

Når valencia i tillegg har lagt inn i lavgir fordi de virkelig undervurderer ferdighetene til motstanderne så gikk det bra.

Er det forresten noen kanal som viser kampen i morgen?
Brannsupporter.

osoerli

Været i Rennes i morgen er litt regn om morgenen, 8 grader.  Opplett og litt sol utover dagen 13 grader.  Kanskje utepils?
Vi snakkes på Le Green Pub eller Cafe de la Place?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

tommyf

Laget mot Rennes:

Opdal
Guntveit,Siggurdson,Bjarnasson,Hanstveit
Solli,Bakke.El Fakiri,Vaagan Moen
Karadas,Helstad

Brannmann rob

Har en god følelse foran denne kampen. Setter en knapp på 2-1 til Brann

Gud

Quote from: "Superjack"Litt av problemet med norske lag mot tyske lag er at fotballstilen er mye lik, men at Tyskerene har bedre fysikk og bedre tempo.

Latinske lag som Valencia legger ofte opp til mer ballbesittelse, og da går det saktere, noe RBK profiterte stort på i begge kampene mot Valencia.

Når valencia i tillegg har lagt inn i lavgir fordi de virkelig undervurderer ferdighetene til motstanderne så gikk det bra.

Er det forresten noen kanal som viser kampen i morgen?


Kampen blir sendt på TV 2 Sport kl. 19.

SKBMiller

de som har en god følelse bør slå til på 6,75 hos Unibet.

dudo

Antatt (BTs) lag:

Opdal

Dahl - Sigurdsson - Bjarnason - Hanstveit

Solli - Bakke - El Fakiri - Huseklepp

Karadas - Helstad

Dette er vel det beste laget vi kan stille i skrivende stund, med Cato, PVM og om han hadde vært friskmeldt, Robbie i bakhånd. Nå begynner det å krible!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Bolsen

Vet ikkje helt ka Ba mener om sjangsene våres :

Brann har som kjent vært svake på bortebane denne sesongen, for så å være knallgode borte.

alx_brann

Går kampen på "gratis" TV eller??

Chrisstah

Quote from: "alx_brann"Går kampen på "gratis" TV eller??


nei den går på tv2sport
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Bruiser

Quote from: "dudo"Antatt (BTs) lag:

Opdal

Dahl - Sigurdsson - Bjarnason - Hanstveit

Solli - Bakke - El Fakiri - Huseklepp

Karadas - Helstad

Dette er vel det beste laget vi kan stille i skrivende stund, med Cato, PVM og om han hadde vært friskmeldt, Robbie i bakhånd. Nå begynner det å krible!

Ut med Hanstveit, inn med Corrales og muligens Huseklepp på høgre og PVM på venstre. Uansett, så lenge Brann vinn ikveld skal eg ikkje klage.

53 minutt igjen. Break a leg.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

dudo

Vingkonstellasjonen er jeg fornøyd med. Backene er litt hipp som happ, men ser tankegangen med at Dahl er bedre på kontringer enn Cato. rent bortsett fra at han knapt evner å levere fra seg ballen, selvsagt.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

PhilLynott

Sakset fra brann.no:

Rennes: Patrice Luzi - John Mensah, Petter Hansson, Rod Fanni, Etienne Didot - Bruno Cheyrou, Stéphane Mbia, Jérome Leroy, Sylvain Marveaux - Mickael Pagis, Cyril Jeunechamp

Starter altså Rennes uten Wiltord? Eller er Marveaux bare en kryptert utgave av navnet?

dudo

Wiltord er skadet. + en til som jeg sikkert burde kjenne til og skal være en av deres beste spillere.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Markmus

Mener å ha lest en plass at Wiltord er skadet.
Ka du ve?

Fabregas

Sinnsykt spent nå. Håper vi spiller som mot Brugge :D
Kan fort bli kampen om hvem som følger Basel og Hamburg videre dette her!

fortune

Quote from: "alx_brann"Går kampen på "gratis" TV eller??


Selvfølgelig gjør den det:)

http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=1908&part=sports

Krever sopcast som kan lastes ned fra samme siden...
First is first, second is nothing

tj00m

kor mangen bergensere e det i rennes?
Brann Bergens Stolthet!

fortune

Ohh.. der hadde vi muligheten
First is first, second is nothing

Go Up