• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

den branngenseren som er strikket

Started by DaffyAnd, October 11, 2007, 19:35:46 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

DaffyAnd

Jeg lurer på hvor man får mønster til den strikka branngenserer, hadde vært kjekt å hatt en sånn:D
*** DaffyAnd ****

Janki

Har lurt på det samme... Har hørt den er et helvete å strikke... Men hva gjør man ikke som supporter;)

Nuen

min mormor har en oppskrift på genseren. Skal bort å se på den imorgen, så kan skanne den inn her hvis det er interesse for det :)
2.10.2007

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

paf

Quote from: "DaffyAnd"Jeg lurer på hvor man får mønster til den strikka branngenserer, hadde vært kjekt å hatt en sånn:D

Mener det var Dalegarn som har/hadde den men tror det mønsteret er gått ut for mange år siden....

Branncess

Jeg har oppskriften! Men hvordan skal jeg få lagt den ut ?
alskap!

Candyman

Quote from: "Nuen"min mormor har en oppskrift på genseren. Skal bort å se på den imorgen, så kan skanne den inn her hvis det er interesse for det :)

Hehe...sånn er det alltid!! Mormor, helt konge... Lurer på om strikkekunsten forsvinner med våre bestemødre!! Men de har alltid sånne ting!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

svobo

jeg har oppskriften som pdf dokument...
send meg en PM med mail adresse så skal jeg sende den.
portsklubben Brann
Postboks 8, Minde
5821 Bergen

Nuen

mormorer er helt herlig å ha :) det beste er at hun elsker å strikke så å få den julaften er ingen problem :)
2.10.2007

nummer9

svobo: sleng den opp på piratebay :)

svobo

Quote from: "nummer9"svobo: sleng den opp på piratebay :)

Skal få gjort det i løpet av kvelden...
portsklubben Brann
Postboks 8, Minde
5821 Bergen

vebo

Tiocfaidh ár lá

paf

Quote from: "vebo"

Dette er fortsatt et mønster som Dale Garn har copyright på. Bataljonen er strafferettslig ansvarlig for brudd på lov om opphavsrett hvis den legges ut på sidene. Det er det vel ikke verdt?

vebo

Tja, er vel sant det. Men de har jo ikke copyright på logoene.
Tiocfaidh ár lá

kabelmann

Det er da bare å slenge den opp på rapidshare.com eller noe i den duren. Mange filopplastingssteder der ute uten at man trenger å ta i bruk den tungvindte torrentsmetoden.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

JørnAE


Go Up