• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Flaut for Bergen og Brann

Started by Geirmund, October 11, 2007, 00:19:52 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

HansaInferno

Hehe, klovn. Folk sang "vi skal storme banen" i Lillestrøm, og det var ment som god humor. Du skulle sett trynene på vaktene og politiet som stilte seg opp foran seksjonen vår. Når vi sang det mot Lyn var det vel av samme grunn, ihvertfall fra min side, det var jo en liten hær med vakter og politi tilstede. Jeg ser ingen egentlig grunn til å storme banen før vi faktisk vinner serien. Hvorfor stormet ikke du banen? Du satt vel hjemme på ræven? Nei, jeg skal storme alt og alle når vi tar gull, men jeg er i Bergen når vi spiller mot AaFK, så vi får se hva jeg skal storme, har ikke helt bestemt meg enda.
Breiflabben, baby!

Chrisstah

ka e vits å storme banen?
var sinsykt artig i Lillestrøm da vi sang storme bane sangen,
glemmer aldri de redde trynene til 18 -19 år gamle vaktene der.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

tippetuppen

Må være artig å synge det i aalesund. Vaktene vil vel tro at vi skal ta stormen, eller stormen på banen. kanskje vaktene står foran stormen sitt istedenfor og gir oss fri adgang ut på matten
E det så nøye då

C@Bøe_79

Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Mick

Storming av banen er et morsomt fenomen, veldig engelsk, ihvertfall den positive delen av det. Med det mener jeg når man stormer banen i glede etter at kampen er avgjordt, når fløyten har gått. Den ikke så positive delen av det er som man så etter nedrykket til Leeds, Fulham- Chelsea, osv når det er slåssing og når kampen må stoppes. Det er en stor forskjell på om det skjer under kampen eller etter kampen er blåst av, skjer det under kampen kan det ha en avgjørende effekt på kampens utfall.
Her er noen videoer av storminger av banen som jeg har funnet frem:

Wrexham:
http://www.youtube.com/watch?v=6tCyTtVXys8

Bristol City:
http://www.youtube.com/watch?v=IYzdlcZefII

W.B.A
http://www.youtube.com/watch?v=UO0PUZVXEHA

NUFC
http://www.youtube.com/watch?v=xD4C_wPTgb4&mode=related&search=
He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man. Dr.Samuel Johnson

tippetuppen

Quote from: "C@Bøe_79"


e vel stor fare for overtråkk.. SKEPTISK
E det så nøye då

Nixon

Quote from: "Geirmund"Har akkurat sett kampen om igjen på DVD nå


Kunne du se deg selv feige ut?
Rød makt på Hansa

tolind

"lukter" storming av banen når vi har gruset siddisvikingene. Snakket forresten med en snut i pausen i kampen mellom Brann og Lyn. Spurte han rett ut om hva han kom til å gjøre hvis fansen stormet banen.. Da gliste han bredt og svarte: "Då går jeg å kjøper meg en Hot-dog!"
Mens spillerne anført av Ove Thue fremførte en gledesstrålende versjon av lagets sang «Heia Brann!», kom også Friele ut på scenen og hoppet, danset og headbanget sammen med laget - iført ordførerkjede og brannskjerf i en salig kombinasjon.

Kararay

Quote from: "tippetuppen"
Quote from: "C@Bøe_79"


e vel stor fare for overtråkk.. SKEPTISK


Hør hør, Tippe snakker av erfaring. Det kunstgresset er lett å få overtråkk på.

Og eg tror Bøe er redd for familiejuvelene...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

tippetuppen

Quote from: "Kararay"
Quote from: "tippetuppen"
Quote from: "C@Bøe_79"


e vel stor fare for overtråkk.. SKEPTISK


Hør hør, Tippe snakker av erfaring. Det kunstgresset er lett å få overtråkk på.

Og eg tror Bøe er redd for familiejuvelene...


når poenget e sikret så e overtråkk verdt det.. kanskje styremedlem lygre tar sats og.. han vel en frisk fot..

Tror fru Bøe holder seg heme i fare for skade
E det så nøye då

Kararay

og kommer det en dommer i veien skal eg skjelle han ut eg..
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

grei

Herlig med typer som "Geirmund" som virkelig vet å glede seg over et seriemesterskap. Det må være tøft å være en såpass dajhard søppårtars at det eneste man gjør i dagene etter at gullet sikres er å syte og bære seg over at ingen (han selv inkludert) fikk det for seg å jumpe inn på banen.

Mick

Vel hvis noen har tenkt til å storme banen så pass på å ha med en liten gjeng ut ihvertfall. Ser ikke like kult ut med en person som stormer ut på gresset, ihvertfall ikke hvis vedkommende tråkker over i forsøket på å komme ned fra tribunen. Tror nok at dette uansett ikke er noe å prøve på Color line, større sjangse for suksess på stadion, der skal det vel ikke mer til en at en løper ut også løper resten ut som gale lemmen.
He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man. Dr.Samuel Johnson

HansaInferno

Hva faen, jeg tror nok at noen få hundre hadde vært med på storming om det faktisk skjedde, men hele Hansa ut på gresset har jeg liten tro på. For mange snille gutter der..
Breiflabben, baby!

Stoffi

Quote from: "Geirmund"



Løpte du?

Jeg følger gjerne på jeg, vi sto klare til å løpe ned hvis folk stormet. Men ikke faen om jeg er førstemann over reklameskiltene. Kanskje du kan løpe først, Geirmund?
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Alzheimer/Silverspurs

"Vi e fler enn dokkar" var litt morro og :)

Janki

Quote from: "Alzheimer/Silverspurs""Vi e fler enn dokkar" var litt morro og :)

Geirmund

Quote from: "Janki"
Quote from: "Alzheimer/Silverspurs""Vi e fler enn dokkar" var litt morro og :)

HansaInferno

Geirmund, du kan storme banen så kommer det sikkert noen etter deg.
Breiflabben, baby!

Geirmund

Quote from: "tippetuppen"Må være artig å synge det i aalesund. Vaktene vil vel tro at vi skal ta stormen, eller stormen på banen. kanskje vaktene står foran stormen sitt istedenfor og gir oss fri adgang ut på matten


Ja for all del. La oss få rykte på oss som de som synger om å storme men aldri gjøre det. Brann fans er ikke det vi engang var. Det er sikkert.

Geirmund

Quote from: "HansaInferno"Geirmund, du kan storme banen så kommer det sikkert noen etter deg.


Sitter du på denne siden døgnet rundt?

Det kom ingen...

Northside

En ting er ihvertfall du! Tøffest på nette! Gratulerer...

Geirmund

Quote from: "NorthsideFCDH"En ting er ihvertfall du! Tøffest på nette! Gratulerer...


Tøffere enn wannabe casualen Northside ;) klemz

smaalanda

Quote from: "Geirmund"
Quote from: "NorthsideFCDH"En ting er ihvertfall du! Tøffest på nette! Gratulerer...


Tøffere enn wannabe casualen Northside ;) klemz


Her har du dommet kraftig Geirmund! Han er ULTRA!
KMO!!!

Markmus

Storming av banen kunne helt sikkert vært fett nok det, men problemet er å få det igang. Det er alltid lett å henge seg på et drøss mennesker som gjør noe galskap, men å starte det? Skeptisk.

Uansett, hvis banen stormes kan jeg faktisk tenke meg at spillerne blir sendt kjapt som faen i garderoben. Det vil jeg IKKE skal skje.
Ka du ve?

Ultra - forever

Det er bedre å være casual/hooligan enn rævadilter!
LTRAS LIBERI

Klaus_Brann

Quote from: "Markmus"
Uansett, hvis banen stormes kan jeg faktisk tenke meg at spillerne blir sendt kjapt som faen i garderoben. Det vil jeg IKKE skal skje.


Hvorfor skulle de det??
Vi har vel for pokker ikke tenkt å skade de, og det tror jeg de vet..Ingen som ble sendt i garderoben da Klanen stormet banen da de tok seriegull..

Det var en fyr som hoppet over gjerdet på Hansa, men han ble bare stående der på rullen:-)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

C@Bøe_79

Quote from: "Geirmund"
Quote from: "NorthsideFCDH"En ting er ihvertfall du! Tøffest på nette! Gratulerer...


Tøffere enn wannabe casualen Northside ;) klemz


Er man casual fordi man er uenig i kolleksjonene fra Brann og ikke kler seg i rødt?
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Tifo-gruppen

tråden har sklidd helt ut og inneholder diskusjon om hvem som er tøffest, hvem sin pappa som er sterkest og diskusjon om casuals. Tråden er herved stengt.

Mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Go Up