• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billetter på Hansa

Started by Njaastad, October 10, 2007, 15:47:36 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Njaastad

Hei
Jeg bor i Oslo, og får derfor ikke vært på så veldig mange av hjemmekampene til Brann, men jeg har tenkt med på Vikingkampen. Spørsmålet mitt er da, hvor får jeg tak i billetter på Hansa? Vil gjerne sitte i Bataljonen. Jeg er selv medlem.
Takk.

rødesk

Kjøp den dagen bilettsalget åpner. Via nett..
oen må gå...!

Njaastad

Er det faste plasser? Eller kan jeg bare sette meg et sted? Vil helst ikek sitte helt ute på sidene, eller risikere ikke å få billetter.

Markmus

Quote from: "rødesk"Kjøp den dagen bilettsalget åpner. Via nett..

Er desverre ikke mye man kan forvente om man kjøper via nett.
Ka du ve?

Njaastad

På 16. mai satt jeg to timer og prøvde å komme inn på billettluka, uten hell. Ble endende med å sitte på BT, feil side vil jeg si, men absolutt ingen mulighet for å kjøpe eller bestille billetter annet enn via nett fra Oslo?

dudo

Narvesen eller telefon skulle da gå bra?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Markmus

Om du endte opp med billett på BT etter to timers kø vil jeg si du kom meget godt fra det. De to siste gangene har jeg endt opp med billetter på R/S (bak bortesupporterne). Kan være morro det også når det er flere folk med på å trøkke til, men oftest er det sørgelig der (på mandag var det meget bra da!).
Ka du ve?

Njaastad

De selger på Narvesen i Oslo og ? Får satse på det da :)

vebo

Quote from: "Njaastad"Hei
Jeg bor i Oslo, og får derfor ikke vært på så veldig mange av hjemmekampene til Brann, men jeg har tenkt med på Vikingkampen. Spørsmålet mitt er da, hvor får jeg tak i billetter på Hansa? Vil gjerne sitte i Bataljonen. Jeg er selv medlem.
Takk.


Snakk med Frode i styret. Kontaktinfo her. Regner med at de har noen billetter til overs. Om du kjøper på nettet får du ikke på vårt felt.
Tiocfaidh ár lá

Markmus

Quote from: "dudo"Narvesen eller telefon skulle da gå bra?

Telefon er vel enda vanskligere å komme igjennom på etter hva jeg har forstått? Narvesen bruker vel Billettluka, så det er vel ingen forskjell.
Ka du ve?

Njaastad

Blir det første prioritert at man er medlem i Bataljonen når man skal kjøpe billetter? Og for å få billetter på Frydenbø, felt B og C, må man da vise frem medlemskortet ved betaling?

vebo

Quote from: "Njaastad"Blir det første prioritert at man er medlem i Bataljonen når man skal kjøpe billetter? Og for å få billetter på Frydenbø, felt B og C, må man da vise frem medlemskortet ved betaling?


Tror det ja, mener at de opplyser om tidspunt for salg på fremsiden. MEN; du må nok komme til Bergen å kjøpe. Mener også at man må vise kort og at man bare får kjøpt en billett pr kort.

Må bare si at jeg aldri har kjøpt billetter på denne måten selv. Men skriv en mail til styret du, så får du nok svar.
Tiocfaidh ár lá

dudo

Quote from: "Markmus"
Quote from: "dudo"Narvesen eller telefon skulle da gå bra?

Telefon er vel enda vanskligere å komme igjennom på etter hva jeg har forstått? Narvesen bruker vel Billettluka, så det er vel ingen forskjell.


Jeg aner strengt tatt ikke. Har ikke kjøpt billett til Stadion på årevis. ;-)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

KennethS

Quote from: "Njaastad"Er det faste plasser? Eller kan jeg bare sette meg et sted? Vil helst ikek sitte helt ute på sidene, eller risikere ikke å få billetter.


Det e faste plasser.
tå på Brann

Njaastad

Må man kjøpe billetter i Bergen for å få plass i Bataljonen?[/b]

Go Up