• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Basel - Brann

Started by Stoffi, October 10, 2007, 13:55:11 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Chrisstah

Quote from: "Nightfox"Han har forøvrig døgnet pga lang reise, så noe forståelig. Fikk vel ikke sove på flyet. Men kjipt å miste kampen da... haha..

Dette er svaret når jeg spør en kompiss som også er på kampen om hva Christer synes:
"Han bryr seg lite, Er for trøtt" fikk jeg melding om.


har hort dere faatt pauseunderholdning.
var ikke sanselos drita hvis det er noen som tror det.
tok meg bare en blund i pausen, etter lang reise.
fikk med meg hele kampen, og bidro mitt med stemningen.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Nightfox

Det hadde jeg også sagt :D

Nixon

Quote from: "Chrisstah"
Quote from: "Nightfox"Han har forøvrig døgnet pga lang reise, så noe forståelig. Fikk vel ikke sove på flyet. Men kjipt å miste kampen da... haha..

Dette er svaret når jeg spør en kompiss som også er på kampen om hva Christer synes:
"Han bryr seg lite, Er for trøtt" fikk jeg melding om.


har hort dere faatt pauseunderholdning.
var ikke sanselos drita hvis det er noen som tror det.
tok meg bare en blund i pausen, etter lang reise.
fikk med meg hele kampen, og bidro mitt med stemningen.


Det var nå flere som var mye mer drita. Noen kom sågar ikke så langt som til kampen fordi de var hinsides av alkohol. Det er jo smart etter å ha reist så langt for å støtte laget sitt.

Når det gjelder kampen er vel det meste sagt her. Siste kamp i en lang sesong med halve laget ute blir svært sjelden en høydare. Og heller ikke i går. Synes ikke man skal kappe hodet av noen som helst etter kampen i går. Vel, kanskje en viss amerikaner da...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Professoren

Skjønner ikke hva BA driver med når de gir Huseklepp 3 på børsen. Kanskje førsteomgangen sto til 3, men andreomgangen til 7. 5 hadde med andre ord vært nærmere sannheten

HansaInferno

Nei, Huseklepp sin innsats bakover på banen gir han stryk synes jeg. Greit at han har sine kvaliteter offensivt, men han må bli bedre defensivt.
Breiflabben, baby!

fortune

Det var jo ikke Huseklepp som ble overløpt i går, jeg synes han var bedre defensivt enn noen kamp tidligere i år... Den ene finten til Huseklepp gir alene 4 på terningen, om han så hadde stått ved cornerflagget resten av kampen..
First is first, second is nothing

Northside

Helt utrolig at så pass mange personer klarer å reise nedover halve europa, betale en forumue og drite seg så pass ut når kampen begynner.
60% av de som befant seg på kampen var så dritafull at de gjorde det totalt motsatte av å bidra med stemning og støtte laget, eller se kampen.

Nå er ikke akkurat dette noe nytt fenomen på bortekampene våre, men jeg er rimelig sikker på at vi vil bli husket i europa for den gjengen med flest prosent klovner og dårligst stemning i forhold til antall (et antall som heller ikke var særlig bra)...

Bortsett fra det så var kampen som forventet. Fin tur, litt lang, litt dyr, men grusomt artig nok en gang.

krøvel vellevold

La all tvil være over nå:

Branns målforskjell: 3-4 (-1)
Zagrebs målforskjell: 1-4 (-3)
Rennes' målforkskjell: 1-5 (-4)

Vinner Zagreb 2-0, vil både Brann og Zagreb stå med 3-4 (-1). Altså lik målforskjell (-1) og likt antall scorede mål (3). Men Zagreb går videre fordi de da vil ha scoret alle sine tre mål borte, mens Brann bare har scoret ett borte.
Vinner Zagreb f.eks. 3-1 eller 4-2, vil Zagreb altså gå videre på flere scorede mål enn Brann.
Vinner Rennes 3-0, vil Brann ha 3-4 (-1) og Rennes 4-5 (-1). Da står vi likt i målforskjell (-1), men Rennes går foran på flere scorede mål.

Så diskusjonen angående viktigheten av HSVs andre mål mot Zagreb:

Hadde HSV bare vunnet 1-0, ville altså Zagrebs målforskjell vært 1-3 (-2). Hadde Zagreb da vunnet 1-0 over Rennes, ville Zagreb hatt 2-3 (-1) i målforskjell. Da ville Brann gått videre på flere scorede mål. Dermed ville altså 1-0 over Rennes ikke holdt for Zagreb uansett om de tapte 0-1 eller 0-2 for HSV. Men hadde Zagreb f.eks. vunnet 2-1 over Rennes, ville de med 0-1 for HSV fått en målforskjell på 3-4 (-1) som er det samme som Brann. Da ville Zagreb gått videre på flere scorede bortemål (3) enn Brann (1). Men med 0-2 mot HSV, vil ikke 2-1 holde for Zagreb. Da vil de ende opp med 3-5 (-2) og altså dårligere målforskjell enn Brann.

Altså: Vinner Zagreb 1-0 mot Rennes, vil forskjellen mellom 0-1 og 0-2 mot HSV ikke ha noe så si. Vinner Zagreb 2-1 mot Rennes, vil forskjellen mellom 0-1 og 0-2 mot HSV være avgjørende.

Eller sagt på en annen måte: Forskjellen mellom 0-1 og 0-2 på Zagreb - HSV betyr ingenting for hvor mange mål Zagreb må score i Rennes. De må nemlig uansett score minst to. Men med 0-1 på Zagreb - HSV hadde de kunnet tillate seg ett mer baklengsmål mot Rennes.
Legg ned hele klubben!

Go Up