• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hjelp England

Started by Heddis, October 07, 2007, 22:14:47 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Heddis

Hjelp noen Engelske venner av meg som jeg har klart å omvende til Brann fans. Er det noen som vet om det går an å få sett kampen på nett i England, og eventuelt hvordan man gjør det?
Takk

KNUDSEN

du kan se alle tippeliga kampene på tv2 sumo på nette for en liten sum til tv2
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Ewen

Tror desverre ikke du får sett sumo i utlandet..men er enkelte puber som setter på norsk fotball vist du spørr i england,,

Nixon

Quote from: "Ewen"Tror desverre ikke du får sett sumo i utlandet..men er enkelte puber som setter på norsk fotball vist du spørr i england,,


Jeg har sett på Brannkamp via nettet i utlandet...
Rød makt på Hansa

Heddis

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Ewen"Tror desverre ikke du får sett sumo i utlandet..men er enkelte puber som setter på norsk fotball vist du spørr i england,,


Jeg har sett på Brannkamp via nettet i utlandet...


Har du brukt Tv2 sumo?

tolind

Hei. Jeg har brukt Sumo i Spania. En tjommi av meg bor i Hull/England. Han ser også kampene!
Mens spillerne anført av Ove Thue fremførte en gledesstrålende versjon av lagets sang «Heia Brann!», kom også Friele ut på scenen og hoppet, danset og headbanget sammen med laget - iført ordførerkjede og brannskjerf i en salig kombinasjon.

Heddis

Quote from: "tolind"Hei. Jeg har brukt Sumo i Spania. En tjommi av meg bor i Hull/England. Han ser også kampene!


Privat melding på vei.

KEA

Jeg sendte en SMS til TV2 for en tid siden for å spørre om hvordan man på best mulig måte kunne se TV2 Sumo i utlandet, og det svaret jeg fikk var temmelig intetsigende (de bare ramset opp de internettleverandørene de har avtale med i Norge, og svarte egentlig ikke på spørsmålet), men jeg har med helt OK resultat sett Brann-kamp på web-TV i Frankrike (leverandøren var Orange, som ikke har noen spesiell avtale med TV2) så det er helt sikkert mulig å gjøre dette i mange andre land også.

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Markmus

Du kan se Tippeliga i utlandet på TV2 Sumo (FXTV). Du vil derimot ikke få se på den beste kvaliteten siden TV2 neppe har noen leverandøravtaler med utelandske internettleverandører.

UEFA- og CL-kamper vil du ikke få sett tror jeg.
Ka du ve?

Heddis


Lilleheil

du for sett kampen i 300kbit per sekund... for telenorkunder og noen andre i norge er hastigheten 1300kbit.. men 300 funker bra det

dudo

Da tror jeg livesport er bedre, de har 450 kbit med en eller annen kodek som visst skal være veldig bra.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

TroBlo

Har sett TV2 Sumo fra Danmark i sommer, det gikk helt fint!
Hansa felt C

C@Bøe_79

Enkelte kamper vil ikke virke i utlandet pga rettigheter, men dette gjelder ikke Tippeliga..
Da Tv2 har rettighetene og man ser kampen på Tv2..
Spansk fotball kan være vanskelig, pga rettigheter i de forskjellige land..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Hickok

Ellers så kan www.football4less.com anbefales for nettfotball generellt.

Go Up