• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Soltvedt legg opp

Started by stanley, July 24, 2003, 12:04:07 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

stanley

Ser at Trond Egil Soltvedt har bestemt seg for å legga opp. Synd, trur det kunne vore bra å hatt gamlingen med når det røyner på utpå hausten. Kunne spelt spiss også han...

Yngve

dette her er so typisk Brann. Den arrogante holdninge som Mjelden og Ludviksen viser for tida syns eg held ikkje mål. Til no har det synt seg i ingen nye spelarar, det er no so. Men når Soltvedten legg opp pga Brann ikkje får fingen ut er det litt frustrerande. Seinast i går ba han Brann få ut fingen. Eg berre gruar meg til veka før 31 august, då er eg sikker på dei signerer ein eller annan tulling, berre for å ha gjort det, i rein desperasjon.

argh! ( og det kan du sitera meg på!! )

KennethS

ser ut som du e nødt og være utlending for og vurderes som Brann spiller!
tå på Brann


bjørn

Han kunne vel ha venta til over helga med å ta ein avgjørelse.
Sier vel litt om Soltvedt at han plutselig legger opp.
Kunne lagt av seg stoltheten og ikke plutselig snudd i døra.
Soltvedt, du skal vite at eg har venta lenge på at du kom tilbake til Brann !
Dette er for dumt ! Bare noen dager til...........
 klyster a day keeps the doctor away.....

stanley

Ja, greit nok at han kunne venta til over helga med å bestemma seg. Men det virkar jo som om Mons og Peddien ikkje har klart å gi noko som helst tilbakemelding undervegs. Skjønar det kan vera frustrerande. Kva hadde dei å tapa? Dei tauar inn vrakgods frå heile verda på prøvespel, men gammalt gull som ein kan få gratis, ja det skal ein somla vekk!

Ein skal gå over bekken etter vatn.

Xminator

Det er kanskje typisk Brann, MEN det er like typisk Soltvedt.

Om det var snakk om et utlimatium, hvorfor spør han seg selv og ikke Mjelde? Det er jo egentlig perfekt avslutning på "sparken i brann ventet trampeklapp da han returnerte med RBK".

Han er tross alt 37, og nettopp tilbake fra skade, jeg kan godt skjønne at Brann vil være sikre slik saken stod...

Og jeg tviler litt på om han får trenertilbud fra en 1. eller 2. divisjonsklubb før han faktisk lanserer seg selv som trener for noen av de klubbene :) Det er liksom ikke slik at verden dreier seg rundt Trond Egil Soltveit. [/b]

Siddisen

Jeg støtter såfall Soltvedt i denne saken! Virker som "stanley" sier... ikke som om Mjelde og Ludvigsen er spesielt flink til å gi noen kommentarer eller tilbakemeldinger til spilleren/spillerne. Eller informere hva som egentlig skjer. I følge det som står i media, burde nok kanskje Soltvedt gitt beskjed om at han ville hatt en avklaring om han fikk bli noen Brannspiller eller ei.

Kruxleiven

Jeg tror Soltvedt kunne blitt en ny "der alte" Lothar (Matthäus). Noen som husker ham i EM 2000? Han var fæl, as easy as that. Og grunnen til at jeg sammenligner går på alder. Soltvedt har gjort sitt nå. Nok er nok.

Bjarte

Diskusjonen om nynork kontra bokmål legges herved helt død. Dersom den fortsetter i denne tråden eller i en ny tråd blir det slettet umiddelbart. Den diskusjonen kan tas på helt andre forum enn Bataljonen sitt.

stanley

Bjarte:

Skjønnar ikkje heilt kva du meiner her? Diskusjonen går då vitterleg på Soltvedt? Har du lagt innlegget feil plass?

Yngve

nei han har ikkje lagd noko feil plass. men han har vore inn å slette nokon innlegg. sånn at dei so va innblanda dvs meg og fiore9 og evt andre so las dei innlegge skjøne kva det går i..

GhostDog

Quote from: "bjørn"Han kunne vel ha venta til over helga med å ta ein avgjørelse.


Helt enig, synes Soltveiten burde vise seg mer voksen enn som så, gnåle i media om det ene og det andre - synes han prøver seg på en Runar Norman og DET bør han holde seg for god til! 8)
 Beer a day keeps the doctor away!

juset

Han spelar ennå. Eg veit at han sitter på benken hos Hovding. Har me råd til han dylan, so har me pinadø råd te han soltvedt og.
augen e en pudding

viks

Krølltoppen holder ikke mål, alderen er ikke med han, og dessverre ikke hodet heller...

Bye bye Trond Egil, "du får gå heim og lære lille ruben og sparka fotball som pappa toppscorer"
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Henki

Fyren er 37 år og hvis vi skal hente inn en halvskadet 37-åring for å prøve å redde stumpene av en sesong mener jeg vi sender ut et helt feil signal. Slik jeg ser det burde Mjelde og co. heller gi de unge spillerne vi har i stallen nå sjansen til å få seg litt Tippeligaerfaring.
Ballen skal fremover!

Lefty


Roffarne

Tesen er ikke ikke god nok og har ikke vært det på MANGE år.
Skjønner ikke helt folk som henger seg opp i gamle helter på den måten.
Ville blitt som å slenge fopallsko på Inge igjen eller ligge inn ett godt bud på Kjetil Løvvik.
Eller hva med Trevor?

Nei, me lyt venta på han Ruben. Han skal visst (ifølge sin far) være ett nesten like stort talent som sin far.

Superjack

Det er jo semifinale i cupen, hva med en 1 kamps kontrakt til den gamle helt Geir Hasund?
Brannsupporter.

cyp

FÃ¥ inn Paldan, han skyter oss til himmels :P
elt O e snobbete!!

Henki

Per Egil Ahlsen og Arne Møller er sikkert mer enn villig til å stikke innom en tur. For ikke å snakke om Egil Austbø og Neil Macleod. De to siste har jo til og med vært med å vinne noe med Brann så kanskje de kan bringe litt vinnerkultur inn i laget.
Ballen skal fremover!

Nixon

Visste ikke at det var en konkurranse på gang om å ramse opp flest mulig gamle Brannspillere. Hva med en konstruktiv debatt?
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Henki

Quote from: "Nixon"Visste ikke at det var en konkurranse på gang om å ramse opp flest mulig gamle Brannspillere. Hva med en konstruktiv debatt?
Ballen skal fremover!

Kagain

Henki, nå er det vel slik at denne tråden faktisk har lagt død i et år før visse personer livet den opp igjen. Så det burde i grunn være nok for at en ikke skal diskutere det. Jeg anklager ingen for noenting, jeg bare konstaterer et faktum.

Henki

Joa, men nå var det ikke jeg som tok denne tråden opp igjen da. Og jeg står for det jeg har sagt om å gi de unge sjansen...
Ballen skal fremover!

Kagain

Forståelig. Og som jeg prøvde å spesifiser, mitt innlegg var ikke regnet mot deg, annet enn den første linjen liksom.

Go Up