• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hvis Gull neste mandag og man er stuck i Oslo...

Started by stlastla, October 01, 2007, 12:39:02 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

stlastla

Antar at det er flere en meg som har problemer med å reise til Bergen for Lyn kampen ettersom den går på en mandag.. Hadde det ikke vært en ide og for en gangs skyld funnet et felles sted å sett kampen ? Hvis Trømsø gjør jobben på søndag så kan jeg ikke tenke meg noe som er nest best etter å være i Bergen som å se kampen sammen med et par 100 Brann supportere i Oslo..

Eller hur?

Snublefot

Jeg tror det blir en 3 dagers egenmelding for min del hvis tromsø vinner over viking. Da blir det første Tog til bergen. Har ikke billett til kampen, men da ser jeg den heller på en pub i bergen og er med på gullfesten.

Regner med at Bergen tar av uansett om det er mandag eller lørdag vi får gullet på.


Men,skulle det ikke være mulig å reise til bergen for min del, så er det fint med ett opplegg i oslo.

stlastla

Du har veldig rett.. Det blir ikke det samme å være i Oslo... Akuratt begynt i ny jobb, dette blir kleint.. men Gull er heller ikke hverdagskost...

Snublefot

Quote from: "stlastla"Du har veldig rett.. Det blir ikke det samme å være i Oslo... Akuratt begynt i ny jobb, dette blir kleint.. men Gull er heller ikke hverdagskost...


jeg begynte i ny jobb 1 september. Men man kan aldri vite når man blir syk vettu=)  Så en 3 dagers egenmelding skader ikke. Dessuten kan jeg love deg en ting.. det vil høres ut som du faktisk har hatt halsbetennelse når du kommer tilbake på jobb etter 3 dager på fylla i Bergen=)

Er du heldig ser sjefen din at du fortsatt er så dårlig at han sender deg hjem og ber deg komme tilbake neste uke..hehe

stlastla

Sant nok, sant nok....

Tror jeg må ta en prat med sjefen... Jeg vil aldri kunne tilgi meg selv å være i Oslo når Brann tar gull...

Selv om det blir en lang busstur til Bergen natt til mandag...

Klaus_Brann

Quote from: "Snublefot"
Dessuten kan jeg love deg en ting.. det vil høres ut som du faktisk har hatt halsbetennelse når du kommer tilbake på jobb etter 3 dager på fylla i Bergen=)


Hehe, den kan jeg skrive under på..Trenger forsåvidt ikke mer enn noen øl før kampen, og så skrike seg hes på stadion, så er jeg skral i stemmen...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Geir

Quote from: "stlastla"Antar at det er flere en meg som har problemer med å reise til Bergen for Lyn kampen ettersom den går på en mandag.. Hadde det ikke vært en ide og for en gangs skyld funnet et felles sted å sett kampen ? Hvis Trømsø gjør jobben på søndag så kan jeg ikke tenke meg noe som er nest best etter å være i Bergen som å se kampen sammen med et par 100 Brann supportere i Oslo..

Eller hur?
ndelig SERIEMESTER

Bjornevik

Vel og bra med Joe`s, men er ikkje puben litt liten om det kjem ein stor gjeng?

Geir

ndelig SERIEMESTER

oslo øst

sitte på joes når endelig BRANN TAR GULL nei se å pell deg til bergen
har du ikke penger begynn å gå

Bjornevik

Det er jo drømmesituasjonen å vera i Bergen, så ser vel an etter helgas resultat før eg reise til byn i tilfelle!

|Netti|

Får legge ut her hvilken buss man evt tar da, så kan man rable gal sammen på bussen over fjellet :P


FredPerry

Paddys er bra, hørt at bartenderen er fra Bergen.

Stutt-tjukken

Noen som vil se matchen med meg på Kreta? Tenker det hadde vært kanon med en seriegull-feiring der nede og.

HeiaBrann!

Quote from: "JørnAE"Egentlig håper jeg Stabæk vinner sine to neste kamper. Slik at vi ikke er 100 % sikret gull før til Viking kampen.

Slik jeg har forstått det, må viking tape, å stabæk avgi poeng og brann må vinne for at gullet skal være klart?!

Falkman

Quote from: "HeiaBrann!"
Quote from: "JørnAE"Egentlig håper jeg Stabæk vinner sine to neste kamper. Slik at vi ikke er 100 % sikret gull før til Viking kampen.

Slik jeg har forstått det, må viking tape, å stabæk avgi poeng og brann må vinne for at gullet skal være klart?!


..for at at gullet ska sikres på mandag, må Viking tape, og Stabæk avgi poeng. men vinner vi de to neste kampene, spiller det ingen rolle ka de andre foretar seg. då kan ingen teori i verden ta fra oss gullet.

Candyman

Quote from: "Falkman"
Quote from: "HeiaBrann!"
Quote from: "JørnAE"Egentlig håper jeg Stabæk vinner sine to neste kamper. Slik at vi ikke er 100 % sikret gull før til Viking kampen.

Slik jeg har forstått det, må viking tape, å stabæk avgi poeng og brann må vinne for at gullet skal være klart?!


..for at at gullet ska sikres på mandag, må Viking tape, og Stabæk avgi poeng. men vinner vi de to neste kampene, spiller det ingen rolle ka de andre foretar seg. då kan ingen teori i verden ta fra oss gullet.

Kan jo være at NFF har jokernord festival, og trekker Brann for poeng for å glemme å snurre ballen tre ganger rundt cornerflagget, slik at flagget blir lei seg og råtner på rot! Da blir alle poengene overført til barte'toeren og det blir fest i valen i bartebyen...

Kan jo skje...alt kan skje med Brann! :-)
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

vebo

Quote from: "Candyman"
Quote from: "Falkman"
Quote from: "HeiaBrann!"
Quote from: "JørnAE"Egentlig håper jeg Stabæk vinner sine to neste kamper. Slik at vi ikke er 100 % sikret gull før til Viking kampen.

Slik jeg har forstått det, må viking tape, å stabæk avgi poeng og brann må vinne for at gullet skal være klart?!


..for at at gullet ska sikres på mandag, må Viking tape, og Stabæk avgi poeng. men vinner vi de to neste kampene, spiller det ingen rolle ka de andre foretar seg. då kan ingen teori i verden ta fra oss gullet.

Kan jo være at NFF har jokernord festival, og trekker Brann for poeng for å glemme å snurre ballen tre ganger rundt cornerflagget, slik at flagget blir lei seg og råtner på rot! Da blir alle poengene overført til barte'toeren og det blir fest i valen i bartebyen...

Kan jo skje...alt kan skje med Brann! :-)



Et ekte Krøvel-scenario;)
Tiocfaidh ár lá

stlastla

Det har begynt å mobilisere seg noen grupper på Facebook som skriver Highbury i Bogstadveien. Der er det stor plass og mange skjermer, både store og små. + at de har varmelamper ute og storskjerm. Så der kan til og med røykerne kose seg med kamp..

Hadde vært kult om alle samlet seg der... Tipper det kommer over 50 stk dit nå på mandag...

For en gangs skyld hadde det vært gøy å samlet alle på et sted.. eller hva?

Kjell249

Highburry pleier å være full med Brann supportere og det kommer vel ikke til å bli så mange færre på mandag;)
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

TcK

Jesus elsker alle barna

tippetuppen

Quote from: "Stutt-tjukken"Noen som vil se matchen med meg på Kreta? Tenker det hadde vært kanon med en seriegull-feiring der nede og.


Litt av en prioritering...
E det så nøye då

The Boss

Fatter ikke ka folk gjør utenfor byens grenser når Brann tar gullet!!

JørnAE

Quote from: "The Boss"Fatter ikke ka folk gjør utenfor byens grenser når Brann tar gullet!!


Hadde jeg hatt mulighet hadde jeg vært i Bergen.
Men nå tror jeg ikke det skjer etter Lyn kampen ettersom jeg tror iallefall et av lagene (viking/stabæk) vinner sine kamper.

Men har ordnet meg fri 20-30 oktober og da befinner jeg meg i Bergen
Det blir en liten nedtur å ikke kunne være i Bergen når de sikrer gullet når en har gått på Staddaen i 30 år og fulgt dem land og strand, og i tillegg vært med på det meste ellers i år.

MEN :
Hva er konklusjonen ???
Hvor samles en i Oslo mandag ???

JørnAE

VI må bestemme oss for sted nå.
Det haster !!!

Sir Winston ?
den er vel stor nok ?
Highbury er for rotete synes jeg.
Eller blir det Joe`s ?

The Boss

No må du roe deg ned mann, ka med LITT større skrift, sånn at alle sammen skjønner ka du skriver??

Nixon

Quote from: "JørnAE"Highbury er for rotete synes jeg.


Nei, det er klart at man kan ikke se Brann vinne serien på et slikt sted...

Herregud oslopakk! Dere hadde gjort oss en stor tjeneste her på forumet hvis dere hadde klart å finne et sted snart!!!
Rød makt på Hansa

JørnAE

Er ikke så viktig lenger.
Ser kampen i tv stolen.
Gullet kommer ikke i morgen likevel.

"Oslopakk" ?? Kom ikke her å kalle meg for det.

Kjell249

Quote from: "Nixon"
Quote from: "JørnAE"Highbury er for rotete synes jeg.


Nei, det er klart at man kan ikke se Brann vinne serien på et slikt sted...

Herregud oslopakk! Dere hadde gjort oss en stor tjeneste her på forumet hvis dere hadde klart å finne et sted snart!!!


Hva forventer du å finne i denne tråden Nixon? Hadde trodd at du var mer oppegående enn det her. Klarer du ikke overse tråder som ikke er interessante? Nok om det. Highburry.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Snublefot

blir det higbury? joes ? sir winston eller o`reillys?

Jeg har selv vært på joes tidligere, det var veldig billig øl, noe som er bra, men det var ganske liten plass.. noe som er dårlig.

sir winston er ett litt rotete sted, kan ikke helt huske om det er storskjerm der. prisene er vel også litt dyrere mener jeg å huske.

o`reillys i markveien er en bra fotballpub.. storskjerm er det såklart, men husker ikke øl prisene der.

highbury har jeg ikke vært på..

Joes serverer hansa, det er jo positivt.

Hvor skal vi gå? Jeg vet det samles en del på joes, men tror også det samles en del på higbury, i tillegg til at jeg vet noen kompiser av meg pleier å dra på o`reillys.. sir winston vet jeg er blitt brukt noen ganger før, men jeg har ikke sett kamp der selv.

Jeg stemmer for joes, da jeg de serverer Hansa og det ganske rimelig. Jeg har som sagt ikke vært på highbury, så vanskelig for meg å stemme på dem ihvertfall..

stlastla

På Highbury har de storskjerm inne + 10 vanlige skjermer. I tillegg til dette har de en 40 tommers skjerm utendørs + varmelamper. Kunne ikke alle samlet seg der? Jeg har vært på Joe's også, men er det ikke vanskeligere å se skjermene der?

Det hadde vært utrolig bra om alle kunne vært på samme sted for en gangs skyld..
Synes forøvrig ikke Sir winston er et alternativt.. veldig rotete der..

Tifo

Det finnes allerede en tråd der oslofolk diskuterer hvor de skal se kampene:
http://www.bataljonen.no/forum/viewtopic.php?t=7244&start=50

Mvh
Stian
.:Tifo-gruppen:.

Go Up