• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brugge - Brann

Started by Nixon, October 01, 2007, 10:02:28 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

MariusPS

Quote from: "Xminator"
Quote from: "MariusPS"Er ikke helt sikker på hva du prøver på nå xminator. Men Sånn som Brann har spilt i år har det ikke akkurat blitt dårligere i andre omgang.

Men Brann er fortsatt Brann. Allikevel dette ser utrolig bra ut.


Helt avhengig av hvilke kamper du tenker på. Slipper Brann seg bakpå slik vi har litt for vane når vi har ett gunstig resultat, så er brugge over oss med en gang. Vi har allerede sett mange gode innlegg og sugende løp i boksen, og våre forsvarere liker seg ikke i den typen situasjoner.

Så jeg tror fortsatt det må stå Brann 3 for at vi skal sikre dette uten den altfor store dramatikken. Brugge går ikke målløse av banen.


Er litt enig med deg. Noen kamper har Brann sluppet seg tilbake. Men i høst har jo det gått overaskende bra. Men det er da heller ikke den samme motstaden som vi møter i dag. Men allikevel er jeg optimist. Husk at vi har spillesugne spillere på benken. Det kan gi oss det lille ekstra vi trenger de siste 20-30 vis(forhåpentligvis når) Mjelde setter dem inn.

borch

dette e jo helt rått
no må de ikke finne på å legge seg bak for å safe....

Nightfox

ojda.. langvarig på sigurdsson?

fortune

Litt mer utfyllende?
First is first, second is nothing

Nightfox

sigurdsson ut i pausen, inn med azar.

fortune

Oisann... Mjelde legger om til 3-4-3?

Neida, men vi får håpe det bare er for sikkerhets skyld.. Dette kan selvsagt virke negativt på denne kampen, vi kan ikke like høyt nå.
First is first, second is nothing

Baunebob

Har Azar i det hele tatt spillt stopper i år ? På trening eller i det hele tatt ?

Takknemmelig for hvert sekund nå.

Nightfox

Sikkert en strekk eller overtråkk, og det kan jo fort bli to-tre uker, og det er jo store deler av resten av sesongen.

fortune

... med mindre vi går videre her. Dette truer faktisk seriegullet også.. (jada, jeg er født pessimist)
First is first, second is nothing

Baunebob

Brugge fansen jubler jo som de skulle ha vunnet CL for en corner.

fortune

Noen som har fått med seg hva som skjedde med Sigurdsson og hvor alvorlig det ser ut til å være?
First is first, second is nothing

Utmedsnolken

Quote from: "Baunebob"Brugge fansen jubler jo som de skulle ha vunnet CL for en corner.


Ser ut som det blir overkjøring i 2. omg. Må holde ut lengst mulig nå og håpe på en kanonkontring
"og der snubler Sæternes igjen"

Nightfox

Jeg tror vi har funnet våre forbilder når det kommer til tribunestemning. Er dog også noe jeg ikke liker med stemningen på Jan Breydel, men satan... På stadion er vi litt for overlegen og nonchalant.. Her virkelig piffer de opp laget når de gjør noe bra når de ligger under.. Hos oss er "alt" galt når laget spiller dårlig. Må liksom få en redusering før publikum er med hos oss.

weirus

bare vi ikke beyner med samme slurvet om i 1 kamp no....
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

Baunebob

Men salte for en pipekonsert de fikk til pause.

fortune

Vi legger om til 4-5-1? Vi trenger et mål nå...
First is first, second is nothing

Nightfox


Fez

Quote from: "Nightfox"Jeg tror vi har funnet våre forbilder når det kommer til tribunestemning. Er dog også noe jeg ikke liker med stemningen på Jan Breydel, men satan... På stadion er vi litt for overlegen og nonchalant.. Her virkelig piffer de opp laget når de gjør noe bra når de ligger under.. Hos oss er "alt" galt når laget spiller dårlig. Må liksom få en redusering før publikum er med hos oss.

Enig der, hører et par trommer i ny og ne, men ikke slik som på åråsen.
Her er det virkelig stemning. Imponerende  :)

BRANNFL

bor i utlandet er det noen som vet om kampen overfores paa radio???????????????????????????
Brann e' Best

weirus

Quote from: "Fez"
Quote from: "Nightfox"Jeg tror vi har funnet våre forbilder når det kommer til tribunestemning. Er dog også noe jeg ikke liker med stemningen på Jan Breydel, men satan... På stadion er vi litt for overlegen og nonchalant.. Her virkelig piffer de opp laget når de gjør noe bra når de ligger under.. Hos oss er "alt" galt når laget spiller dårlig. Må liksom få en redusering før publikum er med hos oss.

Enig der, hører et par trommer i ny og ne, men ikke slik som på åråsen.
Her er det virkelig stemning. Imponerende  :)


Vi får sette ny standard mot Lyn...laget et helvete på jord!
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

Baunebob

Store kontringsmuligheter nå ! Her må det da kunne gå an å utnytte den "dødelige effektiviteten" vi har hatt i det siste.

Toskete av Helstad og få kort på å sparke vekk ball.

Gulløl

Utmedsnolken og fortune.

Takk for tipsene. Har prøvet det som dere tipset om men ikke lykkes. Ble litt knapp tid, og mye registrering og styr for å komme inn på kampen og fikk stadig feilmeldinger. Hadde sikkert fått det til med litt bedre tid på meg. Får satse at jeg får mulighet å se kampen i opptak senere i kveld.
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

monzilla

Fra Glascow til Aten by. Fra Friele til Sarkozy. Hele Europa vet at gullet skal hem.  Gullet skal hem. Gullet skal heeem. Hem til Bergen. Gullet skal hem.

Nightfox

Der dreit dommeren seg ut ja. Brann heldige.

Nightfox

Quote from: "monzilla"Fra Glascow til Aten by. Fra Stoltenberg til Sarkozy. Hele Europa vet at gullet skal hem.  Gullet skal hem. Gullet skal heeem. Hem til Bergen. Gullet skal hem.


Aten? Fra skottland til tyrkia sier vi heller. og "Hele verden" passer bedre.

weirus

kom til å tenke på at Bakke faktisk ikke har fått kort enda, istedenfor koster helstad på seg et unødvendig kort, så det går vel opp i opp...
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

Siggen

Quote from: "monzilla"Fra Glascow til Aten by. Fra Stoltenberg til Sarkozy. Hele Europa vet at gullet skal hem.  Gullet skal hem. Gullet skal heeem. Hem til Bergen. Gullet skal hem.


Fra Friele til Sarkozy...

Brannfrelst

Quote from: "monzilla"Fra Glascow til Aten by. Fra Stoltenberg til Sarkozy. Hele Europa vet at gullet skal hem.  Gullet skal hem. Gullet skal heeem. Hem til Bergen. Gullet skal hem.


Genialt;)
Dette må jo bare gå veien. Tror ikke alle helt har skjønt hvor utrolig viktig det er å gå videre til gruppespillet m.t.p UEFA poeng til CL kvalikken neste år,erfaring til kvalikken,og ikke minst noen ekstra millioner i kassen.
Takk for den redningen Opdal!
2.10.07-Gullet kom hem!

weirus

godt å se byskjoldet e med!
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

monzilla

Quote from: "Siggen"
Quote from: "monzilla"Fra Glascow til Aten by. Fra Stoltenberg til Sarkozy. Hele Europa vet at gullet skal hem.  Gullet skal hem. Gullet skal heeem. Hem til Bergen. Gullet skal hem.


Fra Friele til Sarkozy...


Hvorfor tenkte jeg ikke på det. Endret førsteposten!

Baunebob

Nå kan vi takke Håkon !

Herlig å se innsatsen Solli og forsåvidt resten av gjengen legger ned i øyeblikket. Ikke snakk om den halveis arrogante småluffingen som var tilstede i noen 1.omganger i vår.

weirus

SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

Baunebob


Nightfox


MariusPS


Fez

Synd å si det, men nesten på tide... Vi har blitt presset laaaangt bakpå, og bare et tidspørsmål før det kom. Håper bare Brann viser moral og putter en til. Eg savner Moen :(

fortune

Nei... nå ryker det.. Ah, tenk på sjansene vi misset...
First is first, second is nothing

Nightfox

Jejeje.... Dette er særdeles ukomfortabelt.

Baunebob

Dette kan vi umulig ri inn. Her må vi ha scoring

rødesk

Dette er for spennende.. Utrolig kjedelig med den skåringen der.. Oh, nok en stor sjanse
oen må gå...!

Brannfrelst

Ikke faen om dette går.. Vi blir jo presset i senk..
2.10.07-Gullet kom hem!

weirus

ser nesten ut til at d e kondisen d skorter på...
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

fortune

Om dette holder inn må vi lage statue av Opdal...
First is first, second is nothing

Baunebob

Jadda ! Første mann fra Brugge ut med rødt. Herlig av Huseklepp !

Huseklepp ut for Guntveit. Her satses det hardt offensivt.

rødesk

Rødt kort til brugge.. deilig, deilig
oen må gå...!

Nightfox

Applaus når en spiller får rødt kort faktisk. Nå får Brann nesten aldri rødt på hjemmebane, men den var ny. Guntveit inn, jeg er enig 100% med deg på alle bytter, Mjelde.

monzilla

Uff. tror ikke det at CB har 10 mann endrer mye de ti siste. Krysser fingrene

Brannfrelst

Rødt til Brugge. Vet ikke om det var bra eller dårlig. Kan jo tenne de voldsomt. Rir vi dette i land skal jeg stå i undikken på Stadion i gruppespillet;)
2.10.07-Gullet kom hem!

fortune

Hele? Dristig med tanke på årstiden.
First is first, second is nothing

Fez

FAEN i hælvete, koffor skyter de aldri når de er innen 16m!!

Go Up