• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

gullet ska hem skjerf, hvordan få tak i?

Started by ProphetSe7en, October 01, 2007, 08:58:08 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

ProphetSe7en

Så under kampen i går på tv at mange hadde fått seg gullet ska hem skjerf, og jeg som mange andre har lyst å få meg ett slikt skjerf asap!

Noen som kan si meg hvem som selger disse, og hvordan jeg kan få tak i ham/henne?

Sitter utrolig stor pris på hjelp her:)

bbbmartin

martin@bataljonen.no

som privatperson

Tifo

Feil Martin. Disse er laget privat! Tenker at han som selger disse kommer med info i løpet av dagen! Er forøvrig kun laget 500, og nesten 300 ble solgt i går!!

Mvh
Stian
.:Tifo-gruppen:.

ProphetSe7en

Om han leser her håper jeg ha kan ta kontakt. Jeg trenger tre stk, og kjører gjerne hordaland rundt for å få kjøpt disse:)

Er han bruker her på forumet?

Tifo

Han er bruker her på forumet, men han får svare her selv så han ikke har 100 PM'r å svare på når han logger på :wink:

Mvh
Stian
.:Tifo-gruppen:.

ProphetSe7en

Ja det er jeg enig i. Bare lurte på om det var noen sjangse for at han får med seg mitt ønske om sjerf når jeg uttrykker det her på forumet.

Da er det bare å vente å se og håpe det ordner seg:)

Memelli

Fantastisk skjerf, det må sies. Om du som har laget disse er interessert i å selge flere, så har jeg gjerne lyst på et.

Snublefot

utrolig god ide av den som har laget dem=) Og etter hva jeg så var det ikke noe brann logo på dem heller, så brann kan vel ikke si noe på at det blir laget røde skjerf, med hvit skrift av Gullet ska hem.

Kan godt tenkte meg ett slikt skjerf jeg også!

nummer9

Flott tiltak, så kult ut på kampen i går.

Om det skulle være flere igjen melder jeg meg på (opm det går ann...).

Barode


FredrikOslo

Jeg synes jeg hørte fra en av de som hadde laget skjerfene at de hadde spart 150 stk som de skulle selge på lynkampen.
Går sikkert an å få tak i der.
RANN!

Buljongmannen

Vi stiller med to hundre skjerf på Foten mellom 7 og 9 i kveld, mandag.

ghost

Mulig teit spørsmål, men hvor/hva er Foten? Er det fotballpuben, eller er jeg helt ute her nå?

Airwave

Skal innom og kjøpe meg skjerf ikveld, og ifbm med å ha nok kontanter med, hva er prisen per stk?

ElskerBrann

Er fotballpuben ja, følg da med mann:)

Og de kostet 150 i Lillestrøm, jeg kjøpte to!
-:En, to, tre på det fjerde skal det skje, Bergen By skal brenne på ny:-

Northside

Disse skjerfene står det ikke Brann på, så de kan nok selges uten at Brann sier noe ja. Kanskje det blir en oppkvikker til Hans Lokøy og produktene de selger? Eneste gode skjerfet de har laget er "bar skjefet" (røde og hvite striper, old school). I mellomtiden er det solgt Hater NFF og Gullet ska hem skjerf så det suser...

Var derimot en gjeng østlendinger som hadde fått opp en bod utenfor puben hvor de solgte privatkopier av Brann skjerf osv. Håper det er siste gang de prøver på det... De forsvant i det minste fort når det gikk opp for dem at ikke alle var blid :)

Snublefot

Quote from: "NorthsideFCDH"Disse skjerfene står det ikke Brann på, så de kan nok selges uten at Brann sier noe ja. Kanskje det blir en oppkvikker til Hans Lokøy og produktene de selger? Eneste gode skjerfet de har laget er "bar skjefet" (røde og hvite striper, old school). I mellomtiden er det solgt Hater NFF og Gullet ska hem skjerf så det suser...

Var derimot en gjeng østlendinger som hadde fått opp en bod utenfor puben hvor de solgte privatkopier av Brann skjerf osv. Håper det er siste gang de prøver på det... De forsvant i det minste fort når det gikk opp for dem at ikke alle var blid :)


500 skjerf til 150 kroner..  blir penger ut av dette=)  litt surt Ã¥ ikke tenke sÃ¥ langt selv..hehe..men vel fortjent til de som startet med det.

Utmedsnolken

Quote from: "Snublefot"
Quote from: "NorthsideFCDH"Disse skjerfene står det ikke Brann på, så de kan nok selges uten at Brann sier noe ja. Kanskje det blir en oppkvikker til Hans Lokøy og produktene de selger? Eneste gode skjerfet de har laget er "bar skjefet" (røde og hvite striper, old school). I mellomtiden er det solgt Hater NFF og Gullet ska hem skjerf så det suser...

Var derimot en gjeng østlendinger som hadde fått opp en bod utenfor puben hvor de solgte privatkopier av Brann skjerf osv. Håper det er siste gang de prøver på det... De forsvant i det minste fort når det gikk opp for dem at ikke alle var blid :)


500 skjerf til 150 kroner..  blir penger ut av dette=)  litt surt Ã¥ ikke tenke sÃ¥ langt selv..hehe..men vel fortjent til de som startet med det.


Det koster vel noen kroner å produsere de også? Uansett så er det jo de som kom opp med sangen som fortjener å tjene noen kroner på dette. Hele landet har jo tatt "gullet skal hem" til sitt hjerte.
"og der snubler Sæternes igjen"

vebo

Kommer selvfølgelig helt an på hvor mye de kostet i innkjøp.
Tiocfaidh ár lá

zyntax

Det burde vel bli trykt opp skjerf med teksten "Gullet kom hem!"
Hadde jo vært nice å flashe med noen sånne skjerf når gullet er i boks!
Om Brann blir seriemester i Lyn kampen. SÃ¥ burde det synges: Gullet kom hem, istedenfor Gullet ska hem.
Tror det går veldig greit å bytte ut der sånn at det høres bra ut :-)

vebo

Hvorfor endre? Gullet skal jo hjem i alle resten av sesongene også. Da hører det faktisk hjemme i Bergen bokstavelig talt også.
Tiocfaidh ár lá

tj00m

Quote from: "zyntax"Det burde vel bli trykt opp skjerf med teksten "Gullet kom hem!"
Hadde jo vært nice å flashe med noen sånne skjerf når gullet er i boks!
Om Brann blir seriemester i Lyn kampen. SÃ¥ burde det synges: Gullet kom hem, istedenfor Gullet ska hem.
Tror det går veldig greit å bytte ut der sånn at det høres bra ut :-)


Verken tror at sangen kommer til å endres eller håper det. Sangen er kanon som den er, ska vi da synge "Vi e berømte Brann fra Bergen, vi vant serien i år" ?? "Ja vis faen gjor vi det som i 1963" ??

min mening e nå at eg syns isje vi trenger å endre sangene etter at vi har vunnet serien =p
Brann Bergens Stolthet!

ProphetSe7en

Sangen trengs jo ikke endres, vi fant jo fortsatt serien i 63 selv om vi også vinner den i 2007, så det stemmer jo fin enda:)

Bergen5184

Det blir salg av det aktuelle skjerfet på Victoria i kveld fra ca. 18.00 og utover. Dersom det passer vil vi også stå på foten å selge skjefene der om vi har flere skjerf igjen. Prisen er kr. 150,- og det er ikke mange igjen

Klaus_Brann

Quote from: "Buljongmannen"Vi stiller med to hundre skjerf på Foten mellom 7 og 9 i kveld, mandag.


Hvor kan man bestille slike skjerf med eget trykk på??Må man i så fall bestille veldig mange??
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

vebo

Tiocfaidh ár lá

Northside

Kan opplyse om at skjerfene 100% sikkert vil bli solgt på fotballpuben fra 19:00 i kveld!

Bare til å hive på seg skoene, blir nok utsolgt om ikke så alt for lenge.

ProphetSe7en

Da har jeg hvert på fotballpuben og skaffet meg skjerfene jeg ønsket. Må si meg kjempe fornøyd. At de som selger tjener seg en fin sum penger på dette synes jeg bare er greit.

Bombefar

Kjempe. Har nå vært å kjøpt skjerf. Mange igjen så løp og kjøp

Snublefot

Quote from: "Utmedsnolken"
Quote from: "Snublefot"
Quote from: "NorthsideFCDH"Disse skjerfene står det ikke Brann på, så de kan nok selges uten at Brann sier noe ja. Kanskje det blir en oppkvikker til Hans Lokøy og produktene de selger? Eneste gode skjerfet de har laget er "bar skjefet" (røde og hvite striper, old school). I mellomtiden er det solgt Hater NFF og Gullet ska hem skjerf så det suser...

Var derimot en gjeng østlendinger som hadde fått opp en bod utenfor puben hvor de solgte privatkopier av Brann skjerf osv. Håper det er siste gang de prøver på det... De forsvant i det minste fort når det gikk opp for dem at ikke alle var blid :)


500 skjerf til 150 kroner..  blir penger ut av dette=)  litt surt Ã¥ ikke tenke sÃ¥ langt selv..hehe..men vel fortjent til de som startet med det.


Det koster vel noen kroner å produsere de også? Uansett så er det jo de som kom opp med sangen som fortjener å tjene noen kroner på dette. Hele landet har jo tatt "gullet skal hem" til sitt hjerte.


Akkurat det du sier om hele landet stemmer veldig godt=) Kjenner en rbk-supporter som aldri har sagt noe positivt om brann.. ever.. nå går han og skryter av Gullet ska hem! og sier den er dødsbra, samt at det gir godt trykk etc etc.. nå vurderer han for første gang i livet sitt å reise til brann stadion for å få med seg stemningen=) og han hater brann:D

The Boss

Ser ut til at mannen bak skjerfet går ca 50.000 i pluss på prosjektet sitt, nice job, holder til noen kasser med gullpils det!

Brannforalltid

trykke opp noen flere når det er så BIG business??
Jeg er sikker på at 500 til selges uten problemer på kamper og gjennom her og til utenbys folk...
Jeg vil gjerne ha 10 stk til Brann Bataljonen Sør om mulig.
ed supportherhilsen
Kristian Georg Moe
Initiativtaker
Brann Bataljonen Sør
http://home.no.net/bbsor

BBB-Tony

Tjener vell ikke akkurat 50 000. Må jo skatte for det... Men en pen slump penger får han som selger de...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Quote from: "dudo"Tja, cash-salg og ingen kvittering? ;-p


Det er vel heller på den måten ja...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lennono8

50 000 kr er vel grensen for å registrere seg for moms også. Regner med at skjerfselgeren har tenkt på det...

Bombefar

Quote from: "Lennono8"50 000 kr er vel grensen for å registrere seg for moms også. Regner med at skjerfselgeren har tenkt på det...


Regner med at alt går rett i lommen. hehe

erik1

er dere tom for de eller forsatt mulighet om å få kjøpe eller,blir de slegt på kampen på mandag mon lyn eller hva?
i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

Bergen Sin Gutt

Quote from: "erik1"er dere tom for de eller forsatt mulighet om å få kjøpe eller,blir de slegt på kampen på mandag mon lyn eller hva?


Er skjerf igjen. Er kamp mot Brugge på torsdag, skjerf blir sannsynligvis solgt på Fotikken fra før kampstart.

Buljongmannen kommer med mer eksakt info

KNUDSEN

noen som har bilde av skjerfet? har ikke sett skjerfet ennå og vurdere å kjøpet vist det ser bra ut
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Xminator

Her er en ide for noen andre som vil "tjene litt penger". Gullflagg.

brannBRA

Hvorfor skal gud og hvermann plutselig melke penger fra Brann sitt arbeid? Er ikke det litt illojalt?

dudo

"Gullet ska hem" er da ikke Branns arbeid. Jeg har forstått det slik at det er en av opphavsmennene som står bak skjerfene?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

ElskerBrann

Quote from: "KNUDSEN"noen som har bilde av skjerfet? har ikke sett skjerfet ennå og vurdere å kjøpet vist det ser bra ut


Dette bildet sier mer en 1000 ord! ELSK
http://img170.imageshack.us/img170/9218/brannbrann41191181907yx0.jpg
-:En, to, tre på det fjerde skal det skje, Bergen By skal brenne på ny:-

Northside

Quote from: "brannBRA"Hvorfor skal gud og hvermann plutselig melke penger fra Brann sitt arbeid? Er ikke det litt illojalt?



Når Brann ikke får fingeren ut og lager noe bra, så skulle det bare mangle at enkelte gjør jobben. Så lenge ordet "Brann" ikke står på skjerfet så har Brann lite de skulle sagt...

brannBRA

Ja her har vi en kar som virkelig elsker klubben sin.. Tyveri kaller jeg det.. "siden de ikke får fingen ut og lager noe bra" Hva er det for slags logikk? Kansje jeg skal prøve å selge Corrales til Løv-Ham også, han er jo tross alt ikke noe god...

FredrikOslo

Quote from: "NorthsideFCDH"Var derimot en gjeng østlendinger som hadde fått opp en bod utenfor puben hvor de solgte privatkopier av Brann skjerf osv. Håper det er siste gang de prøver på det... De forsvant i det minste fort når det gikk opp for dem at ikke alle var blid :)


tror ikke akkurat de gikk i pluss i regnskapet. styggere skjerf er vel ikke blitt laget. Det ene skjerfet var bl.a. full av diverse southpark figurer. smart.
RANN!

fettnok

Quote from: "brannBRA"Ja her har vi en kar som virkelig elsker klubben sin.. Tyveri kaller jeg det.. "siden de ikke får fingen ut og lager noe bra" Hva er det for slags logikk? Kansje jeg skal prøve å selge Corrales til Løv-Ham også, han er jo tross alt ikke noe god...


skjer med deg da? tyveri? hvis ikke han hadde gjort det så er det vel ikke sikkert det hadde kommet ett sånnt skjerf. å det er virkelig ikke rette fyren å påstå at ikke elsker klubben. da driter du deg ut.
ette går aaaaaldri bra!

grei

Klart det er tyveri. Tar jeg ikke helt feil så har Brann faktisk copyright på fargen rød samt ordene "gull" og "hem", så her er det bare å begynne å kreve inn. Brann burde i tillegg forlange royalties fra supporterne hver gang det synges en Brannsang, supporterkulturen er jo tross alt deres eiendom. Når skal folk forstå at det er Brann som eier bergenserne, og ikke omvendt? Det er viktig å bli rikest mulig, så får de et godt nok tilbud fra en annen klubb synes jeg de bør vurdere å selge hele publikummet sitt.

brannBRA

Er jo ganske vittig å registrere at to-tre karer som selger piratskjerf med logo blir jaget av samme gjengen som løper rundt å selger brannskjerf uten beskyttet logo. Lukter det ikke litt dobbeltmoral av det? Nei det gjør kansje ikke det. Det er jo tross alt ikke det samme markedet. Eg belitar meg.

Go Up