• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Parturkort og pris?

Started by ProphetSe7en, September 27, 2007, 21:08:39 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

ProphetSe7en

De siste årene har jeg helt falt av når det gjelder å gå på stadion. Tidligere var jeg på alt av hjemmekamper, mens nå de siste årene blir det ikke mer enn ca 5 kamper pr sesong.

Nå vil jeg gjerne endre på dette og vil gå til innkjøp av parturkort neste sesong.

Så da lurer jeg på ett par ting:

Hvilken pris er det her snakk om?

Hvor kan en kjøpe parturkort. Tenker da på tribuneplass, ikke forhandler:)

Hvor bør en velge å sitte for å få best mulig stemning i løpet av kampen? Er ikke noe artig å sitte  synge alene under kampene, mens resten av de branngale sitter på andre siden.

Fint om noen kan ta seg tid å svare her:)

Manx

Pris ca 2500 for vanlig partoutkort på Hansa, der stemningen er er!
Medlemmer av bataljonen får rabatt på nedre hansa..
n by, ett lag, ett mål: Gull!!

Ricky

Informasjon om neste års partoutkort kommer på brann.no i løpet av denne måneden.

Northside

Quote from: "svortevik"
Hvor bør en velge å sitte for å få best mulig stemning i løpet av kampen? Er ikke noe artig å sitte  synge alene under kampene, mens resten av de branngale sitter på andre siden.
her:)


Tja, skal du sitte anbefaler jeg BT tribunen. Skal du stå og bidra til stemningen anbefaler jeg Hansa :wink:

Brannfrelst

Quote from: "Ricky"Informasjon om neste års partoutkort kommer på brann.no i løpet av denne måneden.


Leste dette,da har de ikke så god tid på seg;)
2.10.07-Gullet kom hem!

revert

Men det er jo et spørsmål hvor mange nye plasser som vil bli lagt ut for salg. Før årets sesong var det jo slik at Brann måtte stenge salget da man nådde 12000. Sett at Brann legger seg på den samme politikken iår vil jo det igjen si at det ikke vil bli lagt ut et eneste sesongkort til salgs. Renger da selvfølgelig med at alle som har hatt i år fornyer, og med den kampen det er om billetter for tiden ser vel nå endelig folk den virkelige fordelen med å ha sesongkort.

ProphetSe7en

Ja er jo litt fordi det er så utrolig vanskelig å få seg plass på stadion nå jeg vil over på parturkort, og er litt samme grunnen at jeg i år kun har hvert 5 ganger på stadion.

Håper det blir mulighet for andre å kunne kjøpe kort også, ikke bare eksisterende innehavere.

thesevs

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "svortevik"
Hvor bør en velge å sitte for å få best mulig stemning i løpet av kampen? Er ikke noe artig å sitte  synge alene under kampene, mens resten av de branngale sitter på andre siden.
her:)


Tja, skal du sitte anbefaler jeg BT tribunen. Skal du stå og bidra til stemningen anbefaler jeg Hansa :wink:


BT er helt ypperlig sted å sitte. Vind, regn, snø eller sludd - du sitter tørr og fin på BT. Vi har 3-4 kiosker, samme antall do for både menn og kvinner, samt at Brannbutikken er på denne siden. Føler jeg må opplyse om at solen kan virke sjenerende til tider, men med cap eller solbriller tror jeg du overlever!
BT deltar i synging, vi svarer når Hansa roper - alt dette mens du sitter! Ikke nøl - velg BT!

OBS! Betalte 2800 for min billett...
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

ProphetSe7en

To av kampene jeg har hvert på har hvert i regi av gjensidige. Da står vi helt øverst på ene kortsiden, og her er det helt fantastisk stemning synes jeg.

Har også hvert i regi av gsport bergen, og da sitter vi på langsiden, helt nederst, men her er det direkte dødt synes jeg.

BT, hvor blir det, står litt stille nå.

Juve

Hvor bt er!! Du kan ikke ha vært på mange av kampene! Anyway, sjekk litt selv på brann.no, der finner du det meste av det du leiter etter.

http://www.brann.no/dokumenter/kart2007_1.pdf

http://www.brann.no/index.php?mapping=220

Markmus

Quote from: "thesevs"Føler jeg må opplyse om at solen kan virke sjenerende til tider, men med cap eller solbriller tror jeg du overlever!
Ka du ve?

thesevs

Quote from: "Markmus"
Quote from: "thesevs"Føler jeg må opplyse om at solen kan virke sjenerende til tider, men med cap eller solbriller tror jeg du overlever!

Hadde plass rett bak målet på rad 4 på BT under Lillestrøm-kampen. Aldri, aldri igjen. Vi var på høyde med målet og hadde derfor nettingen i veien, og sammen med kveldssol ble det UMULIG å se lengre enn til midtbanen - selv når jeg skjermet øynene. Jævlig herlig å måtte se Brann score tre mål på skjerm eh? :/ Eneste målet jeg fikk med meg var desverre Occeans trøstemål.


Ok.. forskjellen på meg og deg er da at jeg sitter på rad 23. Ser ganske bra derfra, og får med meg bredden i Brann-angrepene.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

vebo

Målene ser man vel best fra Hansa. Er ikke mange målene som kommer mot BT.
Tiocfaidh ár lá

thesevs

Quote from: "vebo"Målene ser man vel best fra Hansa. Er ikke mange målene som kommer mot BT.


Vel, hadde det ikke vært for de 4 scoringene mot Odd, så hadde det vært 12 vs 13 scoringer - altså nesten 50/50.
Under er bortelagets mål uthevet med fet skrift.

2.runde Brann - Godset 3-1
- 1 mål BT, 2+1 mål Hansa

3.runde Brann - VIF 4-1
- 3+1 mål BT, 1 mål Hansa

5.runde Brann - Start
- 1+2 mål BT, 1 mål Hansa

7.runde Brann - FFK
- 1+1 mål BT, 1+1 mål Hansa

9.runde Brann - LSK
- 1 mål BT, 3 mål Hansa

11.runde Brann - Aafk
- 1 mål BT, 2 mål Hansa

13.runde Brann - Tromsø
- 1+1 mål BT, 1 mål Hansa

14.runde Brann - Stabæk
- 2 mål BT, 1 mål Hansa

17.runde Brann - RBK
- 2+2 mål BT, 1 mål Hansa

19.runde Brann - Sandefjord
- 1 mål BT

21.runde Brann - Odd
- 4 mål Hansa

= totalt BT (Branns mål) 12
= totalt Hansa (Branns mål) 17


Antall kamper Brann startet mot BT = 6
- Godset (seier), VIF (seier), LSK (seier), Aafk (seier), RBK (seier), Sandefjord (seier)

Antall kamper Brann startet mot Hansa = 5
- Start (uavgjort), FFK (uavgjort), Tromsø (seier), Stabæk (seier), Odd (seier)


Ut i fra disse tallene ser det ut som at Brann vinner flest kamper med Bataljonen i ryggen i 1.omgang :-D
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

vebo

Spilte forøvrig motsatt mot Brugge, og alle vet hvordan det gikk.
Tiocfaidh ár lá

kabelmann

Quote from: "thesevs"Ut i fra disse tallene ser det ut som at Brann vinner flest kamper med Bataljonen i ryggen i 1.omgang :-D

Sånn har det vært i alle år. Brann mot klokkesvingen i andre omgang har sjeldent vært heldig :)
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

atlascopo

regner med denne statistikken slettes nå, slik at motstanderene ikke ser at vi aldri taper når vi spiller mot hansa i 2 omgang

Endre

Morsom statistikk, det bare beviser det vi har snakket om på tribunen i mange år.
Jeg og kompisene sukker tungt når vi ser at Brann spiller mot Hansa i første omgang, da vet vi at det blir en tung kamp.
Lurer på om spillerne er oppmerksom på dette?
Jeg synes i alle fall at det er veldig merkbart hvor ofte Brann vinner kamper når de spiller mot Hansa i andre omgang.

BrannSupporter

Quote from: "thesevs"
BT er helt ypperlig sted å sitte. Vind, regn, snø eller sludd - du sitter tørr og fin på BT. Vi har 3-4 kiosker, samme antall do for både menn og kvinner, samt at Brannbutikken er på denne siden. Føler jeg må opplyse om at solen kan virke sjenerende til tider, men med cap eller solbriller tror jeg du overlever!
BT deltar i synging, vi svarer når Hansa roper - alt dette mens du sitter! Ikke nøl - velg BT!

OBS! Betalte 2800 for min billett...


Uff ja, den solen ødela en del for meg på Start - Brann 5 mai. Da satt jeg på rad 2 på BT rett bak målet og slet veldig med å se noe særlig.

http://bildr.no/view/108218

BrannSupporter

Apropos partoukort neste år:
Det bør vel være mulig å selge partoukort på felt T? Dette var jo et felt som i utganspunktet ikke skulle bli benyttet i år og det ble jo derfor heller ikke solgt p-kort der.

Jeg vurderer faktisk sterkt å gjøre det neste år hvis det er mulig. Det er ikke veldig økonomisk for meg som er på 5-6 hjemmekamper i året, men begynner å få hjertet i halsen etter hvert mtp billettsalget til RBK-kampene, 16 mai og viktige høstkamper. Har heldigvis vært heldig alle gangene hittil og nå er det bare Viking igjen..

smaalanda

Vi som allerede har partoukort på nedre hansa får vi tilbud om å fornye?
KMO!!!

Brannfrelst

Quote from: "smaalanda"Vi som allerede har partoukort på nedre hansa får vi tilbud om å fornye?


Det vil jeg jo tro ja.
2.10.07-Gullet kom hem!

vebo

Quote from: "BrannSupporter"
Quote from: "thesevs"
BT er helt ypperlig sted å sitte. Vind, regn, snø eller sludd - du sitter tørr og fin på BT. Vi har 3-4 kiosker, samme antall do for både menn og kvinner, samt at Brannbutikken er på denne siden. Føler jeg må opplyse om at solen kan virke sjenerende til tider, men med cap eller solbriller tror jeg du overlever!
BT deltar i synging, vi svarer når Hansa roper - alt dette mens du sitter! Ikke nøl - velg BT!

OBS! Betalte 2800 for min billett...


Uff ja, den solen ødela en del for meg på Start - Brann 5 mai. Da satt jeg på rad 2 på BT rett bak målet og slet veldig med å se noe særlig.

http://bildr.no/view/108218


Hehe, dette må jeg nesten få lov til å le litt av;) Knallbilde, kjip plass. Men man kan trøste seg med at kamper med sol er en sjeldenhet i Bergen da.
Tiocfaidh ár lá

Ricky

Noen bør jo også fortelle Brann-spillerne at de må fyre ivei skudd straks de er innenfor 30 meters hold. Keeper har jo ikke stort bedre sikt enn hva tilskuerne på rad 2 har..

Klaus_Brann

Quote from: "thesevs"
Ut i fra disse tallene ser det ut som at Brann vinner flest kamper med Bataljonen i ryggen i 1.omgang :-D


Omvendt..Ut i fra disse tallene ser det ut som at Brann vinner flest kamper når de spiller mot den røde veggen:-)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Tifo

Denne tråden handler om partourkort og pris på disse. Hold dere til tema.

Mvh
Stian
.:Tifo-gruppen:.

skb!

Blir det utvidelse av Btaljonsfeltene på Hansa til neste år? Det var vel slik at de som kjøpte partoutkort på sidefeltene fikk beskjed om at disse ikke var sikret fornyelse til neste år pga mulig utvidelse?

ProphetSe7en

Quote from: "Ricky"Informasjon om neste års partoutkort kommer på brann.no i løpet av denne måneden.


Dette er nå fjernet fra brann.no

paf

Quote from: "svortevik"
Quote from: "Ricky"Informasjon om neste års partoutkort kommer på brann.no i løpet av denne måneden.


Dette er nå fjernet fra brann.no

De kunne da bare latt det stå. Før eller siden hadde det blitt rett.

mortenaa

Nå er den tilbake med informasjon om partoutkort 2008.
Felt D nedre blir bataljonfelt. Det blir ikke solgt nye partoutkort
bortsett fra de som blir tilgjengelig til Bataljonens medlemmer på felt D.

Ricky

"Priser:
Blir klar i uke 40
Studentpris utgår"


Auda, denne tror jeg det er mange som kommer til å mislike.. Men skjønner jo også tankegangen til Brann, billettene får de jo solgt uansett.

Nixon

Jeg er glad jeg slipper å kjempe til meg et godt sete til neste år. Tviler på at mange, om noen, sier fra seg partoutkortet sitt!;)
Rød makt på Hansa

Superjack

Quote from: "Nixon"Jeg er glad jeg slipper å kjempe til meg et godt sete til neste år. Tviler på at mange, om noen, sier fra seg partoutkortet sitt!;)


For å si det sånn, man kan endre navnet på kortet, så da ville jeg nok ha solgt det selv.
Brannsupporter.

HeiaBrann!

Litt info:

Kun medlemmer av Bataljonen kan kjøpe partoutkort til 2008 sesongen, ledige plasser kun på Frydenbø felt D (nedre del) Hva som er ledig blir klart når fornyelsesfristen er utgått!
Salgsstart nov/des
Ingen forhåndsbestilling


Priser:
Blir klar i uke 40
Studentpris utgår

Go Up