• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Forumets søkemotor ubrukelig?

Started by dudo, September 26, 2007, 10:13:01 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

dudo

Nå er jeg beviselig inkompetent når det gjelder søking på nettet, men i dette tilfellet er det vel helst tekniske begrensninger som ligger til grunn:

Når man søker på noe her på forumet får man treffene listet opp som tråder - ikke innlegg. Noe som f eks medførte at jeg etter et søk på "billettluka" bl a fikk opp billettsalgstalltråden - som i skrivende stund er på 62 sider. Det er mildt sagt uaktuelt for meg å klikke meg gjennom tråden og gjøre et detaljsøk med nettleseren min (kanskje jeg er lat) etter ordet.

Er det ikke mulig å få treffene opp som faktiske treff, i stedet for hele tråder?

(For øvrig var jeg ute etter eventuelle billettluka-saker i år, om noen føler seg kallet til å hjelpe ;-p)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

GamleErik

Gå inn på søk og let etter søkeinnstillinger, "Vis treff som" hvor du velger innlegg og ikke temaer som er default.
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Go Up