• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Prøvespelarar i hytt og pine

Started by Yngve, July 21, 2003, 23:06:19 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Yngve

No skal jaggu Brann ha endå ein spelar på prøve, ein frå Kamerun. Dette held ikkje mål, dette må vel vere den 17ande spelaren dei har på prøve sidan transfervindauga opna. Det gjer i alle tilfelle ikkje tryggheit i troppen, Sjløv om peddien prøver å sei at dei ikkje har hastevrk og venter til dei finn den rette. Når dei testar så mange så gjer det berre eit signal til dagens tropp "de held ikkje mål" . Men det syns eg dei beviste i kampen mot VIF idag at det gjer dei.

Utruleg dårleg av styret dette.

ChRiStEr87

SÃ¥nn som laget spilte i dag har vi ikke bruk for nye,
Det er greit at de prøver nye spillere men det kan bli for mye!!!
Det kan faktisk svekke moralen, ta en lite pause i spiss jakten og test laget på neste kamp.

Foresten takk for målen cato og lund :D
roppen er i Stavanger, men hjerte er fra Bergen.

Gina

Uenig, vi trenger så absolutt en ny spiss. Vi spilte greit denne kampen, men når vi f. eks. la om til 4-5-1 var det ganske opplagt at Thomas Lund ble alt for puslete alene på topp. Vi trenger en med litt høyde og styrke. Hele angrepet vårt skriker etter litt fysikk. Dessutten forsvinner mest sannsynlig Petter etter denne sesongen, og da er vi enda en spiss fattigere.

Er kanskje enig i at det har vært litt i meste laget med prøvespillere, og ser absolutt poenget med at det kan svekke moralen. Men så er det en gang slik at laget vårt sårt trenger forsterkninger, særlig i angrep slik jeg nevnte. Og jeg tror jeg hadde vært svært hissig om styret satt på ræven og gjorde ingenting. Det er tross alt svært viktig å sjekke spillerene før vi kjøper. Der har vi vel drete oss ut før?

Vi spilte godt i dag, men VIF var særdeles dårlige i tillegg.
ina

Erik

Tror det er bra de prøver ut en del, kanskje de har læt og ikke ta inn den første de finner som ikke blir noe særlig bra...

jinxter

Som Thomas Lund sa (ikke ordrett)
"Det er alltid bra med forsterkninger"

Vi trenger en spiss som kan skåre mål. Furuseth Olsen holder ikke mål som ensom spiss, det beviste han nok en gang i dag. Selv om Lund skårte et meget bra mål i dag, skjer det altfor sjeldent. En skikkelig spisstype ala Mjelde er akkurat det laget trenger nå.

Yngve

Eg er ikkje ueinig i at me treng ein spiss med musklar. Men det som er vel så viktig no er at laget får sjølvtilit. Og det får dei ved å vinne. Ein måte å vinne på er å spele i forhold til dei spelarane du har. Ikkje i forhold til dei spelarane du skulle ønske du hadde. det er det eg meiner. Eg trur det at dette laget er sterkt nok til å overleve om ein legg opp spelet etter spelartypane me har no. Det funka jo forsåvidt i går..

Og så kan me forsterka laget til vinteren.

Om det stemmer det som står ein annan plass her på sida, at feite frank er på vfeg. tyder det tydlegvis på at dei har panikken. har ikkje han lagd opp for mange år sidan? håpar det var ein forseinka april spøk som eg ikkje tok i det heile. tidenes dårlegaste riktignok...

La Brann få spele med det laget dei har no, få sjølvtilit i dei. med "den einaste hetero frisøren i Bergen" <--Erik Hanøy sitt sitat etter at Lund putta i går!, PFO, Winters og til tider Knarvik har me like, men dugandes spissar!

Stoffi

Quote from: "Yngve"

Og så kan me forsterka laget til vinteren.



Ja, spesielt hvis vi har rykket ned pga manglende spiss effektivitet.

Vi trenger en spiss NO. Ikke i vinter. Største sludderet eg har hørt. Du kan ikje syntes synd på spillerene for hvis klubben kjøper flere spillere, så føler ikke spillerene seg gode nok. Hva er det for en tanlkegang. Umulig å følge. Klubben kommer først. Og våre spisser ELENDIGE, med unntak av Lund.
PFO er blottet for innsats og ferdigheter og eneste utlandske klubben han kommer til å spille for, er et eller annet lag i østerrisk 3. divisjon, på benken
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Karsten

Mjelde skryter av Robbie, som har lagt ned MYE trening. Kanskje han endelig slår til.

Xminator

Robbie Winters har akkurat de samme manglene som de andre vi har. Han blir for liten og lett i angrepet.

En litt kraftigere spiss ville gjort livet mye mye lettere for de spissene vi har i dag. Lund og PFO vil få et skikkelig løft om det kommer en ny en, og det er ikke selvsagt at det blir den nye spilleren som er toppscorer, det kan like fort bli lille PFO :)

Branntilegdør

kanskje han får litt mer enn 1 sjangse... PFO har 12 kamper og 1 mål ellernoe?? tror winters hadde trøkket inn mer enn 1 mål på så mange kamper...

ChRiStEr87

Det er greit at de prøver noen spiller, men jeg syns det har blitt for mye!

Hvorfor ikke prøve Winters i steden for han dr fra Kamerun?

Winters har vi jo, han må bare få slippe til, så putter han nok ballen i mål til slutt :!:
roppen er i Stavanger, men hjerte er fra Bergen.

Gina

Quote from: "ChRiStEr87"Det er greit at de prøver noen spiller, men jeg syns det har blitt for mye!

Hvorfor ikke prøve Winters i steden for han dr fra Kamerun?

Winters har vi jo, han må bare få slippe til, så putter han nok ballen i mål til slutt :!:


Ikke at jeg vet så mye om Kamerun-spilleren, men såvidt jeg har forstått er de spissene vi tester av det litt større slaget. Jeg kan ikke understreke nok hvor mye vi trenger en annerledes spisstype enn de vi har, en med fysikk.
ina

Yngve

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Yngve"

Og så kan me forsterka laget til vinteren.



Ja, spesielt hvis vi har rykket ned pga manglende spiss effektivitet.



Me rykker ikkje ned om monsa mjelden legg opp spelet etter dei spissane som er der og ikkje etter dei han ynskjer han hadde. Enkalste er Ã¥ prøve der.  Og kjøper me ein ny spiss sÃ¥ fÃ¥r ikkje PFO eller Lund hjelp, ein av dei, og mest sannsynleg begge vert dÃ¥ plasert pÃ¥ benken. Det er det sopm vert resultatet. Og snakke om PFO i austerisk 3divisjon? No heldt jo ikkje Kvisvik nivÃ¥et i toppdivisjonen, sÃ¥ du skal ikkje kimse av austerike.... :lol:

Karsten

Vel, hvis du så Robbie spille før han ble skadet, så ville du sette en mann som brukte muskler, tråkket til og kjempet. Ser du NOE av det i PFO?

DÃ? FOR BRANN

:idea  robbie e svak og liten som de andre spissene, det Brann trenger no i tillegg til cato og kvisvik e peter kovac fra tromsø, han e sterk som en okse og slÃ¥r de fleste i hodedueller.
ø for Brann

Siddisen

Eller Pavlovic (eller hvordan det skrives) fra Bryne....!

Yngve

Me har meir enn nok spissar!!!

La Lund prøva seg litt, la Winters prøva seg og la PFO prøva seg. No har endeleg Mjelden sjønt da og lagd opp spelet etter kva type spelarar han har og ikkje etter kva slags spelarar han skulle ønska han hadde.

Ja me kjem til å tape ein og annan kamp, og me kjem til å kjempe i nedrykksstriden, men det gjer me om me hentar ein ny spelar eller ikkje. Og researchen dei tydlegvis held jo ikkje mål. her ventar dei ein høg og kraftig spiss så får dei ei pingla ( jaffal i fylgje BT idag), då er det noko som skurrar kraftigt...

OgsÃ¥ til vinteren ( for me rykkjer ikkje ned stoffi!!!)  sÃ¥ hentar me inn pavlovic frÃ¥ bryne, han er jo bossmann spelar til vinteren. Kovac og er interesant, men han kostar vel pengar? dessutan har han vist seg fram i noreg, og Brann er vel berre ute etter ukjende lugubre spelarar...

Ricky

PFO har da vel fått prøve seg i mange år nå... Nå må vi ut og handle, så jevn som eliteserien har blitt bak Rosenborg, så kan en klassespiss bety forskjellen mellom kvalik og sølv.

Grey

Er forsåvidt ikke helt med på hvorfor Brann er på jakt etter en stor og sterk spiss, med det grunnlag at vi ikke har noen slike typer i stallen nå. Greit nok at vi kunne trenge noen som vinner hodedueller osv, men hvorfor snur de ikke litt på vinklingen og leter etter en spiss som scorer mye mål i stedet, det har vi heller ikke i stallen i dag. Ett eksempel kan jo være Torstein Helstad, en spiller som puttet jevlig, men ikke var av den store streke typen..

Det er jo målene som teller i fotball..
Maybe a Greyhound could be my way

Superjack

noen som bør spise noen ord i seg!
Brannsupporter.

Grey

Hvem da? og hva er vitsen med å dra opp en tråd som er mer enn ett år gammel?
Maybe a Greyhound could be my way

Kagain

Quote from: "Grey"Hvem da? og hva er vitsen med å dra opp en tråd som er mer enn ett år gammel?


Tipper helt sånn vilt at det er Winters han referer til. Når det gjelder denne brukeren her er det en annen bruker som har hentet langt flere gamle tråder opp i fra historiens mørke. Så var det sagt.

Felt F forever

Synd det ikkje var forum på Kniksen sin tid.. tenker det var noen som klaget då og! :)

Go Up