• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

For negative

Started by millermania, September 23, 2007, 22:47:49 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

millermania

Først av alt, er meget godt fornøyd med nok en 4-0 seier.

Stemningen på Stadion i medgang er fantastisk, men har i det siste merket meg tilløp til i ovekant negative reaksjoner fra tribunen.

Først og fremst tenker jeg på noe som begynner å nerme seg mobbing av Armann. Helt greit at han ikke er i kanonform, men noe av det som kommer fra våre egne supportere er forkastelig. I dag var det for eksempel en gjeng på felt Z som sang "Armann skal hem, hem til Island, Armann skal hem". Latterlig! Armann kjemper om gullet FOR Brann. I tilegg var det antydninger til pipekonsert mot han mot Brugge.

Mot Brugge var det også mange som hev seg på "Mjelde må gå". Vi leder med seks poeng. 44 år siden sist. Vær snill å la dette ligge noen uker til.

La også merke til mishagytringer allerede etter seks minutter, da Brann slo en støttepasning. Ja, vi skal vinne mot Odd hjemme. Vil alikevel oppfordre til litt edruelighet. Spillerene vil nok vinne dette like mye som oss, men kampen varer i 90. Da har Brann lov til å trille ball.

Uten å ta stilling til kvalitetn til vår speaker, er hetsingen av han også med å spre en uhyggelig stemning.

Bottom line, vi har tidenes mulighet til gull. La de to siste hjemmekampene bli en fest.

Bombefar

Quote from: "millermania"Først av alt, er meget godt fornøyd med nok en 4-0 seier.

Stemningen på Stadion i medgang er fantastisk, men har i det siste merket meg tilløp til i ovekant negative reaksjoner fra tribunen.

Først og fremst tenker jeg på noe som begynner å nerme seg mobbing av Armann. Helt greit at han ikke er i kanonform, men noe av det som kommer fra våre egne supportere er forkastelig. I dag var det for eksempel en gjeng på felt Z som sang "Armann skal hem, hem til Island, Armann skal hem". Latterlig! Armann kjemper om gullet FOR Brann. I tilegg var det antydninger til pipekonsert mot han mot Brugge.

Mot Brugge var det også mange som hev seg på "Mjelde må gå". Vi leder med seks poeng. 44 år siden sist. Vær snill å la dette ligge noen uker til.

La også merke til mishagytringer allerede etter seks minutter, da Brann slo en støttepasning. Ja, vi skal vinne mot Odd hjemme. Vil alikevel oppfordre til litt edruelighet. Spillerene vil nok vinne dette like mye som oss, men kampen varer i 90. Da har Brann lov til å trille ball.

Uten å ta stilling til kvalitetn til vår speaker, er hetsingen av han også med å spre en uhyggelig stemning.

Bottom line, vi har tidenes mulighet til gull. La de to siste hjemmekampene bli en fest.


Kan ikke bli mer enig, Det går an å ta det litt med ro selv om vi ikke scorer før 2. omgang. Og hetsingen av Bjørnsson er jo bare patetisk

KEA

Jeg er veldig enig med deg. Hva vi nå enn måtte mene om enkeltspillere er det helt essensielt at vi støtter LAGET! Og det betyr også de som er på banen for LAGET til enhver tid!

Det var pinlig dårlig mot Sandefjord, det var pinlig dårlig når det buttet mot i dag, og mot Brugge var det jo helt forferdelig - hvorfor møter ikke folk opp og synger halsen sår når vi omsider møter den topp (ja, faktisk) internasjonale motstanden vi kvekker om resten av året?

Skjerpings!

Pondan

Felt z er no bare noe for seg selv, tragisk at de skal slenge dritt til Brannspillere på den måten!

dudo

"Hold kjeft, Hanøy" og "Verdens beste speaker" er jo bare vittig. Hetsing av Armann er rent idioti. Men, han fikk da også en del sympatirop i sinn retning, om ikke annet.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

The Boss

Er så forbanna enig med trådstarter i 95 % av det som blir skrevet.. Med unntak av "hold kjeft hanøy" da...

chris_henrik

Tror det her dreier seg om kronisk sytesyndrom fra enkelte. Når tabellplassering og poengfangst ikke er til å klage over, må vi finne en proxy i BrannBrødet-Hanøy, og den eneste spilleren som kan settes inn på topp. For en jævla klovnegjeng!
<BRANN> ..... DKFM

tormi

Har ikke noe å tilføre trådstarter. 100% enig. Synes det er trist med "supportere" som kjemper mot spillerne, laget og klubben vår.

Synes også antydningen til pipekonsert til pause var latterlig.

Er redd dersom vi vinner serien så vil Brann publikummet bli det dårligste publikummet med tide. For når forventningene er høyere så vil vi vel lage pipekonsert om vi bare leder 1-0 til pause.

Nei folkens. Tenk positivt nå har vi til og med all grunn til det!
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Endre

Skjønner ikke helt problemet med Hanøy, folk må da skjønne at han ikke opplyser om Brann-brød og BA fordi han synes brødet er så sinnsykt godt.
Det er jo åpenbart en kontraktsfestet reklame som han må utføre, det er JOBBEN HANS!
Han leser som oftest opp slik info når det er stille og rolig på banen, så jeg ser ikke helt case'n.

The Boss

Quote from: "Endre"Skjønner ikke helt problemet med Hanøy, folk må da skjønne at han ikke opplyser om Brann-brød og BA fordi han synes brødet er så sinnsykt godt.
Det er jo åpenbart en kontraktsfestet reklame som han må utføre, det er JOBBEN HANS!
Han leser som oftest opp slik info når det er stille og rolig på banen, så jeg ser ikke helt case'n.


Stille og rolig på banen ja? Men som oftest kommer han med dette pisset sitt når vi på tribunen har en skikkelig sang på gang, har fått volumet på sangene godt opp og stemningen er bra, da kommer klovnen med brann brød å ingen kjenner bergen som ba osv.. Ut med pakket!

maximus1963

Driter i Hanøy og "brødet" hans, men hetsingen av egne spillere er forkastelig. Opfordrer Bataljonens ledelse til å ta tak i dette, noen drittunger trenger tydeligvis litt oppdragelse. Dette virker demoraliserende på hele laget, de er pr. idag en homogen gruppe og står sammen, slenger vi drit og hetser en spiller, hetser vi alle. Tenk dere om.
Alle som ikler seg den røde drakten skal ha vår støtte, enten han spiller elendig eller ikke, punktum.
Kniksen var kongen

Kai-Olai

Når vi først er inne på Hanøy..
Jeg satt i Haugesund og så kampen, og jeg er 99% sikker på at når Hanøy dro igang; "Gi meg en B" i pausen, så sa han bare N en gang.. Noen andre som la merke til dette? Eller var det bare jeg som merket det?

Stoffi

Quote from: "Kai-Olai"Når vi først er inne på Hanøy..
Jeg satt i Haugesund og så kampen, og jeg er 99% sikker på at når Hanøy dro igang; "Gi meg en B" i pausen, så sa han bare N en gang.. Noen andre som la merke til dette? Eller var det bare jeg som merket det?


Det var ikke Hanøy, men en krokeide-senteret fyr. Tror jeg.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Northside

Stort sett enig med trådstarter. Men "hetsingen" av Hanøy er på sin plass så lenge han mase om Brannbrødet og annet reklamedritt!
Hvorfor i alle dager skal han egentlig mase så sykt om dette brødet, av alle mulige ting???

En annen negativ sak er pauseunderholdningen. Greit at dette går til en god sak og bla bla.
Men hele denne "underholdningen" var latterlig. Hvorfor skal vi stå som noen klovner å danse joggabogga på tribunen foran hele Norges TV-griser?
Mest irriterene er egentlig at når andre klubber har pauseunderholdning så er det spreke jenter i 20-årene med trange og små klær som danser, mens her i Bergen har vi eldretreff på banen i pausen. Skandale :)

C@Bøe_79

Quote from: "maximus1963"Driter i Hanøy og "brødet" hans, men hetsingen av egne spillere er forkastelig. Opfordrer Bataljonens ledelse til å ta tak i dette, noen drittunger trenger tydeligvis litt oppdragelse. Dette virker demoraliserende på hele laget, de er pr. idag en homogen gruppe og står sammen, slenger vi drit og hetser en spiller, hetser vi alle. Tenk dere om.
Alle som ikler seg den røde drakten skal ha vår støtte, enten han spiller elendig eller ikke, punktum.


Som en av lederne i sang-gruppen kan jeg si at hetsing er Bataljonen imot..
Når noen hetser spillere, synger mange på Bataljonen`s felt andre sanger for åå overdøve... Man kan ikke løpe rundt på tribunen som "hetsepoliti", det blir hvertfall patetisk.
I Bataljonen Ung er dette en del av det som kommer under sunne supporter-holdninger..
Når det gjelder "hetsingen" av Hanøy, så er det humor og på sin plass..
Han maser i tide og utide, og bruker "5min" på Brannbrødet..
En enkel setning er nok "Støtt Brann, kjøp Brannbrødet på Rema 1000..

NB: Når Azar mistet ballen tidlig i 1omg, så ble det faktisk av et par stk sunge på Armann Bjørnsson..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Nixon

Quote from: "NorthsideFCDH"Stort sett enig med trådstarter. Men "hetsingen" av Hanøy er på sin plass så lenge han mase om Brannbrødet og annet reklamedritt!
Hvorfor i alle dager skal han egentlig mase så sykt om dette brødet, av alle mulige ting???
Rød makt på Hansa

steinbygger

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Kai-Olai"Når vi først er inne på Hanøy..
Jeg satt i Haugesund og så kampen, og jeg er 99% sikker på at når Hanøy dro igang; "Gi meg en B" i pausen, så sa han bare N en gang.. Noen andre som la merke til dette? Eller var det bare jeg som merket det?


Det var ikke Hanøy, men en krokeide-senteret fyr. Tror jeg.


Også kjent som vår venn Tommy Sulen

vebo

Quote from: "maximus1963"Driter i Hanøy og "brødet" hans, men hetsingen av egne spillere er forkastelig. Opfordrer Bataljonens ledelse til å ta tak i dette, noen drittunger trenger tydeligvis litt oppdragelse. Dette virker demoraliserende på hele laget, de er pr. idag en homogen gruppe og står sammen, slenger vi drit og hetser en spiller, hetser vi alle. Tenk dere om.
Alle som ikler seg den røde drakten skal ha vår støtte, enten han spiller elendig eller ikke, punktum.


Det skal vel også sies at hetsen mot Armann kom fra øvre Z(D). Bataljonens felter er nedre b og c og derfra ble ropt både "Armann Bjørnson" og "Smari" opp til flere ganger. I kampen mot Brugge var det også en stor gjeng som overdøvet "Azar-ropet" med Brannrop. Selvfølgelig skal man støtte alle på banen!
Tiocfaidh ár lá

vebo

Forøvrig burde vi gjenninnføre ropet: "Brannstjerne Bjørnson"!
Tiocfaidh ár lá

Northside

Quote from: "Nixon"
Quote from: "NorthsideFCDH"Stort sett enig med trådstarter. Men "hetsingen" av Hanøy er på sin plass så lenge han mase om Brannbrødet og annet reklamedritt!
Hvorfor i alle dager skal han egentlig mase så sykt om dette brødet, av alle mulige ting???


Helt greit at Brann bruker reklame, men det finnes grenser! Hvor mye penger tror du Brann tjener på å selge dette Brann brødet? Om Hanøy slutter å mase om det, vil vi aldri ta gull då?

SKBMiller

sto selv på Z og skammet meg over disse ropene mot Armann. SKANDALE!

smaalanda

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "NorthsideFCDH"Stort sett enig med trådstarter. Men "hetsingen" av Hanøy er på sin plass så lenge han mase om Brannbrødet og annet reklamedritt!
Hvorfor i alle dager skal han egentlig mase så sykt om dette brødet, av alle mulige ting???


Helt greit at Brann bruker reklame, men det finnes grenser! Hvor mye penger tror du Brann tjener på å selge dette Brann brødet? Om Hanøy slutter å mase om det, vil vi aldri ta gull då?


Brann får vel 1 krone per brød. Brødet smaker gråstein og du må til tannlegen etter 1 skive. De selger kanskje 10 brød for dagen og tjener 3650 kr i året, dette blir det gull av!
KMO!!!

C@Bøe_79

Quote from: "smaalanda"
Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "NorthsideFCDH"Stort sett enig med trådstarter. Men "hetsingen" av Hanøy er på sin plass så lenge han mase om Brannbrødet og annet reklamedritt!
Hvorfor i alle dager skal han egentlig mase så sykt om dette brødet, av alle mulige ting???


Helt greit at Brann bruker reklame, men det finnes grenser! Hvor mye penger tror du Brann tjener på å selge dette Brann brødet? Om Hanøy slutter å mase om det, vil vi aldri ta gull då?


Brann får vel 1 krone per brød. Brødet smaker gråstein og du må til tannlegen etter 1 skive. De selger kanskje 10 brød for dagen og tjener 3650 kr i året, dette blir det gull av!


Og Rema1000 sitter igjen med 5-6kr pr brød, og det tjener Reitan på..
Og Reitan digger Rbk, eergo støtter man Rbk som har Rema1000 som hovedsponsor..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Nixon

Quote from: "C@Bøe_79"Og Rema1000 sitter igjen med 5-6kr pr brød, og det tjener Reitan på..
Og Reitan digger Rbk, eergo støtter man Rbk som har Rema1000 som hovedsponsor..


Helt rett. Så vi bør slutte å kjøpe Hansaøl og Toroprodukter også på Rema!

Når det gjelder anti-Hanøy stemningen føler jeg at det er mye pga at det er Hanøy. Det blir som med våre minst populære spillere; det skal mye mindre til før folk reagerer. Verdens beste speaker reklamerte også under kampene uten at noen reagerte.
Rød makt på Hansa

Leffen

helt enig! bjørnsson er ikke god, men han skal ikke hetses!
når det kommer til hanøy, tror jeg ikke han akkurat liker å avbryte kampene med det reklamefjaset. men som tidligere bemerket; er nok heller markedavsdelingen til klubben som skal ha skylden.

C@Bøe_79

Quote from: "Nixon"
Quote from: "C@Bøe_79"Og Rema1000 sitter igjen med 5-6kr pr brød, og det tjener Reitan på..
Og Reitan digger Rbk, eergo støtter man Rbk som har Rema1000 som hovedsponsor..


Helt rett. Så vi bør slutte å kjøpe Hansaøl og Toroprodukter også på Rema!

Når det gjelder anti-Hanøy stemningen føler jeg at det er mye pga at det er Hanøy. Det blir som med våre minst populære spillere; det skal mye mindre til før folk reagerer. Verdens beste speaker reklamerte også under kampene uten at noen reagerte.


Ikke hvis du handler på Fanatorget eller Wergeland, for de to butikkene gir mye tilbake til Brann...
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Nixon

Quote from: "C@Bøe_79"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "C@Bøe_79"Og Rema1000 sitter igjen med 5-6kr pr brød, og det tjener Reitan på..
Og Reitan digger Rbk, eergo støtter man Rbk som har Rema1000 som hovedsponsor..


Helt rett. Så vi bør slutte å kjøpe Hansaøl og Toroprodukter også på Rema!

Når det gjelder anti-Hanøy stemningen føler jeg at det er mye pga at det er Hanøy. Det blir som med våre minst populære spillere; det skal mye mindre til før folk reagerer. Verdens beste speaker reklamerte også under kampene uten at noen reagerte.


Ikke hvis du handler på Fanatorget eller Wergeland, for de to butikkene gir mye tilbake til Brann...


Synd at de ikke har Brannbrødet da...
Rød makt på Hansa

gitarbroiler

Vi får handle på Lidl, for de støtter jo ingen av norges fotball lag. De øvrige kjedene er sponsor til fotballag :-)

grei

Hva med å ta diskusjonen om Brannbrød, daglivarekjeder og speakertjenesten i en annen tråd? Dette er en avsporing i forhold til temaet trådstarter forsøker å ta opp: Den splittende negativiteten som spres når folk helt uten ironi kauker "Armann skal hem" av full hals.

Nightfox

Rosenborg har Narvesen som hovedsponsor, til opplysning. Men det er fortsatt en pose av en drakt da.

gull te BRANN

Jeg lurer på hvilken tiltak bataljonen har tenkt å gjøre mot denne barten. Det er det de kaller seg. Drittungene som roper u med spillere og sånn. Få de vekk fta stadda.

vebo

Quote from: "Nightfox"Rosenborg har Narvesen som hovedsponsor, til opplysning. Men det er fortsatt en pose av en drakt da.


Samma ulla, Reitan som står bak uansett. Pengene kommer fra hans pengekasse.
Tiocfaidh ár lá

Klaus_Brann

Quote from: "NorthsideFCDH"


En annen negativ sak er pauseunderholdningen. Greit at dette går til en god sak og bla bla.
Men hele denne "underholdningen" var latterlig. Hvorfor skal vi stå som noen klovner å danse joggabogga på tribunen foran hele Norges TV-griser?
Mest irriterene er egentlig at når andre klubber har pauseunderholdning så er det spreke jenter i 20-årene med trange og små klær som danser, mens her i Bergen har vi eldretreff på banen i pausen. Skandale :)


Du måtte nok sikkert ikke danse joggabogga. Det var ingen tvang, og jeg tror de fleste så på det som et morsomt innslag..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

vebo

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "NorthsideFCDH"


En annen negativ sak er pauseunderholdningen. Greit at dette går til en god sak og bla bla.
Men hele denne "underholdningen" var latterlig. Hvorfor skal vi stå som noen klovner å danse joggabogga på tribunen foran hele Norges TV-griser?
Mest irriterene er egentlig at når andre klubber har pauseunderholdning så er det spreke jenter i 20-årene med trange og små klær som danser, mens her i Bergen har vi eldretreff på banen i pausen. Skandale :)


Du måtte nok sikkert ikke danse joggabogga. Det var ingen tvang, og jeg tror de fleste så på det som et morsomt innslag..


Henger meg på Klaus, dette gjorde vel ingen skade. Og saken er kjempegod!
Tiocfaidh ár lá

Utmedsnolken

Quote from: "gull te BRANN"Jeg lurer på hvilken tiltak bataljonen har tenkt å gjøre mot denne barten. Det er det de kaller seg. Drittungene som roper u med spillere og sånn. Få de vekk fta stadda.


Og hva slags tiltak mener du at bataljonen, som ikke har noe med stadions drift å gjør, skal innføre mot denne barten, som egentlig bare er en løst sammensatt gjeng av folk.
"og der snubler Sæternes igjen"

ostraume

Heller en god sak og noe jobbabogga enn noe så latterlig som cheerleadere som lager pyramide. Denslags har ingenting på en fotballbane å gjøre.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

millermania

Quote from: "grei"Hva med å ta diskusjonen om Brannbrød, daglivarekjeder og speakertjenesten i en annen tråd? Dette er en avsporing i forhold til temaet trådstarter forsøker å ta opp: Den splittende negativiteten som spres når folk helt uten ironi kauker "Armann skal hem" av full hals.


Riktig, hovedpoenget er ikke brødet eller Hanøy, men noe jeg opplever som en for generell for negativ holdnig.

gull te BRANN

Hva med å sende brev til Armann. Hvis alle som støttar han sender brev så får han tusenvis. Da ser han at han har støtte blant SKBRANN fensene og. Og ikje bare nagative.

grei

Quote from: "Utmedsnolken"
Quote from: "gull te BRANN"Jeg lurer på hvilken tiltak bataljonen har tenkt å gjøre mot denne barten. Det er det de kaller seg. Drittungene som roper u med spillere og sånn. Få de vekk fta stadda.


Og hva slags tiltak mener du at bataljonen, som ikke har noe med stadions drift å gjør, skal innføre mot denne barten, som egentlig bare er en løst sammensatt gjeng av folk.

Eventuelt kan du heller vurdere om kanskje ikke "gull te BRANN" er en av disse vriompeisene av noen spøkefugler som bare elsker å drive gjøn med Bataljonsmedlemmer fordi de går på limpinnen hver eneste gang...

millermania

Quote from: "tormi".

Er redd dersom vi vinner serien så vil Brann publikummet bli det dårligste publikummet med tide. For når forventningene er høyere så vil vi vel lage pipekonsert om vi bare leder 1-0 til pause.



Tror nok ikke vi blir det dårligste publikumet i landet. Men er inne på samme tanken som deg. Jeg tror og håper veldig på gullet, noe jeg har gjort hele sesongen. Arrester meg hvis jeg tar feil, men jeg sitter med en følelse av at hos noen er forventningene så store at man ikke bare tror og håper, men nærmest forlanger gull. Og om man nå klarer det, er det en slik "skulle bare mangle"-holdning. Ser også denne holdningen i Mjelde-tråden.

Vi må ikke bli historieløse, 44år. DET er lenge. For noe år siden holdt vi på å rykke ned. Om Brann tar gullet er det bare rått sinnsykt. Absurd nesten.

Håper ikke jeg virker for negativ, men jeg mener bare at i den situasjonen vi er i nå burde det være sirkus og julaften på Stadion. I går pep folk etter seks minutter. Jeg mener spillerene har prestert godt nok denne sesongen til at vi gir de mer tillit en 6 minutter.

HansaInferno

Quote from: "millermania"Først av alt, er meget godt fornøyd med nok en 4-0 seier.

Stemningen på Stadion i medgang er fantastisk, men har i det siste merket meg tilløp til i ovekant negative reaksjoner fra tribunen.

Først og fremst tenker jeg på noe som begynner å nerme seg mobbing av Armann. Helt greit at han ikke er i kanonform, men noe av det som kommer fra våre egne supportere er forkastelig. I dag var det for eksempel en gjeng på felt Z som sang "Armann skal hem, hem til Island, Armann skal hem". Latterlig! Armann kjemper om gullet FOR Brann. I tilegg var det antydninger til pipekonsert mot han mot Brugge.

Mot Brugge var det også mange som hev seg på "Mjelde må gå". Vi leder med seks poeng. 44 år siden sist. Vær snill å la dette ligge noen uker til.

La også merke til mishagytringer allerede etter seks minutter, da Brann slo en støttepasning. Ja, vi skal vinne mot Odd hjemme. Vil alikevel oppfordre til litt edruelighet. Spillerene vil nok vinne dette like mye som oss, men kampen varer i 90. Da har Brann lov til å trille ball.

Uten å ta stilling til kvalitetn til vår speaker, er hetsingen av han også med å spre en uhyggelig stemning.

Bottom line, vi har tidenes mulighet til gull. La de to siste hjemmekampene bli en fest.


Det virker ikke som om Armann kjemper for gullet. Arman skal hem!
Breiflabben, baby!

Klaus_Brann

Quote from: "HansaInferno"
Quote from: "millermania"Først av alt, er meget godt fornøyd med nok en 4-0 seier.

Stemningen på Stadion i medgang er fantastisk, men har i det siste merket meg tilløp til i ovekant negative reaksjoner fra tribunen.

Først og fremst tenker jeg på noe som begynner å nerme seg mobbing av Armann. Helt greit at han ikke er i kanonform, men noe av det som kommer fra våre egne supportere er forkastelig. I dag var det for eksempel en gjeng på felt Z som sang "Armann skal hem, hem til Island, Armann skal hem". Latterlig! Armann kjemper om gullet FOR Brann. I tilegg var det antydninger til pipekonsert mot han mot Brugge.

Mot Brugge var det også mange som hev seg på "Mjelde må gå". Vi leder med seks poeng. 44 år siden sist. Vær snill å la dette ligge noen uker til.

La også merke til mishagytringer allerede etter seks minutter, da Brann slo en støttepasning. Ja, vi skal vinne mot Odd hjemme. Vil alikevel oppfordre til litt edruelighet. Spillerene vil nok vinne dette like mye som oss, men kampen varer i 90. Da har Brann lov til å trille ball.

Uten å ta stilling til kvalitetn til vår speaker, er hetsingen av han også med å spre en uhyggelig stemning.

Bottom line, vi har tidenes mulighet til gull. La de to siste hjemmekampene bli en fest.


Det virker ikke som om Armann kjemper for gullet. Arman skal hem!


Når du først skulle svare på det innlegget, som det forøvrig sto mye bra i, så var dette alt du klarte å trykke ut av deg?
Du er et levende eksempel på at folk er for negative. Er du blant de som satt igjen med at Armann ikke gjorde en dritt i går, som det eneste å ta med seg fra kampen?At folk klarer å bue til pause, viser vel også at noen er for negative, og alt for kravstore..

Vi hadde full kontroll, og det var bare scoringen som manglet, men nei da, vi buer de ut av banen..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

KennethS

Vel den dagen Armann Smari Bjørnsson gidd bevege seg 2 meter etter en ball får han kansje litt støtte. Har aldri sett en mer stasjonær spiss.

Eller var stemningen bra idag, synd det må noen mål til før bt tribunen e skikkelig med på sk brann bergen stolthet - vi e brann bergen stolthet. Blir ikke det samme når bare 35% av tribunen svarer.
tå på Brann

Langhår

Arman blir ikke bedre av pipekonsert og ukvemsord. Det er et svik mot klubben å pipe på dens egne spillere. La heller driten renne over motstanderne, de fortjener det.

Vi trenger spillere med selvtillitt, en av de få tingene publikum kan ha innflytelse over i en kamp er nettopp det. Man kan backe opp spillerne og gi dem tro på at dette kan vinnes. Når plukker seg ut et offer fra eget lag og driter ham ut tilogmed mens han sitter på benken har man bommet monumentalt. Da er man en skam for byen og laget.
"The socialism I believe in is everyone working for each-other, everyone having a share of the rewards. It's the way I see football, it's the way I see life"
-Bill Shankly-

Texas

Quote from: "Langhår"Arman blir ikke bedre av pipekonsert og ukvemsord. Det er et svik mot klubben å pipe på dens egne spillere. La heller driten renne over motstanderne, de fortjener det.

Vi trenger spillere med selvtillitt, en av de få tingene publikum kan ha innflytelse over i en kamp er nettopp det. Man kan backe opp spillerne og gi dem tro på at dette kan vinnes. Når plukker seg ut et offer fra eget lag og driter ham ut tilogmed mens han sitter på benken har man bommet monumentalt. Da er man en skam for byen og laget.


100% enig.

Vi supportere snakker hele tiden om at enkelte spillere setter seg selv foran laget. Men når sant skal sies så gjør en del av oss på tribunen akkurat det samme. Greit nok at en del av de som slenger drit gjør det for å piske opp innsatsen til spilleren(e), men når man slenger drit til en som sitter på benken, så bør man sette seg ned å tenke på hva man i det hele tatt holder på med. Er vi på stadion for å støtte brann eller for å fronte egoet vårt?


jako

Bjørnsson har ingenting i angrepet å gjøre. Ikke er han spesielt god og ikke gidder han å jobbe for laget. Kronen på verket blir den elendige headingen hans på tampen. Mannen er rett og slett for dårlig for Brann. Mulig han kan bli en brukbar midtstopper, men som spiss har han ingenting på Brann å gjøre. Gleder meg til Winters er tilbake for da er det takk og farvel til den islandske pålen.

Ikke rart Sjøhage sliter med selvtilliten når han får se hva som blir vurdert bedre enn ham.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

kabelmann

Eventuelt så sier det litt om Sjøhage.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Texas

Quote from: "jako"Bjørnsson har ingenting i angrepet å gjøre. Ikke er han spesielt god og ikke gidder han å jobbe for laget. Kronen på verket blir den elendige headingen hans på tampen. Mannen er rett og slett for dårlig for Brann. Mulig han kan bli en brukbar midtstopper, men som spiss har han ingenting på Brann å gjøre. Gleder meg til Winters er tilbake for da er det takk og farvel til den islandske pålen.

Ikke rart Sjøhage sliter med selvtilliten når han får se hva som blir vurdert bedre enn ham.


Saken er ikke at mannen er en daarlig fotballspiller, men at han regelrett blir mobbet av publikum.

KennethS

Quote from: "kabelmann"Eventuelt så sier det litt om Sjøhage.


Har vanskelig og tro at sjøhage e dårligere en Bjørnsson. Men igår var Sjøhage skadet og var ikke på benken.
tå på Brann

Go Up