• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Cato Guntveit!!!!!

Started by Optimisten, July 21, 2003, 18:24:43 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Optimisten

Og Cato fikk den i mål!!! Hellane mann, dette kan bli bra!!
Stå på brann!!!!
ette går bra, så lenge vi tror på det selv!

Gina

Helt herlig! Den gutten der kan spille ball! Han kommer til å bli ufattelig viktig i tiden fremover.
ina

ChRiStEr87

Eg hadde håpet at enten Raymond Kvisvik eller Cato Gundtveit ville hjelpe brann.

Eg vil si at begge hjelper Brann 8)

Pluss det var godt å se at Lund endelig fikk den ballen i mål :!:
roppen er i Stavanger, men hjerte er fra Bergen.

Stoffi

No går vi for sølvet!
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

ChRiStEr87

Quote from: "Stoffi"No går vi for sølvet!


Når vi først er optimistiske hvorfor ikke gull :?:

Eller er det umulig :?

Men vi kan begynne med vi ryker ALDRI ner!
roppen er i Stavanger, men hjerte er fra Bergen.

Karsten

Hvis rbk får 9 poeng til så er d umulig

Ricky

Feil. Vi kan oppnå 50 poeng i år, og RBK har pr i dag 32 poeng. Dermed trenger de minst 19 poeng til før de har hektet oss av gullkampen :)

Skumling

Jeg gir hoen pitle meg ikke opp håpet før det er en teoretisk umulighet for gull.

Xminator

Hvorfor gi opp :) Nå får vi helt sikkert en spiss som scorer mål, så begynner jo PFO å score mål, så snart han ikke trenger å gjøre det lenger :p

Livet er litt lyserødt i dag, så vi kan jo nyte det :)

ChRiStEr87

Viss RBK spiller slik de spilte mot Tromsø resten av året,
og Brann spiller slik de spilte mot Odd eller Jåleranga.

Vel mine håp dør aldri :!:
roppen er i Stavanger, men hjerte er fra Bergen.

Svante

For å være litt seriøs tror jeg vi skal forvente at Cato kommer til å svinge veldig i prestasjonene. Blir ikke overrasket om han spiller svakere mot Lyn enn mot Vålerengen. Og jeg tror fremdeles Brann kommer til å kjempe med ryggen mot veggen resten av sesongen. Men det var gøy å se fremgang mot Vålerengen. Ikke bare vant vi, men vi spilte jo godt også. Det kan bli flere artige stunder resten av sesongen. Spesielt samspillet mellom Super-Ray og Seyi kan bli en schläger....
vante

stanley

Trur me kan forventa at det er andre som kjem til å variera meir i prestasjonane enn Cato. Ingen har klippekort på "banens beste" kvar kamp, men eg har god tru på at Cato kan bli ein av haustens viktigaste spelarar.

Super-Ray og Seyi kan bli litt av eit radarpar, ja. Blir spennande!

Svante

Poenget mitt er at spillere som har vært så lenge borte fra fotballen, kanskje får et lite kick av å være tilbake på banen og derfor presterer bra i de første kampene. Lite kamptrening og diverse andre forhold kan bidra til ujevne prestasjoner.
vante

ole

Quote from: "Ricky"Feil. Vi kan oppnå 50 poeng i år, og RBK har pr i dag 32 poeng. Dermed trenger de minst 19 poeng til før de har hektet oss av gullkampen :)



Vi kan bare oppnå 44 poeng i år. 11 poeng hittil og maximalt 33 til høst

Svante

13 x 3 = 39. Det er noen år siden det var 11 kamper i en halv sesong...
vante

Go Up