• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Aalesund - Brann

Started by Brannmus, September 18, 2007, 17:28:11 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

BrannSupporter

Tenk bare hvis Huseklepp hadde truffet mellom stengene. Vi var millimeter unna.

Forrige gang var det den hjemvendte sønnen som scoret på overtid. Denne gangen var den tilsynelatene fortapte (sommerens Stabæk-flørt) sønnen som hadde muligheten. Det var vel alt for godt til å være sant at vi skulle få 2 sånne på rad.

krøvel vellevold

Quote from: "Brannmann rob"Hehe hærlig Ã¥ se trynene pÃ¥ folket nÃ¥r braage blÃ¥ste av kampen.. Skulle nesten tro at ingen sÃ¥ tap som en mulighet...  !
Legg ned hele klubben!

Ricky

Nå var det sikkert helst kamputviklingen som var utslagsgivende for den saken. Ikke selve tapet som sådan.
Uten den greien til Corrales og Huseklepp hadde nok stemningen vært mer preget av surmuling og irritasjon enn resignasjon og den ytterste fortvilelse.

Vestkanten

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Brannmann rob"Hehe hærlig Ã¥ se trynene pÃ¥ folket nÃ¥r braage blÃ¥ste av kampen.. Skulle nesten tro at ingen sÃ¥ tap som en mulighet...  !


Krøvel! Du begynner å treffe på tipsene dine nå. Det er skummelt. Har vært med på så mange nedturer med Brann at dette tapet ikke kom som en overraskelse, selv om ballen ikke var ute og huseklepp gjorde en større prestasjon med å bomme enn score.
Stabæk taper mot viking, vi blir snytt for gullfesten, men blir seriemester på mandag, trur eg........?
Bittert, JA. Som forventet - JA! Brann e Brann!!
Heia Brann!

Markmus

Quote from: "Vestkanten"Brann e Brann!!

Takk f*en for det.
Ka du ve?

krøvel vellevold

ALLE jeg snakker med er så forbannet overbeviste om at Stabæk ikke vinner i Stavanger. Hvorfor det? Vel er Viking favoritt i form av hjemmebane og at de ennå ikke har tapt hjemme i år. Men det siste trenger jo ikke vare evig? Og hva er egentlig så utenkelig med at nr. 2 slår nr. 3, selv om det er bortebane? Det er ikke snakk om at folk TROR at Viking tar poeng... de er OVERBEVISTE og ser ikke på det som en mulighet i det hele tatt at Stabæk kan vinne! Merkelig!
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Dette er forbanna drit, forbanna kjipt og forbanna tragisk!
Det var lagt opp til tidenes fest, og alt var rett og slett litt for perfekt!Men ting skulle selvfølgelig ikke gå vår vei!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Kruxleiven

Meget mulig det er sagt før, men han åndssvake linjedommeren snøt oss for poeng. Punktum! Jævla idiot!

Utenom det gjør vi en helt grei kamp ut i fra hva man kan forvente. Uten landslagspausen hadde vi tatt dem da spillerene hadde hatt lettere for å holde fokus, men vi vinner gull uansett så..

jkippers

Gull 09

Ricky

Dommeren gav ham vel beskjed om å gå av banen for å bytte trøye, regner jeg med. Er dommerens oppgave å passe på sånt.
Og det samme regelverket gjelder for alle spillere som må av banen; de kan ikke komme innpå igjen før ved neste stopp i spillet. Virket for meg som om Sigurdsson bare løp utpå, og i så fall skal han vel egentlig bare være heldig han slapp gult kort slik Munoz på Sandefjord fikk for litt siden.

Ultra - forever

Serieinnspurten kan bli ulidelig spennende. Med Martin ute resten av sesongen,  og Sigurdsson ute mot Viking...
Men forhÃ¥pentligvis greier Viking Ã¥ knappe  poeng fra stabæk. PÃ¥ diverse fora virker det som om stabæk supporterne virkelig tror pÃ¥ gull.
Uansett så har Stabæk-spillerne presset på seg foran Viking-kampen.
LTRAS LIBERI

Belfort

Jeg tror resultatet gir Stabæk skikkelig blod på tann. Mattematiske utregninger tar ikke hensyn til faktoren nerver. Med stabæk seier på mandag vil virkelig nervene komme og da tror jeg vi må vente til Tromsø kampen og telle opp pluss og minus mål.

olebrann3


RC

Quote from: "Belfort"Jeg tror resultatet gir Stabæk skikkelig blod på tann. Mattematiske utregninger tar ikke hensyn til faktoren nerver. Med stabæk seier på mandag vil virkelig nervene komme og da tror jeg vi må vente til Tromsø kampen og telle opp pluss og minus mål.


Jeg trenger ike noe stabæk seier for å være nervøs. Skjelver alerede og har sovet elendig!

KennethS

Tidenes dårligste Brann spiller: Armann Smari Bjørnsson

Fy faen så ubrukelig denne spilleren e.
tå på Brann

krøvel vellevold

Quote from: "olebrann3"


Og Brann er ikke PÃ? fra start i det hele tatt. NOK EN GANG!
Legg ned hele klubben!

olebrann3

har du rett i, men sånn som ålesund spilte de første 20 min i går er jo utrolig for å være ålesund

krøvel vellevold

Quote from: "olebrann3"har du rett i, men sånn som ålesund spilte de første 20 min i går er jo utrolig for å være ålesund


Fordi de vet at de må kjempe over evne for å ta Brann. Derfor kjemper de også over evne.
Legg ned hele klubben!

Xminator

De tok oss på bodø/glimt måten. Når Andresen ikke er 100% så blir det for mye rom å dekke for de 3 andre. Han er jo ikke av de som dekker for mye rom til vanlig heller. Spørst om vi ikke står bedre skikket til å ta slike åpningsstormer uten Andresen. Vi får en ny slik en mot Viking.

jkippers

Quote from: "Ricky"Dommeren gav ham vel beskjed om å gå av banen for å bytte trøye, regner jeg med. Er dommerens oppgave å passe på sånt.
Og det samme regelverket gjelder for alle spillere som må av banen; de kan ikke komme innpå igjen før ved neste stopp i spillet. Virket for meg som om Sigurdsson bare løp utpå, og i så fall skal han vel egentlig bare være heldig han slapp gult kort slik Munoz på Sandefjord fikk for litt siden.
Gull 09

Nixon

Quote from: "Ricky"Virket for meg som om Sigurdsson bare løp utpå, og i så fall skal han vel egentlig bare være heldig han slapp gult kort slik Munoz på Sandefjord fikk for litt siden.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Haldor

Quote from: "Xminator"De tok oss på bodø/glimt måten. Når Andresen ikke er 100% så blir det for mye rom å dekke for de 3 andre. Han er jo ikke av de som dekker for mye rom til vanlig heller. Spørst om vi ikke står bedre skikket til å ta slike åpningsstormer uten Andresen. Vi får en ny slik en mot Viking.


Helt enig. Men se også på aggressiviteten. Brann har taklet aggressive midtbaner utrolig dårlig. Ikke tilfeldig at de har 2 poeng på 3 kamper mot Viking og Start i år. Men 6 poeng mot mer spillende Stabæk. Et mottrekk ville ha vitnet om trenerkvaliteter. Så det blir nok mye det samme fremover.

Bolsen

Quote from: "Ricky"Dommeren gav ham vel beskjed om å gå av banen for å bytte trøye, regner jeg med. Er dommerens oppgave å passe på sånt.
Og det samme regelverket gjelder for alle spillere som må av banen; de kan ikke komme innpå igjen før ved neste stopp i spillet. Virket for meg som om Sigurdsson bare løp utpå, og i så fall skal han vel egentlig bare være heldig han slapp gult kort slik Munoz på Sandefjord fikk for litt siden.


Tar eg feil nå eller var det en spiller som fikk rødt kort for å løpe ut på banen for tidilig?

dudo

Han fikk sitt andre gule ja.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Go Up