• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Aalesund - Brann

Started by Brannmus, September 18, 2007, 17:28:11 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Juve

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3056080.ece

...og helt nederst i denne artikkelen står det følgende:



SAS hadde et fly til på hånden, står det! Men, at det ikke er aktuelt å fly flere folk opp pga at det ikke fantes flere billetter til kampen?

Jeg og 3 andre har billett til kampen, kjøpt gjennom Bataljonen, men vi har ikke fly. Vi ogsÃ¥ kunne tenkt oss Ã¥ fly tilbake samme kveld som kampen spilles, for Ã¥  være med pÃ¥ gullfeiringen. NÃ¥ er det bare lotto hvis jeg eller noen av de andre fÃ¥r være med pÃ¥ flyet til Bataljonen. Noen av oss har blitt medlemmer denne sesongen, og de stiller ganske svakt. Hvis vi skulle fÃ¥, ja, da trenger vi jo ikke kampbillett. Jeg er helt sikkert pÃ¥ at det er flere her i samme situasjon. Jeg tror at Bataljonen kunne ha fylt opp et fly til, et fly med folk som har billetter til kampen. De fleste vil jo hjem for Ã¥ være med pÃ¥ seiersfesten.

Dette var skuffende nyheter. Det eneste positive er at sms konkuransen går til et godt formål.

SKBMiller

hvor var infoen om konkuransen?

paf

Quote from: "SKBMiller"hvor var infoen om konkuransen?

Det var en annonse i papiravisen.

SKBMiller

er ikke poenget å få mest mulig penger til barneklinikken? ikke at man må ha sjansen til å kjøpe BA for å kunne svare.

vebo

Dette er jo bare en pr-jippo fra SAS. De gav et større fly mot at plassene skulle loddes ut. Eneste bataljonen har gjort er vel å skaffe billetter til kampen. Tror det uansett var sånn:

QuoteHvor mange mål har Aza i årets tippeliga? Send "bat svar" til ****
Tiocfaidh ár lá

KjellMo

Quote from: "vebo"Dette er jo bare en pr-jippo fra SAS. De gav et større fly mot at plassene skulle loddes ut. Eneste bataljonen har gjort er vel å skaffe billetter til kampen. Tror det uansett var sånn:

QuoteHvor mange mål har Aza i årets tippeliga? Send "bat svar" til ****


Har blitt fortalt det samme.
GGG Travel

jantore

2 i samme situasjon her juve :/

Osama

Vi e 4 som har kampbilletter, kjøpt i Brannbuttikken. "Tror dokkar vi ville vært interessert i flybillett og"?

SAS meg mitt i ræven.

Brannfrelst

2.10.07-Gullet kom hem!

thesevs

Quote from: "vebo"
QuoteHvor mange mål har Aza i årets tippeliga? Send "bat svar" til ****


send svar til hva? ... du kan jo skrive ned nr når du først skriver spørsmålet...
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Veslemøy

Quote from: "Brannfrelst"


Ja, det var idag - men må be om forståelse for at det er mange mail å gå igjennom og alle medlemsnr skal sjekkes opp mot medlemsdatabasen og se om de fyller kravene samt ta hensyn til de som også har reist en del med oss.

Svar vil komme i løpet av kvelden.

Mvh

Veslemøy

The Boss

Regner med alle som har sendt får mail, ikke bare de som kommer med?

Brann4

flere som venter i spenning på mail?:P

The Boss

Quote from: "Brann4"flere som venter i spenning på mail?:P


Ja så absolutt! Håper den smeller inn i innboksen min snart med en begynnelse ala "gratulerer..."

paf

Quote from: "thesevs"
Quote from: "vebo"
QuoteHvor mange mål har Aza i årets tippeliga? Send "bat svar" til ****


send svar til hva? ... du kan jo skrive ned nr når du først skriver spørsmålet...

Nummeret er 2229.

vebo

Quote from: "thesevs"
Quote from: "vebo"
QuoteHvor mange mål har Aza i årets tippeliga? Send "bat svar" til ****


send svar til hva? ... du kan jo skrive ned nr når du først skriver spørsmålet...


Hehe, ikke meningen å irritere, har ikke stemt selv da jeg ikke har muligheten til å reise heller. Eneste grunnen til at jeg ikke skrev nr var at jeg ikke husket det. Var bare på husk fra tideligere på dagen.
Tiocfaidh ár lá

SKBMiller

er konkuransen avsluttet?

nikolaih80

Er det noen som har fått svar på mail eller telefon om de kom med på flyet til ålesund? har sittet i hele dag og ventet, men ikke svar enda.

tippetuppen

kvelden e vel fortsatt ung :P
E det så nøye då

Brannfrelst

Quote from: "nikolaih80"Er det noen som har fått svar på mail eller telefon om de kom med på flyet til ålesund? har sittet i hele dag og ventet, men ikke svar enda.


Jeg har fått bekreftelse via tlf om at jeg har fått tur. Fikk for ca 1 time siden.
2.10.07-Gullet kom hem!

The Boss



hansagutt1


dudo

Fikk nettopp avslag jeg òg, men nå har ikke jeg vært med i mer enn knappe 2,5 år, så det var definitivt et long shot.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Juve

Vi vil ha et fly til!

SAS har jo nesten hele flyparken sin stående på bakken en lørdagskveld. Dette fortjener fansen å få være med på. Ser at BBB har flere billetter igjen også.

The Boss

Er jo MANGE som har billett, men som ikke skal reise.
Så dette med at "vi kan skaffe fly, men ikke billetter" er jo bare tull. Krever at bbb går for enda et fly, bare innleggene i denne tråden beviser jo at markedet er der!

The Boss

Hansagutt1:
Har du fått bekreftelse på at du ikke er med?

hansagutt1

Quote from: "The Boss"Hansagutt1:
Har du fått bekreftelse på at du ikke er med?


Ja :-(

Hei

Vi har nå gått igjennom alle mailene, og du/dere kom dessverre ikke med fordi andre fyllte kriteriene bedre enn du/dere.

Mvh

Bataljonen

hansagutt1

Quote from: "The Boss"Er jo MANGE som har billett, men som ikke skal reise.
Så dette med at "vi kan skaffe fly, men ikke billetter" er jo bare tull. Krever at bbb går for enda et fly, bare innleggene i denne tråden beviser jo at markedet er der!


Jeg er i denne kategorien også, har billett, men gidder ikke sitte igjen i ålesund lørdagen mens Bergen går bananas.

The Boss


The Boss

KOM MED!!!!!!!!!!!

sååååååå herlig

Juve

Bra for deg...gratulerer!

SKBMiller

jeg fikk ikke plass på båten og gadd ikke søke på flyet, det er jo selvsagt at jeg ikke reiser noe med bataljonen. har kommet over tapet nå og gleder meg bare til å se kampen i bergen neste helg.

men må si det er litt merkelig at bbb at de ikke kaster på et fly til. vil garantert være mange som ikke drar nå. aner vi 300 fra bergen i ålesund?

selvom jeg ikke får vært med håper jeg for de som har billett sin skyld at BBB satser på et fly til

tommyf

Quote from: The BossKOM MED!!!!!!!!!!!

sååååååå herlig


Eg og  :D  :D  :D  :D  :D  :D

Juve


Northside


olebrann3

de sitter vell ikke fly opp fordi at det ikke er flere billetter til kampen

Natan

Har også billett til denne kampen, men uten mulighet til å komme meg hjem igjen på kvelden. Har på følelsen at det er mange i samme situasjon.
Her skulle vi definitivt fikset noe.

olebrann3

det er jo på en måte ikke bataljonen sitt problem at flere har billett til kampen men ikke vet kordan de skal komme seg hjem igjen, alle hadde mulighet til å melde seg på bataljonen flyet. Skjønner ikke at folk mener de skal sitte opp et fly som koster ganske mye penger for bare 20 stk.
Da får du heller prøve å finne alle i samme situasjon, kontakte noen flyselskap og ordne noe selv.

tippetuppen

Kjøper man billett på forhånd vil jo det si at man ikkje hadde planer om å reise organisert til ålesund med bataljonen i det hele tatt...
Reiser man organisert så er man sikret billett..
Litt lei av alle som syter og klager på at de ikkje kommer seg hem igjen til fest om de reiser privat...

Sier til alle sutrere.. Reis mer organisert på borteturer, betal medlemsskapet tidlig så slipper du sutre hver gang det e snakk om noe stort noe som alle vil være med på..
E det så nøye då

Natan

Jeg har da ikke skrevet at Bataljonen skal ordne opp i noe som helst, jeg skriver at vi "skulle fikset noe".
Jeg tror at det fremdeles er mange som har billett uten mulighet for å komme hjem om kvelden, faktisk så mange at det kunne vært muligheter for et ekstra fly.
Kan gjerne være med å organisere dette jeg, skal uansett skrive mail til SAS for å se på hvilke muligheter vi har.

Nixon

Quote from: "tippetuppen"Kjøper man billett på forhånd vil jo det si at man ikkje hadde planer om å reise organisert til ålesund med bataljonen i det hele tatt...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

EPPY


Juve

Quote from: "olebrann3"det er jo på en måte ikke bataljonen sitt problem at flere har billett til kampen men ikke vet kordan de skal komme seg hjem igjen, alle hadde mulighet til å melde seg på bataljonen flyet. Skjønner ikke at folk mener de skal sitte opp et fly som koster ganske mye penger for bare 20 stk.
Da får du heller prøve å finne alle i samme situasjon, kontakte noen flyselskap og ordne noe selv.

bbbmartin

Quote from: "Juve"
Quote from: "olebrann3"det er jo på en måte ikke bataljonen sitt problem at flere har billett til kampen men ikke vet kordan de skal komme seg hjem igjen, alle hadde mulighet til å melde seg på bataljonen flyet. Skjønner ikke at folk mener de skal sitte opp et fly som koster ganske mye penger for bare 20 stk.
Da får du heller prøve å finne alle i samme situasjon, kontakte noen flyselskap og ordne noe selv.


Hvis du leser på kriteriene så teller ansenitet også. Mange som er tilbudt plass på fly har ikke vært på så veldig mange turer, men har lang ansenitet.

Når det gjelder leie av fly så er det ikke bare og sette opp et fly til. Hvert fly koster 300.000 pluss minus. Skulle det vise seg feks at man ikke fikk solgt ut fly nummer to, så kan du jo begynne å regne på hvilke kostader det ville påført Bataljonen og medlemmene (i form av deres innbetalte medlemskontigent som jo søkes brukt fornuftig).

Anmoder forøvrig det JUve om å bruke et litt anderledes språk når du debaterer. Slå av caps-locken og husk at det finnes ikke dobbel-vokaler, bare dobbel konsonanter.
martin@bataljonen.no

som privatperson

RobJulOle

Er ikke feiringen pÃ¥ lørdag litt oppskrytt? Det kommer til Ã¥ være for fullt til Ã¥ se noe pÃ¥ Festplassen og  byen kommer til Ã¥ være full av folk som kommer for Ã¥ se

Nixon

Quote from: "RobJulOle"Er ikke feiringen på lørdag litt oppskrytt?
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Falkman


Natan

For Ã¥ avspore fra det sportslige et øyeblikk....   :-)

Sjekket priser på charterfly, og det blir dyrt.
Widerøe hadde ledig kapasitet på lørdag, for en 50-seter blir det 3400 kr per sete og for 76-seteren 2900 kr.
Litt stive priser dette, om vi bare hadde fått noen (Brann, anyone) til å sponse litt av turen.

Nixon

Quote from: "Falkman"de mangler  Austnes og Aubynn, det svekker de betydelig offensivt.


Jeg tror Austnes spiller. Det var feil i en statistikk over gule kort som gjorde at mange trodde at han måtte stå over.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Go Up