• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Aalesund - Brann

Started by Brannmus, September 18, 2007, 17:28:11 PM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

krøvel vellevold

Quote from: "The Boss"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "Ricky"


Nå blir det ingen båt, men fly. Så problemet er for de som har planer om å kjøre opp og ned. Uansett er det selvsagt mest naturlig å feire når det skjer og ikke vente.


Er dette endelig bekreftet? Har du fått bekreftet plass?
Offesielt/uoffesielt? ;)


Dette er ikke Bataljonen eller Brann sine fly, skjønner du. Dette er et privat innleid charterfly av gode Brann-fans.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: "The Boss"Er dette endelig bekreftet? Har du fått bekreftet plass?
Offesielt/uoffesielt? ;)


Nei, jeg hadde ikke plass på båten, men har fått plass på et annet charterfly. Hvis de fleste på båten velger Bataljonsflyet blir det ikke mange plasser igjen, så det kunne man ikke ta sjansen på.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

rødesk

Til dere som blir hjemme og ikke reiser til aalesund: Hvor skal dere holde til under kampen? Pub eller festplassen?

Nå er det jo klart at kampen vises på festplassen.
oen må gå...!

Janki

Quote from: "rødesk"Til dere som blir hjemme og ikke reiser til aalesund: Hvor skal dere holde til under kampen? Pub eller festplassen?

Nå er det jo klart at kampen vises på festplassen.


Blir festplassen på meg...

skb!

Quote from: "Janki"
Quote from: "rødesk"Til dere som blir hjemme og ikke reiser til aalesund: Hvor skal dere holde til under kampen? Pub eller festplassen?

Nå er det jo klart at kampen vises på festplassen.


Blir festplassen på meg...


Når det var 5 000 samlet der under kampen mot Lyn, som ikke var avgjørende, lurer jeg på hvor mange som tar turen nå. Hvor mange er det egentlig plass til? Kan vi oppleve at det rett og slett ikke er plass til alle som vil se den her?

Janki

Quote from: "skb!"
Quote from: "Janki"
Quote from: "rødesk"Til dere som blir hjemme og ikke reiser til aalesund: Hvor skal dere holde til under kampen? Pub eller festplassen?

Nå er det jo klart at kampen vises på festplassen.


Blir festplassen på meg...


Når det var 5 000 samlet der under kampen mot Lyn, som ikke var avgjørende, lurer jeg på hvor mange som tar turen nå. Hvor mange er det egentlig plass til? Kan vi oppleve at det rett og slett ikke er plass til alle som vil se den her?


Det gjelder å være tidlig ute da vett du :wink:

Baunebob

Hva med å sette opp 2-3 storskjermer i området Festplassen/torgallmenningen. Folk kommer til å stå i hele sentrum sikkert. Tenk det bruset ved scoring :D

Og det synges sanger og feires helt til spillerene ankommer.

Nixon

Quote from: "skb!"Når det var 5 000 samlet der under kampen mot Lyn, som ikke var avgjørende, lurer jeg på hvor mange som tar turen nå. Hvor mange er det egentlig plass til? Kan vi oppleve at det rett og slett ikke er plass til alle som vil se den her?
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Vestkanten

Quote from: "skb!"
Quote from: "Janki"
Quote from: "rødesk"Til dere som blir hjemme og ikke reiser til aalesund: Hvor skal dere holde til under kampen? Pub eller festplassen?

Nå er det jo klart at kampen vises på festplassen.


Blir festplassen på meg...


Når det var 5 000 samlet der under kampen mot Lyn, som ikke var avgjørende, lurer jeg på hvor mange som tar turen nå. Hvor mange er det egentlig plass til? Kan vi oppleve at det rett og slett ikke er plass til alle som vil se den her?


5000 virket veldig fullt, er rimelig sikker på at festplassen vil bli altfor liten.
Heia Brann!

The Boss


Brannfrelst

Quote from: "Nixon"
Quote from: "The Boss"Er dette endelig bekreftet? Har du fått bekreftet plass?
Offesielt/uoffesielt? ;)


Nei, jeg hadde ikke plass på båten, men har fått plass på et annet charterfly. Hvis de fleste på båten velger Bataljonsflyet blir det ikke mange plasser igjen, så det kunne man ikke ta sjansen på.


Tør jeg spørre hvilket charterfly,og om det er mulighet for andre å melde seg på dette?
2.10.07-Gullet kom hem!

Nixon

Quote from: "Brannfrelst"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "The Boss"Er dette endelig bekreftet? Har du fått bekreftet plass?
Offesielt/uoffesielt? ;)


Nei, jeg hadde ikke plass på båten, men har fått plass på et annet charterfly. Hvis de fleste på båten velger Bataljonsflyet blir det ikke mange plasser igjen, så det kunne man ikke ta sjansen på.


Tør jeg spørre hvilket charterfly,og om det er mulighet for andre å melde seg på dette?


Det er lange ventelister på det flyet. Da er vel sjansen større her.
http://www.bataljonen.no/?page=26&news=66
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Brannfrelst

Men de som er så heldig å få tur med flyet til Bataljonen,er de garantert billetter til kampen også?
2.10.07-Gullet kom hem!

Juve

Til BBB:

Ansinitet/tur vil bli prioritert?! Hva menes her? Går tur med Bataljonen foran ansinitet som medlem i år? Det er ikke alle som reiser med Bataljonen sine turarragementer, men som alikevel støtter BBB i form av årlig betaling av medlemsskap.

Og er alle som tar fly garantert billett til kampen? Som nevnt tidligere så blir det helt feil hvis folk uten billett til kampen får reise med flyet.

Nixon

Quote from: "Brannfrelst"Men de som er så heldig å få tur med flyet til Bataljonen,er de garantert billetter til kampen også?


Bataljonen skrev dette i sin første info om flyturen:
Bataljonen har ikke flere kampbilletter enn de som er holdt av til reisende med båten. Det vil derfor være en forutsetning for de fleste reisende at man har skaffet kampbillett selv.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

The Boss

Quote from: "Juve"Til BBB:

Ansinitet/tur vil bli prioritert?! Hva menes her? Går tur med Bataljonen foran ansinitet som medlem i år? Det er ikke alle som reiser med Bataljonen sine turarragementer, men som alikevel støtter BBB i form av årlig betaling av medlemsskap. .


Må si meg enig her. Har vært medlem helt siden dag 1(!!), ja første dagen. Har vært på mange bortekamper i år, men reist privat da fyllabussturer midt på natten uten noe søvn over en lang periode ikke frister. Om dette blir et kriterie for at eg IKKE får delta på denne turen blir eg rimelig skuffet.

Kan bbb si noe om et antall billetter som er ledig/igjen på flyet?

dudo

Om vi nå snakker litt om kampen i stedet for tur/ikke tur/Festplassen/hva det nå måtte være - er ikke dette årets sikreste uavgjort-kamp? Jeg tror AaFK i utgangspunktet er særdeles fornøyd med ett poeng mot et Brann i knallform, samtidig som Brann jo også vil være godt fornøyd med å spasere inn ett poeng.

Hadde jeg hatt penger skulle jeg satset. ;-)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Veslemøy

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Brannfrelst"Men de som er så heldig å få tur med flyet til Bataljonen,er de garantert billetter til kampen også?


Bataljonen skrev dette i sin første info om flyturen:
Bataljonen har ikke flere kampbilletter enn de som er holdt av til reisende med båten. Det vil derfor være en forutsetning for de fleste reisende at man har skaffet kampbillett selv.


Vi har fått tildelt noen ekstra billetter, så alle som reiser med oss er garantert og få kjøpe kampbillett!!



Veslemøy

FredPerry

Ser at ansinitet/tur vil bli prioritert, men har det noe å si at en HAR kampbillett??

bbbmartin

Quote from: "FredPerry"Ser at ansinitet/tur vil bli prioritert, men har det noe å si at en HAR kampbillett??


Nei, kriteriene er gitt i nyheten på forsiden.
martin@bataljonen.no

som privatperson

28966mustang

Hvil i fred- 1963!

Chris*

Quote from: "28966mustang"


Akrylbasert, den skaper en litt kraftig hinne når den tørker og tåler bl.a vann bedre en vanlig maling..

-funnet i en annen tråd...
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!


Super Hasund

Regner med vi alle stiller på flesland når brann lander. Så e det masse vandring til byn. Kor de hylles der og
La Folket Synge

*Feltz*

C@Bøe_79

Quote from: "Super Hasund"Regner med vi alle stiller på flesland når brann lander. Så e det masse vandring til byn. Kor de hylles der og


Brann har vel sagt at det er unødvendig, da de skal rett til buss og til Festplassen... Og Flesland er vel egentlig stengt på den tiden Brann lander..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Juve

Gutta bør få hylles på Flesland også.

Nixon

Jeg ville nå prioritert å funnet meg en god plass på Festplassen fremfor å være på Flesland. Og fått med meg stemningen og ikke minst d12m sine klassikere. Men jeg er kanskje litt kjedelig sånn...;)
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Xminator

Quote from: "Juve"Gutta bør få hylles på Flesland også.


Skal du storme banen da? De lander i eget fly, går ned trappen og rett inn i ventende buss. Om du er på Flesland vil du ikke se en spiller. Kanskje om du stiller deg i rundkjøringen :)

En bedre ide hadde jo vært å få med seg noen liter maling og dekorere veien fra Flesland til Sentrum i "tour de france" stil. Spørst likevel om veien noensinne er lite nok trafikkert til at det ikke hadde blitt roadkill av det.

Nei, kom deg til sentrum og vent på dem. Tror egentlig ikke dette blir avgjort før mandagen etter :p

kabelmann

Quote from: "C@Bøe_79"Brann har vel sagt at det er unødvendig, da de skal rett til buss og til Festplassen... Og Flesland er vel egentlig stengt på den tiden Brann lander..

Ikke at jeg har tenkt meg ut på Flesland, men er ikke flyplassen døgnåpen nå?
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

janos

Til de som er så heldige  å bo i ålesunds området og ikke har billetter til kampen, Hvor går vi for å heie på super laget, det må jo finnes en anstendig pub til dette i ålesund

Exilbergenser  :)

Nixon

Quote from: "janos"Til de som er så heldige  å bo i ålesunds området og ikke har billetter til kampen, Hvor går vi for å heie på super laget, det må jo finnes en anstendig pub til dette i ålesund

Exilbergenser  :)


http://www.bataljonen.no/?page=26&news=54&PHPSESSID=54281bce3d70b5f1ae306a8b2bf5271e

Bataljonen skal være på Mets. Og jeg tror sjansen vil være rimelig stor for at du vil få kjøpt billett til kampen der.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Juve

Quote from: "Xminator"
Quote from: "Juve"Gutta bør få hylles på Flesland også.


Skal du storme banen da? De lander i eget fly, går ned trappen og rett inn i ventende buss. Om du er på Flesland vil du ikke se en spiller. Kanskje om du stiller deg i rundkjøringen :)

En bedre ide hadde jo vært å få med seg noen liter maling og dekorere veien fra Flesland til Sentrum i "tour de france" stil. Spørst likevel om veien noensinne er lite nok trafikkert til at det ikke hadde blitt roadkill av det.

Nei, kom deg til sentrum og vent på dem. Tror egentlig ikke dette blir avgjort før mandagen etter :p


Ventende buss inne på flyplassen? TVILSOMT!

De blir nok kjørt til innland der de må gå ut som de fleste andre pleier å gjøre. Men, vent i byen du! Jeg tror mange vil ta turen til Flesland, og flyplassen er åpen...ikke stengt!

Og male i gatene. Ja, supert! Mørkt og vått, ja, det vil sees! Noe bedre Xminator?

vebo

Brann har jo gått ut med det!
Tiocfaidh ár lá

Xminator

Greit, da vet vi hvem som er Juve når BT trykker bilde av enslig sjel på tomt Flesland.


Juve

Quote from: "Xminator"Greit, da vet vi hvem som er Juve når BT trykker bilde av enslig sjel på tomt Flesland.


Hehe...ja, kanskje skal jeg blusse og. :)

Perik

er det noen sted i oslo det vi vil være? må til oslo denne ene helgen og har lyst å forhåpentligvis feire med andre av mitt slag :)

C@Bøe_79

Quote from: "Juve"
Quote from: "Xminator"Greit, da vet vi hvem som er Juve når BT trykker bilde av enslig sjel på tomt Flesland.


Hehe...ja, kanskje skal jeg blusse og. :)


Blussing på Flesland hadde virkelig blitt godt mottat, regner med du spøker..
Flesland er åpen, men alt stengt om jeg husker rett..
Avinor`s ansatte går hjem 22.00...
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Big fat Sam


Nixon

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3056080.ece

- Vi ville garantert fått solgt disse setene til folk i Bataljonen, men vi synes at hele Bergen skal få sjansen til å være med å støtte laget i forbindelse med denne kampen. Derfor har vi valgt å la bergenserne få konkurrere om de siste plassene på flyet, forteller nestleder i Bataljonen, Frode Hellebø.

Jeg synes nå at Bataljonen burde solgt alle setene til sine medlemmer. Jeg vile følt meg ganske snytt som medlem hvis jeg akkurat gikk glipp av en plass fordi noen tilfeldige SMS-supportere fikk plassen.

Men forhåpentligvis vil dette være starten på et godt samarbeid mellom Bataljonen og SAS. Slik at vi kan få rimelige charterturer til en del av de lengste borteturene.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Osama

Ja, håper SAS ikke bare "soler seg i glansen av Branns seriemesterskap", men at det kan være starten på et sammarbeid ang bortekamper i fremtiden.

Hva med Basel?

Hickok

Quote from: "Osama"Ja, håper SAS ikke bare "soler seg i glansen av Branns seriemesterskap", men at det kan være starten på et sammarbeid ang bortekamper i fremtiden.

Hva med Basel?

Det høres jo veldig hyggelig ut fra SAS sin side, men sjekk flyrutene på en lørdag ettermiddag/kveld. Er ikke så veldig rart at de har flere fly for hånden på denne tiden.

Nixon

Quote from: "Juve"
Quote from: "Xminator"Greit, da vet vi hvem som er Juve når BT trykker bilde av enslig sjel på tomt Flesland.


Hehe...ja, kanskje skal jeg blusse og. :)


Du trenger ikke å reise opp. Det skal sinnsykt nok være live-overføring til Festplassen fra når flyet med Brannspillerne lander på Flesland. Reneste romfergelandingen med andre ord!:)
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

brannBRA

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Brannfrelst"Men de som er så heldig å få tur med flyet til Bataljonen,er de garantert billetter til kampen også?


Bataljonen skrev dette i sin første info om flyturen:
Bataljonen har ikke flere kampbilletter enn de som er holdt av til reisende med båten. Det vil derfor være en forutsetning for de fleste reisende at man har skaffet kampbillett selv.


Men en gjeng med sunnmøringer kan godt få en bunke bill!? Regner med dette blir tema på årsmøtet.

bbbmartin

Quote from: "brannBRA"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "Brannfrelst"Men de som er så heldig å få tur med flyet til Bataljonen,er de garantert billetter til kampen også?


Bataljonen skrev dette i sin første info om flyturen:
Bataljonen har ikke flere kampbilletter enn de som er holdt av til reisende med båten. Det vil derfor være en forutsetning for de fleste reisende at man har skaffet kampbillett selv.


Men en gjeng med sunnmøringer kan godt få en bunke bill!? Regner med dette blir tema på årsmøtet.


Alle som flyr med Bataljonen er sikret bilett. Les tidligere i tråden at vi fikk frigjort flere biletter.

Bilettslaget til denne kampen startet imidlertid fra Bataljonens side tidlig i september, så de som har planlagt lenge at de skal har allerede skaffet seg biletter.

At et par flyseter gis bort i konkurranseform, bør være høys akseptabelt når en ser på hva turopplegget koster, hvor mange gratisturer vi har kjørt i år osv. Det er viktig å ta vare på gode samarbeidspartnere også, og når dette kan gjøres samtidig som man ivaretar flere medlemmer (større fly) så er jo dette en åpenbar vinn-vinn situasjon for Bataljonen.
martin@bataljonen.no

som privatperson

jantore

det med at de hadde ett til fly men ser bortifra dette pga manglende kampbilletter...?
da det står at det er kommet i underkant av hundre mail og regner med det er flere enn meg som forespurte om 2 plasser hvis mulig. (på bataljonenflyet)
får ikke helt dette til å stemme...

skb!

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Juve"
Quote from: "Xminator"Greit, da vet vi hvem som er Juve når BT trykker bilde av enslig sjel på tomt Flesland.


Hehe...ja, kanskje skal jeg blusse og. :)


Du trenger ikke å reise opp. Det skal sinnsykt nok være live-overføring til Festplassen fra når flyet med Brannspillerne lander på Flesland. Reneste romfergelandingen med andre ord!:)


For et antiklimaks hvis Brann på en eller annen ufattelig måte skulle klare å snuble der oppe.

Nixon

Quote from: "skb!"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "Juve"
Quote from: "Xminator"Greit, da vet vi hvem som er Juve når BT trykker bilde av enslig sjel på tomt Flesland.


Hehe...ja, kanskje skal jeg blusse og. :)


Du trenger ikke å reise opp. Det skal sinnsykt nok være live-overføring til Festplassen fra når flyet med Brannspillerne lander på Flesland. Reneste romfergelandingen med andre ord!:)


For et antiklimaks hvis Brann på en eller annen ufattelig måte skulle klare å snuble der oppe.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

faani

Quote from: "skb!"For et antiklimaks hvis Brann på en eller annen ufattelig måte skulle klare å snuble der oppe.


Og det ufattelig morsomme er at knapt ingen bergenser synes å ha tenkt tanken!   :)

Steik kor e gler meg!  :)

skb!

Quote from: "Nixon"
Quote from: "skb!"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "Juve"
Quote from: "Xminator"Greit, da vet vi hvem som er Juve når BT trykker bilde av enslig sjel på tomt Flesland.


Hehe...ja, kanskje skal jeg blusse og. :)


Du trenger ikke å reise opp. Det skal sinnsykt nok være live-overføring til Festplassen fra når flyet med Brannspillerne lander på Flesland. Reneste romfergelandingen med andre ord!:)


For et antiklimaks hvis Brann på en eller annen ufattelig måte skulle klare å snuble der oppe.


Den var myntet på de som aldri har vært inne på tanken om at Brann kan komme til å tape. Men ironien kom vel gerne ikke så godt frem :wink:

Go Up