• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Nicolai Misje

Started by Brannmus, September 06, 2007, 10:47:40 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannmus

Vært mange skriverier i det siste om Misje og hans helsetilstand. Alle ting tyder på at det går fremover med unggutten, og nå har han som mål å være med i kampen om en plass på laget til seriestart 2008.

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5742

Nå vet jeg svært få virkelig har fått se Misje i aksjon, så blir vel gjerne en diskusjon på litt generell basis, men tror folk at Misje noen gang kan komme seg inn på Brann-laget?

Sykdommen har satt han tilbake ett par år i utvikling. Var regnet som et talent da han var 17 år, men bor det nok i han til at han nå som 19-åring bare kan plukke opp der han slapp og kjempe seg inn på laget.

Innrømmer gjerne at jeg vet veldig lite om han som spiller, men at konkurransen er tøff (uansett hvilke kvaliteter han har) er jeg sikker på.

Blir Misje noen gang å se i Brann-drakten igjen under en Tippeliga-kamp?

Chrisstah

klart han kan, han må bare jobbe hardt og ikke gi opp.
batistuta begynte ikke spille fotball før han var 18 =)
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Baunebob

Utifra hva jeg har lest angående holdninger og forkjærlighet for klubben er det akkurat slike typer jeg ønsker meg i Brann laget.

Han er ung. Blir han 100 % kan hard jobbing utrette store ting. Håper han lykkes og er lojal mot klubben.

Fabregas

Noen som vet hva han spiller? Er han venstrefot? Var han desidert bedre enn Arve Walde når de silte sammen i Brann?

Brannmus

http://www.brann.no/index.php?valg=spiller&spiller=117
QuoteNicolai er en venstre kantspiller/sentral midtbanespiller med god fysikk og regnes som et stort lokalt talent

Kan tyde på at han foretrekker venstrefoten, men ikke vet jeg..

Fabregas

Kan bekrefte at Misje er venstrefot, jeg så han sentre med en kompis på Stemmemyren i dag. Han har et greit tilslag og virket teknisk, da han gang etter gang tok ned en langpasning i luften og trikset rundt(I luften hele tiden) og smelte den tilbake ganske så presist.

Doffen85

Han er venstrebent ja, husker det fra han kom inn en tippeligakamp for Brann for et par års tid siden.

Go Up