• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Overganger før seriestart 2008

Started by Xminator, September 06, 2007, 05:43:46 AM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

Belfort

Får virkelig håpe at dette bare et et uforpliktende treningsopphold. Er det slik at vi ikke har mer penger og handle for nå? Nå må man se og få dette samarbeidet med Hardball på fote igjen.

aso008

Jeg tror Einarsson kan være en fin tilvekst til Brann, og med tanke på Leeds er det vel ikke akkurat det sportslige som har styrt klubben eller laguttaket de siste årene.. Husker Einarsson fra LSK som en meget habil midtbanespiller som var dødelig på dødball, noe vi har mangler siden Fussballgott forlot oss.. Komplementære ferdigheter i forhold til Bakke, Fakiri og Jaiteh slik jeg ser det..

sydnes76

Han ble plukket av leeds mens de var god. greit nok at han har vært fiasko, men han var jo god engang elllers hadde de aldri kjøpt han. Skjønner ikke all skeptisismen til en gratis spiller som trener uforpliktende med Brann. Tror folk må slutte å onanere til Strømstad...
Gylfi har jo gått mye skadet, kan komme sterkt tilbake med jøssedal på saken. Bra stallfyll uansett og islendinger syter ikke vanligvis om de blir benket.

Bossmann

Enig med Sydnes76. Han vil koste oss minimalt. Han vil dessuten bli grundig testet gjennom en treningsuke og han var god engang i tiden. Slutt å syte folkens. Vi er seriemestre i Norge, en bakgårdsliga. Vi er ikke akkurat verdensmestre.

viks

Om jeg ikke husker helt feil er han faktisk venstrebeint og kan vel således også kanskje bekle en venstre-back rolle i nødstilfelle?

Noen som kan sjekke dette?
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

naitsirk

QuoteOm jeg ikke husker helt feil er han faktisk venstrebeint og kan vel således også kanskje bekle en venstre-back rolle i nødstilfelle?

Noen som kan sjekke dette?


helstad er høgrefoter. han kan sikker bekle høgreback rolla i nødstilfelle.

Nixon

Quote from: "naitsirk"
QuoteOm jeg ikke husker helt feil er han faktisk venstrebeint og kan vel således også kanskje bekle en venstre-back rolle i nødstilfelle?

Noen som kan sjekke dette?


helstad er høgrefoter. han kan sikker bekle høgreback rolla i nødstilfelle.


He he, men islendingen får skryt for å være god i egen 16-meter, så helt usannsynlig er det ikke at han kunne gjort en jobb der.

Men har lest at han har vært klubbløs siden i sommer. Stemmer det? Og hva har han gjort på det siste halve året? Jobbet i fiskeindustrien på Island?
Rød makt på Hansa

naitsirk

skjønner ikkje kvifor det er sånn med venstrebeinte spelarar. alle trur dei kan spela venstreback:)

k.a.aamodt er god på ski, men han er sikkert dårlig i langrenn:)

Doffen85

Quote from: "naitsirk"skjønner ikkje kvifor det er sånn med venstrebeinte spelarar. alle trur dei kan spela venstreback:)

k.a.aamodt er god på ski, men han er sikkert dårlig i langrenn:)


Hehe! Gylfi er vel spiss eller off. midtbane. Noen venstreback er han nok ikke nei!

viks

åå?

Tror faktisk han har spilt en god del midtstopper i sine yngre dager. Husker jeg ikke helt feil var det også på denne plassen han i utgangspunktet ble hentet til LSK i sin tid for senere å bli omskollert. Men husker ikke helt.

Det jeg vet imidlertid er at han var en sinnsykt god midtbanespiller i 4-3-3 formasjon. Dog har han vel enda tilgode å overbevis i den klassiske 4-4-2 formasjonen..

Jeg holder en knapp på han som backup på venstreback også;)
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Bossmann

Martin Retov ryktes å være på vei til Brann. Står i dagens papirutgave av danske BT.

"Træner Mons Ivar Mjelde ønsker omgående fortærkninger til den centrale midtbane. Kilder i Brøndby bekræfter den norske interesse for midtbanespilleren. der har været blandt Brøndbys bedste i efteråret"  :)

Strandlien

Quote from: "Bossmann"Martin Retov ryktes å være på vei til Brann. Står i dagens papirutgave av danske BT.

"Træner Mons Ivar Mjelde ønsker omgående fortærkninger til den centrale midtbane. Kilder i Brøndby bekræfter den norske interesse for midtbanespilleren. der har været blandt Brøndbys bedste i efteråret"  :)


Hva er det med Brann og danske aviser forresten? Brann har jo mer omtale i de danske avisene enn hva man ser i både VG og Dagbladet...?

Noen som vet noe om denne fyren bortsett fra den infoen dere har i FM? Ser at han har vært omtalt som ønsket i RBK også...

Belfort

Quote from: "Bossmann"Martin Retov ryktes å være på vei til Brann. Står i dagens papirutgave av danske BT.

"Træner Mons Ivar Mjelde ønsker omgående fortærkninger til den centrale midtbane. Kilder i Brøndby bekræfter den norske interesse for midtbanespilleren. der har været blandt Brøndbys bedste i efteråret"  :)


Det ville vært en meget god forsterkning hvis det skulle gå i orden.

naitsirk

QuoteHva er det med Brann og danske aviser forresten? Brann har jo mer omtale i de danske avisene enn hva man ser i både VG og Dagbladet...?

Noen som vet noe om denne fyren bortsett fra den infoen dere har i FM? Ser at han har vært omtalt som ønsket i RBK også...


da e jo pga BT:)

Doffen85

Spennende dager for Brann dette her, kommer som vanlig signeringer litt senere enn hos de andre klubbene.

Noen som vet hvordan det ligger an med Rasmussen, denne venstrebacken fra Brøndby? Er det fortsatt aktuelt? Vi trenger jo en ny venstreback nå som Corrales heldigvis forlater oss.

larsims

Quote from: "Doffen85"Noen som vet hvordan det ligger an med Rasmussen, denne venstrebacken fra Brøndby? Er det fortsatt aktuelt? Vi trenger jo en ny venstreback nå som Corrales heldigvis forlater oss.


Visstnok uaktuell.

http://www.bold.dk/nyt/?vis=78878

Bossmann

Quote from: "Doffen85"Spennende dager for Brann dette her, kommer som vanlig signeringer litt senere enn hos de andre klubbene.

Noen som vet hvordan det ligger an med Rasmussen, denne venstrebacken fra Brøndby? Er det fortsatt aktuelt? Vi trenger jo en ny venstreback nå som Corrales heldigvis forlater oss.

---------------------------------------------------------------
Brann dropper Rasmussen.

http://www.bold.dk/nyt/?vis=78878

nummer9

Når en ser at en av de spissene som av BT ble nevnt som aktuelle brannspisser i skandinavia nå forsvinner til sunderland, blir jeg enda mer sikker på at Brann gjorde et godt valg med sitt spisskjøp:

http://fotball.bt.no/england/article98738.ece
-AaB-spissen Rade Prica er klar for Sunderland.

Sven Sved

Noen som vet noe om denne fyren bortsett fra den infoen dere har i FM? Ser at han har vært omtalt som ønsket i RBK også...[/quote]


Jeg havde håbet at nogen herinde vidste mere om rygtet end det der står i BT.

Til generel information kan det oplyses at Retov har spillet i BIF i 5 år og at han storset hele tiden har været fast mand på midten når han har været skadesfri. I de sidste 2 år har han været plaget af både skader og formnedgang, men fik et fint comeback i efteråret. Han er dog på længere sigt kommet i overskud efter BIFs dyre indkøb af Gislason fra Lyn og svenske Holmén fra Elfsborg.

Min personlige vurdering er at han trænger til luftforandring og da han tidligere har udtalt at han hellere vil spille om medaljer fremfor at skifte til en midterklub i Tyskland eller Holland, vil jeg mene at Brann er en perfekt løsning.

dudo

Han var aktuell for RBK sommeren 06, men ble skadet. På forumet deres ble han beskrevet som en god signéring, primært pga alderen. Det ble sagt at han har et vanvittig O2-opptak, et vanvittig skuddbein, og at han er en klok spiller som sjeldent gjør feil, med bra teknikk.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

FrankH

Quote from: "Belfort"
Quote from: "Bossmann"Martin Retov ryktes å være på vei til Brann. Står i dagens papirutgave av danske BT.

"Træner Mons Ivar Mjelde ønsker omgående fortærkninger til den centrale midtbane. Kilder i Brøndby bekræfter den norske interesse for midtbanespilleren. der har været blandt Brøndbys bedste i efteråret"  :)


Det ville vært en meget god forsterkning hvis det skulle gå i orden.


Retov har haft et godt efterår for Brøndby, men kan måske blive i overskud i foråret, hvis Brøndby lægger sig fast på spillestilen 4-4-2, hvor Holmén og Gislason nok vil være 1. og 2. valg til den centrale midtbane.

Selvom Retov har haft en fin periode, så virker han til at trænge lidt til luftforandring - men at Brøndby sælger ham kan også tolkes som, at vi er ved at hente en der passer bedre ind i vores spillestil.

Men i får en god spiller i Retov, og vil formentlig kunne gå direkte ind på jeres hold.

Mick

Quote from: "nummer9"Når en ser at en av de spissene som av BT ble nevnt som aktuelle brannspisser i skandinavia nå forsvinner til sunderland, blir jeg enda mer sikker på at Brann gjorde et godt valg med sitt spisskjøp:

http://fotball.bt.no/england/article98738.ece
-AaB-spissen Rade Prica er klar for Sunderland.


Det spørs jo da selvom det hele tiden var usansynlig at Prica ville fortsette i en skandinavisk klubb om Erik Hamren ville være med på å selge sin beste spiller til en fremtidig konkurent. Nå er det nok ikke han som ville tatt den endlige avgjørelsen uansett, men han ville nok hatt noe å si på det.
He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man. Dr.Samuel Johnson

FrankH

Quote from: "Mick"
Quote from: "nummer9"Når en ser at en av de spissene som av BT ble nevnt som aktuelle brannspisser i skandinavia nå forsvinner til sunderland, blir jeg enda mer sikker på at Brann gjorde et godt valg med sitt spisskjøp:

http://fotball.bt.no/england/article98738.ece
-AaB-spissen Rade Prica er klar for Sunderland.


Det spørs jo da selvom det hele tiden var usansynlig at Prica ville fortsette i en skandinavisk klubb om Erik Hamren ville være med på å selge sin beste spiller til en fremtidig konkurent. Nå er det nok ikke han som ville tatt den endlige avgjørelsen uansett, men han ville nok hatt noe å si på det.


Prica er lige blevet solgt til sunderland for 20 mio dkr.

Eivind

Orker ikke lese gjennom xx-antall sider for å se om han er blitt nevnt før. Men hva med å prøve seg på Per Egil Flo?

Vi trenger en ny venstreback i backup for Hanstveit og hva er da bedre enn en unggutt som banker på døren?

Ikke at jeg personlig har sett så mye av denne Flo, men mye positivt å lese om han på diverse nettsider.

Ser også at Lars Tjærnås tror at Flo blir en av de neste utenlandseksportene fra Norge, så det spørs vel om ikke Sogndal skal ha dugelig betalt.

dudo

Jeg er en av dem som har foreslått Flo, og gjerne avvist han i samme innlegg siden han er Sogndals eiendom. De er ikke akkurat kjent for å gi ved dørene overfor Brann.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Chrisstah

Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Fabregas

Håper Sogndal kan lære litt av Stadheim-saken og kan slippe Flo til en ok pris, så får de heller får noen gode prosenter synes jeg. Som Henning Berge sier: Det er mange spillere som får ødelagt karrieren sin av at klubber nedover i divisjonsystemet er urealistiske i sine krav oppover. Hvor ville Stadheim vært i dag om vi hadde fått hentet han da Sogndal rykket ned!?

Hindu

Luksus med gylfi einarsson! :D

Tror virkelig vi har gjort et kupp her!

Strandlien

Quote from: "Chrisstah"Flo er vel venstre kant??


Han er vel i utgangspunktet venstre back, men mener at han er en ganske offensivt anlagt fyr som også opererer lenger fremme på venstresiden. Perfekt utfordrer/alternativ til Hanstveit!

dudo

Er han ikke i utgangspunktet sentral midtbane, men har blitt brukt på venstreback med stor suksess på U-landsen og blitt omskolert? Om man kan snakke om omskolering på så unge spillere, selvsagt.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Xminator

Sogndal kommer til å sette en prislapp på ham som gjør det mer aktuelt å hente en 30-åring fra danmark.

peteE

Sogndal bør jo være litt "snille" og la ham avansere et nivå. Kommer til å gå noen år før vi ser Sogndal i eliten igjen :P

Nixon

Quote from: "Xminator"Sogndal kommer til å sette en prislapp på ham som gjør det mer aktuelt å hente en 30-åring fra danmark.


Spesielt nå som han har undertegnet ny treårs-kontrakt med Sogndal.
Rød makt på Hansa

dudo

Mjelde: ( http://front.xstream.dk/bergenstidende/player/mediamaker_player.php?id=8959&offset= ) det jobbes fortsatt med en erstatter for Corrales. Siden vi reiser til La Manga i morgen (er det ikke?) bør jo dette gå jævlig kjapt. ;-p
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

http://fotball.bt.no/england/article98877.ece

Nå har vi jo nettopp hentet en midtbanespiller, med hva med Nashat Akram? Var klar for Man City, men fikk ikke oppholdstillatelse av FA. Det er jo perfekt for han å vise seg frem i Europa, samtidig som han har norsk landslagstrener. Noen vil kanskje si det er å sikte høyt, men det er nå en gang bare 5 dager igjen av det internasjonale overgangsvinduet. Det eneste jeg ikke vet er hva City hadde tenkt å betale for han.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Chrisstah

Quote from: "dudo"http://fotball.bt.no/england/article98877.ece

Nå har vi jo nettopp hentet en midtbanespiller, med hva med Nashat Akram? Var klar for Man City, men fikk ikke oppholdstillatelse av FA. Det er jo perfekt for han å vise seg frem i Europa, samtidig som han har norsk landslagstrener. Noen vil kanskje si det er å sikte høyt, men det er nå en gang bare 5 dager igjen av det internasjonale overgangsvinduet. Det eneste jeg ikke vet er hva City hadde tenkt å betale for han.



så ikke så dum ut den.
hvor spiller han på banen?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

dudo

Midtbanen. I det hele tatt bør man ta en tlf til Olsen og høre om det er noen på dette landslaget som kan egne seg i Brann.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

olebrann3

midten er ikke akkurat der vi trenger folk, han er sikkert dyr og

+ sikkert flere større klubber som vil ha han

dudo

Poenget er jo at vi kan snappe han foran de større klubbene pga han ikke får arbeidstillatelse. England er som vi ser utelukket, og det er nok Italia òg siden de bare får hente én spiller i året utenfra EU (eller hvordan det nå er). Hvordan det er i de andre større nasjonene vet jeg ikke. I tillegg har ikke irakere veldig bra rykte på seg som fotballspillere, noe som også kan skremme bort klubber. 24 år gammel, og egentlig klar for City - et soleklart Hardball-prosjekt.

Spørsmålet er bare hvor god han er, jeg tror han er på høyde med våre og litt til siden han har overbevist på City-treningene.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Chrisstah

Quote from: "dudo"Poenget er jo at vi kan snappe han foran de større klubbene pga han ikke får arbeidstillatelse. England er som vi ser utelukket, og det er nok Italia òg siden de bare får hente én spiller i året utenfra EU (eller hvordan det nå er). Hvordan det er i de andre større nasjonene vet jeg ikke. I tillegg har ikke irakere veldig bra rykte på seg som fotballspillere, noe som også kan skremme bort klubber. 24 år gammel, og egentlig klar for City - et soleklart Hardball-prosjekt.

Spørsmålet er bare hvor god han er, jeg tror han er på høyde med våre og litt til siden han har overbevist på City-treningene.


tyskland er vel lett å få arbeidstillatelse.
han kan vel gå til klubber etter vinduet er stengt pga han er kontrakt løs?
syns Brann kunne forhørt seg hvertfall, eller som Dudo sier. tatt en telefon til Drillo.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

dudo

Er han kontraktsløs da? I så tilfelle kan han hentes ut mars, tror jeg det er, altså det samme som her.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Chrisstah

Quote from: "dudo"Er han kontraktsløs da? I så tilfelle kan han hentes ut mars, tror jeg det er, altså det samme som her.


nei han er kanskje ikke det. leste gjennom artikkelen engang til. sto ingenting om det. men han blir nok ikke så dyr om Vi eventuelt skulle kjøpt.

ellers så kan man hente kontraktløse spillere når man vil. er ikke noe "vindu" for de.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

dudo

I England vet jeg at det er en frist. Hvordan det er i Norge og andre steder aner jeg ikke.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Hindu

Quote from: "dudo"Poenget er jo at vi kan snappe han foran de større klubbene pga han ikke får arbeidstillatelse. England er som vi ser utelukket, og det er nok Italia òg siden de bare får hente én spiller i året utenfra EU (eller hvordan det nå er). Hvordan det er i de andre større nasjonene vet jeg ikke. I tillegg har ikke irakere veldig bra rykte på seg som fotballspillere, noe som også kan skremme bort klubber. 24 år gammel, og egentlig klar for City - et soleklart Hardball-prosjekt.

Spørsmålet er bare hvor god han er, jeg tror han er på høyde med våre og litt til siden han har overbevist på City-treningene.


På linken står det faktisk at han er 21år og ikk 24 :D enda et pluss:D

BBB-Tony

Quote from: "Hindu"
Quote from: "dudo"Poenget er jo at vi kan snappe han foran de større klubbene pga han ikke får arbeidstillatelse. England er som vi ser utelukket, og det er nok Italia òg siden de bare får hente én spiller i året utenfra EU (eller hvordan det nå er). Hvordan det er i de andre større nasjonene vet jeg ikke. I tillegg har ikke irakere veldig bra rykte på seg som fotballspillere, noe som også kan skremme bort klubber. 24 år gammel, og egentlig klar for City - et soleklart Hardball-prosjekt.

Spørsmålet er bare hvor god han er, jeg tror han er på høyde med våre og litt til siden han har overbevist på City-treningene.


På linken står det faktisk at han er 21år og ikk 24 :D enda et pluss:D


Tror ikke vi skal tvile på ferdighetene hans. Han er en av de beste spillerne Drillo noen gang har sett med tanke på ballkontroll. På enkelte ferdigheter er han i verdensklasse uttaler Drillo til media. Det sier seg vell selv at det ville vært ett scoup å fått han til Brann for så å selge han videre om noen år når han får arbeidstillatelse. Høres ut som ett Hardball-prosjekt... Men om vi trenger flere midtbanespillere i klubben akkurat nå er vell heller tvilsomt. Men om han er milevis bedre enn de vi har i klubben nå, så sier ikke jeg nei takk...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

dudo

Quote from: "Hindu"
Quote from: "dudo"Poenget er jo at vi kan snappe han foran de større klubbene pga han ikke får arbeidstillatelse. England er som vi ser utelukket, og det er nok Italia òg siden de bare får hente én spiller i året utenfra EU (eller hvordan det nå er). Hvordan det er i de andre større nasjonene vet jeg ikke. I tillegg har ikke irakere veldig bra rykte på seg som fotballspillere, noe som også kan skremme bort klubber. 24 år gammel, og egentlig klar for City - et soleklart Hardball-prosjekt.

Spørsmålet er bare hvor god han er, jeg tror han er på høyde med våre og litt til siden han har overbevist på City-treningene.


På linken står det faktisk at han er 21år og ikk 24 :D enda et pluss:D


Forfatteren har jo i billedteksten vist at han ikke er helt stødig på irakiske spillere. Stoler heller på wiki i dette tilfellet: http://en.wikipedia.org/wiki/Nashat_Akram
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Brann_copper

På tide med en liten vareopptelling.

Siden sesongstarten i fjor har følgende spillere forlatt Brann; Gashi, Sæternes, Andresen, Haugen, Thorbjørnsen, Ludvigsen og forhåpentligvis Corrales.

Følgende har kommet; Hassan, Azar, Demba-Nyren, Sjøhage, Einarsson, Udjhus og forhåpentligvis Thwaite.

Av dem som har forlatt oss er det vel strengt tatt bare Martin og Thorbjørnsen som ikke har blitt "vasket" ut. Samtidig representerer Hassan, Azar og Demba klare forsterkninger, mens Einarsson og Thwaite meget vel kan vise seg å være noen scoop. Jeg kan ikke skjønne annet enn at vi, sammenlignet med samme tidspunkt i fjor, er vesentlig styrket. Og i fjor vant vi gull.

Jeg tror dessuten at både Hassan og Bakke er bedre spillere enn Andresen, så spørs det bare hvem som skal overta for hærføreren.
We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets...  We will never surrender!  - Sir Winston Churchill -

Kjell249

Quote from: "Brann_copper"På tide med en liten vareopptelling.

Siden sesongstarten i fjor har følgende spillere forlatt Brann; Gashi, Sæternes, Andresen, Haugen, Thorbjørnsen, Ludvigsen og forhåpentligvis Corrales.

Følgende har kommet; Hassan, Azar, Demba-Nyren, Sjøhage, Einarsson, Udjhus og forhåpentligvis Thwaite.

Av dem som har forlatt oss er det vel strengt tatt bare Martin og Thorbjørnsen som ikke har blitt "vasket" ut. Samtidig representerer Hassan, Azar og Demba klare forsterkninger, mens Einarsson og Thwaite meget vel kan vise seg å være noen scoop. Jeg kan ikke skjønne annet enn at vi, sammenlignet med samme tidspunkt i fjor, er vesentlig styrket. Og i fjor vant vi gull.

Jeg tror dessuten at både Hassan og Bakke er bedre spillere enn Andresen, så spørs det bare hvem som skal overta for hærføreren.


Har Ludvigsen forlatt oss? Det har jeg ikke fått med meg. Hvilken klubb har han gått til da? Trodde han hadde blitt fristilt, men at ingen klubber har vært interessert enn så lenge. Så feil kan man ta :)
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Brann_copper

Her har jeg nok forhastet meg en smule, siden Ludde  fremdeles er Brannspiller. Han forsvinner nok før det norske overgangsvinduet lukkes. Han har en alt for lang vei til førstelaget til at han blir. Synd egentlig for jeg har alltid hatt sansen for ham.
We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets...  We will never surrender!  - Sir Winston Churchill -

peteE

Gi gutten et år i Adecco så skal vi nok få spiller av gutten igjen! Har sansen for fyren! Ingen grineunge.

Go Up