• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ny sang ;P Synd meeed! :D

Started by m0rten, September 05, 2007, 21:44:02 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

m0rten

Satt på jobb og tralle på en sang! ;P

Listen up, DJ;ROLL UP! ;P

*hark hark*

Melodi: Kjerringa med staaaven! ;D

Se på Brann fra Beeergen, Se på Brann fra Beeergen.
Spiller fotball best, i hele norges land, Helt fra Tromsø by, og ned til Kristian sand.
Se på brann fra Beeergen!

Og for de som sier "øøøø, det passer jo ikke med melodien" ... Så må du prøve igjen ;P For den passer som en hånd i hanske:))

:]

(:COPYRIGHT:)

fortune

Fantastisk!:) Men skal ikke siste linjen gå to ganger?
First is first, second is nothing

m0rten

Hehe, jo ;P Eg mixa litt med melodien her i farten ;) selvsagt 2 ganger :]]

HansaInferno

Kunne ikke dette blitt en sang til Karen Espelund i NFF? Kjerringa med staven...

Kjerringa med staven, Nøff blir styrt av Karen
blander seg i alt og ligner på en mann
hold deg unna oss, berømte SK Brann
Kjerringa med staven, reine landeplagen

eller...

En mann som heter Karen, reine landeplagen.
Breiflabben, baby!

thesevs

hahaha.. den va jo faktisk ikkje så galen.. good work!
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

fettnok

morsom sang, men har mine tvil til om den passer på en tribune.
ette går aaaaaldri bra!

m0rten


Bombefar

Likte best den siste her ja. Synes ikke melodien passer spsielt til supportersang

Nixon

Quote from: "m0rten"Og for de som sier "øøøø, det passer jo ikke med melodien" ... Så må du prøve igjen ;P For den passer som en hånd i hanske:))


Det er vel egentlig det beste man kan si om denne sangen.
At teksten faktisk passer til melodien...
Rød makt på Hansa

m0rten

Haha, jevla nisser, kjempesang, med Kjempe innhold ;P *smile*

Og de som ikke liker den, plZZZ stfuuuu når den blir sunget over hele nasjonen! ....

makan til folk uten tonefall egenskaper;P

Bombefar

Quote from: "m0rten"Haha, jevla nisser, kjempesang, med Kjempe innhold ;P *smile*

Og de som ikke liker den, plZZZ stfuuuu når den blir sunget over hele nasjonen! ....

makan til folk uten tonefall egenskaper;P


Kan du forklare meg hva "plZZZ stfuuuu" betyr. Blir litt uklart der gitt

Speedy

Mistenker m0rten for å være en liten vittigper som kødder, overdreven bruk av fjortisspråk.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Charmless Man

Ladish on the Foot

smaalanda

Alle må skjønne at dette er en melodi som ikke vil fungere på en tribune. Det vil gå så fort at eg ikke hadde skjønt hva fyren 2 rader nedenfor meg snakket om.
KMO!!!

weirus

Quote from: "HansaInferno"Kunne ikke dette blitt en sang til Karen Espelund i NFF? Kjerringa med staven...

Kjerringa med staven, Nøff blir styrt av Karen
blander seg i alt og ligner på en mann
hold deg unna oss, berømte SK Brann
Kjerringa med staven, reine landeplagen

eller...

En mann som heter Karen, reine landeplagen.


het GENIALT bra!
støtter denne, og til dere som mener det er feil melodi for en tribunesang...det er faksitk mulig å syngne den roliger enn orginalmelodien..
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

grei

Utroli bra melodi!!!!!11 ;P;P;P;P
Denne vil rongge Over stadion uansett kass tekst vi hyler. Gullet kan bare gå hem å legge seg, dette er den nye tribunne vinneren. Det samme kan dokker fens som isje vil sønge an! P;P P;P .grin: .grin: :ivel: :Tvisted:

tippetuppen

kan vel bare drite i tekst.. synge lalalalalalala til hele dritten... fungere bra det :P
E det så nøye då

Falken

Pippi Langstrømpe neste eller?
Grusom tekst og melodien hører ikke hjemme på en Brann kamp, spør du meg.

dudo

Krøvel har da allerede laget tidenes vittigste sang til Espelund!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

skb!

Jeg tar rett og slett ikke dette innlegget seriøst. Hvis det likevel var ment slik, så oppfordrer jeg trådstarter til å tenke gjennom saken en gang til, for dette var et direkte latterlig forslag!

m0rten

Tror bare du skal roan kraftig ned, for d der, kan såre!

Nei, her bare skyter man ut nye forslag, i stedet for og ha de samme sangene som man har hatt i 44 år nå :) Så tenker folk nytt :)

Kjerringa me staven e genial.. haha, nei, sikkert tusen ganger bedre med en julesang, eller hür? *ler* :)

Men, var ikke noe dønn seriøst ment nei :]

Olve137

Quote from: "HansaInferno"Kunne ikke dette blitt en sang til Karen Espelund i NFF? Kjerringa med staven...

Kjerringa med staven, Nøff blir styrt av Karen
blander seg i alt og ligner på en mann
hold deg unna oss, berømte SK Brann
Kjerringa med staven, reine landeplagen

eller...

En mann som heter Karen, reine landeplagen.


Digget den!
ergen & Brann.

Hansakongen

Quote from: "HansaInferno"Kunne ikke dette blitt en sang til Karen Espelund i NFF? Kjerringa med staven...

Kjerringa med staven, Nøff blir styrt av Karen
blander seg i alt og ligner på en mann
hold deg unna oss, berømte SK Brann
Kjerringa med staven, reine landeplagen

eller...

En mann som heter Karen, reine landeplagen.


genial forslag kjør print av sangen først som sist...

kabelmann

Nå synes jeg riktignok ikke dette var allverden til sang, men jeg har vanskelig for å forstå at folk kan reagere slik på melodien all den tid "Jesus elsker alle barna" går for fulle mugger i hver kamp.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

grei

Så var det da heller ingen som tenkte på "Jesus elsker alle barna" da den ble innført, man tenkte på "We all follow Man United" og lignende som har fungert som fotballsanger i England i alle år. Denne melodien/slåtten her høres mer ut som noe Stabæk kunne funnet på.

kabelmann

Og det er jo litt av poenget. Folket virker redd for å gjøre noe som andre ikke har gjort før. Man skal helst ta noe som er godt innarbeidet andre steder slik at man ikke skiller seg for mye ut.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

grei

Greit å skille seg ut, men slåtter og felegnikk er ikke hva jeg forbinder med Bergen. Her har vi forsøkt å holde en noenlunde britisk stil, men man må gjerne spe på med mer bruk av lokale spesialiteter for min del.

Når supportersangenee i YouTube-alderen bare blir likere og likere er det tåpelig å ikke klamre seg til en smule særpreg ved å benytte seg av flere av de mange bergensvisene som finnes.

vebo

Jeg kan melodien på munnharpe!
Tiocfaidh ár lá

kabelmann

Quote from: "grei"Når supportersangenee i YouTube-alderen bare blir likere og likere er det tåpelig å ikke klamre seg til en smule særpreg ved å benytte seg av flere av de mange bergensvisene som finnes.

Her er jeg helt enig. Som sagt så er ikke Kjerringa med staven helt min greie, men prinsippet med å skille seg litt ifra det resten av verden driver med liker jeg. Om man kan bruke bergensviser til dette så er det glimrende.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

C@Bøe_79

Quote from: "kabelmann"
Quote from: "grei"Når supportersangenee i YouTube-alderen bare blir likere og likere er det tåpelig å ikke klamre seg til en smule særpreg ved å benytte seg av flere av de mange bergensvisene som finnes.

Her er jeg helt enig. Som sagt så er ikke Kjerringa med staven helt min greie, men prinsippet med å skille seg litt ifra det resten av verden driver med liker jeg. Om man kan bruke bergensviser til dette så er det glimrende.



Baddabing baddabom..
Liker holdningen din Kabel, håper andre kan tenke sånn..
Sitt dere ned å leke med bergensvisene, ingen i Norge som tar de etter oss uansett;-)
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

HansaInferno

Quote from: "C@Bøe_79"
Quote from: "kabelmann"
Quote from: "grei"Når supportersangenee i YouTube-alderen bare blir likere og likere er det tåpelig å ikke klamre seg til en smule særpreg ved å benytte seg av flere av de mange bergensvisene som finnes.

Her er jeg helt enig. Som sagt så er ikke Kjerringa med staven helt min greie, men prinsippet med å skille seg litt ifra det resten av verden driver med liker jeg. Om man kan bruke bergensviser til dette så er det glimrende.



Baddabing baddabom..
Liker holdningen din Kabel, håper andre kan tenke sånn..
Sitt dere ned å leke med bergensvisene, ingen i Norge som tar de etter oss uansett;-)


Det er faen meg sant, om noen "stjeler" de melodiene så må de være helt blokkert. Mistenker dog at mange av disse melodiene også er hentet fra utenlandske litt eldre viser/sanger. Jeg har en CD med masse bergenssanger på, men den er brent så jeg husker ikke hva den heter. Det er den samme artisten som synger alle, og alle klassikerne er med. Noen som vet hva artisen/albumet heter? "Bergensviser" kanskje?
Breiflabben, baby!


paf

Quote from: "HansaInferno"Det er den samme artisten som synger alle, og alle klassikerne er med. Noen som vet hva artisen/albumet heter? "Bergensviser" kanskje?

Go Up