• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Club Brugge

Started by C@Bøe_79, August 31, 2007, 12:32:03 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Fabregas

Helvete sattan at ikke den evneveike tsjekkeren kan se at Bakkes takling er klokkeren. Det er faen ikke damefotball vi bedriver!!!

Baunebob

Helt seriøst ?

Helstad ut. Bjørnsson blir.

Det kan riktignok forsvares. Mjelde peker på ryggen til Helstad og henviser til publikum.


Gjør meg lite, tvert imot, at Mjelde tørr å ta ut Martin. Det er det siste jeg hadde trodd.

Bakke får som vanlig gult. Denne gangen etter 50 sekund ?

Lenge siden Brann har vært så dårlig.

tovatle

Fatter ikke hvorfor denne Sjöhage aldri får sjansen. Han må jo være mye bedre enn Bjørnsson! Elendig kamp av Brann til nå...

...og det eneste jeg hører av stemning er en gjeng drittunger som hyler.

Belfort

Quote from: "tovatle"Fatter ikke hvorfor denne Sjöhage aldri får sjansen. Han må jo være mye bedre enn Bjørnsson! Elendig kamp av Brann til nå...

...og det eneste jeg hører av stemning er en gjeng drittunger som hyler.


Sjøhage må jo være på Lennart Fridh nivå siden han aldri får sjangsen.

fortune

Sjøhage må være bedriten ja. Bjørnsson er stopper og ikke noe spiss.
First is first, second is nothing

Baunebob

Og når vi først får sjansene så går de selvfølgelig ikke inn.

Det ser mye bedre ut no.

fortune

Som vanlig får vi masse sjanser når vi setter inn Huseklepp. Godt han aldri spiller fra start..
First is first, second is nothing

Baunebob

0-1

Hvor i H***** var markeringen ?

fortune

Da var det over.. takk for å år. Sjønner ikke at MIM gidder å si at vi satser på UEFA, når kampen viser at vi ikke gjør det. Man tar ut Helstad og Andresen for å spare dem, og flere spillere ser ut som om det viktigste er å ikke bli skadet. Da kan man like gjerne kalle en spade for en spada, innrømme at vi ikke satser på cupene og bruke innbyttere som iallefall ofrer noe.

Håpløst.

Forresten, noen som tar en prat med dommeren?
First is first, second is nothing

Baunebob

Brann legger inn en kraftig søknad til årsværste.
Brugge får det de vil.

Huseklepp er posetiv i andre. Lite annet.


Belfort

Ja da er  vi mest sannsynlig ute av e-cupen. Som jeg har sagt før,e-cup og Brann går ikke hånd i hånd. Man er ikke noe interessert i e-cup i bergen. Passiviteten vi stiller med er helt utrolig.

Til dem som drømmer om CL,glem det! Vi vil aldri i livet klare og gå gjennom en sånn kvalifisering. Vi kan egentlig i fremtiden gi fra oss e-cupen til andre norske lag som vil satse i e-cupen.

Ricky

Vi feiget ut og tapte fortjent.
Midtbanefireren var rævdårlig i første omgang, og fikk nok helt sikkert beskjed om at det ville bli bytter om ikke ballfordelerne brettet opp ermene og skjerpet seg i andre.
Og det skjedde jo ikke, og dermed: Martin -> ut.
Tror kanskje det hadde blitt applaus for det byttet, om ikke Helstad hadde gått ut samtidig.

Ellers fikk vi nå iallefall vist NOE utover i andreomgangen som gir et visst håp om at Brann kan score både en og to og tre ganger der nede om effektiviteten blir bedre. Men realistisk sett har nok Club Brügge dette her helt i sin hule hånd.

KennethS

Så nettopp straffe situasjonen på tv, helt utrolig århundrets klareste straffe!!!

Men men , Brann gadd ikkje prøve engang og tapte for et bedre lag.

Send Bjørnsson hjem til Island så fort som mulig.
tå på Brann

Stalin

Jeg er faktisk 100% sikker på at jeg selv ville gjort det minst like bra som Bjørnsson i denne kampen.

Er det noen som vet hvorfor han faktisk får spille i det hele tatt?

Speedy

Nitrist kamp, eneste positive var at jeg ble enda mer sikker på at Armann "Jeg burde vært maler" Bjørnsson ikke har en dritt i klubben å gjøre!
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Kararay

Bjørnson var 15-20 cm høyere en midstopperene som passet på han og allikevel vant han faen ikkje en eneste duell... Huseklepp-Azar ville vært et bedre spisspar enn å la Armann fortsette...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Klaus_Brann

Hvor er Migen når vi trenger han?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Innlandsmax

Quote from: "Belfort"Ja da er  vi mest sannsynlig ute av e-cupen. Som jeg har sagt før,e-cup og Brann går ikke hånd i hånd. Man er ikke noe interessert i e-cup i bergen. Passiviteten vi stiller med er helt utrolig.

Til dem som drømmer om CL,glem det! Vi vil aldri i livet klare og gå gjennom en sånn kvalifisering. Vi kan egentlig i fremtiden gi fra oss e-cupen til andre norske lag som vil satse i e-cupen.
Ser dette mer i et "Stein på stein"-perspektiv. Soliditet på toppen i norsk serie år etter år først. Deretter suksessiv "stein på stein"-satsing i Europa. Slik det er i dag er E-cupen mer av en B-cup. Noen eksotiske treningskamper, javel, men ikke noe å ofre kvalitets-spillere på. E-cupen kjennes egentlig nesten "i veien" akkurat nå. Dette vil endre seg når grepet om toppen i Norge er festet og beholdt over et visst antall år i kontinuitet, og da snakker vi CL. Så. ja: Jeg drømmer om CL - og glemmer det ikke. Alt til sin tid. Stein på stein!!

Patton

Armann var ikke særlig bra nei, men for å forsvare han en smule så er det ikke så greit å være treig luftsterk spiss når det meste av spillet foregår på motsatt banehalvdel. At han ikke er noen lynrask bakroms-spiller er vel neppe noe nytt. Opdal, Solli og Helstad får godkjent. Midtstopperne stort sett ok. Dommeren blind. Resten ønsket visst ikke å spille mer e-cup. Kjedelig.


bulldog

fine greier, tenker jeg kommer til å tenke med et smil om munnen på denne kampen når gullet kommer hem. strålende å legge inn dritkampen nå så fikser vi serien istedet.
at martin var på banen så lenge er nesten skandale, at mons tar han av viser styrke.
og jeg vil mye heller ha tostein i serien enn i gruppespill i uefacupen.
bulldog

Bruiser

Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Alzheimer/Silverspurs

Fortent borteseier. Dagens dårligaste var Andresen, Fakiri og Bjørnsson. Backane var ræv og, men ingen gadd å hjelpe dei heller. Spent på poenga på blant anna BT-børs. Andresen slo kanskje 1 eller 2 pasningar som traff mann, Bjørnsson hadde 1 nedtak som gjekk til Vaagan Moen, og Fakiri bare gadd ikkje. Kjekt at Walde gjorde det greit nok.

Kararay

Eg syns synd i Opdal i dag. Faen ikkje mange utpå banen der som hjalp til bakover. flere ganger måtte Opdal strekke seg unødvendig pga manglende press i tidligere faser av angrepet...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

kim_s20

Den kampen kommer vi til å huske navnet Armann Bjørnsson lenge.

ganske dårlig gjort av Mjelde spør du meg
HANSASVINGEN-THE KOP

Ricky

Quote from: "Gepard"



Vi har et annet alternativ, nemlig 4-2-3-1. Man trenger ikke være etterpåklok for å si at det er bedre med Bakke eller Solli sentralt, enn Bjørnsson som tilskuer på topp.
Dette minner litt om i fjor, når Zavrl spilte på seg dårlig selvtillit og løp rundt med høye skuldre. Da må spilleren (selvfølgelig) ut av laget, og ikke settes opp til å starte viktige kamper. Den enkle og brutale virkelighet i profesjonell fotball.

Ricky

Quote from: "Alzheimer/Silverspurs"Kjekt at Walde gjorde det greit nok.



Walde var jo konge, og lagets klart beste. Nøytraliserte Wesley Sonck fullstendig, og hadde roen både i luften og langs bakken. Stopperspill av godt, gammelt merke, som varmet på en ellers rævva dag :)


The Boss

Noen som fikk med seg sjøhage da??
Ble sendt i oppvarming av mons, løper 1-2 runder frem å tilbake på siden, før han SITTER seg ned inntil reklameskiltet, her sitter han en god stund før han daffer tilbake til benken... har sett mannen er lat i kamp og hørt han er laff å lat på trening men dette tok jo kaken! send pakket hem.. å hiv armann med samtidig

BL

Quote from: "Stalin"Jeg er faktisk 100% sikker på at jeg selv ville gjort det minst like bra som Bjørnsson i denne kampen.

Er det noen som vet hvorfor han faktisk får spille i det hele tatt?


Han er ingen spiss! Blir som å sette Cato Guntveit på topp. Det funker ikke. Som midtstopper kan han gjøre sine saker greit nok, men på topp blir han helt ubrukelig.

Også fikk vi jo se hvorfor han står forann Sjöhage i spiss-køen. Makan til lite intressert fyr skal men leite lenge etter.
Hansa-
Felt Z

Kararay

Quote from: "The Boss"Noen som fikk med seg sjøhage da??
Ble sendt i oppvarming av mons, løper 1-2 runder frem å tilbake på siden, før han SITTER seg ned inntil reklameskiltet, her sitter han en god stund før han daffer tilbake til benken... har sett mannen er lat i kamp og hørt han er laff å lat på trening men dette tok jo kaken! send pakket hem.. å hiv armann med samtidig


Hadde ikkje du også satt deg ned og tøyet etter noen løp for å løsne evnt stive muskler litt? og da han reiste seg var vel alle tre byttene gjort?
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Ricky

Quote from: "Gepard"



Vi har da sett langt mer tannløse ut i kampene med Armann Bjørnsson på topp.
Skal tross alt ikke glemme oppe i dette at han er en forsvarsspiller, og har alltid spilt midtstopper unntatt i Brann. Det er som å foretrekke Olafur Bjarnason eller Bjørn Dahl som spiss i kamp etter kamp (uten resultater), mens det sitter to spisser på benken.

Selvfølgelig må det være lov å si ifra da, selv om det naturligvis er synd på fyren.

BL

Quote from: "Kararay"
Quote from: "The Boss"Noen som fikk med seg sjøhage da??
Ble sendt i oppvarming av mons, løper 1-2 runder frem å tilbake på siden, før han SITTER seg ned inntil reklameskiltet, her sitter han en god stund før han daffer tilbake til benken... har sett mannen er lat i kamp og hørt han er laff å lat på trening men dette tok jo kaken! send pakket hem.. å hiv armann med samtidig


Hadde ikkje du også satt deg ned og tøyet etter noen løp for å løsne evnt stive muskler litt? og da han reiste seg var vel alle tre byttene gjort?


Haha! Tøyet?? Han daffet nedover sidelinjen, satt seg godt til rette med ryggen mot skiltene, beina i kors og armen over brystet. Glodde litt på kampen, reiste seg og trasket inn i garderoben.
Hansa-
Felt Z

Kararay

men uansett, heller en daff sjøhage enn en bjørnson som ikkje slår lavere mennesker i luften..
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Northside

Resultatet i dag er i grunn ok med tanke på laget vi møtte. Det som irriterer meg er måten vi tapte på. Bare klovnespill hele veien, mot et lag som i vi i dag burde vunnet mot, slik som de selv spilte!

Og denne Islendingen på topp er en skandale. Selv ystaas er savnet når jeg ser Islendingen sulle ut på banen!

Stemningen var som forventet elendig...

Det som derimot overrasket meg er alle klovnene som har skaffet seg "brugge frienship Brann" skjerf. Hva faen er dette for noen skvip!!??
Holder vi med Brugge? Har vi overhodet noe som helst friendship med Brugge? Har vi overhodet noe som helst grunn til å ha friendship med Brugge???

Klovner! Det er motstanderen vår! Det er laget vi skal slå! Ikke støtte med skjerf og kostyme.

Gleder med til seriekamp igjen...


Nixon

Quote from: "BL"
Quote from: "Kararay"
Quote from: "The Boss"Noen som fikk med seg sjøhage da??
Ble sendt i oppvarming av mons, løper 1-2 runder frem å tilbake på siden, før han SITTER seg ned inntil reklameskiltet, her sitter han en god stund før han daffer tilbake til benken... har sett mannen er lat i kamp og hørt han er laff å lat på trening men dette tok jo kaken! send pakket hem.. å hiv armann med samtidig


Hadde ikkje du også satt deg ned og tøyet etter noen løp for å løsne evnt stive muskler litt? og da han reiste seg var vel alle tre byttene gjort?


Haha! Tøyet?? Han daffet nedover sidelinjen, satt seg godt til rette med ryggen mot skiltene, beina i kors og armen over brystet. Glodde litt på kampen, reiste seg og trasket inn i garderoben.


Han satte seg ned da Huseklepp gjorde seg klar. Han er vel like rask i hoderegning som oss andre og tok sjansen på at han ikke kom innpå!
Rød makt på Hansa

The Boss

Quote from: "Nixon"
Quote from: "BL"
Quote from: "Kararay"
Quote from: "The Boss"Noen som fikk med seg sjøhage da??
Ble sendt i oppvarming av mons, løper 1-2 runder frem å tilbake på siden, før han SITTER seg ned inntil reklameskiltet, her sitter han en god stund før han daffer tilbake til benken... har sett mannen er lat i kamp og hørt han er laff å lat på trening men dette tok jo kaken! send pakket hem.. å hiv armann med samtidig


Hadde ikkje du også satt deg ned og tøyet etter noen løp for å løsne evnt stive muskler litt? og da han reiste seg var vel alle tre byttene gjort?


Haha! Tøyet?? Han daffet nedover sidelinjen, satt seg godt til rette med ryggen mot skiltene, beina i kors og armen over brystet. Glodde litt på kampen, reiste seg og trasket inn i garderoben.


Han satte seg ned da Huseklepp gjorde seg klar. Han er vel like rask i hoderegning som oss andre og tok sjansen på at han ikke kom innpå!


Han satt seg ned lenge før, uansett: ka holdning er det han viser der da? han skal jogge han når han har fått beskjed om det. Første gang eg har sett dette faktisk, på denne måten..

The Boss

Forsten, noen som fikk med seg ka som skjedde på felt Z i pausen? Såg ut som om snuten var oppe å henten ut noe/noen..

Foresten liker disse politifolka å markere seg, stå på indre bane med en glefsende szhæfer gjennom hele kampen...herregud..

Nixon

Quote from: "The Boss"Han satt seg ned lenge før, uansett: ka holdning er det han viser der da? han skal jogge han når han har fått beskjed om det. Første gang eg har sett dette faktisk, på denne måten..


Det var ikke lenge før.
Men det virker ganske merkelig å fokusere på dette etter en så rævdårlig kamp fra stort sett alle som var innpå. Og så kritiserer man en ubenyttet innbytter.
Rød makt på Hansa

Stoffi

Quote from: "NorthsideFCDH"Resultatet i dag er i grunn ok med tanke på laget vi møtte. Det som irriterer meg er måten vi tapte på. Bare klovnespill hele veien, mot et lag som i vi i dag burde vunnet mot, slik som de selv spilte!


Med tanke på hvem vi møtte? Er du tidig? Vi snakker om Club Brugge, ikke Chelsea. Et middelmådig lag i Europa, som vi burde og kunne slått. Nå ser skipet ut til å ha seilt.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

skb!

Quote from: "Nixon"
Quote from: "The Boss"Han satt seg ned lenge før, uansett: ka holdning er det han viser der da? han skal jogge han når han har fått beskjed om det. Første gang eg har sett dette faktisk, på denne måten..


Det var ikke lenge før.
Men det virker ganske merkelig å fokusere på dette etter en så rævdårlig kamp fra stort sett alle som var innpå. Og så kritiserer man en ubenyttet innbytter.


Ja, men hadde Sjøhage varmet opp skikkelig kunne vi da ha vunnet! Nei, alvorlig talt, her må vi ta ballen og ikke mannen. Arman er ikke god nok, intensiteten er ikke god nok, backene leverte under det man kan forvente, og Brann kommer seg aldri til dødlinjen og slår inn før Huseklepp får prøve seg. Sånn sett spiller vi oss selv dårlige. Merkelige bytter av Mjlede med mindre det var skader...

Falkman

Quote from: "Nixon"
Quote from: "The Boss"Han satt seg ned lenge før, uansett: ka holdning er det han viser der da? han skal jogge han når han har fått beskjed om det. Første gang eg har sett dette faktisk, på denne måten..


Det var ikke lenge før.
Men det virker ganske merkelig å fokusere på dette etter en så rævdårlig kamp fra stort sett alle som var innpå. Og så kritiserer man en ubenyttet innbytter.


tja, det  e  vel sånn det e. noen spillere kan,  i noens øyne, ikkje gjøre noe rett. mens andre ikkje kan gjøre noe galt. en temmelig latterlig innstilling til sitt eget lags spillere, spør du meg.

Klaus_Brann

Quote from: "The Boss"Forsten, noen som fikk med seg ka som skjedde på felt Z i pausen? Såg ut som om snuten var oppe å henten ut noe/noen..

Foresten liker disse politifolka å markere seg, stå på indre bane med en glefsende szhæfer gjennom hele kampen...herregud..


Så ikke det der, men var på dass, og han fyren som ble taua var max drita..
Ja, hva var det for no?Når begynte de med det på stadion??Uansett, bikkja kunne heade da!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

The Boss

Quote from: "Nixon"
Quote from: "The Boss"Han satt seg ned lenge før, uansett: ka holdning er det han viser der da? han skal jogge han når han har fått beskjed om det. Første gang eg har sett dette faktisk, på denne måten..


Det var ikke lenge før.
Men det virker ganske merkelig å fokusere på dette etter en så rævdårlig kamp fra stort sett alle som var innpå. Og så kritiserer man en ubenyttet innbytter.


Merkelig fokus? Det må da gå ann å kunne nevne dette i EN eneste post i en kamptråd med allerede flere hundre poster, dette er tross alt et diskusjonsforum nixon! Men beklager om eg har "feil fokus", skal vi heller snakke om innsatsen til guttene?

Nixon

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "The Boss"Forsten, noen som fikk med seg ka som skjedde på felt Z i pausen? Såg ut som om snuten var oppe å henten ut noe/noen..

Foresten liker disse politifolka å markere seg, stå på indre bane med en glefsende szhæfer gjennom hele kampen...herregud..


Så ikke det der, men var på dass, og han fyren som ble taua var max drita..
Ja, hva var det for no?Når begynte de med det på stadion??Uansett, bikkja kunne heade da!


Det morsomme her er at Guttene, som stort sett misliker alt politiet gjør, jublet fordi fyren var et juletre...;)
Rød makt på Hansa

Falkman

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "NorthsideFCDH"Resultatet i dag er i grunn ok med tanke på laget vi møtte. Det som irriterer meg er måten vi tapte på. Bare klovnespill hele veien, mot et lag som i vi i dag burde vunnet mot, slik som de selv spilte!


Med tanke på hvem vi møtte? Er du tidig? Vi snakker om Club Brugge, ikke Chelsea. Et middelmådig lag i Europa, som vi burde og kunne slått. Nå ser skipet ut til å ha seilt.
 

vi e vel strengt tatt ikkje noe annet et middelmådig lag i europeisk sammenheng sjøl.. i beste fall!!.. men at  innsatsen va laber i dag, kan eg si meg enig i.

vebo

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "The Boss"Forsten, noen som fikk med seg ka som skjedde på felt Z i pausen? Såg ut som om snuten var oppe å henten ut noe/noen..

Foresten liker disse politifolka å markere seg, stå på indre bane med en glefsende szhæfer gjennom hele kampen...herregud..


Så ikke det der, men var på dass, og han fyren som ble taua var max drita..
Ja, hva var det for no?Når begynte de med det på stadion??Uansett, bikkja kunne heade da!


Det morsomme her er at Guttene, som stort sett misliker alt politiet gjør, jublet fordi fyren var et juletre...;)


Men fikk du med deg hva som skjedde?
Tiocfaidh ár lá

Nixon

I europisk sammenheng er vi mer middelmådig enn det belgiske laget. Virker veldig rart at noen kan mene at vi nærmest automatisk skal overkjøre dette laget.

Greit at Brann var dårlig. Men Brugge var bedre enn forventet faktisk. De hadde gode spillere som hadde en helt annen teknikk og ro med ballen enn det man ser i Norge.
Rød makt på Hansa

Go Up