• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Club Brugge

Started by C@Bøe_79, August 31, 2007, 12:32:03 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

dudo

Hvorfor de ikke har en slik løsning som du skisserer der, thesevs, er mer enn jeg forstår. Faktisk trodde jeg de hadde det, men den gang ei.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

paf

Quote from: "dudo"Hvorfor de ikke har en slik løsning som du skisserer der, thesevs, er mer enn jeg forstår. Faktisk trodde jeg de hadde det, men den gang ei.

Ikke. Anders Tøsse sier de får det på plass til neste år - så får vi se da.


Xminator

Sigurdsson tråkket over mot Fredrikstad og er tvilsom til møtet mot Brugge. Sjøhage måtte stoppe treningen med noe som lignet på strekk. Karadas er neppe klar for 90 minutter.

Begynner å nærme seg dette laget...
Opdal
Guntveit - Bjarnason - Walde - Hanstveit
Solli - Andresen - Fakiri - Vaagan Moen
Bjørnsson - Helstad

Farten i forsvar blir ikke akkurat vårt våpen...


KongHarry

Hva med:

Opdal
Guntveit - Bjarnason - Hanstveit - Corrales
Solli - Andresen - Fakiri - Vaagan Moen
Bjørnsson - Helstad

?

Xminator

Jaiteh og Bakke rapporteres å være kampklare, men der har vi allerede Hassan og Andresen. Karadas og Helstad sliter med stiv rygg etter tett kampprogram. Uten Helstad på banen kan vi like gjerne satse på 0-0 og prøve på bortemål i Brugge...


LengeLeveFansen

Steget fra å spille Adecco mot mye dårlig motstand til å møte Brugge, som har veldig mye tradisjon i Europa og er et topplag i Belgia er nok veldig stort. Spent på å se hvordan Walde klarer seg.

Brannmus

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5783

Walde som stopper. Godt nytt med Sigurdsson.. Og Mjelde ser ut til å velge Azar fra start mot Odd og ikke Brugge. Liker vurderingen.

Klaus_Brann

Quote from: "Brannmus"http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5783

Walde som stopper. Godt nytt med Sigurdsson.. Og Mjelde ser ut til å velge Azar fra start mot Odd og ikke Brugge. Liker vurderingen.


Definitivt!
Det er ikke noe å lure på. Serien er uendelig mye viktigere, og det er viktig å ha de beste i form og klar for søndagens kamp, selv om det er veldig kjipt at vi ikke kan stille med våre beste mot Brügge...
Får håpe på litt magi fra islendingen..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

duj

our 19 players for tomorrow:

G: Stijnen - Verbauwhede
D: Priske - Clement - Valgaeren - Kucera - Alcaraz - Klukowski
M: Blondel - Englebert - Vermant - Simaeys - Leko - Geraerts
F: Sterchele - Salou - Capon - Djokic - Sonck.


Do you think we can watch this game by internet?

Have you a link for us?

I am living in South Belgium and here it's not possible to watch this game
They prefer to show Standard and Anderlecht  :(
ruges till I die

Alzheimer/Silverspurs

Hi!

The match is on norwegian TV2 Zebra. Maybe it's on pay-web-tv too (TV 2 Sumo, nice names, heh?), but I do not think its possible to watch web-tv matches outside Norway... Maybe it's possible to find a stream somewhere?

Alzheimer/Silverspurs

Brann line up:

Opdal
Guntveit, Walde, Bjarnason, Hanstveit
Solli, Andresen (cpt), El Fakiri, Vaagan Moen
Helstad, Bjørnsson

Our best central defender by far (Sigurdsson) is injured. Regular striker Winters is injured too and outruled for 2-3 weeks. Bjørnsson is a about 350cm and not that good :)

duj

Thanks for your help mates!
ruges till I die

Alzheimer/Silverspurs

Is your line up set or havent the coach decided yet?
If he has, what do you think about it and what good players as missing? :)

I've seen 1 Brügge fan so far today ;)

duj

Our coach changed the line up every game because of a lot of injuries

Last Saturday Clément and Priske were not present (red card for 1st one and too much yellow ones for the 2nd)

Vermant and Kucera were injuried..

Usually we are playing on a 4-4-2..but maybe tomorrow we 'll play in a 4-5-1..I don't know..

The line up I'm presumed for tomorrow...

------------------------ Stijnen -----------------------
Priske----------Clément-Kucera----------Klukowski
-----------Simaeys------------Blondel---------------
--------Vermant---------------------Geraerts-------
---------Salou--------------------Sterchele----------

I think Salou 'll begin the game because he is strong physically

Believe me..it can be totally different..and it'll be I 'm sure..

We had so many injuries..we had never played with the same team 2 games at the row..
ruges till I die

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Alzheimer/Silverspurs

Ok, thanks! Looking forward to the match, I'm really nervous.

Gepard

http://www.youtube.com/watch?v=l5BnySgFEaY

Ser jommen ut som vi kommer til å tape 2-1 borte;)

Har prøvd å lese litt på forumet til belgierne og de har gått fra å være bombesikre på avansement (når trekningen ble klar) til å bli meget bekymret (bla etter Rbks poeng mot Chelsea igår). Vel vel vi får se.

Brannfrelst

Nå er BT lukket både på billettluka.no,og på BT sine sider..
6600 igjen,inkluderer dette BT billettene? I så fall er det bra,dersom det ikke inkluderer er det vel 8-9000 igjen. Det er ikke så veldig bra. Vi bør klare 12.000 ca,selv om jeg tror på 10-11.000
2.10.07-Gullet kom hem!

C@Bøe_79

Hørte i Brannbutikken at det var noen idrettslag som ikke var talt med, og det var en god del billetter..
Om det var på billettluka eller hos Brann de ikke var tatt med, vet jeg ikke...
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Hansano

Noen som vet om noen utestederi Oslo som sender kampen i kveld? Sir Winston?

Hausberg

Quote from: "dudo"


funker denne i utlandet og?? abbonerer på den selv men skal til afrika i to uker nå og mister 2 kamper men kan vel se de der??
itt hjerte står i Brann......

atlascopo

I følge bilettluka 12.35 i dag er dette status på biletter.

Alle tribuner åpen for salg.
Bortefeltet stengt.

Ledige biletter var 6409 utenom bortefelt.
Med bortefeltet på 800 blir dette 7209 biletter.

Ryktene sier vel 100 brugge fans


altså solgt ca 10 000

krøvel vellevold

Har faktisk tro på at vi kan knuse Club Brugge. De er ikke så gode som de har vært før, er ikke i form, mens vi er i god form for tiden. Dessuten tror jeg CB lett undervurderer oss. Hvem er SK Brann Bergen, liksom? Men for all del: Vi kan fint tape kampen også!

Hva er det forresten med Brann, e-cup og regnvær? Glentoran-kampen på 70-tallet er kjent for et helt sinnssykt regnvær og overvann, Gzira beskyldte Brann for å ha vannet banen, vi spilte mot Lokomotiv den gangen da Hatlestad-raset var, og mot Suduva var det jo overvann. Og se på været i dag!
Legg ned hele klubben!

Alzheimer/Silverspurs

Det betyr fort at om det blir gruppespel så blir det snø til jul! Wohoo!  :D

Nixon

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5788

Vi skal være veldig fornøyd dersom vi slår denne rekorden. Vi hadde 5000 i tilsvarende kamp for bare to år siden, så økningen har vært stor!
Rød makt på Hansa

dudo

Quote from: "Hausberg"
Quote from: "dudo"


funker denne i utlandet og?? abbonerer på den selv men skal til afrika i to uker nå og mister 2 kamper men kan vel se de der??


Jeg kan ikke se hvorfor det IKKE skal funke. Selskapet er drevet av nordmenn, men er registrert i Costa Rica. Nå skal det tilføyes at jeg ikke har brukt den siden selv, men vet om flere venner som er meget godt fornøyd.

Dessuten, kr 24 pr uke er ikke noe som kan ruinere noen! ;-p
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

grei

Quote from: "krøvel vellevold"Dessuten tror jeg CB lett undervurderer oss. Hvem er SK Brann Bergen, liksom?

De har sikkert fått med seg RBK-kampen i går, spørs om ikke den satte en stopper for undervurderings-håpet. I tillegg er det jo endel nordmenn som har vært tilknyttet klubben.

Ricky

Har de spurt Bengt Sæternes om hvor stor tro han har på Brann, så er det vel kanskje en mulighet for undervurdering allikevel :)

LengeLeveFansen

Tilskuertallet har ikke så mye å si, det er det vi supportere leverer fra tribunen som teller. Heller ha 10 000 syngende fans enn 20 000 som holder kjeft. you know..

Alzheimer/Silverspurs

Enig i den, men samtidig betre med 5000 som fyller setene og ikkje synger (med 10 000 som synger), enn 10 000 som synger og 7000 tomme seter.

Fin setning.

LengeLeveFansen

Med på den, det jeg egentlig prøvde å si er at tilskuertall i seg selv ikke betyr så mye. Mens det er viktig med god steming. 10 000 tilskuere kan lett lage mer liv enn 30 000 som gjerne ikke er like energiske.

krøvel vellevold

Quote from: "Nixon"http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5788

Vi skal være veldig fornøyd dersom vi slår denne rekorden. Vi hadde 5000 i tilsvarende kamp for bare to år siden, så økningen har vært stor!


Hva har jeg oversett i denne artikkelen? Står det spesifisert at det er UEFA-cup-rekord det er snakk om? For e-cup-rekord er det jo ikke! Vi hadde jo 16789 mot Sampdoria!

Edit: ja, se der ja! Nå har de endret artikkelen. Først stod det at det kunne bli ny rekord hvis det kom over 12500.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: "grei"
Quote from: "krøvel vellevold"Dessuten tror jeg CB lett undervurderer oss. Hvem er SK Brann Bergen, liksom?

De har sikkert fått med seg RBK-kampen i går, spørs om ikke den satte en stopper for undervurderings-håpet. I tillegg er det jo endel nordmenn som har vært tilknyttet klubben.


Når det står i BA at pressen fra Belgia spør Mjelde om spillerne hans synes det er stort å møte CB's spillere, kan man jo spørre om hvilket nivå de tror Brann er på! Mulig de tror norsk fotball er på nivå med Luxembourg eller noe sånt. (De har vel fått med seg at Karjang fra nabolandet Luxembourg slo ut serietoer Lillestrøm...). Tipper CB's spillere tror vi er på nivå med belgisk nest øverste divisjon, og at fansen tror vi er enda dårligere enn det og at de enkelt vil slå oss både borte og hjemme. Da vil de få seg en overraskelse!
Legg ned hele klubben!

Stalin

Noen som kan sende meg PM med link hvordan jeg kan se kampen?

TV2 Sumo likte ikke at jeg hadde minus på kortet :P

fortune

First is first, second is nothing

Baunebob

Det er den sykeste dommeravgjørelsen jeg noen gang har sett!

Skal ikke dommerene holde internasjonal standard ?

Helt ufattelig.

Stalin

Eneste jeg kan skjønnte at dommeren tenker der er at Helstad er på vei ned før han blir truffet av løken som prøver å brekke beina hans. Samtidig var jo dette nødvendig at Helstad gjorde for å ikke miste begge beina.

Baunebob

Hvis han ikke dømmer straffe, skal han isåfall dra opp kort for filming. Alle ser jo hvordan helstad tilsynelatende blir tatt. Hvis han mener han ikke blir tatt så bør jo han mene at Helstad driver med skuespill.

Og når vi er inne på skuespill. Hva i all verden driver den mørke spissen til Brugge med ? Hvis man først skal filme, så får man gjøre det skikkelig.

piraya

Det er faen meg en SKAM at supporterne roper på Azar Karadas hver gang Bjørnsson har en dårlig involvering. Det er patetisk og håpløst, hvem i helvete tror at det skal gjøre noe godt i verden?

Baunebob

Enig i den. Og når itillegg man hører anntydning til piping så blir jeg nesten flau.

Når det er sagt, er jo Armann helt hjelpeløs. Idag har han ikke truffet med noen ting. Ser ut til at Azar kommer inn i andre omgang.

Hadde virkelig sett at Armann kunne lykkes.

Edit : Antydning til piping blir jo feil. Nå piper deler av Stadion laget inn til pause.

piraya

Han har ikke fått til noe nei, men etter 4 dårlige involveringer, og når supporterne synger på Karadas etter 21 minutter, da skjønner jeg godt at motet blir tatt litt i fra en på den 5. involveringen.. For ikke å snakke om den 6.involveringen når den 5. medførte Karadas-sang igjen..

Håpløst, patetisk og flaut!

fortune

Pipes ut til pause... Ikke fortjent etter min mening, det er jo ikke innsatsen det har stått på. Problemet er i all hovedsak to ELENDIGE backer, en dommer som er halvblind og et svært agressivt Brugge-lag.

Forøvrig idiotisk å rope på Karadas hver gang Bjørnsson gjør feil.
First is first, second is nothing

Belfort

Er en skam det Brann driver med. Har Guntveit og Hanstveit vært på fylla? Går virkelig europacup og Brann så dårlig i lag?

Baunebob

Cato, Erlend har gjort mer individuelle feil enn de har gjort i hele år tilsammen.

Martin er også ustabil med ballen.

Solli, Opdal og Helstad har vært ok. Walde klarer seg også greit. Resten er ikke i nærheten av hva det kan være.

Fabregas

Sa det i en annen tråd men Bjørnsson er ikke god nok for SK Brann. Han er rett og slett helt hjelpeløs og vi kan selge han tilbake til Island. Faen svarte helvetes utrolig at en dommer som står fem metere unna ikke kan se at Helstad blir feid ned der. Enten så er han helvetes elendig eller så er han kjøpt og betalt, skulle nesten tro det siste, skal være umulig å ikke se at det er straffe, Helstad kan ikke straffes for at han prøver p komme seg unna, ellers går det leggben. Walde, som jeg trodde ville bli vår svakeste punkt har gjort det veldig bra, men sidebackene har rett og slett vært evneveike. Andresen og V.Moen er i samme klasse mens Bjarnason, Solli, Hassan og Helstad alle har gjort det en kan forvente av spillere på dette nivået. Hadde alle holdt dette nivået hadde vi ledet.

Men: Det er lenge igjen og det finnes ikke tvil i mitt sinn om at vi i tilnærmet beste slag ruller over dette laget her. Lykke til! Måtte dette bli en tro kopi av FFK-kampen!

Belfort

Fy faen vi blir utspilt på hjemmebane av et Brugge lag som har en av sine svakeste utgaver på mange år.

fortune

Hmm... UEFA-cupen er visst ikke så viktig likevel..

Nå må vi få innpå Huseklepp.
First is first, second is nothing

Go Up