• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Fredrikstad - Brann

Started by kim_s20, August 28, 2007, 23:03:41 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article1322925.ece

Andresen skal spille landskamper med smerter.
Det kan umulig være bra for kampen mot Fredrikstad...
Rød makt på Hansa

Speedy

ikke bra om han blir skadet og mister kampen. Bakke er vel ute med karantene, så da er det ingen backup på midten. Spørsmålet er vel om Azar har god nok kondis til å innta midten.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Brannfrelst

Quote from: "Speedy"ikke bra om han blir skadet og mister kampen. Bakke er vel ute med karantene, så da er det ingen backup på midten. Spørsmålet er vel om Azar har god nok kondis til å innta midten.


Hassan,Jaiteh? Eventuelt kan Solli flyttes inn sentralt.
2.10.07-Gullet kom hem!

lewis

Noen som har prøvd dette med å bestille billetter til bortekamper før?
Bestillte nettopp billett til FFK kampen på nett. Stod at billett må hentes og betales i døren kampdagen. Går det ann å stole på dette? Vil nødig reise bort og stå uten billett.
Er det Bataljonen som "deler ut" disse billettene?

Janki

Har bestilt på nettet 2 ganger før. Fått biletter begge gangene.
Mot Strømsgodset fik vell alle komme inn. Ingen lister over de som hadde bestilt... (Noe jeg ble irritert over)
Mot Start var det en liste med navn og nummer på de som hadde bestilt.

Så regner med at dette skal gå helt fint.

vebo

Quote from: "Janki"Mot Strømsgodset fik vell alle komme inn. Ingen lister over de som hadde bestilt... (Noe jeg ble irritert over)


Du trenger ikke være sint på andre enn serverene til brann, de brøt sammen samme dag som godsetkampen. Så det var vistnok umulig å hente ut listene.
Tiocfaidh ár lá

lewis

Quote from: "vebo"
Quote from: "Janki"Mot Strømsgodset fik vell alle komme inn. Ingen lister over de som hadde bestilt... (Noe jeg ble irritert over)


Du trenger ikke være sint på andre enn serverene til brann, de brøt sammen samme dag som godsetkampen. Så det var vistnok umulig å hente ut listene.


Så i utgangspunktet finnes det lister over alle som har bestillt billetter?

SKBMiller

det finnes en liste over hvem som har til ffk og lsk nå. og disse listene skal ikke kunne mistes igjen sier brann. jeg velger å stole på det og har reservert til disse kampene

lewis

Har et spørsmål til de østpå (eller andre som måtte vite).
Går det virkelig ikkje seinere tog fra Fredrikstad til Oslo enn 21.37?
På hvilke andre måter kommer man seg til Oslo?

shadar

Nei.. Det er et kjent problem og ganske ufattelig. Det blir klaget over dette foran hver kamp av mange mennesker. Kollektivtransportbransjen mener kanskje at de tjener godt nok fra før til å sette opp ytterligere et tilbud..

Tore Larsen

Mvh

Tore

shaggy

kan lønne seg å sjekke ut oslofjord ekspressen. ikke sikker på tidene, men den stopper i allefall på oslo s.

Xminator

Tydelig at vi er på vei til å overta statusen til RBK her. Utsolgt i Fredrikstad en uke før kampen...

lewis

Noen som kjører til Oslo etter kampen og som har plass i bilen?
Ville blitt veldig takknemmelig hvis noen hadde plass til meg. Betaler selfølgelig bensinpenger. Send PM

lewis

Kommer BBB øst til å sette opp buss til denne kampen?

Ricky

Quote from: "Xminator"Tydelig at vi er på vei til å overta statusen til RBK her. Utsolgt i Fredrikstad en uke før kampen...


Kan vel muligens også ha noe å gjøre med at Fredrikstad er i siget, og at de har over 12.000 i snitt med en kapasitet på 12.400..

Uten at det motbeviser konklusjonen din, naturligvis  :)

HansaInferno

Quote from: "lewis"Kommer BBB øst til å sette opp buss til denne kampen?


Ja, gratisbuss faktisk.
Breiflabben, baby!

lewis

Quote from: "HansaInferno"
Quote from: "lewis"Kommer BBB øst til å sette opp buss til denne kampen?


Ja, gratisbuss faktisk.


Til Oslo?

Klaus_Brann

Quote from: "lewis"
Quote from: "HansaInferno"
Quote from: "lewis"Kommer BBB øst til å sette opp buss til denne kampen?


Ja, gratisbuss faktisk.


Til Oslo?


BBB øst holder til i Oslo...Tror det er noen som blander litt nå...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

HansaInferno

Breiflabben, baby!

Klaus_Brann

Quote from: "lewis"Har et spørsmål til de østpå (eller andre som måtte vite).
Går det virkelig ikkje seinere tog fra Fredrikstad til Oslo enn 21.37?
På hvilke andre måter kommer man seg til Oslo?


Her er Oslofjordekspressens:
http://www.nor-way.no/wsp/nbe/frontend.cgi?session=6beba70030c1e544eb43849e74b435&func=frontend.show&func_id=101&template=vis_rutetider&tr=t

Går en 21.45 og det er litt kortere enn til togstasjonen, men toget går fortere...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

sorum_8

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "lewis"Har et spørsmål til de østpå (eller andre som måtte vite).
Går det virkelig ikkje seinere tog fra Fredrikstad til Oslo enn 21.37?
På hvilke andre måter kommer man seg til Oslo?


Her er Oslofjordekspressens:
http://www.nor-way.no/wsp/nbe/frontend.cgi?session=6beba70030c1e544eb43849e74b435&func=frontend.show&func_id=101&template=vis_rutetider&tr=t

Går en 21.45 og det er litt kortere enn til togstasjonen, men toget går fortere...


Da misforstår du tabellen, siste buss går kl. 2100.

Stalin

Siste buss går kl 21 fra Skjærhalden, og på Fredrikstad Torv 2145. Lenger går den ikke.

Klaus_Brann

Quote from: "Stalin"Siste buss går kl 21 fra Skjærhalden, og på Fredrikstad Torv 2145. Lenger går den ikke.


Jeg så ikke lengre ned, og så ikke det. Det var rart, men kan godt hende at den kun kjøres som rutebuss fra Hvaler til Fredrikstad, at det er derfor den ikke går lenger.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: "HansaInferno"


Jeg svarte Lewis..BBB øst setter vel neppe opp gratisbuss fra Oslo til Oslo, men mulig du har andre opplysninger:-)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

HansaInferno

Oslo til Oslo? BBB øst har etter det jeg har hørt også satt opp en gratisbuss, som del av gaven fra Chess. Jeg snakker om fra Oslo til Fredrikstad og tilbake til Oslo etter kampslutt.  Tar jeg feil nå? Det var vel virkelig det han spurte om, var det ikke? Nå ble jeg skikkelig forvirret :)
Breiflabben, baby!

lewis

Quote from: "HansaInferno"Oslo til Oslo? BBB øst har etter det jeg har hørt også satt opp en gratisbuss, som del av gaven fra Chess. Jeg snakker om fra Oslo til Fredrikstad og tilbake til Oslo etter kampslutt.  Tar jeg feil nå? Det var vel virkelig det han spurte om, var det ikke? Nå ble jeg skikkelig forvirret :)


Var hvertfall det som var meningen å spørre om ;-)

paf


pissepåengen

kor går det an å bestille billetter til kampen for de som ikkje e medlem av bataljonen?

blir bortefeltet fullt?
Bergen ut av norge!

Nixon

Quote from: "pissepåengen"kor går det an å bestille billetter til kampen for de som ikkje e medlem av bataljonen?


http://www.brann.no/index.php?mapping=245
Rød makt på Hansa

KennethS

http://www.ffksupporter.net/forum/emne.php?trad=154236

Forsangeren til Ffk kastet ut, aner vi dårlig synging fra hjemme fansen i helgen ? :D
tå på Brann

thesevs

Quote from: "KennethS"http://www.ffksupporter.net/forum/emne.php?trad=154236

Forsangeren til Ffk kastet ut, aner vi dårlig synging fra hjemme fansen i helgen ? :D


Ja det ble stor oppstandelse.. Denne Klokan som driver på der borte var visst en av "hovedpersonene" i plankehaugen.. ellers var det noen fra en Ultrasgruppe (BRH) visstnok. Mange kristiske røster på forumet deres, men de hevder selv de klarer seg i kampen mot Bataljonen.

Ellers var jo det og en tråd om en som reagerte på Klokans temperament...
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

oslo øst

er det noen som kan fortelle meg om det går en buss i fra oslo eller om det er noen som kan gi meg ett tlf.nr eller navn jeg kan ringe ???
hjemmesiden dems er jo ikke oppdatert siden gashi kom til klubben ca 1 år siden
er det noen som kan hjelpe ???

oslo øst

ja selvfølgelig prater jeg om fredrikstad kampen

Chris*

Quote from: "thesevs"
Quote from: "KennethS"http://www.ffksupporter.net/forum/emne.php?trad=154236

Forsangeren til Ffk kastet ut, aner vi dårlig synging fra hjemme fansen i helgen ? :D


Ja det ble stor oppstandelse.. Denne Klokan som driver på der borte var visst en av "hovedpersonene" i plankehaugen.. ellers var det noen fra en Ultrasgruppe (BRH) visstnok. Mange kristiske røster på forumet deres, men de hevder selv de klarer seg i kampen mot Bataljonen.

Ellers var jo det og en tråd om en som reagerte på Klokans temperament...


Haha, denne tråden var fantastisk underholdning!
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

vebo

Quote from: "oslo øst"er det noen som kan fortelle meg om det går en buss i fra oslo eller om det er noen som kan gi meg ett tlf.nr eller navn jeg kan ringe ???
hjemmesiden dems er jo ikke oppdatert siden gashi kom til klubben ca 1 år siden
er det noen som kan hjelpe ???


Hva med å prøve rutetelefonen? Om du bor i oslo kan du vel bare stikke innom "Trafikanten" ved OsloS?
Tiocfaidh ár lá

paf

Quote from: "vebo"
Hva med å prøve rutetelefonen? Om du bor i oslo kan du vel bare stikke innom "Trafikanten" ved OsloS?

Det går ingen ordinær kollektivtransport fra Fredrikstad til Oslo etter kamp. Det han lurte på var om det er noen supporterbuss mellom Oslo og Fredrikstad.

vebo

Quote from: "paf"
Quote from: "vebo"
Hva med å prøve rutetelefonen? Om du bor i oslo kan du vel bare stikke innom "Trafikanten" ved OsloS?

Det går ingen ordinær kollektivtransport fra Fredrikstad til Oslo etter kamp. Det han lurte på var om det er noen supporterbuss mellom Oslo og Fredrikstad.


Nei, da så. Trekker det tilbake i så fall.
Tiocfaidh ár lá

dex1974

Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Northside

Dette med dårlig kollektiv transport er nøye planlagt fra NFF og TV2 sin side. Her har TV2 puttet store penger i lommene til NFF for at de kan flytte kampene så pass seint at ingen kan bruke kollektive alternativer etter kampene, dermed så må flere følge kampen på TV2.
NFF har også puttet litt penger i kollektivtransporten sine lommer for å forhindre at de er lur nok til å sette opp ekstra ruter ved slike anledninger hvor folk ikke kommer seg hjem etter en kamp, derfor er alternativet så pass labert som det er.

For å sette priken over det hele står politikerne ved siden av og maser på at folk må bruke kollektiv transport....

Men skal bli godt med kamp igjen, og jeg lurer på hva Plankehaugen skal gjøre nå. Før Klokaen (capoen) deres gjorde noe for å lage stemning så var Plankehaugen noe for seg selv, totalt blottet for stemning! Eneste de gjorde var å sende 100 busser 5min opp i gaten på bortekamper...
Etter Klokan fikk liv i gjengen har de blitt gode og faktisk fått bra trøkk på sangene, selv om en god del kanskje ikke liker "tekstene" som synges.
På søndag vil vi nok se plankehaugen stå stille uten å si et ord, for hvem kan starte sanger nå?

Finingen Rune Haugen på ffksupporter-forumet har muligens ikke svaret på hva de nå skal finne på, men artig skriveri er det uansett og jeg ønsker han og plankene lykke til videre!

Quoteeg ser helst ikke at det blir starta sanger i hytt og pine fra hvem som helst, da har vi synket ganske dypt. Sang skal heller ikke komme spontant er min soleklare mening. Det skal være et systematikk i det hele, ellers så skeier det bare ut.


Klokan derimot er det ikke så farlig med. Som noen vet så har han hjertet i Dinamo Zagreb og er en av old school guttene i Bad Blue Boys. Dvs. Han kan fortsatt elske en av klubbene sine like høyt som før :)

ostraume

Fakiri starter sannsynligvis: http://fotball.bt.no/eliteserien/article89954.ece

Det lukter svidd av den midtbanen vår.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

SKBMiller

nå er bortefeltet utsolgt =)

Kjell249

Utsolgt? Får håpe vi som har bestilt billett gjennom brann.no, får billetten i døren. Og utsolgt blir det vel først når alle som har bestilt billett har vært å hentet og betalt den.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Fabregas

Opdal
Guntveit-Sigurdsson-Bjarnason-Corrales
  Solli-Andresen(C)-Jaiteh-Vaagan Moen
                Helstad-Winters

Jaiteh framfor Fakiri fordi vi så absolutt trenger løpskraft på midten mot Gashi og Bjørkøy. I tillegg er Jaiteh og Andresen bra samkjørt etter mange kamper sammen på midten spesielt i vår. Hassan skuffet meg ganske kraftig i bortekampen mot Suduva. Jaiteh som da spilte vsa Hassan var ikke glitrende men han var mye bedre.

Corrales må inn for Hanstveit fordi vi må nå må få litt fart på venstresiden vår igjen, gjør mye bra offensivt Hanstveit og, men jeg synes kombinasjonen Corrales-VaaganMoen har vært bedre i hele år. Med Corrales på banen synes jeg V.Moen spiller bedre og. Vi kan ikke basere alt vårt offensive spill på å slå spissene gjennom i bakrom, vi må kunne bruke sidene mer som i vår og få innlegg spesielt på Helstad.

Hvis vi er nok engang i denne kampen er laget som jobber desidert minst tror jeg vi taper, iaf poeng. Jeg kan ikke skjønne hvorfor det alltid er motstanderen som skal ha mest innsats utpå der. Vi er ikke så mye bedre enn de andre lagene i TL,(Spesielt ikke FFK) at vi kan jogge litt rundt utå der til seier. Det må være mulig at vi for en gangs skyld kan være det laget som virkelig trøkker til fra start både innsatsmessig og spillemessig slik at vi kan legge trykk på de tidlig. Spiller vi bra, slår vi FFK ganske så lett. Men det krever en skikkelig innsats først.

Magefølelsen min er ganske dårlig, vi har vært svak borte i høst og hovedkamp kl.8 gir meg også veldig mye dårlige vibber. La oss virkelig håpe jeg tar skrekkelig feil. Denne kampen er utrolig viktig, et nytt poengtap borte vil bli tøft å håndtere. FFk er rett og slett et lag vi skal slå, greit at de har tatt en del poeng men spillemesiig har de ikke vært særlig gode det jeg har sett.

Macavoy

jaitn sliter med lysken(?) og spiller ikke. Andresen og Fakiri starter på midten (ref: før kampen BTV)
"fører i nesten 25 meter og hvilken avslutning, hvilken avslutning!"

tintin

Quote from: "Fabregas"Opdal
Guntveit-Sigurdsson-Bjarnason-Corrales
  Solli-Andresen(C)-Jaiteh-Vaagan Moen
                Helstad-Winters

Jaiteh framfor Fakiri fordi vi så absolutt trenger løpskraft på midten mot Gashi og Bjørkøy. I tillegg er Jaiteh og Andresen bra samkjørt etter mange kamper sammen på midten spesielt i vår. Hassan skuffet meg ganske kraftig i bortekampen mot Suduva. Jaiteh som da spilte vsa Hassan var ikke glitrende men han var mye bedre.

Corrales må inn for Hanstveit fordi vi må nå må få litt fart på venstresiden vår igjen, gjør mye bra offensivt Hanstveit og, men jeg synes kombinasjonen Corrales-VaaganMoen har vært bedre i hele år. Med Corrales på banen synes jeg V.Moen spiller bedre og. Vi kan ikke basere alt vårt offensive spill på å slå spissene gjennom i bakrom, vi må kunne bruke sidene mer som i vår og få innlegg spesielt på Helstad.

Hvis vi er nok engang i denne kampen er laget som jobber desidert minst tror jeg vi taper, iaf poeng. Jeg kan ikke skjønne hvorfor det alltid er motstanderen som skal ha mest innsats utpå der. Vi er ikke så mye bedre enn de andre lagene i TL,(Spesielt ikke FFK) at vi kan jogge litt rundt utå der til seier. Det må være mulig at vi for en gangs skyld kan være det laget som virkelig trøkker til fra start både innsatsmessig og spillemessig slik at vi kan legge trykk på de tidlig. Spiller vi bra, slår vi FFK ganske så lett. Men det krever en skikkelig innsats først.

Magefølelsen min er ganske dårlig, vi har vært svak borte i høst og hovedkamp kl.8 gir meg også veldig mye dårlige vibber. La oss virkelig håpe jeg tar skrekkelig feil. Denne kampen er utrolig viktig, et nytt poengtap borte vil bli tøft å håndtere. FFk er rett og slett et lag vi skal slå, greit at de har tatt en del poeng men spillemesiig har de ikke vært særlig gode det jeg har sett.


uenig, corrales har vært dårlig i år. hanstveit går han en høy gang i omtrent alt han gjør. mulig corrales har bedre venstrefot, men det er i tilfelle og alt. corrales er en spiller som skaper mer sjanser mot enn han skaper offensivt. ffk er på oppadgående kurve i høst, så det blir nok tøft, men vi er heldige som slipper wehrman, tror dette blir MINST 1 poeng.


Nixon

Quote from: "tintin"uenig, corrales har vært dårlig i år. hanstveit går han en høy gang i omtrent alt han gjør.


Helt enig. Corrales har ikke vært så god offensivt som jeg hadde trodd. Der Hanstveit stormer frem venter heller Corrales slik at PVM har måttet slått støttepasning bakover. Men Corrales har vært positiv nå etter skaden for Brann2 og i treningskamp, så Hanstveit skal selvsagt ikke føle seg trygg.
Rød makt på Hansa

Xminator

Corrales var strengt tatt skamdårlig i vår. Usikker i det meste og vendte innover i banen og stoppet fremdriften i de fleste angrep på venstrekanten. Det toppet seg da han ikke gadd ta returløp mens vi bare ledet 2-1 helt på tampen av Aalesundkampen.

Hanstveit har på ingen måte spilt seg ut av laget, og Corrales får sjansen sin når Hanstveit får karantene.

Brannmus

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5766

Hassan og Martin starter sentralt for Brann, og Bjørn Dahl ser ut til å være ute med sykdom denne helgen.

Da tipper jeg laget blir:

------------------------Opdal------------------------
Guntveit -- Sigurdsson -- Bjarnason -- Hanstveit
Solli -------- Andresen --- El Fakiri ---- Vaagan Moen
------------ Winters --------- Helstad --------------

Go Up