• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hvor på stadion?

Started by Professoren, July 14, 2003, 23:52:31 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Professoren

Hvor tenker bataljonen å samle seg til neste år?Fortsatt store stå?Mener å ha hørt at en del av lederne befinner seg i hansa.Får medlemmer i såfall rabatt der?Hvor skal de syngende supporterne stå?

Grey

Jeg foreslår vi holder oss der vi er.. I hansasvingen ser man bare halve banen, og akustikken er slik at vi hører oss selv veldig bra, men vi blir ikke hørt på andre steder på stadion.. En annen ting er at en ny flytting vil få enda fleretil å finne seg andre steder se kampene.
Maybe a Greyhound could be my way

Gina

Jeg forstod det slik at Bataljonen ikke engasjerer seg så veldig i hen folk står, men vil være en organisasjon for alle som går på stadion uansett hen de er. Regner med den syngende gjengen holder seg på StoreStå da.

Er uansett enig med Grey, vi har rett og slett ikke godt av mer flytting.


___________________________
Gina
ina

Professoren

Står også fint på store stå, men vet ikke om vi mister så mange på flyttingen.Føler meg rimelig trygg på at store deler av de syngende supporterne følger med+at det sitter en del rutinerte folk i Hansa som godt mulig henger seg på.
De yngste som er på store stå (de under 15-16) blir vi også muligens kvitt grunnet høyere billettpriser, noe som ikke er meg i mot.

Nixon

Quote from: "Grey"Jeg foreslår vi holder oss der vi er.. I hansasvingen ser man bare halve banen...

Ser man bare halve banen på Hansa? Ikke rart jeg ikke alltid husker alt som er skjedd når jeg kommer hjem.  Dette betyr solid rabatt!!!
Eller er jeg enig. Store Stå bør bli på Store Stå. Og så kan vi som sitter på Hansa bli flinkere til å skape stemning slik at det totale lydnivået blir bedre.
Rød makt på Hansa

Grey

Maybe a Greyhound could be my way

Stoffi

Quote from: "Grey"


heh. Umulig å vite når det blir scoret mål på målet på andre siden. :p
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Go Up