• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Gave fra Sæternes??

Started by Stutt-tjukken, August 27, 2007, 21:20:31 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Stutt-tjukken

Har Bengt gitt en gave til Brannfansen??. Bataljonen skriver dette i anledning gratis bortetur til FFK. Kan noen gi mer info?

BL

Quote from: "Stutt-tjukken"Har Bengt gitt en gave til Brannfansen??. Bataljonen skriver dette i anledning gratis bortetur til FFK. Kan noen gi mer info?


Prosentene som Chess skulle ha av salget ble i enighet med Sæternes gitt til Bataljonen. Er vel snakk om 100-150000 kr. Ifølge BA.
Hansa-
Felt Z

Nixon

Det var en tråd her om saken. Men den har tilsynelatende blitt slettet av en eller annen grunn.
Egentlig kommer pengene fra Chess etter salget av Sæternes.
Rød makt på Hansa

Stutt-tjukken

Quote from: "BL"
Quote from: "Stutt-tjukken"Har Bengt gitt en gave til Brannfansen??. Bataljonen skriver dette i anledning gratis bortetur til FFK. Kan noen gi mer info?


Prosentene som Chess skulle ha av salget ble i enighet med Sæternes gitt til Bataljonen. Er vel snakk om 100-150000 kr. Ifølge BA.


Takke meg til. Ja, ja, snakk om å kjøpe seg et ettermæle.

BL

Quote from: "Stutt-tjukken"Takke meg til. Ja, ja, snakk om å kjøpe seg et ettermæle.


Personlig syns jeg dette var en fin gest. Sammen med cup-gull og mange mål:)
Hansa-
Felt Z

Stutt-tjukken

Quote from: "BL"
Quote from: "Stutt-tjukken"Takke meg til. Ja, ja, snakk om å kjøpe seg et ettermæle.


Personlig syns jeg dette var en fin gest. Sammen med cup-gull og mange mål:)


Cupen-04 er jo udiskutabelt det beste i manns minne...Det blir nok stående. Gratis buss til "Harry-land" kommer alle til å glemme.

Snublefot

utrolig flott gest av Sæternes. Mange skryter så mye av supporterne så lenge de er i klubben. Sæternes gir oss tydeligvis mer en bare honnør, og det etter at han har forlatt oss.

Takk Bengt. Flott gjort.

Manx

Har ikke folk fått med seg at det var chess som ga pengene, IKKE Bengt, han prøvde bare å ta litt av æren..
n by, ett lag, ett mål: Gull!!

Nixon

Quote from: "Manx"Har ikke folk fått med seg at det var chess som ga pengene, IKKE Bengt, han prøvde bare å ta litt av æren..


Strengt tatt ble det vel bare opplyst om at Sæternes var enig i valget som Chess gjorde.
Rød makt på Hansa

dudo

La oss chartre et fly til Belgia! Satan jeg gleder meg!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Ricky

Bortetur i UEFA-cupen til Sæternes' gamleklubb må vel være midt i blinken, kan ikke skjønne noe annet..

Snublefot

Quote from: "Ricky"Bortetur i UEFA-cupen til Sæternes' gamleklubb må vel være midt i blinken, kan ikke skjønne noe annet..


ENIG!

C@Bøe_79

Quote from: "Snublefot"
Quote from: "Ricky"Bortetur i UEFA-cupen til Sæternes' gamleklubb må vel være midt i blinken, kan ikke skjønne noe annet..


ENIG!


Pengene gikk til å hjelpe BBB til å følge Brann mot gullet, og Brugge-kampen gir oss verken 3p eller større sjanse på gull..
Tror dessuten Bataljonen har fordelt pengene, kan virke sånn med gratis-tur til Fredrikstad..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Snublefot

Quote from: "C@Bøe_79"
Quote from: "Snublefot"
Quote from: "Ricky"Bortetur i UEFA-cupen til Sæternes' gamleklubb må vel være midt i blinken, kan ikke skjønne noe annet..


ENIG!


Pengene gikk til å hjelpe BBB til å følge Brann mot gullet, og Brugge-kampen gir oss verken 3p eller større sjanse på gull..
Tror dessuten Bataljonen har fordelt pengene, kan virke sånn med gratis-tur til Fredrikstad..


:<

Xminator

Dette var nyeste Sæternes-tråd (sånn i samme gate ihvertfall..)

Sæternes snakker ut:
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3004148.ece

Og det var ikke akkurat saftige skandaler han kommer med ...

Nixon

Quote from: "Xminator"Sæternes snakker ut:
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3004148.ece

Og det var ikke akkurat saftige skandaler han kommer med ...


MÃ¥ være en solid nedtur for  mange her inne...
Rød makt på Hansa

gitarbroiler

At spillere og trener er uenige er helt normalt, og ikke noe Ã¥ henge seg opp i. Det som slÃ¥r meg nÃ¥r jeg leser dette, er at han bringer opp en enkelt episode for sÃ¥ Ã¥ dysse den ned igjen og si at det ikke hadde noe med den Ã¥ gjøre. Dette tolker jeg som at det ligger nok noe mer bak, men at han ikke ønsker Ã¥ "sverte" Brann eller Mjelde (kanskje han frykter det kan ødelegge gull-festen  :D )

maximus1963

Quote from: "gitarbroiler"At spillere og trener er uenige er helt normalt, og ikke noe Ã¥ henge seg opp i. Det som slÃ¥r meg nÃ¥r jeg leser dette, er at han bringer opp en enkelt episode for sÃ¥ Ã¥ dysse den ned igjen og si at det ikke hadde noe med den Ã¥ gjøre. Dette tolker jeg som at det ligger nok noe mer bak, men at han ikke ønsker Ã¥ "sverte" Brann eller Mjelde (kanskje han frykter det kan ødelegge gull-festen  :D )


He he, ja klart at det må ligge noe mere bak, og hvis ikke så klarer du sikkert å finne på noe.
Kniksen var kongen

Nixon

Quote from: "gitarbroiler"Det som slÃ¥r meg nÃ¥r jeg leser dette, er at han bringer opp en enkelt episode for sÃ¥ Ã¥ dysse den ned igjen og si at det ikke hadde noe med den Ã¥ gjøre. Dette tolker jeg som at det ligger nok noe mer bak, men at han ikke ønsker Ã¥ "sverte" Brann eller Mjelde (kanskje han frykter det kan ødelegge gull-festen  :D )


Nå er dette ikke en tilfeldig enkeltepisode, men det som på mange måter ødela ettermælet hans i Bergen. Så det er selvsagt naturlig at Sæternes prøver å nyansere inntrykket.

Og enten er Sæternes en sann gentleman, eller så var bråket i sommer veldig oppskrytt.
Rød makt på Hansa

Go Up