• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Sandefjord

Started by Pondan, August 27, 2007, 15:56:27 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

fortune

Quote from: "Nixon"
Quote from: "vekkreist"«Vi hatet deg så mye, fordi vi elsker deg så høyt"


En meget bra tifo!
Men hvor kommer dette uttrykket fra? Klarer ikke å huske i hvilken sammenheng jeg har hørt det før.


Vet at Evertonfansen hadde en lignende retter mot "Shrek"Rooney..

"We hate you so much cause we loved you so much" eller noe sånt..
First is first, second is nothing

dudo

Quote from: "vebo"Hva skjedde forresten på Z i dag? Ser at purken var der og greier.


De tok noen (én?) av de faste som drakk og røykte (som de har gjort hver gang :D). Jævlig kjipt, siden dette er noen av dem med mest trøkk i på felt Z, selv om også de var veldig stille i dag.

Dagens kommentar (til stakkaren som ble geleidet ut av 5-6 politifolk): "Nokken må gi han en paraply, eg tror han skal ut!" :D
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

klysa

Quote from: "dudo"
Quote from: "vebo"Hva skjedde forresten på Z i dag? Ser at purken var der og greier.


De tok noen (én?) av de faste som drakk og røykte (som de har gjort hver gang :D). Jævlig kjipt, siden dette er noen av dem med mest trøkk i på felt Z, selv om også de var veldig stille i dag.

Dagens kommentar (til stakkaren som ble geleidet ut av 5-6 politifolk): "Nokken må gi han en paraply, eg tror han skal ut!" :D


Og det fikk han og, haha.

Xminator

Edvard(t)sen var hjemmedommer. Sjelden jeg har sett Brann få så mange frispark med seg. Eller sagt på en annen måte, motstander har fått ødelegge litt for ofte.

Fortjent seier. Litt for spennende med bare 1 mål. 3 poeng å gå på med 7 kamper igjen. Vi må nok fortsatt ta noen 3-poengere.

Ellers utrolig positivt innhopp av Karadas. Virkelig farlig på offensiv dødball. Neppe klar for mer enn de 10 minuttene han fikk...

dudo

Jeg vet ikke hvor mange minutter han er klar for, men synes han viste at han bør spille tilnærmet samtlige (han er klar for altså) i kampene fremover. Slik guts han viste i dag var herlig å se på, og sjelden kost for oss!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

C@Bøe_79

Quote from: "Xminator"Edvard(t)sen var hjemmedommer. Sjelden jeg har sett Brann få så mange frispark med seg. Eller sagt på en annen måte, motstander har fått ødelegge litt for ofte.

Fortjent seier. Litt for spennende med bare 1 mål. 3 poeng å gå på med 7 kamper igjen. Vi må nok fortsatt ta noen 3-poengere.

Ellers utrolig positivt innhopp av Karadas. Virkelig farlig på offensiv dødball. Neppe klar for mer enn de 10 minuttene han fikk...


Edvartsen er bardoms-kamerat av Petter V. Moen...
Han selv som har sagt det...
Bare spør Tippetuppen...
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

C@Bøe_79

Quote from: "vebo"Hva skjedde forresten på Z i dag? Ser at purken var der og greier.

En flaske rødvin til pålydende 2000kr...
Så var det ferdig diskutert...
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Brannmus

Noen som savnet Martin i går?

Det gjorde i hvert fall ikke jeg. Følte meg forholdsvis trygg på at Bakke, El Fakiri og Jaiteh skulle kunne klare å løse denne oppgaven bra, og det syntes jeg de gjorde. Savnet av innpiskeren og Kapteinen syntes jeg ikke var synlig egentlig. Andre er gjerne uenig i dette, eller?

kabelmann

Synes vi fikk et veldig godt tegn på at det finnes et liv også etter Andresen.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Xminator

Det hadde likevel vert enda mer liv med en ny 3-årskontrakt for Martin...

kabelmann

Det hadde vel neppe blitt noe mindre ihvertfall.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Rune felt F

Kan noen fortelle meg hva som stod på den tifoen som kom først, noe med "solgte sjelen" eller noe sånn. Og hva det skulle bety?

C@Bøe_79

Quote from: "Rune felt F"Kan noen fortelle meg hva som stod på den tifoen som kom først, noe med "solgte sjelen" eller noe sånn. Og hva det skulle bety?


Sandefjord solgte "sjelen" sin til Komplett...
Komplett.no Stadion høres tåpelig ut...
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

tippetuppen

sirkus agora e i byn også.. Den godeste dommer Edvardsen e jo bestekompis med sirkusduden Jan Ketil eller ka han heter..
Edvardsen fikk vel en bergenstøs lørdag og da fikk vel han beskjed om å dømme i Branns favør. Hvis ikkje ble det vel ikkje noe på han.. Fin fyr Edvardsen
E det så nøye då

Rune felt F

Quote from: "C@Bøe_79"
Quote from: "Rune felt F"Kan noen fortelle meg hva som stod på den tifoen som kom først, noe med "solgte sjelen" eller noe sånn. Og hva det skulle bety?


Sandefjord solgte "sjelen" sin til Komplett...
Komplett.no Stadion høres tåpelig ut...


Ahh det var det det betydde. Lurte på om det også hadde noe emd karadas å gjøre.

takk.

Stoffi

Quote from: "Brannmus"Noen som savnet Martin i går?

Det gjorde i hvert fall ikke jeg. Følte meg forholdsvis trygg på at Bakke, El Fakiri og Jaiteh skulle kunne klare å løse denne oppgaven bra, og det syntes jeg de gjorde. Savnet av innpiskeren og Kapteinen syntes jeg ikke var synlig egentlig. Andre er gjerne uenig i dette, eller?




Savnet definitivt Andresen. Ingen stikkere, ingen smarte pasninger. I tillegg spilte vi også en ganske dårlig kamp, noe som Andresen kanskje kunne motvirket.



Men dommeren var en klovn, rett og slett. Makan til tulling, skulle tro han kun hadde jobbet som tennisdommer, han hadde jo rett og slett null peiling.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

enavgutta

Tidenes dårligste 2.omgang og sesongens dårligste stemning. Full skjerpings.

Xminator

Da har du ikke sett mange Brannkamper...

fortune

Quote from: "Brannmus"Noen som savnet Martin i går?

Det gjorde i hvert fall ikke jeg. Følte meg forholdsvis trygg på at Bakke, El Fakiri og Jaiteh skulle kunne klare å løse denne oppgaven bra, og det syntes jeg de gjorde. Savnet av innpiskeren og Kapteinen syntes jeg ikke var synlig egentlig. Andre er gjerne uenig i dette, eller?


Savnet han mest når Birger Madsen grisetaklet Helstad.. Var nesten så jeg forventet at "Sinte-Martin" skulle komme og gi juling..
First is first, second is nothing

Brannfrelst

Quote from: "fortune"
Quote from: "Brannmus"Noen som savnet Martin i går?

Det gjorde i hvert fall ikke jeg. Følte meg forholdsvis trygg på at Bakke, El Fakiri og Jaiteh skulle kunne klare å løse denne oppgaven bra, og det syntes jeg de gjorde. Savnet av innpiskeren og Kapteinen syntes jeg ikke var synlig egentlig. Andre er gjerne uenig i dette, eller?


Savnet han mest når Birger Madsen grisetaklet Helstad.. Var nesten så jeg forventet at "Sinte-Martin" skulle komme og gi juling..


Ser for meg Martin storme ned fra tribunen,krysse banen og grisebanke brystvortene til Birger..
2.10.07-Gullet kom hem!

Snublefot

Quote from: "Brannfrelst"
Quote from: "fortune"
Quote from: "Brannmus"Noen som savnet Martin i går?

Det gjorde i hvert fall ikke jeg. Følte meg forholdsvis trygg på at Bakke, El Fakiri og Jaiteh skulle kunne klare å løse denne oppgaven bra, og det syntes jeg de gjorde. Savnet av innpiskeren og Kapteinen syntes jeg ikke var synlig egentlig. Andre er gjerne uenig i dette, eller?


Savnet han mest når Birger Madsen grisetaklet Helstad.. Var nesten så jeg forventet at "Sinte-Martin" skulle komme og gi juling..


Ser for meg Martin storme ned fra tribunen,krysse banen og grisebanke brystvortene til Birger..

med tanke på den hobbyen martin har der, burde vi spilt noen treningskamper mot damelag. Kunne jo absolut blitt spennende for publikum=) og ikke minst for sinna-martin..

Go Up