• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Chelsea

Started by BL, August 27, 2007, 14:45:41 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BL

Hansa-
Felt Z

Bombefar

Gleder meg til dette. Litt dumt at Brann ikke får brukt sine beste spillere, men blir kanon uansett

Northside

Som om vi ikke taper nok om høsten så skal vi møte et av verdens beste lag? jaja, blir nok artig :)

smaalanda

Dette blir jo kjempekult! NÃ¥r startet billettsalget? Har vi partoukortmedlemmer fordeler her?
KMO!!!

kabelmann

Her er det vel bare å løpe og kjøpe billetter før de hersens anglofile knehønene fyller opp stadion (men Chelsea er kanskje ikke så populære i Norge?).
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Nixon

Quote from: "smaalanda"Har vi partoukortmedlemmer fordeler her?


Morsomt med en liten ekstra godbit i høst!

Og jeg tar det som en selvfølge at vi får forkjøpsrett på setene våre. Ellers blir det vel opprør på VIP´en!:)
Rød makt på Hansa

skb!

Spennende å se om det blir mest folk i rødt eller blått...
Men jeg tror uansett at dette kan bli veldig artig. Det er tross alt snakk om et av verdens beste lag her, til og med uten de aller største stjernene med. Satser selvsagt på fullsatt Stadion. Herlig at det blir noe fotball å se på også i helger med landskamper :wink:

Barode

Dette bør bli plankekjøring selv om vi stiller med b-laget!!

Red Rabitt

Typisk visst rosenborg får chelsea i gruppen sin i cl nå, de skal jo alltid overgå oss!
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Nixon

Er det bare i Europa det spilles landskamper? For i så fall har vel Chelsea en god del stjerner fra andre kontinenter som kan ta turen over. Hørte jeg Drogba?:)
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Dette her blir jo helt rått!Klart vi ska knuse de:-)Når starter billettsalget???
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

RC

Drogba, Mikel, Pizarro... Essien, kalou?

dudo

Da er det vel bare å begynne å håpe at Chelsea får hentet Ronaldinho nå? ;-p
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Candyman

Er vel ikke så mange igjen av Chelseas førsteellever når alle skal spille landskamp. Men kan jo bli litt show allikevel...men klarer ikke se for meg full stadion. Hvem som gidder og se Chelsea da? Vet ikke om noen! Og vi fyller aldri stadion med våre egne til en treningskamp, til det er vi for slappe.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

eivtress

Dette blir dødfett, det hadde vært så konge å slå verdens største klyselag.

Belfort

Dette er da ikke noe og hoppe i taket for. Norsk fotball må være kommet over det stadiet der det var stort og møte engelske topplag i treningskamper. Hadde det vært chelsea som var trukket i CL puljen vår så hadde det vært greit.

Dette er jo på lik linje med spillerne på landslaget på 80-tallet som hadde fotoapparatet med seg til Wembley.

En kamp mellom våre nestbeste og Chelsea sine nestbeste,aldri om jeg hadde gått kampen.

Christian

Quote from: "Belfort"Dette er da ikke noe og hoppe i taket for. Norsk fotball må være kommet over det stadiet der det var stort og møte engelske topplag i treningskamper. Hadde det vært chelsea som var trukket i CL puljen vår så hadde det vært greit.

Dette er jo på lik linje med spillerne på landslaget på 80-tallet som hadde fotoapparatet med seg til Wembley.

En kamp mellom våre nestbeste og Chelsea sine nestbeste,aldri om jeg hadde gått kampen.

Eg er no av den typen som lar meg lokke til treningskamper mot både Løv-Ham og Start. Kan ikkje se hva som skal gjøre denne kampen mindre attraktiv. Spørs vel om Stadion blir fyllt til randen og koker over med stemning, men et artig høsttilbud er det jo lell.

RC


RC

Quote from: "eivtress"Dette blir dødfett, det hadde vært så konge å slå verdens største klyselag.


Du skrev feil, verdens beste.

Klaus_Brann

Quote from: "RC"


Ja, morsomt at Brann fikk til dette. Selv om Chelsea stiller med reservene sine, så skal det bli nok av stjerner:-)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

RC

Jada, Cudicini er ikke på landslaget.
Ballack har vel gitt seg på landslaget? Samme har Makelele?

Super Hasund

Eg e no isje en sÃ¥nn sviker som holder med et lag ifra england eller lag fra et annet land for  den saks skyld. Det e kun brann for meg.

Men en show kamp mot et verdens lag e spennende. Ska bli gøy å se brann banke wankersene. En an ting som blir gøy e å se såaklte brann supportere dukke opp i chelsea drakt. Litt ironisk ment der ja.
La Folket Synge

*Feltz*

vebo

Quote from: "RC"Drogba, Mikel, Pizarro... Essien, kalou?


Ja, gleder meg som en unge til å se Mikel på stadda:P
Tiocfaidh ár lá

Brannmus

Nå gidder jeg ikke sjekke nasjonaliteten på hele troppen til Chelsea, men her er i hvert fall de internasjonale kampene som spilles i denne perioden. Om noen gidder, så kan de jo fort ta en sjekk på hvem som mest sannsynligvis er opptatt med landslagsspill, og hvem som muligens kommer til Norge.

Uthevet noen av de landene jeg antar er mest aktuell.

13. oktober:
Poland - Kazakhstan  
Belgium - Finland  
Azerbaijan - Portugal  
Armenia - Serbia  
Scotland - Ukraine  
Italy - Georgia  
Faroe Islands - France  
Moldova - Turkey  
Hungary - Malta  
Greece - Bosnia-Herzegovina  
Slovakia - San Marino  
Ireland Republic - Germany  
Cyprus - Wales  
Liechtenstein - Sweden  
Iceland - Latvia  
Denmark - Spain  
Slovenia - Albania  
Romania - Netherlands
Belarus - Luxembourg  
Mauritania - Burundi  
Egypt - Botswana  
Suriname - Guatemala  
Australia - China PR  
Argentina - Chile  
Uruguay - Bolivia  
Ecuador - Venezuela  
Colombia - Brazil  
Peru - Paraguay  
Qatar - Costa Rica  
England - Estonia  
Switzerland - Austria  

16. oktober:
Chile - Peru  
Venezuela - Argentina  

Bolivia - Colombia  
Brazil - Ecuador  
Paraguay - Uruguay  


17. oktober:
Kazakhstan - Portugal  
Belgium - Armenia  
Azerbaijan - Serbia  
Ukraine - Faroe Islands  
Georgia - Scotland  
France - Lithuania  
Turkey - Greece  
Malta - Moldova  
Bosnia-Herzegovina - Norway  
San Marino - Wales  
Ireland Republic - Cyprus  
Russia - England  
Macedonia FYR - Andorra  
Croatia - Israel  
Sweden - Northern Ireland  
Liechtenstein - Iceland  
Denmark - Latvia  
Netherlands - Slovenia  
Luxembourg - Romania  
Albania - Bulgaria  
Estonia - Uzbekistan  
Japan - Egypt  
Italy - South Africa  
United Arab Emirates - Tunisia  
Mexico - China PR  
Guatemala - Costa Rica  
Poland - Hungary  
Austria - Côte d'Ivoire  
Switzerland - USA  
Germany - Czech Republic

HansaInferno

Hmmm.. Kommer IFC på besøk då? ;)
Breiflabben, baby!

Nixon

Quote from: "Belfort"Dette er da ikke noe og hoppe i taket for. Norsk fotball må være kommet over det stadiet der det var stort og møte engelske topplag i treningskamper.


Jeg vet ikke hvor du befinner deg akkurat nå. Men hvis du har muligheten bør du stikke fingeren i jorden. Norsk fotball ligger milevis bak de beste internasjonale ligaene. Klart det er morsomt å møte et slikt lag! Jeg mener ikke at hverken spillere eller supportere skal stå med lua i hånden, men det er absolutt verdt å få med seg.
Rød makt på Hansa

monzilla

Jeg tar det som en selvfølge at patourkortinnehavere har forkjøpsrett på billett hvis ikke blir det skandalestemning.

anders_flanderz

Quote from: "monzilla"Jeg tar det som en selvfølge at patourkortinnehavere har forkjøpsrett på billett hvis ikke blir det skandalestemning.


ENIG!!! :D
rite Drite Drite Drite på Oslo By

Brannfrelst

Quote from: "skb!"Spennende å se om det blir mest folk i rødt eller blått...
Men jeg tror uansett at dette kan bli veldig artig. Det er tross alt snakk om et av verdens beste lag her, til og med uten de aller største stjernene med. Satser selvsagt på fullsatt Stadion. Herlig at det blir noe fotball å se på også i helger med landskamper :wink:


Er det så mange Chelsea supportere i Norge da?;)
2.10.07-Gullet kom hem!

RC


Xminator

Om landslagsuttaket blir noenlunde som sist blir det vel følgende lag:
Guntveit - Bjarnason - Karadas - Hanstveit
Huseklepp - Bakke - Fakiri - Vaagan Moen
Winters - Bjørnson

Og på benken har vi godbiter som Walde, Sjøhage, Jaiteh og Corrales

Dette blir en flott gjennomkjøring for en god del spillere som aspirerer til førstelagsplass.

Klaus_Brann

Quote from: "Xminator"Om landslagsuttaket blir noenlunde som sist blir det vel følgende lag:
Guntveit - Bjarnason - Karadas - Hanstveit
Huseklepp - Bakke - Fakiri - Vaagan Moen
Winters - Bjørnson

Og på benken har vi godbiter som Walde, Sjøhage, Jaiteh og Corrales

Dette blir en flott gjennomkjøring for en god del spillere som aspirerer til førstelagsplass.


Satser på at vi stiller med Thorbjørnsen også?Bare sånn i tilfelle...
Det hadde også vært gøy å se Sjøhage fra start, han må jo ha blitt i en del bedre form på over 1 mnd...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Sjøhage puttet forresten 2 mål i dag, da Brann 2 vant 2-1 over Arna-Bjørnar.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

BL

http://www.dagbladet.no/sport/2007/08/27/510196.html

Dagbladet.no har en liten liste. Uten ha undersøkt for mye er det vel mulighet for at Drogba, Kaloue, Ballack, Mikel, Essien, Pizzaro og alle de andre som ikke er fra Europa. Fin gjeng egentlig...

Med mindre noen av de har treningskamper med landslaget.
Hansa-
Felt Z

KEO

Quote from: "BL"http://www.dagbladet.no/sport/2007/08/27/510196.html

Dagbladet.no har en liten liste. Uten ha undersøkt for mye er det vel mulighet for at Drogba, Kaloue, Ballack, Mikel, Essien, Pizzaro og alle de andre som ikke er fra Europa. Fin gjeng egentlig...

Med mindre noen av de har treningskamper med landslaget.


Drogba, Mikel Kaloue, Essien kan dere brae glemme for både Africa Amerika kontinente har landskamper i den perioden. Chelsea kommer nok med ett sterkt junior lag som kan gi Brann en liten kamp. Men så mange store navn blir det nok ikke å se. tviler på at Mourinho stiller også.
Nu kør vi!

Brannesen

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Belfort"Dette er da ikke noe og hoppe i taket for. Norsk fotball må være kommet over det stadiet der det var stort og møte engelske topplag i treningskamper.


Jeg vet ikke hvor du befinner deg akkurat nå. Men hvis du har muligheten bør du stikke fingeren i jorden. Norsk fotball ligger milevis bak de beste internasjonale ligaene. Klart det er morsomt å møte et slikt lag! Jeg mener ikke at hverken spillere eller supportere skal stå med lua i hånden, men det er absolutt verdt å få med seg.


For å komme over at det er stort å møte engelske lag må man først møte engelske lag...birmingham for et par år siden er det eneste jeg kommer på! I den grad vi kaller birmingham et engelsk storlag! Vet at united og Spurs har vært her i treningskamper og liverpool i cupen, men dette er jo lenge siden. Synes ikke vi er bortskjemte med toppbesøk fra foppal-øyen nei! Er ikke noen fan av chel$ki akkurat...desto større grunn for å skaffe seg billett! Håper de stiller med så mange av stjernene som mulig! Artig dette!
Bjørn Dahl...respektløst! Se på dette! Nydelig til Huseklepp...Brann har mye folk inne foran måååål åååhåhåå...ja det er 2-1. Det er 2-1...det er Eirik Bakke! Alsaker kommenterer Brann mot Zagreb

dudo

Regner med at Mourinho kommer, og at Mjelde benytter anledningen til å ta seg et krasjkurs hos han. Om ikke annet burde vi kunne få skikkelig faglig input her!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

BA melder at Mourinho kommer.
Men det skal bli spennede å se hvilke spillere som tar turen over.
Rød makt på Hansa

Ricky

Man må vel stå over etter bare to gule kort i VM-kvalifiseringskampene, så på det laget der, så regner jeg med at det vil være en hel del spillere som står i faresonen...

Stalin

Kunne de ikke funnet et ekte lag å spille mot?

tr0Ndemann

Haha! Den satt.

Blir vel dritvanskelig å få tak i billetter da tenker jeg..
What a waste of council tax, we paid for your hats!

olebrann3

det er vell noen spillere som har gidd seg på landslaget noen som ikke er i topform, så blir sikkert noen profiler

Brannfrelst

Quote from: "KEO"
Quote from: "BL"http://www.dagbladet.no/sport/2007/08/27/510196.html

Dagbladet.no har en liten liste. Uten ha undersøkt for mye er det vel mulighet for at Drogba, Kaloue, Ballack, Mikel, Essien, Pizzaro og alle de andre som ikke er fra Europa. Fin gjeng egentlig...

Med mindre noen av de har treningskamper med landslaget.


Drogba, Mikel Kaloue, Essien kan dere brae glemme for både Africa Amerika kontinente har landskamper i den perioden. Chelsea kommer nok med ett sterkt junior lag som kan gi Brann en liten kamp. Men så mange store navn blir det nok ikke å se. tviler på at Mourinho stiller også.


Det sterke junior laget kan nok finfint slå Brann. Og samtidig skade noen spillere for sikkerhets skyld.
2.10.07-Gullet kom hem!

Erlend

Quote from: "RC"
Quote from: "eivtress"Dette blir dødfett, det hadde vært så konge å slå verdens største klyselag.


Du skrev feil, verdens beste.

Greit verdens best klyselag da, men klyselag alle the same

Quote from: "dudo"Regner med at Mourinho kommer, og at Mjelde benytter anledningen til å ta seg et krasjkurs hos han. Om ikke annet burde vi kunne få skikkelig faglig input her!

Nixon

http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article1305923.ece

Brann blir nedringt. Spørsmålet er om det er Brannsupportere eller Chelseasupportere.
Rød makt på Hansa

kim_s20

chelsea burde være en grei motstander når chelsea stiller med såpass svakt lag synd de ikkje fikk spille mot et skikkelig lag som Liverpool, Liverpool eller Liverpool!

reagerte på at brann.no skrev at det var kamp mot det beste engelske laget
HANSASVINGEN-THE KOP

The Boss

Regner med at vi partoutkortinnehavere får tilbud om å bruke plassen vår til denne kampen,

Candyman

Hehe, må le av de som er redd for å ikke få billett. Kommer aldri i livet til å bli utsolgt. De som ringer ned Brann har sikkert ikke peiling og vet ikke at det kommer ett juniorlag til Bergen, og skal spille mot 2. laget til Brann.

Kommer vel aldri over 8000-10000. Og tipper det blir masse drittslenging når de kommer inn på stadion, Chelseas lag leses opp, og de kjenner ikke igjen ett jævla navn. Lykke til, jeg driter i det.
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Manx

Quote from: "Candyman"Hehe, må le av de som er redd for å ikke få billett. Kommer aldri i livet til å bli utsolgt. De som ringer ned Brann har sikkert ikke peiling og vet ikke at det kommer ett juniorlag til Bergen, og skal spille mot 2. laget til Brann.

Kommer vel aldri over 8000-10000. Og tipper det blir masse drittslenging når de kommer inn på stadion, Chelseas lag leses opp, og de kjenner ikke igjen ett jævla navn. Lykke til, jeg driter i det.


Utsolgt blir det nok ikke.
Du driter i det, du om det, jeg stiller uansett, om chelsea stiller med a-b eller c lag driter jeg i, jeg liker å se brann. Kjekt om det kommer noen stjerner, men det er ikke det som avgjør om jeg stikker på staddaen eller ikke..
n by, ett lag, ett mål: Gull!!

Superjack

Skjønner ikke poenget her, Chelsea sender noen i blå drakter, helst 3. lag spillere og folk går bananas.

Det er snakk om en totalt uviktig treningskamp.

Eneste jeg kan håpe er at noen knekker noen viktige Chelsea ben.
Brannsupporter.

Go Up