• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hvordan greide de nye seg i treningskampen?

Started by Ricky, July 13, 2003, 23:00:52 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ricky

Noen som var der og så kampen? TV2-Sporten hadde en lite fordelaktig snutt fra kampen (elendig feriefotball), mens BT skriver at Brann eide kampen og burde vunnet. LSKs sider skriver at kampen gikk i meget bra tempo...

Det som er klart, er vel at lille Osorowa scoret og han har vel til dels imponert på treningene også. Kanskje Mjelde snart forstår at de eneste spillerne på over 1,90 vi trenger er i forsvarsfireren og på keeperplassen? :)
Både Olofinjana, Lund og Kvisvik er glimrende til å slå stikkere LANGS BAKKEN - to 'vanlige' spisser burde holde mer enn nok for Brann, slik det har gjort i mange år nå!

Bergen Sin Gutt

I dagens Bergens-tabloid nr. 1 står det at ingen av de tre som var på prøvespill får kontraktstilbud.

Yngve

"men Brann skal følge de tre tett i framtiden"   har ikkje Brann råd til å hente dei tenkjer eg når eg les noko slek...

Gina

Quote from: "Bergen Sin Gutt"I dagens Bergens-tabloid nr. 1 står det at ingen av de tre som var på prøvespill får kontraktstilbud.


Og det betyr at vi ikke kjøper en ny spiss, sant? Faen også!

_________________________________
Gina
ina

Grey

Jeg har ikke sett disse spillerne, men vi trenger ikke annet enn klare forsterkninger..
Maybe a Greyhound could be my way

Bergen Sin Gutt

Quote from: "Gina"
Quote from: "Bergen Sin Gutt"I dagens Bergens-tabloid nr. 1 står det at ingen av de tre som var på prøvespill får kontraktstilbud.


Og det betyr at vi ikke kjøper en ny spiss, sant? Faen også!

_________________________________
Gina



I dag står det at en svensk 28-år gammel spiss er sugen på Brann, og siden Brann har vært i kontakt med agenten hans er de sikkert sugen på han også...

B.B.

Er enig med Grey.

Vi trenger kun spillere som kan gå rett inn og styrke laget.. Hvis ikkje kan de holde seg unna spør du meg... Det ble opplyst at Gashi var treg og lite bevegelig, god på hodet. Zdrillic var potensielt en god spiller, men helt ute av form pga manglende treningsgrunnlag og lille Ozurumba?? var liten, kjapp med god teknikk som sløste vekk endel gode muligheter... De to første bør være uaktuell i dagens situasjon. Likeså med Ozu ettersom vi allerede har små kjappe spisser som brenner store sjanser... Dersom PFO forsvinner så bør han kunne være aktuell....

Vi trenger en med litt muskler og hodestyrke på topp i vårt lag. En type som Powell, Lange eller Rushfeldt ville vært ideelt. Vi har folk no som kan fore gode baller inn i boksen.. Då nytter det ikkje med 1.40 på strømpelesten foran der.. De når aldri frem. I spill langs bakken e imidlertid de vi har god... Bare de begynner å treffe mål!!! Misforstå meg rett; eg ønsker ikkje en ny Kottila eller Bjørnsson. Eg ønsker en spiss som er over 1.80 og god med ballen i beina, samt brukbar på hodet. Spisser som kun kan heade passer ikkje i Brann. De må også ha andre kvaliteter!!

Dersom vi ikkje får tak i en ny spiss ønsker eg meg Soltvedt på topp. Den mannen scoret mål i hopetall i gamle dager. E sikker på at han kan klare det igjen. Dessuten e han sterk, brukbar på hodet og god til å holde på ballen. I tillegg har han god rutine.

Dersom vi ikkje får tak i en ny spiss før kampene begynner håper eg vi satser på 4-3-3 formasjon med Seyi offensiv på midten. Tror det kan være gunstig å få Seyi ofte inn foran mål no når vi har gode kantspillere.

Vi får no se ka som skjer. Under en uke til neste kamp. Forhåpentligvis lurer vi med oss tre poeng fra Ullevål. Det hadde vært deilig. Gleder meg til å se Cato og Raymond igjen, snakk om forsterkninger!! Guntveit e utmerket på høyrekanten eller som sentral i 4-3-3 formasjon
n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

Magnus

Enig med deg der B. B

Link: http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml;jsessionid=G0EMCTYFBLDD3QFIMUDCFEQ?articleID=44306

Det ser ut som om Daniel Nannskog (29) fra Landskrona, er "litt sugen" på og spille for Brann, og det er jo positivt. Spennende og se hva som skjer framover...
lt for Norge

Daniel

Jeg var og så Brann på trening i Florø med de nye og på kamp mot Lillestrøm i Eikefjord. Vil ikke si at de var noen forsterkning så vi skal være glad for at de ikke ble tegnet bare for å få noen nye. Det eneste lyspunktet blant de nye var den "lille" Oswarumba som viste at han var både kjapp og hadde teknikk men det er vel ikke akkurat det Brann er på jakt etter nå men dette kan være noe for fremtiden.

Ellers så var Guntveit meget positiv. Om han holder seg skadefri resten av sesongen vil vi få mye glede av han. Kvisvik viste også takter av gammel storhet.

Heia Brann!! :lol:

Siddisen

Ja, også har dere jo Rumeneren som ankom i går (?) ... og skal være med i uken! Hvem enn han er ... virker som om han ser på Brann som en gunstig mellomlanding til en eventuell proffkarriere i Europa, ettersom den norske serien er bedre enn den rumensk, som han selv sier.
Brann er aktive på "spillerjakt" i disse dager ja...får nå se hva de ender opp med... :shock:

Ricky

Fyren har visst vært fast straffespark-eksekutør for klubben sin, noe som kan forklare de mange målene han har scoret. Er usikker på fyren, men håper han overbeviser.

Ricky

...og så var plutselig tråden aktuell igjen. Noen som overvar Askøy-Brann i dag? Hvordan greide Soltvedt og rumeneren seg? Og ikke minst Winters? Noen som har noe utover det som står på brann.no?

Kruxleiven

Virker faen meg som uansett hvor mange spillere vi henter at de ikke er gode nok. Irriterende. Faktisk synes jeg Lund virker som den beste spissen i dag. PFO scorer for lite selv om han er brukbar med ballen. Dessuten er han jo på vei vekk. Og Winters? Hva skal man si? Har han spilty i det hele tatt siden han kom? Konklusjon: Vi trenger flere spisser og det er tydeligvis ikke lett å få.

Yngve

Me har meir enn nok spissar!!!

La Lund prøva seg litt, la Winters prøva seg og la PFO prøva seg. No har endeleg Mjelden sjønt da og lagd opp spelet etter kva type spelarar han har og ikkje etter kva slags spelarar han skulle ønska han hadde.

Ja me kjem til å tape ein og annan kamp, og me kjem til å kjempe i nedrykksstriden, men det gjer me om me hentar ein ny spelar eller ikkje. Og researchen dei tydlegvis held jo ikkje mål. her ventar dei ein høg og kraftig spiss så får dei ei pingla ( jaffal i fylgje BT idag), då er det noko som skurrar kraftigt...

GhostDog

Var oppe i drittværet å så kampen mot Askøy Fotballklubb. For det første, banen var våt og ikke akkurat det en vil kalle i førsteklasses stand.. Trond Egil hørtes godt i førsteomgangen, jeg stod en stund å lurte på hvem som "grylte" så grådig.. Forøvrig var han sikkert ok, var jo ikke akkurat på den delen av banen som spillet var på.. Marcel Cursaru hadde en del fine tendenser, men jeg synes de andre spillerene kommuniserte svært dårlig med ham. Til Robbie ble det ropt på engelsk - mens til rumeneren hørte jeg ikke et eneste forsøk på å skape samspill. Han hadde et par fine løp, men ble ikke brukt - istede var det Robbie som det ble spillt til og han var svært sugen på å vise seg frem.. :roll: Utover kampen ble Marcel Cursaru mer og mer passiv og banen våtere og våtere... det regnet jo trollkjerringer! Ble litt imponert over Marcel Cursaru de gangene han glimtet til, men som sagt - hverken banen eller medspillere var noe å skryte over! Forøvrig var det en del A-lagsspillere som var oppe å viste seg frem, det var vel det som imponerte meg mest - ville tro at "sofakroken og en god bok" var mer fristene enn Bergheim og "3dje div. fotball"..  :wink:
 Beer a day keeps the doctor away!

Go Up