• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Midtbane dilemma

Started by maximus1963, August 25, 2007, 00:42:43 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

maximus1963

Bakke, Fakiri, Andresen ( mulig han forsvinner ), Jateih, Solli, Moen.
Vi skal ikke ta for gitt at MA forsvinner fra klubben og det vil da være ett overskudd av norske landslagspillere pÃ¥ midtbanen vÃ¥res. Jateih kan bli en strÃ¥lende spiller som vi kan tjene masse penger pÃ¥. ( ref olof ), men da trenger han spilletid. Hvem skal da sitte pÃ¥ benken. Har en krypende følelse av at Brann kjøper seg noen problemer her. Fakiri og Bakke vil begge har spilletid, men hvem skal de erstatte ? Walde stakkars ble innkjøpt, tipper han ikke tenkte pÃ¥ at Azar ble konkurrent. det blir benken pÃ¥ ham. Brann gjør , synes jeg endel rare kjøp.  Sjøhage, Walde etc.
I det en øyeblikket ett panikkkjøp ref Walde , så ett ett kjøp som de har ønsket i lang tid Azar. Håper MA skriver ny kontrakt med Brann, men da har vi ett luksus problem på midtbanen som kan utvikle seg til ett drama. Hvem skal spille hvor og hvem skal benkes. Navn som Fakiri og Bakke sitter ikke på benken uten skriking over lang tid.
Kniksen var kongen

dudo

Vi trenger da spillere på benken òg, og mener ikke Walde og Sjöhage trenger å nevnes i din sammenheng. De tåler benken om de ikke er av de to beste på sin plass. At det er folksomt på midten om MA ikke drar er ingen tvil om, men det er da strengt tatt det minste av to onder...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Quote from: "maximus1963"Bakke, Fakiri, Andresen ( mulig han forsvinner ), Jateih, Solli, Moen.
Vi skal ikke ta for gitt at MA forsvinner fra klubben og det vil da være ett overskudd av norske landslagspillere pÃ¥ midtbanen vÃ¥res. Jateih kan bli en strÃ¥lende spiller som vi kan tjene masse penger pÃ¥. ( ref olof ), men da trenger han spilletid. Hvem skal da sitte pÃ¥ benken. Har en krypende følelse av at Brann kjøper seg noen problemer her. Fakiri og Bakke vil begge har spilletid, men hvem skal de erstatte ? Walde stakkars ble innkjøpt, tipper han ikke tenkte pÃ¥ at Azar ble konkurrent. det blir benken pÃ¥ ham. Brann gjør , synes jeg endel rare kjøp.  Sjøhage, Walde etc.
I det en øyeblikket ett panikkkjøp ref Walde , så ett ett kjøp som de har ønsket i lang tid Azar. Håper MA skriver ny kontrakt med Brann, men da har vi ett luksus problem på midtbanen som kan utvikle seg til ett drama. Hvem skal spille hvor og hvem skal benkes. Navn som Fakiri og Bakke sitter ikke på benken uten skriking over lang tid.


Om/når Andresen forsvinner så blir det da Bakke, Fakiri og Jaiteh på sentral, og det er ikke folksomt. Huseklepp stikker vel ganske sikkert, og hvis vi da ser på rene kanter, så har vi kun Solli og PVM. Der trenger vi i så fall forsterkning. Ser ikke problemet her.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!


monzilla

Jeg har det fra meget sikre kilder at Fakiri er hentet inn som erstatter for Andresen. I 2008 vil jeg tro at midtbanen bygges rundt HEF.

Nixon

Quote from: "monzilla"Jeg har det fra meget sikre kilder at Fakiri er hentet inn som erstatter for Andresen. I 2008 vil jeg tro at midtbanen bygges rundt HEF.


Det kan jeg tro på. Jeg synes det er litt naivt å fortsatt tro/håpe at Andresen spiller her neste år.
Rød makt på Hansa

Stoffi

Hassan og Bakke på midten, med Jaiteh som innbytter. Jaiteh kommer til å få mange kamper, Bakke er skadeutsatt og plutselig kan kanskje formen svikte eller Mjelde får et innfall.

Andresen er tapt, han har nok lagt sine planer for lenge siden, men holder det unna det offentlige rom for å skape ro rundt ham selv og Brann.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Lurkin

Berømte Brann fra Bergen

BL

Quote from: "Lurkin"


Stinker ikke av det laget der nei! Men føler meg ganske sikker på at Winters forsvinner etter sesongen. Så RBH må nok bruker pengene på en ny spiss til vinteren, med mindre Sjöhage slår til. Kanskje en back i landslagsklasse også.
Hansa-
Felt Z

Erlend

Jaiteh virker sÃ¥pass disiplinert og voksen at han tÃ¥ler Ã¥ sitte pÃ¥ benken, spesielt hvis Bakke tar plassen hans, siden han tydeligvis ser litt opp til han etter tiden i Leeds.  Og sett at Andresen stikker (som jeg tror mer og mer pÃ¥ for hver dag som gÃ¥r), sÃ¥ har vi jo bare 3 og da er  det vel egentlig ikke noe problem

Klaus_Brann

Quote from: "Lurkin"


Hvis du i tillegg bytter ut Winters da, med en ny toppspiss, så begynner dette virkelig å ligne noe:-)
Hvis/når Azar kommer i toppform, så kommer vi til å ha det råeste stopperparet i TL.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!


Klaus_Brann

Quote from: "Fabregas"


Problemet er vel HVIS Andresen fortsetter i Brann. � ha fire så gode sentrale midtbanespillere håper jeg du og ser kan bli et problem. Men for all del, det blir sikkert ingen problemstilling.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

monzilla

Quote from: "Nixon"
Quote from: "monzilla"Jeg har det fra meget sikre kilder at Fakiri er hentet inn som erstatter for Andresen. I 2008 vil jeg tro at midtbanen bygges rundt HEF.


Det kan jeg tro på. Jeg synes det er litt naivt å fortsatt tro/håpe at Andresen spiller her neste år.


Jepp. I tillegg hadde HEF aldri kommet til brann for å slite benk bak Bakke, Andresen og Jatieh. Han hadde flere alternativer, men valgte Brann.

Xminator

Det spørst om man ikke heller skal bygge midtbanen rundt Jaiteh. Og da er Bakke minst like aktuell som Fakiri.

Go Up