• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Start-Brann i London?

Started by Rasmus_brann, August 23, 2007, 11:39:51 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Rasmus_brann

Jeg og to kamerater reiser til london i helgen for å se oppgjøret
West ham - Wigan. Men som de fleste av dere vet spiller også Brann borte mot Start denne helgen. Og vi kommer ikke hem før mandag kveld. Så derfor er vi i london når denne kampen spilles. Noen som vet om noen steder i London der de viser denne kampen?? Må da være et sted i store London som viser den. Ellers får vi finne oss en pc med nett....
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Super Hasund

Eg ska te old trafford og anfield i år. Men det e etter tippeligaen e feridg. Gidder isje å sitte der nere med alle wankersene nå brann spiller viktige kamper. Men det e meg.
La Folket Synge

*Feltz*

dudo

Må si meg enig med SH, England får bli når TL er over! (evt cup-helger)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

Quote from: "Super Hasund"Eg ska te old trafford og anfield i år.


Stilig...

For å svare på spørsmålet til trådstarter vet jeg om flere som har sett kamper på Sjømannskirken borte i London. Ikke noe øl, men hyggelig selskap.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Rasmus_brann

Quote from: "Super Hasund"Eg ska te old trafford og anfield i år. Men det e etter tippeligaen e feridg. Gidder isje å sitte der nere med alle wankersene nå brann spiller viktige kamper. Men det e meg.


Eg hadde nok ikke reist til Kristiansand uansett, så det spiller ingen rolle for meg egentlig. Kampen får vi nå sett uansett, på pc om nødvendig. Men hadde vært greit med en pub eller lignene. Sjømanskirken går jo greit, men nokken pils hadde gjort seg:P Hehe, neida nå skal eg ikke være kresen.
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Brannesen

Quote from: "Rasmus_brann"
Quote from: "Super Hasund"Eg ska te old trafford og anfield i år. Men det e etter tippeligaen e feridg. Gidder isje å sitte der nere med alle wankersene nå brann spiller viktige kamper. Men det e meg.


Eg hadde nok ikke reist til Kristiansand uansett, så det spiller ingen rolle for meg egentlig. Kampen får vi nå sett uansett, på pc om nødvendig. Men hadde vært greit med en pub eller lignene. Sjømanskirken går jo greit, men nokken pils hadde gjort seg:P Hehe, neida nå skal eg ikke være kresen.


Jeg fant meg en internettcafè når jeg var i Roma for å se en kamp på tv2Sumo! Det funket som faen det med headset og hele pakken! Ellers er vel sjømannskirken et godt alternativ...vet at en kamerat av meg gjorde dette da han var i New Orleans! Forresten riktig som Nixon sier: Ikke noe øl...bare saft og kjeks! Men kamp er kamp...
Bjørn Dahl...respektløst! Se på dette! Nydelig til Huseklepp...Brann har mye folk inne foran måååål åååhåhåå...ja det er 2-1. Det er 2-1...det er Eirik Bakke! Alsaker kommenterer Brann mot Zagreb

bergenpetter

jeg bodde i London for 5 år siden, og husker jeg så noen Brann-kamper på storkjerm i sjømanskirken, det var helt greit, med vaffler og solo :) Men husker en anledning, da spurte vi sjømanspresten, (som forøvrig var bergenser, og stor brannfan) om vi kunne ta med noen øl, og pga at det var lite folk, stort sett bergenske studenter, fikk vi ta med oss noen øl som vi nøt til kampen. Så hvis det er viktig, kan man sikkert spørre om man kan ta med seg ett par brune...

Go Up