• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sudova-Brann

Started by Hickok, August 23, 2007, 07:42:50 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannfrelst

31     Sigurdsson mister ballen på egen 16-meter før han rydder opp i egen feil. Kunne blitt farlig.

Surprised anyone? Ikke lenge til Suduva får hull på byllen her nå. Kjør Huseklepp innpå fra start i 2.omgang.
2.10.07-Gullet kom hem!

Tom C

JADDA!

1-0 PVM...  :)
Aldri mer Obos....

tr0Ndemann

What a waste of council tax, we paid for your hats!

monzilla

Har masse penger på spill her. Dette greier de!

Når er trekningen btw

tr0Ndemann

I morgen kl. 1300, Monzilla.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Baunebob

Heftig mål. Følger kampen på Tv 2 sport. Må si Fakiri viser gode tendenser med ball.

Hvis Sudova først gir opp, kan jo dette bli pent.

tr0Ndemann

Gult kort på Bjørnsson.

Mjelde: Hold fokus no, guttar!
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Tom C

JADDA IGJEN!.. Bjørnsson...!
Aldri mer Obos....

Baunebob

hahaha.. nå har jeg sett det og.. Armann direkte på frispark!

olebrann3

noen som vet koffor kampen er kl 16 og ikke senere?

Brannfrelst

Quote from: "Tom C"JADDA IGJEN!.. Bjørnsson...!


Da er vi klar;) Suduva må score 4. Står forresten Solli på vg sin live oppdatering.. Men hvem bryr seg?
2.10.07-Gullet kom hem!

paf

Quote from: "Tom C"JADDA IGJEN!.. Bjørnsson...!

Fortsatt noen som vil latterliggjøre skolissetrickset?
Nå bør dette gå veien. Suduva må score tre i andre omgang for å sende oss ut. Det er vanskelig å tenke seg at de kan klare det.

mads1..

0-2 Arman B på et frispark..
Elendig kamp,men vi går videre.D holder.
Håper han lar Sjøhage får spille litt
Ser lyst på året..

Utmedsnolken

Quote from: "paf"
Nå bør dette gå veien. Suduva må score tre i andre omgang for å sende oss ut. Det er vanskelig å tenke seg at de kan klare det.


4 faktisk.
"og der snubler Sæternes igjen"

erikdale

Suduva må score 4 ;) Første gang eg har opplevd at bortemålsregelen taler til Branns fordel :P Men når AB scorer e jo d meste mulig
f you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later

olebrann3

de må score 4 paf, derfor mener eg at no bør det være duket for sjøhage og kanskje noen fler i pausen, tipper torbjørnsen og kommer inn

Fabregas

Flott, da er vi i første runde av UEFA-cupen gutter :)

Får håpe vi får se litt bra spill i andre omgang og Sjøhage og Huseklepp mest mulig.

Kjell249

Noen som har en link...:)
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Lurkin

Ser bra ut. Håper at vi kan spare noen viktige spillere, helst Robbie og Petter.
Berømte Brann fra Bergen

paf

Quote from: "erikdale"Suduva må score 4 ;) Første gang eg har opplevd at bortemålsregelen taler til Branns fordel :P Men når AB scorer e jo d meste mulig

Selvsagt helt rett. Vi gikk videre pga bortemålsregelen sommeren 97 mot Neftochimik Burgas. Jeg kan ikke huske at det har skjedd andre ganger...

Falken

Man må jo bare elske lissetrikset!

Super Hasund

Skooooooooooooooooooooooooolissetrikset!! Genialt. Kom hem fra jobb å klikket inn på kampen akkurat tidsnok te å få med meg målet te armann. Nydelig
La Folket Synge

*Feltz*

erikdale

Takk for innsikten paf ;) Husker med gru kampen mot Levski i 2001, når vi røk ut etter 0-0 borte og 1-1 hjemme :S
f you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later

Tom C

Herlig gjennombruddspasning av PVM... Bare så synd det var feil vei...

1-2...
Aldri mer Obos....

paf

Quote from: "erikdale"Takk for innsikten paf ;) Husker med gru kampen mot Levski i 2001, når vi røk ut etter 0-0 borte og 1-1 hjemme :S

For å friske opp hukommelsen: Vi vant 2-1 hjemme og tapte 3-2 borte. To mål av Geir Hasund borte.

olebrann3

men frisparket brann scorte på kom jo på en hands utenfor feltet av keeper, og ingen kort? skal ikke det være rødt?

mads1..

Keeperen skulle hatt gult,men han var jo ikke klar siste mann så d var vel ikke rødt..
Ser lyst på året..

erikdale

Håper du ikke sikter til Levski kampen når du nevner de to resultatene. Der e d 3-1 btw
f you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later

Speedy

1-3 Solli

Da føles det bedre..
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

paf

Quote from: "olebrann3"men frisparket brann scorte på kom jo på en hands utenfor feltet av keeper, og ingen kort? skal ikke det være rødt?

Nei. Det du tenker på er regelen som sier at en spiller skal vises ut (direkte) dersom vedkommende fratar motparten et mål eller en klar scoringssjanse ved forsettligbruk av hånden (gjelder ikke målvakt i eget straffesparkfelt) - eventuelt regelen om alvorlig brudd på spillereglene (rødt) eller usportslig opptreden (gult). Jeg kan ikke skjønne at dette kvalifiserer til noen av delene.
Det skal altså være gult hvis det er usportslig opptreden - som feks å kaste seg inn i en duell utenfor 16 og ta ballen med hendene (ikke som her å havne litt utenfor 16 når han bokser ballen), mens det skal være rødt vhis han gjennom en sånn takling fratar motstanderne en opplagt målsjanse.

Bossmann


erikdale

f you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later

Tom C

Er faen meg trist at Huseklepp forsvinner. Du kan si hva du vil om mannen, men han er et friskt pust på dette Brann-laget... Herlig 4-1 scoring på en fin crosser fra Dahl...
Aldri mer Obos....

Leffen

4-1 lar seg høre. huseklepp har jo all plass i verden. stemmer for at han får en sjelden sjanse mot sandefjord. solli har vært grei i andreomgang, men er vel strengt talt et stykke unna toppform. men det er faen meg utrolig at man setter inn på gunn tveit istdetfor sjøhage. denne ungen svensken kan jo ikke være noe særlig, ettersom han aldri får sjansen....

eivhelle

4-1

Da burde snart Sjøhage bli byttet inn slik at han kan få litt kamptrening. Det ser ut som at Winters sliter litt.

Speedy

Quote from: "Tom C"Er faen meg trist at Huseklepp forsvinner. Du kan si hva du vil om mannen, men han er et friskt pust på dette Brann-laget... Herlig 4-1 scoring på en fin crosser fra Dahl...


Det er ikke avgjort at han stikker, jeg tror faktisk han blir. At han fikk en muntlig avtale med Stabæk ser jeg på som en genistrek for å få bedre betingelser i Brann.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

tolind

Få inn Sjøhage!!! Ut med Bjørnsson!!
Mens spillerne anført av Ove Thue fremførte en gledesstrålende versjon av lagets sang «Heia Brann!», kom også Friele ut på scenen og hoppet, danset og headbanget sammen med laget - iført ordførerkjede og brannskjerf i en salig kombinasjon.

erikdale

Si meg, var det Mjelde eg hørte dra igang "Vi e Brann Bergens stolhet"?
f you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later

olebrann3

Mjelde må ha noe imot sjøhage siden han aldri får mer en 1-2 min

tolind

Der kom Sjøhage ! Jadda, må gutse som faen no!
Mens spillerne anført av Ove Thue fremførte en gledesstrålende versjon av lagets sang «Heia Brann!», kom også Friele ut på scenen og hoppet, danset og headbanget sammen med laget - iført ordførerkjede og brannskjerf i en salig kombinasjon.

Tom C

Jaja, han får nå et fin kvarter nå da... Forøvrig slurvete av Opdal å slippe inn det frisparket...
Aldri mer Obos....

mads1..

Utrolig....Sjøhage får 13 min...
2-4 tabbe av Håkon
Ser lyst på året..

Red Rabitt

Quote from: "Tom C"
Quote from: "olebrann3"blir en ny flause dette her


Ha nå litt tiltro til gutta, og ikke vær så Krøvel...

Positivt er alltid fint, leder tilsammen 6-3 no!:)
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Red Rabitt

Kom igjen sjøhage! Vis oss!
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

tolind

Blir vel 4-4 slik som vi holder på bakover!
Mens spillerne anført av Ove Thue fremførte en gledesstrålende versjon av lagets sang «Heia Brann!», kom også Friele ut på scenen og hoppet, danset og headbanget sammen med laget - iført ordførerkjede og brannskjerf i en salig kombinasjon.

Speedy

3-4 SHIT typisk Brann
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

apop

helvete. SKJERPINGS! 3-4

Brannfrelst

Herregud altså. At vi aldri kan holde tett bakover. Blir ikke gull med 2 baklengs i snitt hver kamp..
2.10.07-Gullet kom hem!

tolind

Nødt til å handle noen nye forsvarsspillere snart! Dette e for dårlig!
Mens spillerne anført av Ove Thue fremførte en gledesstrålende versjon av lagets sang «Heia Brann!», kom også Friele ut på scenen og hoppet, danset og headbanget sammen med laget - iført ordførerkjede og brannskjerf i en salig kombinasjon.

Belfort

Det er noe som er hakkende gale i Brann. Vi må gjøre kampene så forbanna spennende på slutten. Virker ikke som Mjelde noen gang vil klare og gjøre noe med det defensive spillet.

Go Up