• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

LSK-BRANN

Started by Anduro, August 17, 2007, 15:35:37 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Bombefar

Quote from: "Nixon"
Quote from: "SKBMiller"de billettene som kan reserveres på nett på fredag ryker nok fort.
de 400 til medlemmene burde vel holde opp mot en dag ville jeg tro.


Det spørs vel hvor mange billetter BBB har satt av til bussen(e). De regner vel med å fylle noen busser. Det kan jo stå noen hundre mennesker i kø på puben på fredag. Skulle ikke forundre meg!

Jeg tror på mer kaos i Brannbutikken når man samtidig skal kunne reservere billetter på nettet. Det må bare gå galt!;)


Alt som har med Brann og billetter går galt. Disse ordene kan ikke forenes på en fredelig måte

Chrisstah

http://www.lsk.no/?did=9097466

Quote


jaja syns no de ikke e i nærheten av oss eller klanen.

Quote


rett å slett skandale at de får kjøpe 5 billetter Pr mann!
syns det e helt på trynet at vi får så få plasser i en så stor kamp!
bedre om regelen hadde vært 5 prosent av egen kapasitet.
det e mye mer fair!
eventuelt avtale med andre lag som ikke fyller kvoten.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Bombefar

QuoteEn kamp mellom FFK og LSK må jo være helt utrolig! To lags supportere som synger akkurat prikk like sanger med samme tekst...


Uten tekst mener du vel

Glimten

At trommer og åååååååå-synging er satans verk er det ingen tvil om. Det er et helvete å høre på. Ikke noe å diskutere. Punktum stopp.

Dog har jeg en liten kommentar på billettfordeling til bortekamper. En del av argumentasjonen(på begge sider) er helt håpløs. Det var en som skrev at Bataljonen er fagforeningen til Brann-supportere. Lenger fra sannheten er det vanskelig å komme. Er det noen som har fagbrev som supporter?

Bataljonen gjør en flott jobb med synging, tifo og andre ting, men det er ikke ensbetydende med at de 15 000 andre som går på stadion ikke er Brann-supportere.  Bataljonen må gjerne kjempe for sine saker, men det betyr ikke at de som ikke er medlemmer ikke skal få mulighetene til de samme godene (hvis du kan kalle det å være brann-supporter en gode), som f.eks bortekampbilletter.  

Lojalitet bør belønnes skrev en annen og jeg er helt enig. Det er surt og ikke oppleve en potensiell gullkamp etter 20 år på stadion, fordi du ikke hadde muligheten til å stå i kø for billett. Men Brann prioriterer selvsagt andre ting en et lojalitetsprogram for fansen. I England har de slike lojalitetsløsninger, dog presser de enda flere penger ut av fansen på den måten, men det er en annen diskusjon.

Men slutt med argumentasjonen om at de som ikke er medlem av Bataljonen ikke er ekte Brann-supportere. Halvparten av nåtidens tilskuersnitt, om ikke mer, har gått på stadion i alle år og er like mye supporter som et hver medlem av Bataljonen. Det er ikke medlemskap i Bataljonen som avgjør om du er Brann-supporter eller ikke, det er det forholdet til Brann som gjør.

PS. Har du virkelig lyst på billett, ordner det seg alltid.
PPS: Dagens løsning hvor Bataljonen får en del av bortebillettene og resten legges ut for salg er en midlertidig løsning som slett ikke er dum.

Stoffi

Quote from: "Glimten"At trommer og åååååååå-synging er satans verk er det ingen tvil om. Det er et helvete å høre på. Ikke noe å diskutere. Punktum stopp.

Dog har jeg en liten kommentar på billettfordeling til bortekamper. En del av argumentasjonen(på begge sider) er helt håpløs. Det var en som skrev at Bataljonen er fagforeningen til Brann-supportere. Lenger fra sannheten er det vanskelig å komme. Er det noen som har fagbrev som supporter?

Bataljonen gjør en flott jobb med synging, tifo og andre ting, men det er ikke ensbetydende med at de 15 000 andre som går på stadion ikke er Brann-supportere.  Bataljonen må gjerne kjempe for sine saker, men det betyr ikke at de som ikke er medlemmer ikke skal få mulighetene til de samme godene (hvis du kan kalle det å være brann-supporter en gode), som f.eks bortekampbilletter.  

Lojalitet bør belønnes skrev en annen og jeg er helt enig. Det er surt og ikke oppleve en potensiell gullkamp etter 20 år på stadion, fordi du ikke hadde muligheten til å stå i kø for billett. Men Brann prioriterer selvsagt andre ting en et lojalitetsprogram for fansen. I England har de slike lojalitetsløsninger, dog presser de enda flere penger ut av fansen på den måten, men det er en annen diskusjon.

Men slutt med argumentasjonen om at de som ikke er medlem av Bataljonen ikke er ekte Brann-supportere. Halvparten av nåtidens tilskuersnitt, om ikke mer, har gått på stadion i alle år og er like mye supporter som et hver medlem av Bataljonen. Det er ikke medlemskap i Bataljonen som avgjør om du er Brann-supporter eller ikke, det er det forholdet til Brann som gjør.

PS. Har du virkelig lyst på billett, ordner det seg alltid.
PPS: Dagens løsning hvor Bataljonen får en del av bortebillettene og resten legges ut for salg er en midlertidig løsning som slett ikke er dum.



Fagbrev som brannsupporter? Hva i alle dager snakker du om? Fagforeninger er også for folk uten fagbrev....

Kall bataljonen en velforening, en fotballklubb for ungene på løkken, en fagforening, en organisasjon.
Beboerne rundt stadion har organisert seg i Nymark Vel. Sammen har de fått mye til, og stukket kjepper i hjulene på Brann. Vi av alle burde lære av disse fanatiske menneskene som absolutt skal hindre brann i å gjøre noe som helst med Stadion.

En fagforening er en forening for mennesker med felles interesser. Likeså er bataljonen en forening for mennesker med felles interesser. Medlemmer i begge foreninger får fordeler, er du medlem av LO får du blant annet dekket forsikring. Er du medlem av bataljonen, får du førsterett på billetter.
En fagforening med få medlemmer på en arbeidsplass, har ikke mye de skulle sagt. En supporterklubb med få medlemmer på en stadion har heller ikke så mye de skulle sagt.

Men fordeler får vi, heldigvis.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Glimten

Vel Bataljonen har ikke så mange medlemmer, men likevel vil de ha førsterett på alle bortekampbillettene (i følge debatten her på forumet). Dette er poenget mitt, takk for at du påpekte det.

Angående fagbrevhenvsining, så var dette satt på spissen fordi fagforeninger er i hovedsak benyttet i arbeidslivet, ikke for supportergrupperinger. Jeg skjønner poenget ditt, men det blir feil å kalle Bataljonen for Brann-supporteres fagforening, noe jeg føler jeg har argumentert for hvorfor.

grei

Quote from: "Glimten"
Det var en som skrev at Bataljonen er fagforeningen til Brann-supportere. Lenger fra sannheten er det vanskelig å komme. Er det noen som har fagbrev som supporter?

Alle andre enn deg forstår at vedkommende selvfølgelig mente  "fagforening"  i betydningen "interesseorganisasjon" og ikke som "laug".
Quote from: "Glimten"
Bataljonen må gjerne kjempe for sine saker, men det betyr ikke at de som ikke er medlemmer ikke skal få mulighetene til de samme godene (hvis du kan kalle det å være brann-supporter en gode), som f.eks bortekampbilletter.

Er du ikke med i arbeidet for å skaffe godene, kan du heller ikke vente å nyte fullt ut av godene. Eller synes du det er greit å være gratispassasjer for andres regning? Disse supporterorganisasjonene har jo gjennom sitt arbeid sørget for at man i det hele tatt har denne ordningen med at bortesupportere er sikret et visst antall plasser. Men i dette landet kjenner jo altså ikke egoismen noen grenser...
Quote from: "Glimten"
Men slutt med argumentasjonen om at de som ikke er medlem av Bataljonen ikke er ekte Brann-supportere.

Det er da heller ingen som bruker denne argumentasjonen. Akkurat som det er ingen som nekter på at du er en handikappet lærer (hvis det er det du er, da) selv om du ikke er med i Norsk lærerlag eller Handikapforbundet.
Quote from: "Glimten"PS. Har du virkelig lyst på billett, ordner det seg alltid.

Nettopp, så hvorfor dette evinnelige sytet hver gang det er mange om billettene? Alle kan ikke få, og ett system er man nødt til å gå for. Kan vanskelig se at man kan gjøre det stort mer rettferdig enn å la flesteparten av billettene gå til Bataljonen og partoutkortinnehavere, og legge ut resten for åpent salg på Stadion.

Xminator

lsk klarte ikke å selge alle billettene i lukket salg. Det ligger nå 500 billetter for åpent salg i utsalgssteder i Lillestrøm. Vi får dem ikke :p

krøvel vellevold

Fatter ikke problemet med at Bataljonen skulle stikke av med det meste  av bortebilletter! Absolutt alle Brann-sympatisører har muligheten til å melde seg inn der og ta del i godene. Det koster ikke allverden. Hva er problemet? Man har selv valget: Enten tvilholde på sine prinspipper om at "eg ska faen ikkje melde meg inn i den der møkkaforeningen der", men da ikke få billetter. ELLER drite i prinsippene og få ta del i godene. Slik fungerer verden. Skal du oppnå noe, så må du yte noe. Det er supporterklubbene som har fått igjennom regelen om 5% billetter til bortelaget, det er supporterklubbene som taler supporternes sak, det er supporterklubbene som arrangerer turer, osv. Da syns jeg ikke det er urimelig at også supporterklubben forsyner seg godt av kaken.
Legg ned hele klubben!

smaalanda

Mange plasser igjen på bussen?
KMO!!!

BL

Quote from: "Chrisstah"bedre om regelen hadde vært 5 prosent av egen kapasitet. det e mye mer fair!


Hadde blitt liv den dagen Ullevål har bygget ut til over 30.000 seter og Lyn kommer til stadion med krav på over 1500 billetter.... Eller Engen hadde spilt semifinale i cupen mot Haugesund og gjort krav på halve kapasiteten. Ikke mye fair det.

5% regelen er helt grei den! Vi har fått det vi har krav på, ingen grunn til å klage. Vil du virkelig på kamp får du tak i billett...
Hansa-
Felt Z

Chrisstah

Quote from: "BL"
Quote from: "Chrisstah"bedre om regelen hadde vært 5 prosent av egen kapasitet. det e mye mer fair!


Hadde blitt liv den dagen Ullevål har bygget ut til over 30.000 seter og Lyn kommer til stadion med krav på over 1500 billetter.... Eller Engen hadde spilt semifinale i cupen mot Haugesund og gjort krav på halve kapasiteten. Ikke mye fair det.

5% regelen er helt grei den! Vi har fått det vi har krav på, ingen grunn til å klage. Vil du virkelig på kamp får du tak i billett...


kanskje mellom 5-10% prosent forhold til gjennom snittlig tilskuer tall hjemme. syns det er skandale at det er bare Ca 750 Brann supportere får se kampen live. er tross alt snakk om viktig gullkamp.
syns og at det er uforsvarlig å ha begge lags fans på samme tribune.
er mye følelser her. og kan fort utvikle seg til bråk om det kommer noe slibre kommentarer.fra begge sider
ja håper på å få billett. men ikke like lett når man seiler ute på nordsjøen frem til slutten av sept.og det er lukket salg.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Glimten

Driting i prinsippene er ikke aktuelt. Jeg heier på Brann, ikke på Bataljonen. Bataljonen er ikke en møkkaorganisasjon, men det skal ikke være nødvendig å melde seg inn i Bataljonen for å kunne på heie på Brann(på bortekamp). Det er ganske utrolig at ikke flere skjønner dette.

Problemet er ikke at Bataljonen skal få det meste, eller store deler av bortekampbillettene, problemet er at det blir hevdet at de skal få ALLE.
Får Bataljonen rettighetene til alle billettene, så inkluderes ikke partoutkortinnehaverne slik Grei skriver. Løsningen i dag er veldig grei egentlig, hvor Bataljonen får en del, mens resten blir lagt ut for andre, som også inkludere eventuelle Bataljonsmedlemmer.

Det skal ikke være organisasjonstvang for å kunne heie på Brann.

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Nixon

Det var ikke lange køer på Stadion ifølge en som var der. Men det er likevel utsolgt.
http://www.brann.no/index.php?mapping=245

Så her har mange reservert på nettet.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

krøvel vellevold

Quote from: "Nixon"Det var ikke lange køer på Stadion ifølge en som var der. Men det er likevel utsolgt.
http://www.brann.no/index.php?mapping=245

Så her har mange reservert på nettet.


Det som må stilles spørsmål om, er om denne nettbestillingen har foregått på riktig måte. Iflg. brann.no skulle den starte kl. 10 i dag. Men klikker man seg inn via en av de andre kampene som står oppført under "billetter til bortekamper", så er det jo bare å skrive "lillestrøm - brann" i den rubrikken man skal skrive inn hvilken kamp bestillingen gjelder. Ergo har man kunnet bestille til denne kampen i lange tider.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"Det som må stilles spørsmål om, er om denne nettbestillingen har foregått på riktig måte. Iflg. brann.no skulle den starte kl. 10 i dag. Men klikker man seg inn via en av de andre kampene som står oppført under "billetter til bortekamper", så er det jo bare å skrive "lillestrøm - brann" i den rubrikken man skal skrive inn hvilken kamp bestillingen gjelder. Ergo har man kunnet bestille til denne kampen i lange tider.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

vebo

Kan vel tenkes at de ikke registreres om de skrives inn før. Eller at de kan se tidspunkt og dato på når de kommer inn. Burde hvertfall være en enkel sak å få orden på det.
Tiocfaidh ár lá

pellerud

Hver kampbestilling har vel sin adressekode på internett. http://www.brann.no/index.php?mapping=248 er f.eks. sidenavnet for bestilling til FFK-kampen. Er vel rimelig sannsynling at LSK-kampen har et annet sidenavn. Så dem som skriver LSK-Brann i bestilling på FFK-kampen, blir vel luket ut?

KongHarry

Quote from: "vebo"Kan vel tenkes at de ikke registreres om de skrives inn før. Eller at de kan se tidspunkt og dato på når de kommer inn. Burde hvertfall være en enkel sak å få orden på det.


Det er nettopp  det jeg i vanvære klarte å gjøre for noen dager siden. Jeg må ha klikket på bortebilletter til FFK-Brann, men skrevet LSK-Brann i "kamp"-feltet. Så fikk jeg bekreftelse på skjermen om å hente den kampdag på stadion der.

Jeg oppdaget heldigvis tabben i går, og gikk gjennom samme prosedyre idag kl 10, men klikket på Lillestrøm-Brann. Samme kvittering, samme melding.

Hadde jeg ikke oppdaget tabben, ville jeg reist østover, bare for å oppdage at det ikke var billett til meg! Da hadde jeg blitt pottesur!

Nei, Brann, dette systemet er IKKE kvalitetssikret. Håper og tror at jeg har billett nå, men jeg kan jo ikke være sikker :=(

KongHarry

Quote from: "KongHarry"
Quote from: "vebo"Kan vel tenkes at de ikke registreres om de skrives inn før. Eller at de kan se tidspunkt og dato på når de kommer inn. Burde hvertfall være en enkel sak å få orden på det.


Det er nettopp  det jeg i vanvære klarte å gjøre for noen dager siden. Jeg må ha klikket på bortebilletter til FFK-Brann, men skrevet LSK-Brann i "kamp"-feltet. Så fikk jeg bekreftelse på skjermen om å hente den kampdag på stadion der.

Jeg oppdaget heldigvis tabben i går, og gikk gjennom samme prosedyre idag kl 10, men klikket på Lillestrøm-Brann. Samme kvittering, samme melding.

Hadde jeg ikke oppdaget tabben, ville jeg reist østover, bare for å oppdage at det ikke var billett til meg! Da hadde jeg blitt pottesur!

Nei, Brann, dette systemet er IKKE kvalitetssikret. Håper og tror at jeg har billett nå, men jeg kan jo ikke være sikker :=(


Jeg sendte mail til Brann, og jeg hadde visst fått billetter til FFK-kampen, ja. Men, disse er kansellert, og billetter til LSK-kampen er i boks!

SKBMiller

jeg satt klar på nettet og bestilte selvom jeg er medlem av BBB. velger og stole på brann denne gangen, da slipper jeg å få sendt billetter i posten fra BBB.

Brann hevder i en mail at systemet er sikkert nå og at de sitter på lista over hvem som har billetter nå. og feilen fra godset kampen kan ikke skje igjen.


tormi

Quote from: "Super Hasund"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "Super Hasund"---------Hør ka denne dusten sier. Trofaste supportere?? Hallo som kun vil møte opp på denne spesielle kampen. Kor e de henne i de vanlige kampene då? Det vanlige e at borte supporterene (som denne anners riiber forklarer) får hele tribunen!,siden disse trofaste supporterene isje klarer å møte opp.
Dummeste eg har hørt på lenge!!!


Akkurat slik vi hadde det, og tildels har det fortsatt, på 16. mai kamper og mot Rosenborg. Så da mener du at Brann burde gitt vekk flere billetter til slike kamper?


Hæ? Ka du mener  må du nesten tegne for meg.

Eg kicker på kun en ting. Isje det at vi får mindre billetter men at an trehønsen kaller disse kanari folkene for trofaste. E sjeldent man ser åråsen utsolgt. De kalles gold diggers.
Vi har mange sånne på stadion vi og. Verste sort av supporter.
Blir kvalm a sånne.


Uten å ta side så tror jeg det hadde vært slunkent på stadda og om KUN de som hadde fulgt Brann hele vegen til bunnen av seriesystemet skulle få slippe inn på stadda ;)
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

BrannSupporter

Quote from: "SKBMiller"jeg satt klar på nettet og bestilte selvom jeg er medlem av BBB. velger og stole på brann denne gangen, da slipper jeg å få sendt billetter i posten fra BBB.

Brann hevder i en mail at systemet er sikkert nå og at de sitter på lista over hvem som har billetter nå. og feilen fra godset kampen kan ikke skje igjen.


Det er bra! I utgangspunktet virker ikke dette systemet særlig sikkert. Ville vært utrolig kjipt hvis folk reiste østover på bomturer.

Chrisstah

Quote from: "BrannSupporter"
Quote from: "SKBMiller"jeg satt klar på nettet og bestilte selvom jeg er medlem av BBB. velger og stole på brann denne gangen, da slipper jeg å få sendt billetter i posten fra BBB.

Brann hevder i en mail at systemet er sikkert nå og at de sitter på lista over hvem som har billetter nå. og feilen fra godset kampen kan ikke skje igjen.


Det er bra! I utgangspunktet virker ikke dette systemet særlig sikkert. Ville vært utrolig kjipt hvis folk reiste østover på bomturer.


hmm da var min billet i boks og.
men er langt fra sikker.
knakk ikke dette systemet før kampen mot godset? gikk hvertfall rykter om det. men skal no bli rabalder på åråsen om det knekker sammen der.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

SKBMiller

det knakk da ja. jeg og mine hadde reservert men ble henvist til køen fordi listene var borte. det hele endte med at godset slapp inn 400 ekstra i svingen.

Nixon

Quote from: "SKBMiller"det knakk da ja. jeg og mine hadde reservert men ble henvist til køen fordi listene var borte. det hele endte med at godset slapp inn 400 ekstra i svingen.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

krøvel vellevold

Quote from: "vebo"Kan vel tenkes at de ikke registreres om de skrives inn før. Eller at de kan se tidspunkt og dato på når de kommer inn. Burde hvertfall være en enkel sak å få orden på det.
Legg ned hele klubben!

This Charming Man

Som det ble nevnt tidligere i denne tråden: om en virkelig har lyst på billett, så skaffer en seg en billett. Enkelt. Jeg er ganske sikker på at det blir langt flere enn 730 Brannsupportere på denne kampen, jeg tør spå at så godt som hele Diadora kommer til å være fylt av oss, takket være LSK's udugelige billettopplegg med unummererte billetter osv. I tillegg blir det sikkert flere Brann på langsiden. Skal bli spennende å se hvordan LSK velger å håndtere situasjonen på kampdagen.

Glimten har forøvrig mange gode poeng her. Det bør være et tankekors for Bataljonens styre og stell at rutinerte Brannsupportere faktisk velger å melde seg inn i Kanarifansen for å få tak i billetter, fremfor å melde seg inn i Bataljonen.
Bruun-Hansen, Jæger, Algerøy, Reistad, J. T. Guntveit og Nystemten må gå!

Jay Tee

jaja, da har eg fått fatt i min bilet. sto 7 min i kø på fotball puben igår så va den i boks...   Gullet skal hem..
eia brann

krøvel vellevold

Quote from: "Jay Tee"jaja, da har eg fått fatt i min bilet. sto 7 min i kø på fotball puben igår så va den i boks...   Gullet skal hem..


Men stod det mange i køen? Fikk alle i køen billett?
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"I så fall: Hva om man skrev inn kl. 09:58 i den tro at klokken var blitt 10:00? Din egen klokke og datasystemets klokke kan jo gå to minutter forskjellig. Vil de da droppe bestillingen din uten at du får beskjed om det?


Det er først når Brann har opprettet bestillingslinken at man kan reservere billett. Så det spiller liten rolle om man har en klokke som går rett eller ikke.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

krøvel vellevold

Quote from: "Nixon"
Quote from: "krøvel vellevold"I så fall: Hva om man skrev inn kl. 09:58 i den tro at klokken var blitt 10:00? Din egen klokke og datasystemets klokke kan jo gå to minutter forskjellig. Vil de da droppe bestillingen din uten at du får beskjed om det?


Det er først når Brann har opprettet bestillingslinken at man kan reservere billett. Så det spiller liten rolle om man har en klokke som går rett eller ikke.


Hvis man går inn på FFK- Brann og skriver "LSK-Brann" i rubrikken for hvilken kamp det gjelder da? Kan man på dataen se hvilken kamplink man bestilte fra?
Legg ned hele klubben!

Chrisstah

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "krøvel vellevold"I så fall: Hva om man skrev inn kl. 09:58 i den tro at klokken var blitt 10:00? Din egen klokke og datasystemets klokke kan jo gå to minutter forskjellig. Vil de da droppe bestillingen din uten at du får beskjed om det?


Det er først når Brann har opprettet bestillingslinken at man kan reservere billett. Så det spiller liten rolle om man har en klokke som går rett eller ikke.


Hvis man går inn på FFK- Brann og skriver "LSK-Brann" i rubrikken for hvilken kamp det gjelder da? Kan man på dataen se hvilken kamplink man bestilte fra?


reserverte min på nett. satt å oppdaterte Brann siden helt til det kom en link under Lsk kampen, men la merke til at klokken min ikke var fullt 10 (2min på)men sto at eg kunne hente billetten på arenaen kampdagen.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"Hvis man går inn på FFK- Brann og skriver "LSK-Brann" i rubrikken for hvilken kamp det gjelder da? Kan man på dataen se hvilken kamplink man bestilte fra?


Brann kan visstnok det, han som prøvde seg på dette fikk automatisk billett til Fredrikstad-kampen.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

gashi

Sakset fra lsk-forumet:
-------
"Henrik

Innlegg: 634
   

Når vi ikke klarte å selge ut i den lukkede runden var det vel en fiasko å ikke gi Brann flere billetter i utgangspunktet? Nå kommer de vel til å være spredt rundt omkring på stadion? "

------
Det var jo overraskende...går det egentlig an å bli mer blokkert i skallen enn Lsk. Forunderer meg ikke om de får stempel på seg som fotballnorges mest blokkerte.

Stoffi

Quote from: "gashi"Sakset fra lsk-forumet:
-------
"Henrik

Innlegg: 634
   

Når vi ikke klarte å selge ut i den lukkede runden var det vel en fiasko å ikke gi Brann flere billetter i utgangspunktet? Nå kommer de vel til å være spredt rundt omkring på stadion? "

------
Det var jo overraskende...går det egentlig an å bli mer blokkert i skallen enn Lsk. Forunderer meg ikke om de får stempel på seg som fotballnorges mest blokkerte.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Karsten

Hvor i Lillestrøm kan man få kjøpt billetter? Er det til nøytrale plasser?

Knasen

Sånn jeg forstår det så er det mange plasser for bortetribunen der. Jeg var på Narvesen og damen bak kassen var jo såå lei seg fordi hun bare hadde biletter til bortetribuene...ja, men det var jo da greit for meg :) tre biletter ja takk. Tror det enda kan være noen igjen.

Karsten

Nå er det helt utsolgt.
Noen som har en billett til overs?
Send pm

Nixon

Quote from: "Karsten"Nå er det helt utsolgt.


Er bussene også fulle? Hvis ikke er det en mulighet til å få billett der vil jeg tro.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Karsten

Nei de er vel ikke fyllt opp, men jeg bor jeg i oslo.

paf

Quote from: "Karsten"Nei de er vel ikke fyllt opp, men jeg bor jeg i oslo.

Da kan du fly til Bergen, ta bussen tilbake, ta buss tilbake til Bergen og fly hjem igjen. Finfin tur.
Spøk til side. Bor du i Oslo hadde du da hatt alle muligheter til å sikre deg billett gjennom det åpne billettsalget?

Karsten

Jo det har jeg sikkert, men det er nå uansett for sent.
Lurer bare på om noen har en billett til overs? Hadde satt stor pris på det.

steinbygger

Etter det jeg har hørt var det 4000 som meldte seg på bussturene, mens man kun hadde fått 700 billetter fra LSK, antar at det er noen som kan bekrefte/avkrefte dette

krøvel vellevold

Quote from: "steinbygger"Etter det jeg har hørt var det 4000 som meldte seg på bussturene, mens man kun hadde fått 700 billetter fra LSK, antar at det er noen som kan bekrefte/avkrefte dette


4000? For noe tøys! Tipper det ikke var 400 engang!
Legg ned hele klubben!

Pondan

Er det noen som skal ta 22.30 flyet til Bergen etter kampen??? =)

Nixon

Quote from: "Pondan"Er det noen som skal ta 22.30 flyet til Bergen etter kampen??? =)


Mener du 23.30? Jeg skal ta det.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Go Up