• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

LSK-BRANN

Started by Anduro, August 17, 2007, 15:35:37 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

vebo

Quote from: "steinbygger"
Quote from: "vebo"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "klysa"Visst Bataljonen får samtlige billetter er jo det en skandale.


???
Du mener at de som ikke er medlem av supporterklubben, skal stille på lik linje?
Kanskje folk endelig ser et poeng med å være medlem nå...


En stor del av jobben til en supporterklubb er jo akkurat å arrangere supporterenes borteturer! Meld deg inn Klysa..


På en måte er jeg enig i at Bataljonen skal ha mesteparten av bilettene, men som andre er inne på så er ikke det likhetstegn å være medlem i bataljonen og være "die-hard" supporter. Jeg er medlem i Brann og ikke i bataljonen, kan ikke forstå at det da skal bety at det er vanskeligere for meg å få billett enn for andre som lever og ånder for laget og byen.


Må du være "die-hard" fan for å være medlem i en supporterklubb?
Tiocfaidh ár lá

jako

Quote from: "Klaus_Brann""Gjengen fra Bergen"?Da regner jeg med du tenker på de som tar bussen som teller 50 stk eller noe slikt. Det er nok et par til som reiser fra Bergen, og som IKKE er daudrukken. Hvis du videre snakker om bussgjengen så er det godt mulig at du har delvis rett, men jeg nekter å gå med på at så og si alle som reiser fra Bergen, reiser primært av sosiale grunner, og tar det Brann spiller som en bonus.

Det virker heller som du er snurt for at du ikke stiller på lik linje med oss som er medlem i Bataljonen, og av den grunn kommer med masse bullshit for å få de som er med i Bataljonen til å se ut som en kompisgjeng som drar kun pga. fyll og moro.
Lavmål.


Dere bidrar ikke mye med stemning de få gangene dere er på Lerkendal. Og som jeg skrev tidligere i tråden så er faktisk studentene som gir mest lyd fra seg.

At jeg er snurt for at jeg ikke får sett kampen er i all fall feil, med tanke på at jeg ikke akkurat er fast inventar på Brann sine bortekamper. Jeg synes ikke Bataljonen er verdig det ansvaret og distribuere billettene til bortekampene.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Nixon

Quote from: "jako"Jeg synes ikke Bataljonen er verdig det ansvaret og distribuere billettene til bortekampene.


Blir det mer verdig hvis alle som vil kan skaffe seg billett? Uavhengig av hvor stor interessen er ellers? Bataljonen har en medlemsmasse som i svært liten grad består av fyllmasse, som f.eks. Klanen. Svært mange har partoutkort enten på Bataljonsfeltet eller, som undertegnede, andre steder på Stadion.

Jeg er fullt klar over at mange engasjerte supportere ikke er medlem av BBB av ulike grunner. Men det vil alltid være noen som ikke får billett med så knapp tilgang. Og slik det ser ut til å bli nå blir det mest rettferdig etter min mening. Vi er sikret at det er flest mulig supportere som får billett når BBB har ansvaret!
Rød makt på Hansa

BrannSupporter

Quote from: "jako"At Bataljonen skal ha krav på disse billettene er helt latterlig. Husker fra kampen på Lerkendal hvor vi måtte ens ærend ned til sentrum forå få tak i billetter til kampen.


Jeg kjøpte utenfor bortetribunen. Gikk an det og.

BrannSupporter

Quote from: "JørnAE"Vel, dette minner kun om redsel fra LsK sin side.

Ikke pokker om de klarer å fylle opp tribunene uten hjelp fra de i rødt og hvitt.
Og med kun 800 Brann supportere innenfor, så vil det se glisent ut på tribunene.
Noe som ikke er en slik kamp verdig !


Akkurat det tviler jeg på. Ganske sikker på at denne kampen blir utsolgt - uavhenig av hvor mange rødkledde det blir.

Hansano


hansagutt1

Quote from: "BrannSupporter"
Quote from: "jako"At Bataljonen skal ha krav på disse billettene er helt latterlig. Husker fra kampen på Lerkendal hvor vi måtte ens ærend ned til sentrum forå få tak i billetter til kampen.


Jeg kjøpte utenfor bortetribunen. Gikk an det og.


PÃ¥ billettluka?

Klaus_Brann

Quote from: "jako"
Quote from: "Klaus_Brann""Gjengen fra Bergen"?Da regner jeg med du tenker på de som tar bussen som teller 50 stk eller noe slikt. Det er nok et par til som reiser fra Bergen, og som IKKE er daudrukken. Hvis du videre snakker om bussgjengen så er det godt mulig at du har delvis rett, men jeg nekter å gå med på at så og si alle som reiser fra Bergen, reiser primært av sosiale grunner, og tar det Brann spiller som en bonus.

Det virker heller som du er snurt for at du ikke stiller på lik linje med oss som er medlem i Bataljonen, og av den grunn kommer med masse bullshit for å få de som er med i Bataljonen til å se ut som en kompisgjeng som drar kun pga. fyll og moro.
Lavmål.


Dere bidrar ikke mye med stemning de få gangene dere er på Lerkendal. Og som jeg skrev tidligere i tråden så er faktisk studentene som gir mest lyd fra seg.

At jeg er snurt for at jeg ikke får sett kampen er i all fall feil, med tanke på at jeg ikke akkurat er fast inventar på Brann sine bortekamper. Jeg synes ikke Bataljonen er verdig det ansvaret og distribuere billettene til bortekampene.


Når det gjelder Lerkendal vet jeg ikke, der har jeg faktisk aldri vært. Men på ALLE de kampene jeg reiser på borte så er det uten tvil at det er de tilreisende fra Bergen, samt BBB øst som er stemningsskaperne. Men det er klart mulig at det er HELT forskjellig på Lerkendal, at de får barteholdningen til drikkinga.

Fast inventar eller ei, det er første gangen bortsett fra cupfinalen, at jeg har opplevd at vi har problemer med å få nok billetter til en bortekamp.
Men det kan vel hende at du hadde tenkt deg på denne bortekampen, i og med at den kan vise seg å bli historisk viktig!
Uansett, så villle du vel aldri innrømt det...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

jako

Quote from: "Klaus_Brann"Men det kan vel hende at du hadde tenkt deg på denne bortekampen, i og med at den kan vise seg å bli historisk viktig!
Uansett, så villle du vel aldri innrømt det...


Det har vært snakk om det ja. At en gjeng som bor i Trondheim skulle leie inn en buss til LSK-kampen. Men for å være helt ærlig så vet jeg ikke om jeg gidder å sitte på en buss i åtte timer for å se en viktig fotballkamp. Ikke sikkert jeg har anledning heller.

Mitt prinsipp er at Bataljonen eller supporterklubber forøvrig skal ta seg distrubisjonen av billetterr. For det første har de ikke apparat til det, og for det andre har ikke Bataljonen spesielt stor andel av supporterskaren til Brann. De hadde jo ikke klart å fylle bergenshallen en gang.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Stoffi

Quote from: "jako"Ordningen fungerte helt greit før da alle kunne skaffe billett til seg selv gjennom de som skulle arrangere det. Og så skulle liksom Bataljoenen ta på seg ansvaret i stedet, og alle måte ned til by'n og stille seg i kø. Totalt unødvendig.

At jeg ikke kjenner forholdone på Stadion? Hva er det for toskeskap? Bataljonen hadde da vitterlig et eget bur i 2005 på SS. Elendig stemning forøvrig.


Jeg er fullstendig i mot at et en liten enkeltgruppe skal ha særrettigheter ovenfor tilgang til billetter. Det er ikke rettferdig.


Du kjenner tydeligvis ikke forholdene på stadion hvis du tror de samme som sto på bataljonsfeltet på SS, nå står på bataljonsfeltet på Hansa. Jeg var ett år på bataljonsfeltet på SS, og jeg kjenner ikke igjen noen som sto der. Jeg er ikke mer enn 1,88m høy, men raget høyt over alle fjortissene og hadde god utsikt til andre som sto der.
Snittalderen på Hansa idag, er godt voksen. Det er et helt annet klientell som står der.



Enkeltgrupper? Bataljonen er brannsupporternes fagforening. Det er din egen feil at du ikke er medlem, hvis du ikke liker Bataljonen, får du leve med at du ikke får billetter til slike kamper.
Det koster deg 200 kr å være medlem. Det er 4 pils på byn. At du er en gnitalus, er ditt eget problem. Jeg betaler gledelig 200 kr for å være medlem, og får dermed godene som følger med, og jeg er med på å bidra at supporterne stiller sterkere. Sammen er vi sterke, alene er vi ingenting.
Som PAF sa, hadde det ikke vært for supporterklubbene, hadde vi kun hatt rett på 30 billetter på bortekampene.

200 kr er så lite at du kan tørke deg i ræven med det, så ikke kom her og klag når du ikke får nyte godt av godene VI har betalt for.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

jako

Bataljonen eksisterer kun for at medlemmene skal få slippe billigere unna enn hva de ellers ville gjort. Og for helt ærlig så tror jeg en gjennomsnittlig p-kort holder legger igjen mer penger hos Brann enn et vanlig Bataljonsmedlem.

At denne gruppen som liksom skal være så dedikerte branntilhengere skal ha særrettighet ovenfor bortebilletter samtidig som de ellers i året betaler mindre for å se brannkamper enn den øvrige allmue finner jeg urimelig.

Folk bør skjønne det at ikke alle ønsker å være medlem i en supporterklubb og det har ikke nødvendigvis noe med penger å gjøre.

At supporterklubber skal ha æren for at vi har så og så mange bortebilleter er forøvrig vrøvl. Det de derimot har vært med på å gjøre er å bygge et "gjerde" mellom supporterne fra de forskjellige lagene. Det er jo blitt enda vanskeligere for utenforstående å kjøpe billett på den allmenne tribunedelen. Dermed eksluderer men store grupper mennesker barre fordi de ikke er med i en supporteklubb.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

BrannSupporter

Quote from: "hansagutt1"
Quote from: "BrannSupporter"
Quote from: "jako"At Bataljonen skal ha krav på disse billettene er helt latterlig. Husker fra kampen på Lerkendal hvor vi måtte ens ærend ned til sentrum forå få tak i billetter til kampen.


Jeg kjøpte utenfor bortetribunen. Gikk an det og.


PÃ¥ billettluka?


De billettene som ikke var blitt solgt på puben i sentrum ble solgt utenfor bortetribunen i tiden før kampstart. Var vel folk fra BBB som solgte tror jeg. Husker vi sto lenge i kø og ventet på at de skulle komme fra sentrum og bort til Lerkendal.

Stoffi

Quote from: "jako"Bataljonen eksisterer kun for at medlemmene skal få slippe billigere unna enn hva de ellers ville gjort. Og for helt ærlig så tror jeg en gjennomsnittlig p-kort holder legger igjen mer penger hos Brann enn et vanlig Bataljonsmedlem.

At denne gruppen som liksom skal være så dedikerte branntilhengere skal ha særrettighet ovenfor bortebilletter samtidig som de ellers i året betaler mindre for å se brannkamper enn den øvrige allmue finner jeg urimelig.

Folk bør skjønne det at ikke alle ønsker å være medlem i en supporterklubb og det har ikke nødvendigvis noe med penger å gjøre.



Du høres bitter ut. Meld deg inn og bli ferdig med det. :) Jeg skal på LSK kampen, skal du?

Bataljonen er brannsupporternes fagforening, og vår offisielle organisasjon selv om ikke alle er medlem. Medlemmer i fagforeninger får fordeler som forsikringer, mer ferie, tryggere jobb, osv.
Mange syns fagforeninger er noe forbanna piss, men hvor ville vi hvert idag uten dem?
Du kan takke organiserte supportere for at vi i det hele tatt har vårt eget felt og får litt førsterett på cupfinalebilletter, og mer enn 30 billetter på bortekamper. :)

Greit nok at du ikke liker Bataljonen, men tenk hva de kan gjøre med 10000 medlemmer? Der har du et stort pressmiddel som vi kan bruke for å få gjennom vår vilje og legge til rette for supporterne.
Alene får vi ikke gjort en dritt.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

SKBMiller

jeg som utenbys har ikke giddi å meldt meg inn i BBB i år. men nå som det blir lite lsk billetter meldte jeg meg inn, ferdig med den saken. jeg synes det er rimelig at BBB får billettene og klager ikke men heller meldte meg inn. uannsett burde jeg vært medlem så er ikke bitter.

C@Bøe_79

Quote from: "BrannSupporter"
Quote from: "jako"At Bataljonen skal ha krav på disse billettene er helt latterlig. Husker fra kampen på Lerkendal hvor vi måtte ens ærend ned til sentrum forå få tak i billetter til kampen.


Jeg kjøpte utenfor bortetribunen. Gikk an det og.



Og akkurat når det gjelder Rbk skal dere være klar over at det er jobbet MYE for å få nok billetter, der har Bataljonen vært dyktige og til dels tålmodig..
For var selv på Stadion før en av bortekampene, og fikk høre at det ikke var flere billetter enn knappe 400stk..
Husker ikke om det var i år eller ifjor, men det har ikke noe å si..
Sånt får ikke medlemmer og andre med seg, og dette er noe av det BBB gjør for medlemmene sine og Brannsupportere generelt..
Og måtte gå til en pub for å kjøpe en billett blir kanskje litt blåbær, når man vet at personen som sitter med de har stresset for å få tak i de for dere!?!?
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

steinbygger

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "steinbygger"
Quote from: "vebo"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "klysa"Visst Bataljonen får samtlige billetter er jo det en skandale.


???
Du mener at de som ikke er medlem av supporterklubben, skal stille på lik linje?
Kanskje folk endelig ser et poeng med å være medlem nå...


En stor del av jobben til en supporterklubb er jo akkurat å arrangere supporterenes borteturer! Meld deg inn Klysa..


På en måte er jeg enig i at Bataljonen skal ha mesteparten av bilettene, men som andre er inne på så er ikke det likhetstegn å være medlem i bataljonen og være "die-hard" supporter. Jeg er medlem i Brann og ikke i bataljonen, kan ikke forstå at det da skal bety at det er vanskeligere for meg å få billett enn for andre som lever og ånder for laget og byen.


Medlem i Brann??


har ikke du fått meg deg at Brann er en medlemsstyrt klubb. Når jeg velger å være medlem der og ikke i Bataljonen så henger det sammen med at da får Brann kontigenten som kan brukes til spillerkjøp og lønninger, i tillegg så har jeg muligheter til å være med å sparke MIM via årsmøte istedenfor å sitte her inne å skrive side opp og side ned om hvor udugelig alle i SKB er.

Klaus_Brann

Quote from: "steinbygger"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "steinbygger"
Quote from: "vebo"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "klysa"Visst Bataljonen får samtlige billetter er jo det en skandale.


???
Du mener at de som ikke er medlem av supporterklubben, skal stille på lik linje?
Kanskje folk endelig ser et poeng med å være medlem nå...


En stor del av jobben til en supporterklubb er jo akkurat å arrangere supporterenes borteturer! Meld deg inn Klysa..


På en måte er jeg enig i at Bataljonen skal ha mesteparten av bilettene, men som andre er inne på så er ikke det likhetstegn å være medlem i bataljonen og være "die-hard" supporter. Jeg er medlem i Brann og ikke i bataljonen, kan ikke forstå at det da skal bety at det er vanskeligere for meg å få billett enn for andre som lever og ånder for laget og byen.


Medlem i Brann??


har ikke du fått meg deg at Brann er en medlemsstyrt klubb. Når jeg velger å være medlem der og ikke i Bataljonen så henger det sammen med at da får Brann kontigenten som kan brukes til spillerkjøp og lønninger, i tillegg så har jeg muligheter til å være med å sparke MIM via årsmøte istedenfor å sitte her inne å skrive side opp og side ned om hvor udugelig alle i SKB er.


Jo, men det er da ingen hindring for å være med i Bataljonen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

sydnes76

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "jako"Ordningen fungerte helt greit før da alle kunne skaffe billett til seg selv gjennom de som skulle arrangere det. Og så skulle liksom Bataljoenen ta på seg ansvaret i stedet, og alle måte ned til by'n og stille seg i kø. Totalt unødvendig.

At jeg ikke kjenner forholdone på Stadion? Hva er det for toskeskap? Bataljonen hadde da vitterlig et eget bur i 2005 på SS. Elendig stemning forøvrig.


Jeg er fullstendig i mot at et en liten enkeltgruppe skal ha særrettigheter ovenfor tilgang til billetter. Det er ikke rettferdig.


Du kjenner tydeligvis ikke forholdene på stadion hvis du tror de samme som sto på bataljonsfeltet på SS, nå står på bataljonsfeltet på Hansa. Jeg var ett år på bataljonsfeltet på SS, og jeg kjenner ikke igjen noen som sto der. Jeg er ikke mer enn 1,88m høy, men raget høyt over alle fjortissene og hadde god utsikt til andre som sto der.
Snittalderen på Hansa idag, er godt voksen. Det er et helt annet klientell som står der.



Enkeltgrupper? Bataljonen er brannsupporternes fagforening. Det er din egen feil at du ikke er medlem, hvis du ikke liker Bataljonen, får du leve med at du ikke får billetter til slike kamper.
Det koster deg 200 kr å være medlem. Det er 4 pils på byn. At du er en gnitalus, er ditt eget problem. Jeg betaler gledelig 200 kr for å være medlem, og får dermed godene som følger med, og jeg er med på å bidra at supporterne stiller sterkere. Sammen er vi sterke, alene er vi ingenting.
Som PAF sa, hadde det ikke vært for supporterklubbene, hadde vi kun hatt rett på 30 billetter på bortekampene.

200 kr er så lite at du kan tørke deg i ræven med det, så ikke kom her og klag når du ikke får nyte godt av godene VI har betalt for.


Bare 1.88 m høy? Er det fordi du har en kompis som er over to meter du føler du er lav?
Ellers enig med det du skriver....

Stoffi

Quote from: "sydnes76"
Quote from: "Stoffi"
Quote from: "jako"Ordningen fungerte helt greit før da alle kunne skaffe billett til seg selv gjennom de som skulle arrangere det. Og så skulle liksom Bataljoenen ta på seg ansvaret i stedet, og alle måte ned til by'n og stille seg i kø. Totalt unødvendig.

At jeg ikke kjenner forholdone på Stadion? Hva er det for toskeskap? Bataljonen hadde da vitterlig et eget bur i 2005 på SS. Elendig stemning forøvrig.


Jeg er fullstendig i mot at et en liten enkeltgruppe skal ha særrettigheter ovenfor tilgang til billetter. Det er ikke rettferdig.


Du kjenner tydeligvis ikke forholdene på stadion hvis du tror de samme som sto på bataljonsfeltet på SS, nå står på bataljonsfeltet på Hansa. Jeg var ett år på bataljonsfeltet på SS, og jeg kjenner ikke igjen noen som sto der. Jeg er ikke mer enn 1,88m høy, men raget høyt over alle fjortissene og hadde god utsikt til andre som sto der.
Snittalderen på Hansa idag, er godt voksen. Det er et helt annet klientell som står der.



Enkeltgrupper? Bataljonen er brannsupporternes fagforening. Det er din egen feil at du ikke er medlem, hvis du ikke liker Bataljonen, får du leve med at du ikke får billetter til slike kamper.
Det koster deg 200 kr å være medlem. Det er 4 pils på byn. At du er en gnitalus, er ditt eget problem. Jeg betaler gledelig 200 kr for å være medlem, og får dermed godene som følger med, og jeg er med på å bidra at supporterne stiller sterkere. Sammen er vi sterke, alene er vi ingenting.
Som PAF sa, hadde det ikke vært for supporterklubbene, hadde vi kun hatt rett på 30 billetter på bortekampene.

200 kr er så lite at du kan tørke deg i ræven med det, så ikke kom her og klag når du ikke får nyte godt av godene VI har betalt for.


Bare 1.88 m høy? Er det fordi du har en kompis som er over to meter du føler du er lav?
Ellers enig med det du skriver....


Gjorde bare et poeng av at jeg ikke er et hode høyere enn andre voksne mennesker, og at alle andre på SS faktisk var et hode lavere enn meg pga ung alder. :)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Brannesen

Det går vel an å kjøpe billetter på langsidene og vel? Ser jo alltid det når vi spiller borte...at flere av våre fans sitter på langsiden når bortefeltet er fullt. Vet at det helt sikkert ikke er ønskelig av de som heier hjemmelaget, men det skjer jo alle steder! Senest mot rbk så jeg flere som reiste seg å jublet på gamle sitte når rbk scoret.
Bjørn Dahl...respektløst! Se på dette! Nydelig til Huseklepp...Brann har mye folk inne foran måååål åååhåhåå...ja det er 2-1. Det er 2-1...det er Eirik Bakke! Alsaker kommenterer Brann mot Zagreb

Nixon

Quote from: "Brannesen"Det går vel an å kjøpe billetter på langsidene og vel?
Rød makt på Hansa

Brannesen

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Brannesen"Det går vel an å kjøpe billetter på langsidene og vel?


Gu kor du vet  :D
Bjørn Dahl...respektløst! Se på dette! Nydelig til Huseklepp...Brann har mye folk inne foran måååål åååhåhåå...ja det er 2-1. Det er 2-1...det er Eirik Bakke! Alsaker kommenterer Brann mot Zagreb

Nixon

Quote from: "Brannesen"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "Brannesen"Det går vel an å kjøpe billetter på langsidene og vel?


Gu kor du vet  :D


Jeg er en fiktiv Kanarifans!:)
Rød makt på Hansa

This Charming Man

Når får vi vite hvordan billettsalget skal foregå? Sitter Bataljonen på noe informasjon her? Er det vedtatt at alle Branns 750 billetter skal fordeles via Bataljonen, eller blir det som ved resten av årets bortekamper at det også selges billetter i feks Brannbutikken?
Bruun-Hansen, Jæger, Algerøy, Reistad, J. T. Guntveit og Nystemten må gå!

Tifo-gruppen

vi har sendt en forespørselom billetter, men ikke fått noe svar enda.

Mvh Morten
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

paf

Jeg ser at det ordinære billettsalget åpner 2. september til denne kampen. Jeg vil anta at LSK vil se an hvordan det går med det lukkede billettsalget før Bataljonen/Brann får svar.
http://www.lsk.no/?did=9097466

This Charming Man

På Kanarifansens forum diskuteres det hvorvidt en bør gi Brann hele eller halve svingen. Nå har allerede LSK vedtatt at Brann kun skal få kvoten sin på 5%, men det er jo lov å håpe på at billettsalget deres ikke tar av slik enkelte der borte håper på. Da kan det åpne seg muligheter for flere billetter til Brann.

Dette vil da både ha økonomiske fordeler for LSK (de selger ut stadion), og sikkerhetsmessige fordeler (hvis Brann får hele svingen blir det sikkert mindre å holde styr på for sikkerhetsvakten uten nakke).
Bruun-Hansen, Jæger, Algerøy, Reistad, J. T. Guntveit og Nystemten må gå!

Pinch

Quote from: "Stoffi"

Gjorde bare et poeng av at jeg ikke er et hode høyere enn andre voksne mennesker, og at alle andre på SS faktisk var et hode lavere enn meg pga ung alder. :)


Kan ikke dy meg:  pokker heller, jeg er kun 175cm, betyr det at jeg ikke er voksen..   :-)

JørnAE

Quote from: "hansagutt1"
Quote from: "BrannSupporter"
Quote from: "jako"At Bataljonen skal ha krav på disse billettene er helt latterlig. Husker fra kampen på Lerkendal hvor vi måtte ens ærend ned til sentrum forå få tak i billetter til kampen.


Jeg kjøpte utenfor bortetribunen. Gikk an det og.


PÃ¥ billettluka?


I fjor kjøpte jeg på en kiosk i lillestrøm 2 dager før kampen.
Fikk billett på langsiden, men ble geleidet til vårt felt straks jeg var inne...

Bassew

Quote from: "jako"At supporterklubber skal ha æren for at vi har så og så mange bortebilleter er forøvrig vrøvl.

Hvorfor sier du dette jako? Det er jo helt klart at arbeidet som norsk supporteralianse - NSA, har gjort på dette området har vært årsaken til at reglene ble endret. Du snakker jo mot bedre viten her.
Quote from: "jako"Det de derimot har vært med på å gjøre er å bygge et "gjerde" mellom supporterne fra de forskjellige lagene. Det er jo blitt enda vanskeligere for utenforstående å kjøpe billett på den allmenne tribunedelen. Dermed eksluderer men store grupper mennesker barre fordi de ikke er med i en supporteklubb.

Mener du virkelig å hevde at det først etter at de nye reglene kom, har oppstått "et gjerde" mellom hjemme og borte fansen? Mener du at du ikke har opplevd eller hørt at andre har opplevd at det ligger et "hat" mellom hjemme og borte fansen? Forstår du ikke at det er et viktig sikkerhetsspørsmål å skille hjemme fansen og borte fansen, både de syngene og de ikke-syngende supporterne?
Fra Nordnes til Loddefjord Torg

janmic66

Bor selv i Oslo, og har fått kjøpt en familepakke til kampen, eneste kriteriet var at vi ikke stillte i fullt supporterutsyr , og det kan jeg leve med så lenge jeg får sett kampen og støttet laget idenen viktige kampen.

Stoffi

Quote from: "Pinch"
Quote from: "Stoffi"

Gjorde bare et poeng av at jeg ikke er et hode høyere enn andre voksne mennesker, og at alle andre på SS faktisk var et hode lavere enn meg pga ung alder. :)


Kan ikke dy meg:  pokker heller, jeg er kun 175cm, betyr det at jeg ikke er voksen..   :-)



13 cm er ikke et hode. ;)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

hakeide

Quote from: "janmic66"Bor selv i Oslo, og har fått kjøpt en familepakke til kampen, eneste kriteriet var at vi ikke stillte i fullt supporterutsyr , og det kan jeg leve med så lenge jeg får sett kampen og støttet laget idenen viktige kampen.


Er litt rart at du har fått kjøpt billetter når salget faktisk ikke har åpnet enda.. Og når det åpner er det internt salg for kun lsk/kfl medlemmer etc, som starter først imorgen??

Hvordan i all verden har du fått tak i de billettene? Du må jo ha noen helsikes kontakter??

janmic66

må nok innrømme at jeg har bekjente som har kontakter i LSK, men de var klar på at å kjøpe familiepakker til langsidene var mulig så lenge man ikke stillte i supporterutstyr.. og billetten er jeg lovet i hånden på fredag :-)

janmic66

rettelse :-) pakkene er til kortsiden, og jeg er lovet biletter helt inn til bortefeltet. Jeg vet om flere som benytter seg av den muligheten her.

gashi

Hva i svarte er poenget med at Brann-fansen bare får 730 billetter? Det er greit for lsk at supportere sitter på bortetribunen på andre siden av gjerdet.

Dersom målet er å unngå at fans av Brann går uten supporterutstyr virker dette som en logisk løsning, eller er det bare høl i hovve.

Dette må jo gå på sikkertheten løs. Kanskje vi skulle gått til media med det her. Benytte anledningen til å hakke litt på Fjøra...

janmic66

Er vel ikke så ulikt det Brann praktiserer ? Ser jo ofte på de store kampene at du har fullt på bortefeltet men allikevel mange supportere spredt rundt om på andre deler av stadion. Men det er jo ingen lag i dette landet som klarer å stille med så mange supportere på bortekampene og da spesiellt på østlandet, så da får jo disse klubbene et problem :-)

Xminator

For deg som ikke har fått det med deg, LSK trenger ikke gi oss mer enn 5% av kapasiteten. Hva om Jæger hadde bestemt seg for å gi RBK-fansen hele BT-tribunen i gullkampen i fjor høst? Skal vedde undikken på at de samme som nå skriker hadde skreket først og høyest om det hadde skjedd.

Dette er en kamp Lillestrøm ikke får problemer med å selge til sine egne, sannsynligvis må de avvise en god del av sine egne også. Da er det helt fair at vi ikke får mer enn det vi har krav på.

RC

Når vant vi i Lillestrøm sist?

Mener Brann bør ha skaffet seg en luke på mer enn tre poeng før den kampen. Stor tro på seier her, har jeg ikke. Er en av kampene der Brann sliter.

gashi

Mulig jeg formidlet mine synspunkter kronglete. Det jeg mente var at dersom lsk tilbyr Brann-supportere billetter på andre siden av gjerdet er det jo like greit å bare gi de til oss med en gang. På denne måten kan både brann- og lsk-supportere få en bedre opplevelse, samt at sikkerheten vil øke. Hvis du fortsatt ikke skjønner det nå foreslår jeg at du leser gjennom tråden fra starten av.

janmic66

Det er ikke snakk om at de åpent tilbyrbiletter til Brann supportere, men de nekter oss heller ikke å benytte oss av de mulighetene som måtte finnes til å få tak i biletter på andre steder av stadion. Og hvorfor skal det gå på sikkerheten løs ? Jeg er for min del er der kun for å støtte Brann og ikke lage kvalm, og det har gått helt fint, senest på kampen i fjor da vi fikk biletter til langsiden og endte opp ved siden av en stor famile som var innfødte kanaris. Vi delte til og med en pocorn pose :-)

Stoffi

Quote from: "Xminator"For deg som ikke har fått det med deg, LSK trenger ikke gi oss mer enn 5% av kapasiteten. Hva om Jæger hadde bestemt seg for å gi RBK-fansen hele BT-tribunen i gullkampen i fjor høst? Skal vedde undikken på at de samme som nå skriker hadde skreket først og høyest om det hadde skjedd.

Dette er en kamp Lillestrøm ikke får problemer med å selge til sine egne, sannsynligvis må de avvise en god del av sine egne også. Da er det helt fair at vi ikke får mer enn det vi har krav på.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Candyman

Quote from: "janmic66"Vi delte til og med en popcorn pose :-)

Uhørt! Hva blir det neste? At dere spiser hver sin ende av en wiener i fin harmoni?
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

BrannSupporter

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Xminator"For deg som ikke har fått det med deg, LSK trenger ikke gi oss mer enn 5% av kapasiteten. Hva om Jæger hadde bestemt seg for å gi RBK-fansen hele BT-tribunen i gullkampen i fjor høst? Skal vedde undikken på at de samme som nå skriker hadde skreket først og høyest om det hadde skjedd.

Dette er en kamp Lillestrøm ikke får problemer med å selge til sine egne, sannsynligvis må de avvise en god del av sine egne også. Da er det helt fair at vi ikke får mer enn det vi har krav på.


�råsen var full på den kampen. Men god hjelp av godt over 2000 Brannsupportere (mange av dem Norway Cup-deltagere)

stig

Nettsideansvarlig

Stalin


Northside

Nå er ikke jeg kjent med alle detaljene rundt dette med billetter. Men jeg mener bestemt at klubbene sammen med NFF ønsker at supporterklubbene selger bortelagets billetter.

Ellers så ser jeg virkelig ikke problemet her. Meningen med en supporterklubb er å kunne stå sammen, kjempe om en del saker samt å kunne skaffe seg fordeler. En av fordelene her lettere tilgjengelighet på bortebilletter, noe jeg mener er helt greit.
Men, det bør være et lite antall billetter som også er påregnet de utenfor supporterklubbene.
Om du virkelig sliter med å skaffe deg en billett kan du vel bare melde deg inn i Bataljonen? Er det virkelig så vanskelig? Har du så mye imot å melde deg inn at du/dere heller velger å sitte her på forumet til bataljonen og sutre?

Og dette med bussen er tøv. At det har vært en party buss er det ikke tvil om, men ting har heldigvis endret seg litt. Nå går det fint an å ta bussen uten å være plaget av konstant fyll 2x10 timer en helg.
Setter du deg litt fremme vil det ikke være noe problem ettersom den lille gjengen som drikker seg sidelengs dritings holder til lenger bak.
Musikken dempes utover natten og pissepausene strammes kraftig inn.

Ellers så har jeg ikke noe problem med at LSK ikke gir oss flere billetter. Bare tenk dere hvordan det ville vært her dersom RBK fikk flere billetter i fjor... Men på en annen side, rart at Engen alltid får hele kortsiden, er jo fullt på de kampene også?

SKBMiller

enga og lsk har en avtale om at de alltid gir hverandre diadorra/vg nedre uannsett. kun vif som tjener på dette siden ullevaal aldri blir utsolgt uannsett men.

paf

I følge kilder i KFL er det nå ca 1.000 billetter igjen til kampen etter første dags lukkede salg. Alt tyder på at det ikke blir noen billetter på det åpne markedet til denne kampen.

Harry Klein


Go Up