• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann trening!

Started by ElskerBrann, August 14, 2007, 17:54:47 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

ElskerBrann

Jeg lurte pÃ¥ om det er  noen om har peiling pÃ¥ om nÃ¥r og hvor Brann sitt a-lag har treninger denne og neste uke. Prøver Ã¥ fÃ¥ en Brann-drakt signert, av alle spillerne og lurer pÃ¥ hvor jeg bør møte opp for Ã¥ fÃ¥ autogrfer, ette en trening er vel en ok tid? drakten ska gis bort pÃ¥ lørdag om to uker, takk for svar!
-:En, to, tre på det fjerde skal det skje, Bergen By skal brenne på ny:-

Pondan

Ring Brann i morgen.. Noen som vet så er det de!

Baunebob

mener bestemt og huske at de trener kl. 10 eller 11 Lørdag formiddag.

Erlend

og siden vi snakker om trening:  Omtrent hvor mye trener Brannspillerne pÃ¥ en vanlig uke?? Har hørt det er snakk om bare 14 timer, og det er jo altfor lite for profesjonelle idrettsfolk.

Brann&Bergen<3

Quote from: "ElskerBrann"Jeg lurte pÃ¥ om det er  noen om har peiling pÃ¥ om nÃ¥r og hvor Brann sitt a-lag har treninger denne og neste uke. Prøver Ã¥ fÃ¥ en Brann-drakt signert, av alle spillerne og lurer pÃ¥ hvor jeg bør møte opp for Ã¥ fÃ¥ autogrfer, ette en trening er vel en ok tid? drakten ska gis bort pÃ¥ lørdag om to uker, takk for svar!


Er vel bare å møte opp på en trening og snakk med Mons så ordner han vel det hvis du har drakten og penn med deg;) tror ikke det er store problem med å få den signert;)

pissepåengen

Quote from: "Erlend"og siden vi snakker om trening:  Omtrent hvor mye trener Brannspillerne pÃ¥ en vanlig uke?? Har hørt det er snakk om bare 14 timer, og det er jo altfor lite for profesjonelle idrettsfolk.


pluss en, kanskje to kamper.
Bergen ut av norge!

C@Bøe_79

Quote from: "pissepåengen"
Quote from: "Erlend"og siden vi snakker om trening:  Omtrent hvor mye trener Brannspillerne pÃ¥ en vanlig uke?? Har hørt det er snakk om bare 14 timer, og det er jo altfor lite for profesjonelle idrettsfolk.


pluss en, kanskje to kamper.


Opp til 4t om dagen, men er mye forskjellig type trening da..
POL innførte 7.5t dag på Stadion, vet ikke om det praktiseres enda..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Markmus

Quote from: "Baunebob"mener bestemt og huske at de trener kl. 10 eller 11 Lørdag formiddag.

De trener vel på formiddagen og senere på dagen hver dag?


P.S. Første innlegget mitt her inne. Hei alle sammen  :D
Ka du ve?

ElskerBrann

da var drakten i boks og overlevert i går! var på treningen på torsdag. Og må si meg helt enig med Mons i at det er Armann som brukes, var utrolig sikker på avsluttningene på torsdag ihvertfall, noe som ikke kan sies om Sjøhage. Han kan ha hatt en dårlig trening, men det var ikke veldig imponerende... samme gjelder Huseklepp ikke spesiellt god han heller..
-:En, to, tre på det fjerde skal det skje, Bergen By skal brenne på ny:-

BL

Quote from: "Erlend"og siden vi snakker om trening:  Omtrent hvor mye trener Brannspillerne pÃ¥ en vanlig uke?? Har hørt det er snakk om bare 14 timer, og det er jo altfor lite for profesjonelle idrettsfolk.


Kan nok stemme at de trener ca 14 timer med fotball i uken, men ligger nok en del annen variert trening der også.
Hansa-
Felt Z

Stoffi

Quote from: "BL"
Quote from: "Erlend"og siden vi snakker om trening:  Omtrent hvor mye trener Brannspillerne pÃ¥ en vanlig uke?? Har hørt det er snakk om bare 14 timer, og det er jo altfor lite for profesjonelle idrettsfolk.


Kan nok stemme at de trener ca 14 timer med fotball i uken, men ligger nok en del annen variert trening der også.



De fleste smårollinger trener vel dobbelt så mye som det på en uke, både på løkken og organisert.
Kanskje vi rett og slett trener for lite.(spekulering)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Go Up