• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Start-Brann

Started by Pondan, August 12, 2007, 23:41:11 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Pondan


Ricky

Tja, det er jo ganske lenge til denne kampen. Er vel ikke umulig Helstad blir klar.. Hvis ikke, så lukter det vel litt 4-2-3-1 med El Fakiri som den kreative kraften sentralt, med Bakke/Andresen litt bakom. Kunne jo drømt om 3-5-2 med Bjørnsson på topp (og som ekstra forsvarer på dødballer)... forsvar har vi jo ikke greie på uansett .p

Tre poeng er flott, ett poeng er ok. Null poeng holder ikke, selv om det er bortebane.

Brann&Bergen<3

er redd Bjørnsson kommer inn for Helstad. Vil heller prøve på godeste Sjøhage. Bjørnsson har IKKE imponert meg det han har spilt, tvert imot

The Boss

Quote from: "Brann&Bergen<3"er redd Bjørnsson kommer inn for Helstad. Vil heller prøve på godeste Sjøhage. Bjørnsson har IKKE imponert meg det han har spilt, tvert imot


Ryktene sier at Martin er i harnisk over at Sjøhage er hentet til klubben. Martin skal visstnok ha stått foran hele spillergruppen å sagt at den som har hentet sjøhage til klubben bør sparkes snarest. Han holder visstnok ikke mål..

Falkman

Quote from: "The Boss"
Quote from: "Brann&Bergen<3"er redd Bjørnsson kommer inn for Helstad. Vil heller prøve på godeste Sjøhage. Bjørnsson har IKKE imponert meg det han har spilt, tvert imot


Ryktene sier at Martin er i harnisk over at Sjøhage er hentet til klubben. Martin skal visstnok ha stått foran hele spillergruppen å sagt at den som har hentet sjøhage til klubben bør sparkes snarest. Han holder visstnok ikke mål..


funny :D

Stoffi

Quote from: "The Boss"
Quote from: "Brann&Bergen<3"er redd Bjørnsson kommer inn for Helstad. Vil heller prøve på godeste Sjøhage. Bjørnsson har IKKE imponert meg det han har spilt, tvert imot


Ryktene sier at Martin er i harnisk over at Sjøhage er hentet til klubben. Martin skal visstnok ha stått foran hele spillergruppen å sagt at den som har hentet sjøhage til klubben bør sparkes snarest. Han holder visstnok ikke mål..



Hvor har du hørt dette?
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

tauraren1

Quote from: "The Boss"
Quote from: "Brann&Bergen<3"er redd Bjørnsson kommer inn for Helstad. Vil heller prøve på godeste Sjøhage. Bjørnsson har IKKE imponert meg det han har spilt, tvert imot


Ryktene sier at Martin er i harnisk over at Sjøhage er hentet til klubben. Martin skal visstnok ha stått foran hele spillergruppen å sagt at den som har hentet sjøhage til klubben bør sparkes snarest. Han holder visstnok ikke mål..

åja så med andre ord har de degradert Martin fra evaluerings utvalget til nye spillere?
ordan har "vi" det i dag da?

revert

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "The Boss"
Quote from: "Brann&Bergen<3"er redd Bjørnsson kommer inn for Helstad. Vil heller prøve på godeste Sjøhage. Bjørnsson har IKKE imponert meg det han har spilt, tvert imot


Ryktene sier at Martin er i harnisk over at Sjøhage er hentet til klubben. Martin skal visstnok ha stått foran hele spillergruppen å sagt at den som har hentet sjøhage til klubben bør sparkes snarest. Han holder visstnok ikke mål..



Hvor har du hørt dette?


Det er godt mulig Martin A. mener han er for dårlig. Men det melder seg jo også et annet spørsmål her og det er hvor mye en egentlig skal høre på Martin A. hvis han forsvinner etter sesongen uansett. Uansett bør han ikke ha noe som helst med Branns fremtidsplaner hvis han ikke selv har tenkt å være en del av de!

Marek

Quote from: "The Boss"Ryktene sier at Martin er i harnisk over at Sjøhage er hentet til klubben. Martin skal visstnok ha stått foran hele spillergruppen å sagt at den som har hentet sjøhage til klubben bør sparkes snarest. Han holder visstnok ikke mål..
ons Ivar skal hem...

Bombefar

Quote from: "The Boss"
Quote from: "Brann&Bergen<3"er redd Bjørnsson kommer inn for Helstad. Vil heller prøve på godeste Sjøhage. Bjørnsson har IKKE imponert meg det han har spilt, tvert imot


Ryktene sier at Martin er i harnisk over at Sjøhage er hentet til klubben. Martin skal visstnok ha stått foran hele spillergruppen å sagt at den som har hentet sjøhage til klubben bør sparkes snarest. Han holder visstnok ikke mål..


Jeg har hørt det samme, dog ikke av Martin Andresen, men av en som jobber i fotballkretsen. Sjøhage skal visstnok være helt ubrukelig

Klaus_Brann

Quote from: "The Boss"
Quote from: "Brann&Bergen<3"er redd Bjørnsson kommer inn for Helstad. Vil heller prøve på godeste Sjøhage. Bjørnsson har IKKE imponert meg det han har spilt, tvert imot


Ryktene sier at Martin er i harnisk over at Sjøhage er hentet til klubben. Martin skal visstnok ha stått foran hele spillergruppen å sagt at den som har hentet sjøhage til klubben bør sparkes snarest. Han holder visstnok ikke mål..


Dette høres jo helt idiotisk ut, hvis det skulle være fakta, noe jeg tviler på.
En slik handling er ikke veldig gjennomtenkt, og slik Martin opptrer i media i alle fall, så ser jeg ikke at han kan komme med en utblåsning av dette kaliberet.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Stalin

De kampene jeg har sett på Sør Arena iår har ikke imponert meg. Alt anna enn 3 poeng blir pinlig.

tauraren1

Quote from: "Bombefar"
Quote from: "The Boss"
Quote from: "Brann&Bergen<3"er redd Bjørnsson kommer inn for Helstad. Vil heller prøve på godeste Sjøhage. Bjørnsson har IKKE imponert meg det han har spilt, tvert imot


Ryktene sier at Martin er i harnisk over at Sjøhage er hentet til klubben. Martin skal visstnok ha stått foran hele spillergruppen å sagt at den som har hentet sjøhage til klubben bør sparkes snarest. Han holder visstnok ikke mål..


Jeg har hørt det samme, dog ikke av Martin Andresen, men av en som jobber i fotballkretsen. Sjøhage skal visstnok være helt ubrukelig

De har vel dårlig peiling i svensk foppal da, siden alle topplagene i alsvenskan ville ha han!
ordan har "vi" det i dag da?

Stoffi

Quote from: "Bombefar"
Quote from: "The Boss"
Quote from: "Brann&Bergen<3"er redd Bjørnsson kommer inn for Helstad. Vil heller prøve på godeste Sjøhage. Bjørnsson har IKKE imponert meg det han har spilt, tvert imot


Ryktene sier at Martin er i harnisk over at Sjøhage er hentet til klubben. Martin skal visstnok ha stått foran hele spillergruppen å sagt at den som har hentet sjøhage til klubben bør sparkes snarest. Han holder visstnok ikke mål..


Jeg har hørt det samme, dog ikke av Martin Andresen, men av en som jobber i fotballkretsen. Sjøhage skal visstnok være helt ubrukelig



Ja, vi får vente og se hva som skjer når han debuterer. At han ikke har vært på banen enda, gir vel visse indikasjoner på at ryktene kan være sanne.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

jako

Hvis Bjørnsson er det eneste spissalternativet har vi en kjempecase. Liker ikke helt de ryktene her, hvis to uavhengige kilder bekrefter det så er litt sannsynlig at det faktisk er tilfellet. Merkelig kjøp av Brann i så fall. Kanskje Sjøhage er en ny Klock?

I så henseende må vi handle inne en skikkelig spiss. Men nå det skal være. Akkurat nå håper jeg faktisk på fetter Flo. Tror det eller ei.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Nixon

Det høres meget merkelig ut. Både at en ettertraktet spiller som Sjøhage skal være boss og ikke minst at Andresen skal ha kritisert salget foran hele spillertroppen, inkludert Sjøhage selv.

Men Brann har aldri lagt skjul på at Sjøhage først og fremst er kjøpt inn for neste år. Husk på at vi hadde Sæternes i stallen da han ble kjøpt.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Falkman

Quote from: "jako"Hvis Bjørnsson er det eneste spissalternativet har vi en kjempecase. Liker ikke helt de ryktene her, hvis to uavhengige kilder bekrefter det så er litt sannsynlig at det faktisk er tilfellet. Merkelig kjøp av Brann i så fall. Kanskje Sjøhage er en ny Klock?

I så henseende må vi handle inne en skikkelig spiss. Men nå det skal være. Akkurat nå håper jeg faktisk på fetter Flo. Tror det eller ei.


ingen grunn til å ta de ryktene der alvorlig, ta det som en dårlig spøk :D

krøvel vellevold

Quote from: "The Boss"[ Ryktene sier at Martin er i harnisk over at Sjøhage er hentet til klubben. Martin skal visstnok ha stÃ¥tt foran hele spillergruppen Ã¥ sagt at den som har hentet sjøhage til klubben bør sparkes snarest.  ..


Hvis dette er sant, så syns jeg faktisk heller Andresen bør sparkes! I hvert fall miste kapteinsbindet. For dette er jo illojalitet både mot "den som har hentet Sjöhage" og Sjöhage selv! En kaptein som oppfører seg sånn, kan vi i hvert fall IKKE ha! Men jeg tar det selvsagt med en halvpalle salt...
Legg ned hele klubben!

jako

Quote from: "Falkman"
Quote from: "jako"Hvis Bjørnsson er det eneste spissalternativet har vi en kjempecase. Liker ikke helt de ryktene her, hvis to uavhengige kilder bekrefter det så er litt sannsynlig at det faktisk er tilfellet. Merkelig kjøp av Brann i så fall. Kanskje Sjøhage er en ny Klock?

I så henseende må vi handle inne en skikkelig spiss. Men nå det skal være. Akkurat nå håper jeg faktisk på fetter Flo. Tror det eller ei.


ingen grunn til å ta de ryktene der alvorlig, ta det som en dårlig spøk :D


Hehe

Man vet aldri Falkmann har hørt så mye rart jeg nektet å tro første gang jg hørte for så å få det bekreftet siden. Men jeg skal innrømme at jeg har vanskelig for å tro at Andresen har kommet med en slik utblåsning på trening. Men det kan jo godt hende han mener det.

Eller var det ryktet ang Fetter Flo du mente?:)
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Brannfrelst

Lurer på om vi blir mange i Kristiansand. Er det ikke kampbilletten som koster 220 kr?
2.10.07-Gullet kom hem!

Klaus_Brann

Quote from: "Brannfrelst"Lurer på om vi blir mange i Kristiansand. Er det ikke kampbilletten som koster 220 kr?


Stemmer det, men jeg tror ikke det er de ekstra kronene som hindrer folk i å dra fra Bergen til Kristiansand, eller Oslo te Kristiansand.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: "Bombefar"
Quote from: "The Boss"
Quote from: "Brann&Bergen<3"er redd Bjørnsson kommer inn for Helstad. Vil heller prøve på godeste Sjøhage. Bjørnsson har IKKE imponert meg det han har spilt, tvert imot


Ryktene sier at Martin er i harnisk over at Sjøhage er hentet til klubben. Martin skal visstnok ha stått foran hele spillergruppen å sagt at den som har hentet sjøhage til klubben bør sparkes snarest. Han holder visstnok ikke mål..


Jeg har hørt det samme, dog ikke av Martin Andresen, men av en som jobber i fotballkretsen. Sjøhage skal visstnok være helt ubrukelig


Da er det ikke bare Sjøhage som er ubrukelig hvis det er fakta, RBH er vel mannen som må skjerpe seg litt hvis han er så dårlig som noen vil ha det til.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Stalin

Tror jeg har spurt om dette 1000 ganger, og aldri fått no svar. Kun at, de selges på fotballpuben, noe som hjelper lite når man ikke bor i Bergen.

Spør jeg for n'te gang, hva med oss utenbys fra? Veit at de blir solgt i døren, jada, men av div årsaker har jeg lyst å skaffe meg billett på forhånd. Hvordan gjør jeg dette?

Falkman

Quote from: "jako"
Quote from: "Falkman"
Quote from: "jako"Hvis Bjørnsson er det eneste spissalternativet har vi en kjempecase. Liker ikke helt de ryktene her, hvis to uavhengige kilder bekrefter det så er litt sannsynlig at det faktisk er tilfellet. Merkelig kjøp av Brann i så fall. Kanskje Sjøhage er en ny Klock?

I så henseende må vi handle inne en skikkelig spiss. Men nå det skal være. Akkurat nå håper jeg faktisk på fetter Flo. Tror det eller ei.


ingen grunn til å ta de ryktene der alvorlig, ta det som en dårlig spøk :D


Hehe

Man vet aldri Falkmann har hørt så mye rart jeg nektet å tro første gang jg hørte for så å få det bekreftet siden. Men jeg skal innrømme at jeg har vanskelig for å tro at Andresen har kommet med en slik utblåsning på trening. Men det kan jo godt hende han mener det.

Eller var det ryktet ang Fetter Flo du mente?:)


Brann har vel bekreftet at de e interessert i Flo, tror fakisk han kunne blitt en nyttig mann i sesongsinnspurten. eg  har bodd i Gøteborg, og  fulgt svensk fotball relativt tett de siste Ã¥rene. Sjøhage e regnet for Ã¥ være et stort talent  der borte. ser ingen grunn til Ã¥ tvile pÃ¥ at  han har kvaliteter vi kommer til Ã¥  fÃ¥  stor glede av i Ã¥rene som kommmer.. og tenk pÃ¥ Helstad, det tok et par sesonger før han begynte Ã¥ pøse inn mÃ¥l for oss.

slang

Det er ikke bare Martin som syns Sjøhage ikke holder mål. Har selv snakket med både Kjetil Knutsen og Dan Riisnes og begge mener han er altfor dårlig for Brann. Var også å så på en trening og der virket han direkte umotivert og slapp.
ansa 08

Roald

Han virker nå ganske tilfreds selv. Dette er fra nettsiden hans:

hej på er.sitter hær på ett hotell i begen och tænkte skriva några rader till er.
bor fortfarande på hotell,lægenhet ær på gång nu iallafall.. i morgon så har vi en toppmatch att spela,vi ska møta rosenborg,det kommer att bli helt fullsatt på stadion,nu hoppas jag att vi kan få ett bra resultat också!!
det kænns riktigt bra før tillfællet,formen kænns bra och jag hoppas att jag får spela lite mot rosenborg, jag kænde att ja var lite otrænad nær jag kom pga att jag inte hade spelat så mycket sista tiden,men nu har jag trænat på bra i en månad så nu ær jag redo!!!
idag har det varit riktigt fint væder,inte vanligt hær i bergen annars,hehe,har typ regnat varje dag sedan jag kom,men det ær ju likadant i borås!!!!
forsætt gærna med att skriva i min gæstbok,jag læser allt!
ha det bæst!!!!
Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

The Boss

Hvor eg har det fra? Det er da det samme, men det kom ikke direkte fra Martin for å si det sånn, og eg hørte det ikke med mine egne ører, så hva vet eg? Det eneste eg har hørt er at dette stemmer, bekreftet av en brann spiller, via en mellommann.. Men her på forumet kan du jo ikke komme med kilder fra en som står en brann spiller nært, for da får du jo "jaha, å eg har hørt at helstad skal til barcelona, dette har eg fra søsteren til fetteren til onkelen til bruttern til...osv.." slengt i trynet..

Tro hva dere vil, men det er vel en grunn til at han ikke engang er i troppen til tross for 0 egentlige spisser på benken.

Xminator

Quote from: "The Boss"
Quote from: "Brann&Bergen<3"er redd Bjørnsson kommer inn for Helstad. Vil heller prøve på godeste Sjøhage. Bjørnsson har IKKE imponert meg det han har spilt, tvert imot


Ryktene sier at Martin er i harnisk over at Sjøhage er hentet til klubben. Martin skal visstnok ha stått foran hele spillergruppen å sagt at den som har hentet sjøhage til klubben bør sparkes snarest. Han holder visstnok ikke mål..


Om Andresen ikke har bedre sosiale antenner enn det som antydes bør han strengt tatt tuppes ut av klubben asap.

Klaus_Brann

Quote from: "Stalin"Tror jeg har spurt om dette 1000 ganger, og aldri fått no svar. Kun at, de selges på fotballpuben, noe som hjelper lite når man ikke bor i Bergen.

Spør jeg for n'te gang, hva med oss utenbys fra? Veit at de blir solgt i døren, jada, men av div årsaker har jeg lyst å skaffe meg billett på forhånd. Hvordan gjør jeg dette?


Hvis du gidder å lete bittelitt så...
http://www.brann.no/index.php?mapping=245
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Oppreist

Stein på stein blir Steinar.

Romarius


C@Bøe_79

No prøver vi å holde oss til Start - Brann i denne tråden..
Sjøhage vs Andresen kan diskuteres andre steder.


Christian
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Storsæter

hei! eg berre lurte på ein ting angåande billettsalget til denne kampen. det står på brann.no at det berre er ein billett pr. kunde. men viss eg skal for eksempel kjøpa billett til noken som bur i kristiansand, får eg då ikkje billettar?

C@Bøe_79

No er det på tide enkelte våkner:-)
http://www.bataljonen.no/visnyhet.php?id=806

Les på forsiden om dere har spm om billetter og kamper, så spør..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Storsæter

Quote from: "C@Bøe_79"No er det på tide enkelte våkner:-)
http://www.bataljonen.no/visnyhet.php?id=806

Les på forsiden om dere har spm om billetter og kamper, så spør..


Ein an ting eg har lurt på er ka som e aldersgrensa på fotballpuben? e ikkje ei sjølvfølga at me som e under 18 kjem inn på alle pubane i byn vettu.. kanskje spesielt ikkje midt på laurdagskvelden.. :)

vebo

Quote from: "Storsæter"hei! eg berre lurte på ein ting angåande billettsalget til denne kampen. det står på brann.no at det berre er ein billett pr. kunde. men viss eg skal for eksempel kjøpa billett til noken som bur i kristiansand, får eg då ikkje billettar?



Du kan reservere billetter her.

QuoteBilletter kan også reserveres
Avhenting og betaling av reserverte billetter gjøres på Sør Arena kampdag mellom kl 18.30-19.45


Hvorfor kan ikke vennen din i Kristiansand reservere med sitt eget navn da? Evt får du fødselsdatoen hans og reserverer i hans navn om han ikke skulle ha internett. Jesus, så vanskelig.
Tiocfaidh ár lá

C@Bøe_79

Quote from: "Storsæter"
Quote from: "C@Bøe_79"No er det på tide enkelte våkner:-)
http://www.bataljonen.no/visnyhet.php?id=806

Les på forsiden om dere har spm om billetter og kamper, så spør..


Ein an ting eg har lurt på er ka som e aldersgrensa på fotballpuben? e ikkje ei sjølvfølga at me som e under 18 kjem inn på alle pubane i byn vettu.. kanskje spesielt ikkje midt på laurdagskvelden.. :)


Det gjør du om du bare skal kjøpe billett..
Billettsalget er lagt op med litt tankegang rundt:-)
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Fish

Godt å se at dere Brann-fans er optimister og tilsynelatende tar lett på kampen. Håper spillerne deres gjør det samme.

Start har reist seg før, og med de to siste kampene har vi faktisk allerede stablet oss på beina igjen. Det vi også vet er at Brann har snublet før. Mange ganger faktisk. Ingen ulempe for Start å ha dét i minnet.

Begge lag spiller med et kjempepress på seg. Det blir nok heftig utdeling av kort - muligens i begge valører, friske taklinger, to eitrande hissige midtbanespillere og forhåpentligvis 15 000 på Sør Arena.

Bytt ut paraplyen med parasoll og vær velkommen til Kristiansand!

Oppreist

Hulsker Start-aktuell

http://fotball.bt.no/eliteserien/article87837.ece

HÃ¥per ikke Hulsker er klar til kampen mot Brann - vi har dÃ¥rlige erfaringer med ham fra tidligere.  Hans grisete spillestil øker dessuten risiko for skader pÃ¥ vÃ¥re spillere.
Stein på stein blir Steinar.

Brannfrelst

2.10.07-Gullet kom hem!

cyplox

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Bombefar"
Quote from: "The Boss"
Quote from: "Brann&Bergen<3"er redd Bjørnsson kommer inn for Helstad. Vil heller prøve på godeste Sjøhage. Bjørnsson har IKKE imponert meg det han har spilt, tvert imot


Ryktene sier at Martin er i harnisk over at Sjøhage er hentet til klubben. Martin skal visstnok ha stått foran hele spillergruppen å sagt at den som har hentet sjøhage til klubben bør sparkes snarest. Han holder visstnok ikke mål..


Jeg har hørt det samme, dog ikke av Martin Andresen, men av en som jobber i fotballkretsen. Sjøhage skal visstnok være helt ubrukelig



Ja, vi får vente og se hva som skjer når han debuterer. At han ikke har vært på banen enda, gir vel visse indikasjoner på at ryktene kan være sanne.


Såvidt jeg vet kom Sjöhage inn i det 90. minutt i Drammen, så debutten har skjedd. Dog, gjorde han jo ikke stort, men beina så lovende ut. Han kunne faktisk vært på blankt mål engang, om ikke Huseklepp hadde valgt å skyte fra 20 meter.... :o
ødt og Hvitt - Laget Mitt!

krøvel vellevold

Quote from: "Brannfrelst"http://fotball.bt.no/eliteserien/article87845.ece

Og der var han klar


Og det er HELT typisk at han skal debutere i serien mot Brann!
Legg ned hele klubben!

Innlandsmax


Bossmann

Quote from: "Innlandsmax"
Quote from: "Pondan"


Vi har Viking hjemme 28 oktober, ikke borte. Men det er vel bare en skrivefeil?

Innlandsmax

Quote from: "Bossmann"[
Vi har Viking hjemme 28 oktober, ikke borte. Men det er vel bare en skrivefeil?


Ja. Sorry, sorry, sorry! En nokså betydelig forskjell til vår fordel at det skjer på Brann Stadion, og ikke der. Beklager sløvhet og feilskriving. Uansett: Logikken forblir den samme: Hvis vi ser bort fra LSK- og Viking-kampene ("seriefinalene"), og i tillegg ser bort fra "ishavskrigen" i siste serierunde, er det 18 poeng å hente mot antatt svakere lag. Utrolig viktig å hente disse, både for poengene i seg selv, og for lagets grunntilstand i de tre "strie" kampene.

Brannfrelst

For å si det enkelt og greit,vi må vinne minst 6 av de siste kampene for å gå til topps. Og dette skal vere setball nr.1 for Brann!
2.10.07-Gullet kom hem!

Xminator

Taktisk klokt av Start. Hente en Branndødare rett før kampen. Der sank sjansene for 3 poeng folkens...

MrSinister

Knowledge brings fear-

gunnar

"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

Baunebob


Nixon

Quote from: "gunnar"


Ikke godt å si. Ser ut til at begge spiller samtidig i dag.
http://fotball.bt.no/eliteserien/article87900.ece
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

krøvel vellevold

Quote from: "gunnar"


Han kom vel inn som reserve for VIF mot Brann - og scoret!
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "gunnar"


Han kom vel inn som reserve for VIF mot Brann - og scoret!


Trøsten får være at han ikke skårte mot Brann i serien!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Bombefar

Hulsker er en klovn. Det er alt jeg har å si

Brann/Bergen

Dette e en typisk kamp der Brann faktisk klarer å prestere å tape...!!! Alltid når ett lag har tapt mange kamper på rad eller gjort det dårlig, vinner de mot nettopp Brann...!!! Trist, men sant!

Forresten...Noen som vet kor brann supporterene skal holde til??
Bor sjøl i Kr.sand og skal selvfølgelig på kampen :)

Gleder meg, lenge siden eg har sett en live Brann kamp...
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

enavgutta

Selvsagt taper vi. Sjefsgrisen sitter vel og stirrer tomt i bakken mens hjelpegrisen er i telefonen med Robert Hauge på øverste rad når vi ligger under 2-0.

Belfort

Jeg liker og kalle Brann, "alle vonde statistikkers barmhjertige samaritan". Har ikke et lag scoret på 3 kamper,eller vunnet hjemme på et år så er alltid Brann en takknemlig motstander. Føler vi gang på gang er en hjelpende hånd for slike lag.

Superjack

Brannsupporter.

Brannesen

Langeland i BT (han som vi ikke liker som skriver så mye drit om oss ja), skrev at han trodde egentlig at han etter rbk-kampen kom til å måtte bruke overskrifter som "typisk brann å tape for rbk", "tåler ikke å lede serien" og andre lignende. Ser for meg og at de samme overskriftene kan komme dagen etter start-kampen. Start har ikke vunnet på 10 eller 11 kamper i serien eller noe sånt...typisk at den første på leeeeenge kommer mot brann! På en annen side så er det noe utypisk med brannlaget i år. Håper å tror at brann er så profesjonelle at de ikke ser på tabellen før de skal spille kampen, at de ikke tar lett kampen siden start ligger sist.

Ellers er vi vel glade alle mann for at Helstad står over landskampen for å være "fit for fight" i kristiansand. Skal bli fint å komme ned å se Sør Arena de skryter sånn av. Vi kommer vel til å eie tribunelivet siden Startfansen har glimtet til med sitt fravær i år...
Bjørn Dahl...respektløst! Se på dette! Nydelig til Huseklepp...Brann har mye folk inne foran måååål åååhåhåå...ja det er 2-1. Det er 2-1...det er Eirik Bakke! Alsaker kommenterer Brann mot Zagreb

Innlandsmax

Quote from: "Superjack"

Natan

Var inne på Start sitt forum for å lodde stemningen, og der snublet jeg over dette innlegget:

Gode nyheter folkens. Jeg hadde en kort men hyggelig prat med Torstein Helstad i dag og det var for det meste fleiping rundt at jeg ønsket han god bedring, men samtidig at han ikke ble kampklar mot Start. Han forsikret seg om at han var i god form, men på direkte spørsmål om det betydde at han ville kunne spille mot Start så benektet han det. Han trodde selv at han ikke ville ha mulighet til å stille mot Start

Får satse på at det er Turbojenta in disguise.

Xminator

Brann SMS-varsel bekrefter at Helstad ikke rekker kampen mot Start.

Nixon

Quote from: "Xminator"Brann SMS-varsel bekrefter at Helstad ikke rekker kampen mot Start.


http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article2945659.ece

Det var som pokker! Slike strekkskader tar ofte lengre tid enn man tror.
Og sjansen til seier ble vel redusert noen hakk.

Så er spørsmålet: Skal Brann sette innpå en lignende spiller i Sjøhage eller satse på litt mer trygge Bjørnsson?
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Brannesen

Quote from: "Xminator"Brann SMS-varsel bekrefter at Helstad ikke rekker kampen mot Start.


Huff ja...det var for jævlig! Hvordan blir laget da? Med han Bjørnsson istedenfor? Det er ikke helt det samme. Håper det blir jokke framfor armann...
Bjørn Dahl...respektløst! Se på dette! Nydelig til Huseklepp...Brann har mye folk inne foran måååål åååhåhåå...ja det er 2-1. Det er 2-1...det er Eirik Bakke! Alsaker kommenterer Brann mot Zagreb

Pondan

Tror det blir Winters og Sjöhage jeg..

Red Rabitt

Dette er ikke bra...
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Brannesen

Hadde håpet på jokke men kan se ut som om det blir armann...

http://www.fxt.no/tippeligaen/brann/article1299295.ece
Bjørn Dahl...respektløst! Se på dette! Nydelig til Huseklepp...Brann har mye folk inne foran måååål åååhåhåå...ja det er 2-1. Det er 2-1...det er Eirik Bakke! Alsaker kommenterer Brann mot Zagreb

Fabregas

Faen altså, jeg var skeptisk mot at han skulle reise over til Oslo i det hele tatt. Nå må vi prestere bedre for å vinne enn det vi måtte gjort om han ble klar. Jeg synest helt klart det bør være Bjørnsson som skal erstatte han. Det blir voldsomt veikt med to lave kjappe spisser. Vi trenger en Armann som Moen og Solli kan sikte på inne i boksen. Synd at han er treg som en skilpadde for ellers kunne han ha fylt rollen til helstad i samarbeidet med Winters mye bedre. Ellers så bør laget være identisk som mot RBK, ingen grunn til å forandre noe. At Bakke og Andresen løper nok er særs viktig. Konstellasjonen med Andresen bak og Bakke foran som kan komme en del inn i boks også synes jeg er veldig god. Måtte bare Mjelde og co minne de på at de fort kan bli for stasjonære når de spiller sammen.

Brannmus

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5680

Sjöhage holder døren på gløtt for seg selv, men ser ikke ut til at han helt tror han får sjansen fra start. Uansett flott at han føler seg i bedre form.

Stort pluss for at han har tålmodigheten, og tilsynelatende gode holdninger.

TroBlo

Håper på Bjørnsson jeg. Han er undervurdert og tror han kan få en stor kamp mot start. Hvis vi i tillegg bruker duoen Dahl/Solli på høyrekanten så blir det bra. Føler at Dahl/Solli har funger bedre enn Guntveit/Solli. Sjøhage kan bli jokeren litt ut i andre omgang, men kjenner jeg Mjelde rett går det vel 80 minutter før han kommer innpå.
Hansa felt C

Klaus_Brann

Dette er ikke bra, men regner med det snart spretter opp en kanin av en eller annen hatt snart...
Det er ikke holdbart slik situasjonen er nå...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

Quote from: "TroBlo"Hvis vi i tillegg bruker duoen Dahl/Solli på høyrekanten så blir det bra. Føler at Dahl/Solli har funger bedre enn Guntveit/Solli.


Du om det, tallenes tale er imidlertid klar; Dahl på høyrebacken har gitt 1,56 poeng i snitt, Cato på backen har gitt småpene 2,625... Dahl har i mine øyne vært langt dårligere enn i fjor. Cato på sin side har overbevist meg voldsomt, og har en ro med ballen i beina som er uovertruffen i laget, med et mulig unntak av Martin. En bauta i Brannlaget i år!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Brannmus

Laget som slår Start ser slik ut:

---------------------- Opdal -------------------------

Guntveit -- Sigurdsson -- Bjarnason -- Hanstveit

Solli ------ Andresen ------- Bakke --- Vaagan Moen

-------------------- El Fakiri -------------------------

-------------------- Winters -------------------------

Opdal: Udiskutabel

Guntveit: Viser bedre takter enn Dahl

Sigurdsson: Udiskutabel

Bjarnason: Kunne vel sagt udiskutabel på han også nesten. Walde og Bjørnsson når ikke helt opp. Viktig med et stopperpar som kjenner hverandre.

Hanstveit: Spilt fast og er skadefri. For stor risiko og sette inn en nyfrisk Corrales.

Solli: Må ha løpsstyrken og den defensive offerviljen til Solli på midten.

Andresen: Udiskutabel

Bakke: Vokste utover kampen mot Rosenborg. Gjør manns jobb og jeg tror vi trenger en mann i denne kampen. Rapportert i god form, men får ikke like fritt offensivt spillerom i min formasjon. Det taler litt i mot den, det innrømmer jeg.

Vaagan Moen: Samme bakgrunn som for valget av Solli. Huseklepp bidrar ikke nok hjemover, og vi trenger defensiv styrke om Start skrur opp tempoet og putter oss under press.

El Fakiri: Sulten på spilletid, og forhåpentligivs i godt slag. Tror han er en bedre spiller i Gashi-rollen, enn det Gashi var.

Winters: Udiskutabel som førstevalg om vi kun spiller med en spiss.

--

Styrker med oppsettet:
God kontroll på midten. Vi kan bruke egenskapene til Andresen og Bakke til å spille frem Hassan i mellomrommet. Der vil han forhåpentligvis få mye plass etter hvert som Robbie beveger seg og skaper rom. Smarte gjennombruddspasninger fra Hassan og vi kan være på gang. Samtidig slipper vi å slå så mye frem mot spiss, og prøve å plukke opp andreballer med denne formasjonen.

En taktisk vudering kan også være å trekke Hassan ned sentralt, og kjøre Bakke i den fremskutte rollen. Bakke viser scoringsform sier rapportene. Er likevel redd for at Hassan og Martin ikke er et ideelt par. Martin må ha en kriger ved sin side (Tijan eller Eirik).

Svakheter med oppsettet:
Vi mister et oppspillspunkt i Bjørnsson. Noe som selvfølgelig kan være negativt om vi kommer under hardt press. Samtidig så er ikke Armann mannen som kan holde på ballen, så det letter ikke nødvendigvis så himla mye av trøkket.

Mister selvfølgelig også offensiv kraft når vi spiller med en spiss, og dette gjør oss veldig sårbar om vi slipper inn et tidlig mål.

Nixon

Jeg tenkte på samme lagoppstilling da jeg leste denne
http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5681&brann=b353913ab81ffd2486036c7bbff29243

Men har ikke kampene i år vist at vi er definitvt best i 4-4-2?
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

dudo

Litt historieløst å komme dragende med 4-5-1 igjen, er det ikke? Samtidig så har vi en spisskrise til denne kampen...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Brannmus

At vi har blandede erfaringer med 4-4-1-1 eller 4-5-1 er det ingen tvil om. Men vi skal ikke glemme at det har fungert bra også i enkelte kamper.

Jeg tror Brann står sterke med Hassan i en fremskutt midtbanerolle, enn det vi gjør med Bjørnsson/Sjöhage på topp sammen med Robbie.

Et problem mot Start har gjerne vært at vi har blitt løpt i senk og total slått ut av aggressive midtbanespillere. Ved å kjøre inn Hassan, så får vi mer mann på midten. Vi kan demme opp lettere og har et ekstra oppspillspunkt som kan lette litt på trøkket når vi har ballen.

Start kommer til å prøve å ta Martin ut av kampen og stresse Bakke til å gjøre feil. Om vi da klarer å finne Hassan i mellomrommet, så kommer midtbanen deres til å slite hardt med å dekke opp bakover. De kommer til å måtte bruke mer krefter på å løpe mot eget mål, og de kommer til å være avhengig av mer hjelp fra forsvaret. Noe som igjen åpner rom for Robbie.

I tillegg vil Hassan kunne åpne opp mer for Solli og Vaagan Moen på kantene med sin litt friere rolle.

Xminator

Det tryggeste alternativet vårt nå er å starte med Bjørnson og Winters på topp. Ingen av de andre på benken er i nærheten av å ha avslutteregenskapene til Helstad. Så lenge Winters og ihvertfall 2 fra midtbanene støtter opp rundt stussene til Bjørnson så har vi kvalitet nok i laget til å vinne. Men noe av forskjellen mellom Start og Brann er klart borte når vi mangler Helstad.

Nixon

http://fotball.bt.no/eliteserien/article88308.ece#

Det blir nok 4-4-2 med Bjørnsson på topp.
Så får vi bare håpe at de klarer å spille islendingen god.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

gunnar

"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

tr0Ndemann

Hoho, det der blir litt for dumt..
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Langhår

Vi er kraftig svekket uten Helstad. Et sentralt våpen mindre mot Start. Kan utvilsomt bli skjebnesvangert for oss mot et desperat Start-lag som garantert vil få sine målsjanser.

Støtter imidlertid å fortsette med 442 med Armann på topp sammen med Winters. Jeg tror det er viktigere og fortsette med det opplegget laget kjenner og trives best med fremfor og prioritere plass til de store navnene som f.eks Fakiri....
"The socialism I believe in is everyone working for each-other, everyone having a share of the rewards. It's the way I see football, it's the way I see life"
-Bill Shankly-

Brann/Bergen

Noen som kan svare meg på kor vi ska sitte/stå på kampen i morgen, kas felt??

Gleder emg t kamp...Jævla synd med Helstad...!!!!
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

dudo

Det er urovekkende mange som tror det er i morgen vi skal spille; det er søndagskamp!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Ser på før kampen nå, og det var en liten sak om at Netthandelen.no skal gi 100 000 kr til den som scorer det avgjørende målet for Start, også selv om det blir en Brannspiller som scorer selvmål.
RBH og Andresen lover at ikke det skal bli for fristende, men Andresen avslutter med:
"Men hvis vi ligger under 3-0, og det er på overtid så..."
Herlig kommentar:-)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Det der bonusgreiene for selvmål, er jo rett og slett skandaløst! Det er jo faktisk det samme som bestikkelse! Forskjellen er bare at det er en sponsor - og ikke klubben selv - som kommer med tilbudet. Men strengt tatt kan jo i teorien likevel Start stå bak, men gjemmer seg bak en "sponsor". (Jeg tror ikke det, men det er ikke umulig!)
Legg ned hele klubben!

Brann/Bergen

Hehe...Søndag :)

Men noen som kan være snill å fortelle kor vi ska holde til??
Vil ikkje risikere å bestille feil plass og stå med en hel gjeng med feil farge.
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

Langhår

Men det hadde vært jævla morsomt om Brann hadde ledet 4-0 og Opdal med et fett smil rundt kjeften hadde kastet ballen i eget mål i det 93 minutt.
"The socialism I believe in is everyone working for each-other, everyone having a share of the rewards. It's the way I see football, it's the way I see life"
-Bill Shankly-

dudo

Quote from: "Langhår"Men det hadde vært jævla morsomt om Brann hadde ledet 4-0 og Opdal med et fett smil rundt kjeften hadde kastet ballen i eget mål i det 93 minutt.


Han måtte jo strengt tatt gjort det 5 ganger for å få noen penger...

Uansett har netthandelen.no trukket tilbudet til Brannspillerene, og uttaler at de synes norske toppfotballedere er teite. (Eller noe i den dur)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Langhår

Quote from: "dudo"
Quote from: "Langhår"Men det hadde vært jævla morsomt om Brann hadde ledet 4-0 og Opdal med et fett smil rundt kjeften hadde kastet ballen i eget mål i det 93 minutt.


Han måtte jo strengt tatt gjort det 5 ganger for å få noen penger...

Uansett har netthandelen.no trukket tilbudet til Brannspillerene, og uttaler at de synes norske toppfotballedere er teite. (Eller noe i den dur)


Jepp det har du rett i. Jeg har nok ikke lest artikkelen grundig nok, jeg trodde at selvmål i seg selv gav gevinst, ikke at det måtte være avgjørende....
"The socialism I believe in is everyone working for each-other, everyone having a share of the rewards. It's the way I see football, it's the way I see life"
-Bill Shankly-

frankieboy

Quote from: "Brann/Bergen"Hehe...Søndag :)

Men noen som kan være snill å fortelle kor vi ska holde til??
Vil ikkje risikere å bestille feil plass og stå med en hel gjeng med feil farge.


Velkommen til Sørlandet, og vår flotte Sør Arena. Det er jo ikke akkurat blitt noen festning, og vi har vel delt broderlig ut poeng til de fleste tilreisende lag.
Men en gang må det snu, og jeg håper at vi leverer årsbeste hjemme til søndag.
Bortefeltet er på kortsiden nærmest sjøen. Tror ikke det er noen fare for at det blir fullt, verken på bortefeltet eller på stadion generelt siden kampen går på TV. Men, etter tilnærmet full stadion mot Tromsø, og oppløftende spill mot Stabæk så håper jeg på iallefall 12 000 til søndag.

Værmeldingen er ganske bra, og vi håper på en flott kveld i sør til søndag. Velkommen skal dere være, og lykke til....

Jeg tipper 2-2...

paf

Quote from: "Brann/Bergen"Hehe...Søndag :)

Men noen som kan være snill å fortelle kor vi ska holde til??
Vil ikkje risikere å bestille feil plass og stå med en hel gjeng med feil farge.

Vi har nedre felt H og I så vidt jeg kan skjønne. I hjørtnet fra 16-meteren og bort til langsiden diagonalt overfor Menigheden.

Fabregas


Falkman

Quote from: "Fabregas"


tja, Hulsker har vel ødelagt for oss i cupen et par ganger.. men totalt sett  e vel scoringsstatistikken hans rimelig laber.. Ã?rst derimot, e det grunn te Ã¥ frykte. anser dette for en en nøkkel-kamp..slÃ¥r vi Start, gÃ¥r vi inn i  landslagspausen med et fantastisk utgangspunkt. regner med at vi slÃ¥r Sandefjord hjemme, og med tanke pÃ¥ at LSK møter Viking borte i den runden, e  det gode sjanser for at  vi leder med 5 poeng (minst!!), syv kamper før slutt.. blir litt mye med hvissÃ¥fremtifall dette.. men bare tanken pÃ¥  det e nesten te Ã¥ bli gal av!!

Klaus_Brann

Quote from: "krøvel vellevold"Det der bonusgreiene for selvmål, er jo rett og slett skandaløst! Det er jo faktisk det samme som bestikkelse! Forskjellen er bare at det er en sponsor - og ikke klubben selv - som kommer med tilbudet. Men strengt tatt kan jo i teorien likevel Start stå bak, men gjemmer seg bak en "sponsor". (Jeg tror ikke det, men det er ikke umulig!)


Det er sant det, og selv om ikke Start står bak det så er det skandaløst som også RBH uttalte. Heldigvis trakk netthandelen "tilbudet" med selvmålet, slik at det kun gjelder Startspillernes scoringer.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

frankieboy

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "krøvel vellevold"Det der bonusgreiene for selvmål, er jo rett og slett skandaløst! Det er jo faktisk det samme som bestikkelse! Forskjellen er bare at det er en sponsor - og ikke klubben selv - som kommer med tilbudet. Men strengt tatt kan jo i teorien likevel Start stå bak, men gjemmer seg bak en "sponsor". (Jeg tror ikke det, men det er ikke umulig!)


Det er sant det, og selv om ikke Start står bak det så er det skandaløst som også RBH uttalte. Heldigvis trakk netthandelen "tilbudet" med selvmålet, slik at det kun gjelder Startspillernes scoringer.


Akkurat den saken der, var jo egentlig bare et morsomt stunt fra Netthandelens sin side, og alle tok det altfor seriøst. Dessuten så var det også et stort gimmick for å få mer reklame rundt bedriften sin. De visste jo at det ville bli rabalder på en slik sak.
Men, nå er det jo trukket tilbake, så får vi bare håpe at det er stor nok gulerot for Start-spillerne til å yte litt ekstra. Jeg vil tippe at spillerne deler potten, eller lager en stor fest/tur etter sesongen hvis en slik bonus blir utbetalt!
Og som det blir sagt her: Start hadde ingenting med dette å gjøre! Det var kun et PR-stunt fra netthandelen sin side...

krøvel vellevold

Quote from: "frankieboy"[ Akkurat den saken der, var jo egentlig bare et morsomt stunt fra Netthandelens sin side, og alle tok det altfor seriøst. Dessuten så var det også et stort gimmick for å få mer reklame rundt bedriften sin. De visste jo at det ville bli rabalder på en slik sak.


Det er jo ikke noe MORSOMT stunt hvis en Brann-spiller scorer selvmål, og diskusjonen vil gå om det var et uhell eller om han gjorde det for de 100 000 kronene. Det hadde heller ikke vært et MORSOMT stunt hvis det var Start selv som gjorde det. Uansett er det skandaløst selv om det ikke er Start selv som gjør det. Det er jo f.eks. ikke lov å spille på kamper man selv skal delta i. Dette for å unngå at spillere scorer selvmål med vilje eller legger seg for å vinne en sum. Og ulovlig er det altså selv om ikke motstanderen er involvert. Er det strengt tatt forskjell på en bestikkelse gjort av klubben selv eller en ekstern bedrift/person?
Legg ned hele klubben!

Brann/Bergen

Quote from: "frankieboy"
Quote from: "Brann/Bergen"Hehe...Søndag :)

Men noen som kan være snill å fortelle kor vi ska holde til??
Vil ikkje risikere å bestille feil plass og stå med en hel gjeng med feil farge.


Velkommen til Sørlandet, og vår flotte Sør Arena. Det er jo ikke akkurat blitt noen festning, og vi har vel delt broderlig ut poeng til de fleste tilreisende lag.
Men en gang må det snu, og jeg håper at vi leverer årsbeste hjemme til søndag.
Bortefeltet er på kortsiden nærmest sjøen. Tror ikke det er noen fare for at det blir fullt, verken på bortefeltet eller på stadion generelt siden kampen går på TV. Men, etter tilnærmet full stadion mot Tromsø, og oppløftende spill mot Stabæk så håper jeg på iallefall 12 000 til søndag.

Værmeldingen er ganske bra, og vi håper på en flott kveld i sør til søndag. Velkommen skal dere være, og lykke til....

Jeg tipper 2-2...


Takk, takk...:) Men bor faktisk her... :) Inntil videre, vender hjem neste år. Grådig greit å bo her no når Brann spiller her...:D

Eg håper og tror att Brann vinner kampen i dag, men e styggelig redd for att de kan gå på en smell...Det er så typisk Brann!!!
Dessuten er Start et skummelt lag å spille mot her i Kr.sand.

Uanz...Så håper eg att Start holder seg i tl og att de begynner å vinne litt, etter i morgen..:P
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

thesevs

Davy har ikkje troen på oss...
Quote



http://fotball.bt.no/eliteserien/article88423.ece
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Falkman

Quote from: "thesevs"Davy har ikkje troen på oss...
Quote



http://fotball.bt.no/eliteserien/article88423.ece


intet nytt under solen, der altså :D

Klaus_Brann

Quote from: "frankieboy"

Tror ikke det er noen fare for at det blir fullt, verken på bortefeltet eller på stadion generelt siden kampen går på TV. Men, etter tilnærmet full stadion mot Tromsø, og oppløftende spill mot Stabæk så håper jeg på iallefall 12 000 til søndag.


Haha. Må nok skuffe deg med at det IKKE er pga. at kampen blir sendt på tv at dere ikke selger ut stadion deres.
Mot Tromsø var det vel så vidt jeg husker en stor kampanje for å få folk til å komme på Sør-Arena??Med gratisbilletter osv...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Bombefar

Hadde vært artig å se Azar på topp. Vet han primært er hentet inn for å være stopper, men han må jo være bedre enn trefoten på topp

frankieboy

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "frankieboy"

Tror ikke det er noen fare for at det blir fullt, verken på bortefeltet eller på stadion generelt siden kampen går på TV. Men, etter tilnærmet full stadion mot Tromsø, og oppløftende spill mot Stabæk så håper jeg på iallefall 12 000 til søndag.


Haha. Må nok skuffe deg med at det IKKE er pga. at kampen blir sendt på tv at dere ikke selger ut stadion deres.
Mot Tromsø var det vel så vidt jeg husker en stor kampanje for å få folk til å komme på Sør-Arena??Med gratisbilletter osv...


Stemmer at det ikke har vært allverdens med folk denne sesongen - det skyldes kombinasjon av rådyre billetter og elendige resultater. Samtidig så har vi - med unntak av åpningskampen mot Viking - stort sett bare spilt mot "dårlige og grå lag".
Det er stort sett mye folk i kampene mot Brann og Rosenborg, og jeg har tro pÃ¥ ganske bra med folk. Men det er jo klart at mange holder seg hjemme sÃ¥ lenge kampen gÃ¥r pÃ¥ TV2! SÃ¥ noe har det nok Ã¥ si,  men det er som du sier, ikke sikkert at vi hadde klart fÃ¥ fylle stadion uansett.

tr0Ndemann

Gud så jeg gleder meg til kampen i kveld! Tror tross alt at Brann vil møte tøff motstand der ute, og uten Helstad skal det bli tøft framover. Gjelder vel bare å ha troen på Bjarnasson!

Skal bli artig å se Bataljonen leke med Medigheden og. :)
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Langhår

"The socialism I believe in is everyone working for each-other, everyone having a share of the rewards. It's the way I see football, it's the way I see life"
-Bill Shankly-

Xminator

Helt klart, gå for 3 poeng på bortebane. Gamble litt, for 3 poeng i halvparten av kampene borte er sannsynligvis godt nok. Så lenge vi fortsetter den ekstremt gode hjemmestatistikken.

For å illustrere hvor gode vi er hjemme denne sesongen, så må man tilbake til 1997 og RBK for å finne ett bedre hjemmelag (forutsatt at vi tar de 33 poengene hjemme som vi ligger an til). Det er ett tempo jeg ikke tør å håpe vi klarer å holde. RBK hadde foresten 37 poeng på hjemmebane i 1996 og 1995. Den kan vi ikke slå i år...

tr0Ndemann

Syntes det er flott av Mjelde å satse knallhardt framover i kveld. En kamp som dette kan vi ikke legge oss bakpå å tette igjen, for da skaper vi problemer for oss selv.

Tror det er veldig mangen Brann supportere som ser mørkt på denne kampen i kveld, inkludert meg selv. Kanskje har vi rett, men Brann kan og kjøre over dette laget. Det er et lag som er inne i en meget dårlig periode. På den ene siden burde det da være lett for serielederen å feie Start av banen, men på den andre siden vil de som sagt kjempe til siste minutt for poeng.

Jeg holder en knapp på uavgjort i kveld, men tviler på seier. Og det er som du sier, Langhår - det er en typisk kamp for Brann å tape.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

tobias

Jeg har en dårlig magefølelse for i kveld. Det er ikke akkurat betryggende at man må bruke 2 dager med speialtrening på en middelmådig midtstopper, slik at serielederen kan stille med sine 2 "beste" spisser.
vh
tobias

enavgutta


Brannmus


Brann/Bergen

Quote from: "Brannmus"


Galskap att Armann skal spille spør du meg!!!!

Men,men..Vi får bare satse på att i kveld blir Armanns store kveld!!!

Gleder meg i alle fall helt utrolig til denne kampen!!! Kjekt att det bare tar 20 min å gå fra hjemme, så e man på stadion :D Det finnes noen fordeler med å bo her...hihi
et er en tilstand som går ut over all forstand, hjertet hamrer og banker for byen og Brann <3

Brannmus

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5690

Hanstveit er blitt syk og er ute i kveld.. Ikke nyheten vi trengte bare timer før avspark!

Falken

Quote from: "Brannmus"http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5690

Hanstveit er blitt syk og er ute i kveld.. Ikke nyheten vi trengte bare timer før avspark!


Tror ikke det har så mye å si. Cato fikser dette helt fint. Hanstveit er vel ikke kjent for å være ekstremt offensiv på bortebane uansett.

Xminator

Skal ikke forundre meg om PVM spiller en kjempekamp med Cato-Potet bak seg. Dahl har vist stigende formkurve, så har tro på at han kan gjøre en god kamp i kveld. Vi mister noe duellstyrke på dødball, og Hanstveit er hakket bedre offensivt enn Guntveit. Det er uansett ikke her kampen vinnes eller tapes, det blir på den sentrale midtbanen og i effektiviteten vår foran begge mål.

Oppreist

Quote from: "Brannmus"http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5690

Hanstveit er blitt syk og er ute i kveld.. Ikke nyheten vi trengte bare timer før avspark!


Ikke noe særlig dette - jeg tror vi kommer til Ã¥ grisetape etter Ã¥ ha blitt kjempet ut av stilen.  Frykter dessuten Starts dødballer.
Stein på stein blir Steinar.

Erlend

faen for en gjeng pessimister da.  Se lyst pÃ¥ det folkens.  Vi gÃ¥r jo ikke pÃ¥ banen som serieleder

Erlend

og den nevnte davyen sier også det som stadig har blitt sagt - Brann liker å gi en hjelpende hånd til de trengende...

morten_61

fy faaaaaaaaaaaaaaan 1-0

Brannfrelst

Der låg den. Mjelde gikk ut og sa at Brann skulle spille som i en hjemmekamp,in my ass.
2.10.07-Gullet kom hem!

fortune

Ikke en jævla sjanse før Start får en såkalt "deflection-goal".. Dessuten vinner alle lagene bak... og vips, vi går på enda en smell
First is first, second is nothing

Brannfrelst

Quote from: "fortune"Ikke en jævla sjanse før Start får en såkalt "deflection-goal".. Dessuten vinner alle lagene bak... og vips, vi går på enda en smell


MÃ¥l preger fotballkamper. NÃ¥r snudde Brann sist 0-1 til seier? Sandefjord kampen gjelder ikke;)
2.10.07-Gullet kom hem!

dudo

Godset hjemme, ihvertfall.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Baunebob

Typisk. Vi spiller som en gjeng demotiverte pensjonister men Start er da heller ikke noe topplag. Det eneste de gjør er å jobbe. De har KUN hatt en lompe som endrer retning.

Vi kunne hatt 2-0. Det er snakk om vindpust og centimetre.

&/()(/&/

fortune

Dette taper vi... Bortekamper mot bunnlag sent i sesongen går alltid til helvete..
First is first, second is nothing

Belfort

Dette er krise. Helt utrolig hvordan flere spillere melder seg helt ut av kampen. Det er som man kan forutsi på forhånd hva som skjer når Brann spiller borte.

fortune

Det kan man. For det første legger vi oss bakpå, for det andre går vi ikke ordentlig i duellene og for det tredje har vi marginene mot oss. Og nå ligger vi an til å tape mot et bunnlag...igjen!
First is first, second is nothing

Erlend

Quote from: "Brannfrelst"
Quote from: "fortune"Ikke en jævla sjanse før Start får en såkalt "deflection-goal".. Dessuten vinner alle lagene bak... og vips, vi går på enda en smell


MÃ¥l preger fotballkamper. NÃ¥r snudde Brann sist 0-1 til seier? Sandefjord kampen gjelder ikke;)

TIL hjemme.  Men men, hva kan man si om en sÃ¥nn kamp? faen

tovatle

Eg e så skuffet at eg har ikkje ord! ELENDIG innsats!

HansaBrann

Tragisk. Start vinner alle duellene, Brann er søvngjengere. Skal vi aldri NOENSINNE klare å prestere i en kamp det forventes at vi vinner? Klasseforskjell på hvordan LSK og vi presterer når det strammer seg til...

Får håpe Mons får banket litt spirit inn i guttene i pausen.

GULLET SKA' HEM!

Baunebob

Brann får jo store rom der bak. I savnet av Helstad. Bør Sjøhage få sjansen?

Chris*

Quote from: "Baunebob"Brann får jo store rom der bak. I savnet av Helstad. Bør Sjøhage få sjansen?


Utvilsomt!
Bjørnsson er håpløs...
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

HansaBrann

Er redd rommene blir mindre nå som Start har fått ledelsen. Sånn som førsteomgang var frem til målet, hadde det definitivt vært bra med en rask bakromsspiller.

Langhår

Det er som Mjelde sier, vi visste hva som møtte oss, men likevel klarer vi ikke Ã¥ demme opp for presset. Dette er et problem vi sliter med  nÃ¥r vi møter lag som dette. Hæstad har spilt buksene av en treg og uinspirert Andresen. Ikke overraskende siden Hæstad etter Andresens eget utsagn er den spilleren han liker minst Ã¥ spille mot. Start vinner krigen og legger som ventet press pÃ¥ Sigurdsson i feltet som allerede flere ganger har vaklet i ballspillet....

Start vinner gjennom pur innsats, ingenting annet. Målet er jo et jævla pissemål.

Winters burde ha puttet to, men klarer på uforklarlig vis å rote det vekk. Innleggene sitter ikke, Bjørnsson vinner dueller men treffer ikke Winters og hvor er Solli?

One of those days.......

Eller kan vi snu dette? Mitt tips: NEI....
"The socialism I believe in is everyone working for each-other, everyone having a share of the rewards. It's the way I see football, it's the way I see life"
-Bill Shankly-

fortune

Ikke mye til tips langhår.. Spørsmålet er jo hvordan et av norges beste lag, med den desidert beste keeperen kan slippe inn mål som et bunnlag..
First is first, second is nothing

mads1..

Skal den helvetes ubrukelige treneren vår,gjøre noen bytter snart....
Ryk og reis Mjelde
Ser lyst på året..

fortune

Få ut Björnsson nå!!! Latterlig å bruke ham som spiss
First is first, second is nothing

bernu

Fy faen Bjørnson er dårlig !!
HANSA - Z

Baunebob

ææææh.. Bjørnssoonn!!


Avslutningstreninger ?

eksilbergenser

Bjørnsson er talentløs. Hvor dårlig kan egentlig Sjøhage være som ikke får sjansen?? Helt utrolig....
lt for Brann!

fortune

First is first, second is nothing

fortune

Solli ut- Huseklepp inn
First is first, second is nothing

tj00m

satser på en ny sandefjord kamp, at vi scorer to mål i slutten ;D
Brann Bergens Stolthet!

vekkreist

og nå må MA stå over neste kamp......faen

Langhår

Bra at Andresen må stå over hjemme mot Sandefjord. Vår antatt letteste kamp.

Sjøhage ja, no e eg spent!
"The socialism I believe in is everyone working for each-other, everyone having a share of the rewards. It's the way I see football, it's the way I see life"
-Bill Shankly-

fortune

Quote from: "Langhår"Bra at Andresen må stå over hjemme mot Sandefjord. Vår antatt letteste kamp.

Sjøhage ja, no e eg spent!


Antatt letteste betyr sjelden noe for Brann.. Forøvrig er det bare å ta en titt på tabellen for å se hvorfor vi ikke vinner serien i år heller.. Over dobbelt så mange baklangs som LSK, tredje mest i Eliteserien.. Og det med Norges beste keeper
First is first, second is nothing

dudo

Winters ut. (!!!)

Og der scoret stakan!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

fortune

First is first, second is nothing

Stalin

Dagens dårligste, blir muligens dagens helt for oss. Oh, the irony.

Baunebob

JAAAAAAAAAAAAAAA.. Den udugelige stolpen!!!!!!!


KOM IGJEN BRAANN!!

Baunebob

Ett poeng bør vi si oss fornøyde med. Ikke slik kampen utviklet seg. En Brann seier hadde vært fullt fortjent. Men hvor mange ganger har vi ikke gått tomhendt fra slike oppgjør.

Hassan hadde dagens med assisten sin. Fytte grisen !

Snublefot

FAEN TA NFF..  

2 minutter tillegg,  etter en omgang med 5 bytter!!! som tilsvarer 2.30 tillegg, pluss 2 skader som tar tid...    3 minutter hadde vært for lite, 4 minutter hadde vært passe og 5 for mye.

SÃ¥ gir dommerne 2 minutter tillegg??


faen ass..



og ang. kampen..    1-1 er greit resultat, men de forbanna lange ballene til armann er irriterendes..  byttene kommer for sent.. solli var elendig og burde bli byttet ut ved pause...

Brannfrelst

2.10.07-Gullet kom hem!

Xminator

Bjørnson har langt fra vert dagens dårligste. Han har gjør den jobben han skal gjøre, med unntak av å skyte over på blankt mål.

Winters skulle scoret 2, Bjørnson 2, Huseklepp 2 og Andresen 1. Ett vannvittig sjansesløseri fra Brann og en heldig lompe fra Start.

Kampens dårligste er uten tvil mannen uten hår.

Men pokker heller, vi tar poeng mot ett Startlag som spiller fotball vi normalt ikke lykkes mot. Vi leder med 1 poeng og har fortsatt føringen, selv om mye mer henger på bortekampen mot LSK nå.

Belfort

Det som er så forbanna utrolig er at Brann spesiellt på bortebane må ha en i tryne før man forstår alvoret. Hvorfor klarer ikke Mjelde og få dem i gang fra første minutt? Alt blir jo tyngre når man må hente opp noe.

dudo

Satt og tenkte på det samme når det gjelder denne tilleggstiden. Underlig.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Erlend

øvrebø og tillegg er ikke noe radarpar nei

knutern

Vil betegne 1 poeng mot Start som et OK resultat. Slik Start spiller i dag og har spilt mye i år er det norsk fotball på sitt verste; det er stort sett basert på ballbrudd og blind poling mot løpende vinger og spisser. Futten går ut av de etter første omgang og så taper de poeng på slutten, men av og til holder de helt inn. Vanskelige å spille mot OM de får inn et mål eller to i første omgang.


Hadde vi hatt litt marginer med oss så hadde vi tatt denne (og VIF-kampen). Ser fortsatt lyst på fortsettelsen :-)

grei

Er ikke bekymret for at Andresen må stå over neste. Ei heller for spillet vi viser som sådan. Er derimot dypt bekymret for at vi ikke har noen som kan score. Er ikke Helstad helt klar igjen til FFK-kampen ser det stygt ut for gullsjansene.

Baunebob

Med Bjørnsson tilbake var det jo en halveis flashback fra når Sæternes drev og luffet der foran.

Brann spiller best : kjapt, få touch, langs bakken.

Da sier det seg selv at det vile stoppe opp med en skikkelig Stor fysisk treg spiller.

Villt jevnt nå.

Erlend

FY faen for en pasning som førte til målet! 30-40 meter pasning og presis på millimeteren

fortune

Quote from: "grei"Er ikke bekymret for at Andresen må stå over neste. Ei heller for spillet vi viser som sådan. Er derimot dypt bekymret for at vi ikke har noen som kan score. Er ikke Helstad helt klar igjen til FFK-kampen ser det stygt ut for gullsjansene.


Noen som vet hvor langt fra formen Karadas er? Vet at han ikke har spilt fotball på en stund, men tenkte på fysisk form..
First is first, second is nothing

eriksen_30


knutern

Quote from: "Erlend"FY faen for en pasning som førte til målet! 30-40 meter pasning og presis på millimeteren
El Fakiri sin pasning, tror jeg?

tr0Ndemann

Så ufattelig deilig det siste målet var. Gylte så det svir i halsen enda! Glad, men ikke helt fornøyd.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Xminator

Quote from: "Belfort"Det som er så forbanna utrolig er at Brann spesiellt på bortebane må ha en i tryne før man forstår alvoret. Hvorfor klarer ikke Mjelde og få dem i gang fra første minutt? Alt blir jo tyngre når man må hente opp noe.


Kom med ett mottrekk mot spillet Start har. Brann har vel 2 gode sjanser før målet til Start kommer. Start får ett rent flaksemål. At de kommer til noen sjanser etterpå er en annen sak. Dette er en spillestil som man i teorien angriper mot ved å slå en crosser. Problemet er at mannen som skal slå diagonalt har 3 mann på seg.

Problemet for Start er at det koster for mye. Det er ikke tilfeldig at Brann dominerer 2. omgang og har ett trykk mot Start mot slutten vi sjelden ser fra ett Brannlag.

Litt for ubesluttsome i eget forsvar, forferdelig avslutninger, men bortsett fra det synest jeg spillerene står opp og tar tak. Har vi samme innsats på de neste 8 kampene så vinner vi serien.

Nå kan jeg allerede se for meg at våre to kjære aviser kommer til å gjøre stort poeng av Helstad og savnet av ham. Han spilte mot VIF. Brann scoret ikke mål. Det er det jeg mener om den saken.

Langhår

Quote from: "Xminator"Bjørnson har langt fra vert dagens dårligste. Han har gjør den jobben han skal gjøre, med unntak av å skyte over på blankt mål.

Winters skulle scoret 2, Bjørnson 2, Huseklepp 2 og Andresen 1. Ett vannvittig sjansesløseri fra Brann og en heldig lompe fra Start.

Kampens dårligste er uten tvil mannen uten hår.

Men pokker heller, vi tar poeng mot ett Startlag som spiller fotball vi normalt ikke lykkes mot. Vi leder med 1 poeng og har fortsatt føringen, selv om mye mer henger på bortekampen mot LSK nå.


Dette kan jeg underskrive på. Bjørnsson klarte seg greit ut fra forventningene, men uten Helstad er det helt villt hvor mange sjanser vi trenger for å score.

Etter den enormt elendige 1. omgangen synes jeg ett poeng er ok, men vi fortjente mer etter å ha overkjørt dem i 2 omgang. Forklaringen på hvorfor vi ikke vant ramser Xminator greit opp i oversikten over "de brente sjanser dag".

En ny bortekamp unnagjort og ett poeng med hjem. Greit nok....

Quote from: "Langhår"
Eller kan vi snu dette? Mitt tips: NEI....


Hmm. Jeg mente selvsagt: Tror vi klarer uavgjort. Mitt tips; Bjørnsson putter!
"The socialism I believe in is everyone working for each-other, everyone having a share of the rewards. It's the way I see football, it's the way I see life"
-Bill Shankly-

BL

Sånne kamper som går en på nervene dette. Start spiller hodeløs jage-fotball i en time også ligger hele laget bak ballen og spiller langt siste halvtimen. Nydelig fotball.....

1 poeng er greit nok, 3 poeng hadde vært fortjent.
Hansa-
Felt Z

Xminator

Det som irriterer enda mer er det klokkerene treffet Bjørnson fikk etter at Sjøhage blir avblåst. Det er en 100% avslutning. Keeper hadde ikke hatt sjans. Forsvaret til Start spilte fortsatt.

Nå er jeg sjeleglad vi har hentet Fakiri. Han bør ha rutine og være god nok fotballspiller til å erstatte Andresen mot Sandefjord. Det som bekymrer litt er at Fakiri har endret spillestil. Det er ikke like tut og kjør, men han beveget seg godt den lille halvtimen han fikk. Tempoet må nok likevel opp mot ett Sandefjordlag som kommer til å gi 110% på Stadion.

TheRock

Sjøhage inn, Bjørnsson ut!

At vi skifter spillestil til en med mer innlegg og lange pasninger er greit nok, men det hjelper jo ikke når vi har en midtstopper på topp! Han har en bevegelighet som en krabbe og er helt fantastisk dårlig i avslutningene OG i luften. 2 ganger i løpet av 90 minutter headet han ballen ned til Winters...

Halve Allsvenskan var etter Sjøhage, som hadde skaffet seg greit med spilletid i år, selv i kamp med 4 spisser om 1 plass, for den svenske serielederen. Da kan han umulig spille verre enn det Bjørnsson har gjort i de 2 siste kampene.


Edit:
QuoteDet som irriterer enda mer er det klokkerene treffet Bjørnson fikk etter at Sjøhage blir avblåst. Det er en 100% avslutning. Keeper hadde ikke hatt sjans. Forsvaret til Start spilte fortsatt.

Sjøhage sitt skudd, ikke Bjørnsson.

Erlend

Quote from: "TheRock"Sjøhage inn, Bjørnsson ut!

At vi skifter spillestil til en med mer innlegg og lange pasninger er greit nok, men det hjelper jo ikke når vi har en midtstopper på topp! Han har en bevegelighet som en krabbe og er helt fantastisk dårlig i avslutningene OG i luften. 2 ganger i løpet av 90 minutter headet han ballen ned til Winters...

Halve Allsvenskan var etter Sjøhage, som hadde skaffet seg greit med spilletid i år, selv i kamp med 4 spisser om 1 plass, for den svenske serielederen. Da kan han umulig spille verre enn det Bjørnsson har gjort i de 2 siste kampene.

Du glemte å nevne målet...

Klaus_Brann

Synes vi gjorde en bra 2.omgang i dag, men vi burde tatt bedre vare på sjansene våre..Start var ikke veldig gode i dag.
Tre poeng mot Sandefjord nå så er vi på rett spor.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

TheRock

At Bjørnsson scorer en gang får ikke hjelpe. Han verken skapte sjanser eller utnyttet de han fikk selv.

Langhår

Quote from: "TheRock"At Bjørnsson scorer en gang får ikke hjelpe. Han verken skapte sjanser eller utnyttet de han fikk selv.


Hæ? Selv ikke den han scorte på?
"The socialism I believe in is everyone working for each-other, everyone having a share of the rewards. It's the way I see football, it's the way I see life"
-Bill Shankly-

sydnes76

Quote from: "TheRock"Sjøhage inn, Bjørnsson ut!

At vi skifter spillestil til en med mer innlegg og lange pasninger er greit nok, men det hjelper jo ikke når vi har en midtstopper på topp! Han har en bevegelighet som en krabbe og er helt fantastisk dårlig i avslutningene OG i luften. 2 ganger i løpet av 90 minutter headet han ballen ned til Winters...

Halve Allsvenskan var etter Sjøhage, som hadde skaffet seg greit med spilletid i år, selv i kamp med 4 spisser om 1 plass, for den svenske serielederen. Da kan han umulig spille verre enn det Bjørnsson har gjort i de 2 siste kampene.


Edit:
QuoteDet som irriterer enda mer er det klokkerene treffet Bjørnson fikk etter at Sjøhage blir avblåst. Det er en 100% avslutning. Keeper hadde ikke hatt sjans. Forsvaret til Start spilte fortsatt.

Sjøhage sitt skudd, ikke Bjørnsson.


Det var vel Bjørnsson.

pissepåengen

bjørnsson va skandale i dag!

retter opp litt ved å putte et mål.
Bergen ut av norge!

Belfort

Nå har jo Mjelde sagt at vi må gi Sjøhage en vinter på seg. Vi må huske på at han kommer langt unna,fra en helt annen fotballkultur. Mannen trenger tid på seg til og akklimatisere seg til norsk kultur og spillemåte.

BL

Quote from: "pissepåengen"bjørnsson va skandale i dag!

retter opp litt ved å putte et mål.


Ingen skandale. Vant noen hodedueller, bra i forsvar. Men ingen tvil om at han er en nødløsning, nå som Sæternes er borte og Karadas er helt fersk og utrent. Ser han nok tilbake som forsvarer om ikke så lenge.
Hansa-
Felt Z

Texas

Ett poeng får være greit nok borte mot start. Spesielt uten Helstad på topp. Vi visste at denne kampen ville bli vanskelig, samt at LSK mest sannsynlig ville vinne mot Aalesund. Vi leder serien og er fremdeles i kontroll. Det kan være greit at Hassan får starte neste hjemmekamp mot et relativt dårlig lag slik at får spilt seg varm i trøyen. Det vil definitivt bli brukt for ham i de resterende kampene.

Kjell249

Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Stoffi

Quote from: "Belfort"Nå har jo Mjelde sagt at vi må gi Sjøhage en vinter på seg. Vi må huske på at han kommer langt unna,fra en helt annen fotballkultur. Mannen trenger tid på seg til og akklimatisere seg til norsk kultur og spillemåte.



Ikke minst klimatilpasninger.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Lurkin

Quote from: "Belfort"Nå har jo Mjelde sagt at vi må gi Sjøhage en vinter på seg. Vi må huske på at han kommer langt unna,fra en helt annen fotballkultur. Mannen trenger tid på seg til og akklimatisere seg til norsk kultur og spillemåte.
Berømte Brann fra Bergen

pissepåengen

vi vinner ikkje et poeng, vi taper 2!
Bergen ut av norge!

Nixon

Enig med mye her i siste innlegg til Lurkin.

Grunnen til at Bjørnsson står hele kampen er nok den luftstyrken han har både foran og bak. Med Hanstveit plutselig ute ble nok det viktigere enn planlagt. Pluss til Mjelde for tidlige bytter som satte mer fart i laget.

Ellers merkelig at Andresen gjør samme tabbe i to kamper på rad. Begge gangene har det resultert i mål som kan få stor betydning.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Ricky

Synes Bjørnsson klarte seg helt greit. Ser ikke helt hva han kunne ha gjort så mye annerledes, utover å score begge gangene han kom seg fri mot Start-keeperen.
Hadde kanskje kommet mer til sin rett om kvaliteten på innleggene og det generelle vingspillet var bedre.

Xminator


Texas

Noen som kan gi en kort spillervurdering?

Nixon

Quote from: "Xminator"Andresen har stort sett gjort de tabbene der i hele år. Nå får vi en mulighet til å se hvordan det fungerer uten Andresen på banen. Langt fra sikker på at vi egentlig ønsker ham ut av laget.


Jeg skulle ønske at han spilte også neste kamp. Men når han først er ute er vi heldigvis godt forspent med erstattere. Synes Fakiri gjorde det godt, men kanskje Jaiteh burde starte?
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

enavgutta

- Vi gjorde en bra andre omgang. Det var sterkt av oss å innhente dem, og vi kunne nesten tatt alle poengene.

Latterlig uttalelse tjokken !!

Takk gud for at underet inntraff, trefoten traff og vi reddet æren, dette kunne blitt en ny skampinlig dag.

For en gang skyld klarte grisene å bytte alle 3.

ostraume

Quote from: "enavgutta"- Vi gjorde en bra andre omgang. Det var sterkt av oss å innhente dem, og vi kunne nesten tatt alle poengene.

Latterlig uttalelse tjokken !!

Takk gud for at underet inntraff, trefoten traff og vi reddet æren, dette kunne blitt en ny skampinlig dag.

For en gang skyld klarte grisene å bytte alle 3.


Nok en saklig kampvurdering fra enavgutta. Du mener altså at Brann ikke rævkjørte Start i hele 2. omgang?
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

bulldog

Quote from: "Ricky"Synes Bjørnsson klarte seg helt greit. Ser ikke helt hva han kunne ha gjort så mye annerledes, utover å score begge gangene han kom seg fri mot Start-keeperen.
Hadde kanskje kommet mer til sin rett om kvaliteten på innleggene og det generelle vingspillet var bedre.


mannen vinner jo nesten alt på hodet. at winters har en dårlig dag og ikke kllarer å fange opp en eneste andreball er da ikke bjørnsson sin feil?
arman scorer jo et til som blir tvilsomt annulert?
bulldog

monsivar

håper Nff ser på reprisen der winters slår Engedal, et soleklart rødt kort til winters.

Det gule til engedal var også soleklart

Snublefot

Quote from: "monsivar"håper Nff ser på reprisen der winters slår Engedal, et soleklart rødt kort til winters.

Det gule til engedal var også soleklart


slÃ¥r og slÃ¥r..  gir han en hard dytt i brystet.. hadde jeg pokker meg gjort selv ogsÃ¥ nÃ¥r en spiller henger over ryggen min i 10 meter uten at dommeren blÃ¥ser..

Candyman

Syns Bjørnson var en skandale i dag. Han vinner i luften ja, men hva gjør det når headingene er klareringer på begge sider av banen. Han bare vinner, retningen på ballen etterpå er jo helt vilkårlig...

Robbie har jo vært vaksinert mot å score lenge, gjør en bra jobb, men hadde ikke puttet fra 5 meter når forsvaret og keeper var på hyttetur på kvamskogen engang...(ser bort fra rbk kampen, begrunnelse må bli det gode gamle slagordet om blind høne og korn).

Vi er så avhengig av Helstad at det er helt utrolig. Men holder meg positiv pga. signeringene av Hassan, Azar, og at Huseklepp får sikkert bli ut sesongen no... Faen dette er skumle greier!!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

thesevs

Quote from: "Snublefot"
Quote from: "monsivar"håper Nff ser på reprisen der winters slår Engedal, et soleklart rødt kort til winters.

Det gule til engedal var også soleklart


slÃ¥r og slÃ¥r..  gir han en hard dytt i brystet.. hadde jeg pokker meg gjort selv ogsÃ¥ nÃ¥r en spiller henger over ryggen min i 10 meter uten at dommeren blÃ¥ser..


Det var jo det Alsaker også sa - svakt at dommeren ikke blåser før situasjonen oppstår. Helt unødvendig å la de to holde på såpass lenge. Skal være enig i at Winters burde droppet den reaksjonsformen, men på en annen side forstår jeg godt frustrasjonen siden han ville løpt ifra Engedal og muligens oppnådd en god målsjanse.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

PetterOlsan

Quote from: "Texas"Noen som kan gi en kort spillervurdering?
åtte Roy Helge snart finne seg noe annet å gjøre...

Snublefot

Quote from: "PetterOlsan"
Quote from: "Texas"Noen som kan gi en kort spillervurdering?

Nixon

http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article1303415.ece

Ingenting å si på engasjementet til vår kaptein!:)
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

hakeide

Quote from: "Nixon"http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article1303415.ece

Ingenting å si på engasjementet til vår kaptein!:)


Han har også temmelig rett i uttalsene sine til øvrebø og.. Makan sier jeg bare, mester i inkonsekvent dømming!

Klaus_Brann

Quote from: "Nixon"http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article1303415.ece

Ingenting å si på engasjementet til vår kaptein!:)


Det var en litt annen vinkel på det enn den han ga til tv2 etter kampen:-)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Brannmus


Bare jeg som får litt sånn småfrysninger av det bildet?

Speedy

Quote from: "Brannmus"
Bare jeg som får litt sånn småfrysninger av det bildet?


Jeg begynte å få det, helt til jeg så barnesmilet til huseklepp :)
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Go Up