• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Rosenborg = joiking

Started by power, August 09, 2007, 17:52:26 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

power

Synes det har vært for lite joiking i kampene mot RBK de siste årene og oppfordrer alle til å stemme i på lørdag!

Bombefar

Hvorfor skal vi joike mor Rosenborg? Kun fordi de bor noen mil lengre nord enn oss? Trodde dette ble gjort som en artig greie mot de lagene som kommer fra "sameland", som mot TIL da Tromsø supporterne sang med. Vet ikke om det er så mange samer i Trøndelag, men hvis du har andre opplysninger så skal jeg være med å joike

Nixon

Trøndelag er da i høyeste grad sameland!
Men vi må rett nok finne noen joiker på sørsamisk...;)
Rød makt på Hansa

Brann_Mann

ehh?  Oslo e faktisk den byen med flest samer i.. Korfor ikke joike mot VIF, Lyn osv. da ??

Pondan

Hva  med Ã¥ støtte Brann? sÃ¥ kan de som vil joike gjøre det hjemme..

Klaus_Brann

Quote from: "power"Synes det har vært for lite joiking i kampene mot RBK de siste årene og oppfordrer alle til å stemme i på lørdag!


Haha, joikingen mot Tromsø var nært opp mot årsbeste!Bra trøkk, og humoristisk ...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Erlend

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "power"Synes det har vært for lite joiking i kampene mot RBK de siste årene og oppfordrer alle til å stemme i på lørdag!


Haha, joikingen mot Tromsø var nært opp mot årsbeste!Bra trøkk, og humoristisk ...

Ja det var sykt gøy.  Elsker humoristiske sanger

Candyman

Quote from: "Pondan"Hva  med Ã¥ støtte Brann? sÃ¥ kan de som vil joike gjøre det hjemme..

Hva med å ha litt humor? Er jo show å synge humoristiske nedsettende sanger til motstanderen. Eller skal vi bare være venner alle sammen???
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Skumling

Quote from: "Brann_Mann"ehh?  Oslo e faktisk den byen med flest samer i.. Korfor ikke joike mot VIF, Lyn osv. da ??


Kanskje ikke så dumt, med tanke på Klanens evinnelige mas om bønder. Bedre enn Drite på Oslo by i hvertfall.

Ewen

Litt tragisk at tromsø supporterne også begynte å joike når vi gjorde det..
Og til alle dere som tror at det er mange samer i Tromsø, så er det HELT feil. Spar meg for joiking.


Det ultimate hadde vært deresom vi hadde blitt spart for joking og blitt spart for mer enn 3-4 "gulle ska hem"...=) :wink:

Northside

Quote from: "Pondan"Hva  med Ã¥ støtte Brann? sÃ¥ kan de som vil joike gjøre det hjemme..


Hva med å variere litt? lage litt liv og humor på tribunen?

paf

Quote from: "Erlend"
Ja det var sykt gøy.  Elsker humoristiske sanger

[sarkasme]
Mot Rosenborg har vi jo en gylden mulighet til å gjøre noe ordentlig morsomt, humoristisk og annerledes. De har jo mange afrikanere på laget, og da er det naturlig at apelydene runger fra tribunen.
[/sarkasme]

grei

Quote from: "Erlend"
Ja det var sykt gøy.  Elsker humoristiske sanger


Nå har det vel blitt joiket på Stadion stort sett to ganger i året (B/G og Tromsø) siden tidlig nittitall, så dersom det fremdeles er noen som synes denne vitsen kvalifiserer til "sykt gøy" er det jo intet mindre enn imponerende.

Speedy

joik har for meg godt ut på dato for lengst, lite orginalt. Har uansett ikke noe imot at det blir sunget. Hadde vært bedre med: "å å å, det går lika no.." når Brann leder.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Klaus_Brann

Quote from: "Speedy"joik har for meg godt ut på dato for lengst, lite orginalt. Har uansett ikke noe imot at det blir sunget. Hadde vært bedre med: "å å å, det går lika no.." når Brann leder.


Haha, herlig..Den hadde nok runget fra Hansa på stillingen 4-0, med 10 minutter igjen å spille på lørdag!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Quote from: "Ewen"Og til alle dere som tror at det er mange samer i Tromsø, så er det HELT feil. Spar meg for joiking.

:


Tja. Alle skilter på Alfheim står både på norsk og på samisk...
Legg ned hele klubben!

Pondan

Hvis noen syns det er humor å joike mot rbk, så sier jo det hva humor enkelte har..........

Ewen

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Ewen"Og til alle dere som tror at det er mange samer i Tromsø, så er det HELT feil. Spar meg for joiking.

:


Tja. Alle skilter på Alfheim står både på norsk og på samisk...


Langt i fra alle, men noen gjør det. Har bodd i Tromsø i et år. En veldi liten prosentdel av befolkningen der er samer. I følge tromsøveringer er det langt flere samer i bodø.

Ewen

Quote from: "Pondan"Hvis noen syns det er humor å joike mot rbk, så sier jo det hva humor enkelte har..........


Kor e humoren i joik?? E jo like arti som om supporterne til samelandslaget skulle begynne å synge nystemten vist brann hadde spilt mot samelandslaget..



(Rikti nok vist de har supportere...)

Go Up