• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Eventuell gull feiring

Started by Manx, August 08, 2007, 15:23:08 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kirk

BT:
"En spesialfremføring av Nystemten, fotballinnslag i pausen og fest på Torgallmenningen. Det er planen om Brann vinner gull mandag."

Selv om Viking og Stabæk skulle tape poeng på søndag, så vet vi jo ikke sikkert om vi tar gull før etter kampen. Litt pinlig hvis de startet hele "vi-har-tatt-gull"-showet også ender vi opp med å tape for Lyn . . .

Xminator

Da får vi ta V.2 av showet på Viking-kampen.

Superjack

Har hørt at Tommy Sulen skal ha underholdningen etter Lyn kampen om seriemesterskapet er i boks.
Brannsupporter.

tolind

Mens spillerne anført av Ove Thue fremførte en gledesstrålende versjon av lagets sang «Heia Brann!», kom også Friele ut på scenen og hoppet, danset og headbanget sammen med laget - iført ordførerkjede og brannskjerf i en salig kombinasjon.

tsf

For noen tull av Herman Friele!(!!!!!!!)

FOR jeg VIL FESTE som f... etter Brann har blitt SERIMESTER så nå må Mr.friele avbryt min STOR gullfering plan
Hater NøFF -Bergen ut av Norge -Bergen = Egen stat og Republikk vært godt

HeiaBrann!

Fra Nettavisen nokk en gang:

* For å si det sånn: Fyrverkeriet kommer ikke til bare å bli en liten fis opp i luften. Nei, her skal det merkes at Brann har tatt gull, sier Friele med glimt i øyet.
*- Etter fyrverkeriet må alle gå hjem og legge seg og være flinke, oppfordrer ordføreren, som sammen med bystyret bevilget én million kommunekroner til gullfesten.

Vell, han har humor i det minste!

maknu

ULLET KOM HEM!!! GRATTIS ALLE BRANN FANS

Markmus

Hadde vært konge om Ove Thue hadde fremført noen av de gamle sangene sine :D
Ka du ve?

erik1

Quote from: "Manx"
Quote from: "Candyman"Finnes det noen som kommer til å lage ett offesiellt opplegg for fest og spetakkel dersom det blir gull?? Kommunen, SK Brann, Bataljonen, Sentumsforeningen? Noe som helst? Blir det bygget scene og holdt konsert med 12.mann? Blir det bare rable gal i bygatene?


Det blir vel ett opplegg, ved cup gullet var det vel kommunen som ordnet scene, men har må vi tenke større, torgalemenningen holder ikke ved ett seriegull.  vet ikke hvor det er stort nok til å huse hundretusenvis av bergensere i gullrus:)

Flytende scene midt i vågen kanskje?

Jeg leste i BA i går at bergen komune skule vist sette opp en STOR stor sjerm, så herman frille sa sånn at hele bergen kan se, også, sette de vist opp en scenne på torgalmeligne vist!
i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

Nixon

Quote from: "maknu"


Er det helt sikkert at det blir på Festplassen og ikke på Torgallmenningen?
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Bombefar

Quote from: "Nixon"
Quote from: "maknu"


Er det helt sikkert at det blir på Festplassen og ikke på Torgallmenningen?


Jeg mener jeg har lest torgallmenningen


Nixon

Quote from: "Bombefar"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "maknu"


Er det helt sikkert at det blir på Festplassen og ikke på Torgallmenningen?


Jeg mener jeg har lest torgallmenningen


Jeg har også lest Torgallmenningen. Men hvis det skal være storskjerm på Festplassen og ikke minst et stort fyrverkeri tyder mye på at det blir Festplassen. Jeg hadde definitivt foretrukket Torgallmenningen!
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

HeiaBrann!

Quote from: "Baunebob"

Gullet blir delt ut i den siste hjemme kampen så sant som det er muligt. dvs at vi uaansett ikke får gullet på mandag, og dersom guttene ikke har klart å få det offisielt før siste kamp, blir det utdeling på Alfheim.

skb!

Håper bare ikke det blir denn tekno-versjonen av Nystemten som skal synges! med Piddi fra Spetakkel og noe. Fy for en type, ødelegge noe av det helligste. Ellers gleder jeg meg stort. Håper bare på oppholdsvær, mange folk og høy promille blant folk flest!

Charmless Man

Ladish on the Foot

Brannfrelst

Quote from: "HeiaBrann!"
Quote from: "Baunebob"

Gullet blir delt ut i den siste hjemme kampen så sant som det er muligt. dvs at vi uaansett ikke får gullet på mandag, og dersom guttene ikke har klart å få det offisielt før siste kamp, blir det utdeling på Alfheim.


Her tar du feil. Dersom Viking og Stabæk roter det til søndag,og vi vinner mandag så vil vel gullet bli utdelt på Stadion mot Lyn?
2.10.07-Gullet kom hem!

Nixon

Quote from: "Charmless Man"


Det blir den eller Tina Turner "Simply the best".
Det er bare å forberede seg!;)
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Falkman

Quote from: "Brannfrelst"
Quote from: "HeiaBrann!"
Quote from: "Baunebob"

Gullet blir delt ut i den siste hjemme kampen så sant som det er muligt. dvs at vi uaansett ikke får gullet på mandag, og dersom guttene ikke har klart å få det offisielt før siste kamp, blir det utdeling på Alfheim.


Her tar du feil. Dersom Viking og Stabæk roter det til søndag,og vi vinner mandag så vil vel gullet bli utdelt på Stadion mot Lyn?


skulle jo i utgangspunktet tro det.. men eg mener eg har lest et sted at pokalen ikkje blir utdelt før i den siste hjemmelampen, uansett.. men ellers tviler eg på at det blir noen aktuell problemstilling. at  enten Stabæk eller Viking taper poeng e sannsynlig, men at begge skulle gjøre det, ville nesten være for godt til å være sant!

Caranthir

NFF har sagt, det stod i BA tidligere i uken, at selv om Brann blir seriemestre etter Lyn-kampen så får vi ikke gullet før Viking-kampen..
Mitt <3 står i Brann...

tsf

http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article1370831.ece

Denne mannen er tøffing, sånn sjefen kunne jeg hadde:p
Hater NøFF -Bergen ut av Norge -Bergen = Egen stat og Republikk vært godt

Klaus_Brann

Quote from: "tsf"http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article1370831.ece

Denne mannen er tøffing, sånn sjefen kunne jeg hadde:p


Hehe, det hadde ikke vært dumt..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

tsf

Noen som har hengt opp diger banner "Gullet ska` hem" på forum kino? :p
Hater NøFF -Bergen ut av Norge -Bergen = Egen stat og Republikk vært godt

anita

Quote from: "tsf"Noen som har hengt opp diger banner "Gullet ska` hem" på forum kino? :p


Det er en vakker utsikt å ha fra stuevinduet :) Synes de som har hengt det opp har gjort en god jobb!

Kararay

dette er vel bare milde tendeser i forhold til ka som kommer til å skje da... eller?

http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article1366247.ece

de har ventet like lenge som oss...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

steinbygger

Quote from: "anita"
Quote from: "tsf"Noen som har hengt opp diger banner "Gullet ska` hem" på forum kino? :p


Det er en vakker utsikt å ha fra stuevinduet :) Synes de som har hengt det opp har gjort en god jobb!


Har noen tatt ett bilde av dette, som kan legges ut?

Bombefar

Det blir hvertfall fyrverkeri i sentrum selv om det ikke blir på Stadion

QuoteFyrverkeriet kommer ikke til bare å bli en liten fis opp i luften. Nei, her skal det merkes at Brann har tatt gull, sier Friele med glimt i øyet.

thesevs

Hvis vi tar gullet på mandag (viking taper og stabæk avgir poeng) så får vi gullet utlevert i vår siste hjemmekamp mot viking.
Betyr dette at Viking-spillerene må stå æresvakt for våre spillere? Og at vi kan holde igjen viking"hordene" på Stadion å tvinge dem til å se jubelscenene våre?
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

anita

Quote from: "steinbygger"
Quote from: "anita"
Quote from: "tsf"Noen som har hengt opp diger banner "Gullet ska` hem" på forum kino? :p


Det er en vakker utsikt å ha fra stuevinduet :) Synes de som har hengt det opp har gjort en god jobb!


Har noen tatt ett bilde av dette, som kan legges ut?




Slik så det ut i morges, men nå ser det dessverre ut til at tapen har løsnet og banneret falt ned...

BrannSupporter

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Charmless Man"


Det blir den eller Tina Turner "Simply the best".
Det er bare å forberede seg!;)


Begge disse sangene ble vel så vidt husker spilt over høytaleranlegget på Ullevaal stadion etter cupfinaleseieren.

Markmus

Ka du ve?

dudo

Dessverre er det nok også uunngåelig. Faktisk så tror jeg at størstedelen av stadion ville savnet den om den ikke ble spilt. Vattnisser som de jo tross alt er. ;-)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Markmus

"We are the champions" kan KUN bli bra om hele Stadion synger med.
Ka du ve?

Bombefar

Quote from: "Markmus""We are the champions" kan KUN bli bra om hele Stadion synger med.


Og det gjør den nok. Får håpe Hanøy roer an litt før han starter anlegget. Så det er tid til litt synging først

TcK

Quote from: "Markmus""We are the champions" kan KUN bli bra om hele Stadion synger med.


Sammen med Simply the best var vel we are the champions den største nedturen på hele cupfinalen.

Vil folk ha det en gang til? :)

Nei, gi meg til nystemten, Byen e Bergen eller den 12 mann.. Eller alle..
Jesus elsker alle barna

vebo

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Charmless Man"


Det blir den eller Tina Turner "Simply the best".
Det er bare å forberede seg!;)


Og avslutte med "Seiern er vår.."
Tiocfaidh ár lá

Klaus_Brann

Quote from: "anita"
Quote from: "steinbygger"
Quote from: "anita"
Quote from: "tsf"Noen som har hengt opp diger banner "Gullet ska` hem" på forum kino? :p


Det er en vakker utsikt å ha fra stuevinduet :) Synes de som har hengt det opp har gjort en god jobb!


Har noen tatt ett bilde av dette, som kan legges ut?




Slik så det ut i morges, men nå ser det dessverre ut til at tapen har løsnet og banneret falt ned...


Haha, sinnsykt bra Anita...Gullfeiringen e i gang!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

anita

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "anita"
Quote from: "steinbygger"
Quote from: "anita"
Quote from: "tsf"Noen som har hengt opp diger banner "Gullet ska` hem" på forum kino? :p


Det er en vakker utsikt å ha fra stuevinduet :) Synes de som har hengt det opp har gjort en god jobb!


Har noen tatt ett bilde av dette, som kan legges ut?




Slik så det ut i morges, men nå ser det dessverre ut til at tapen har løsnet og banneret falt ned...


Haha, sinnsykt bra Anita...Gullfeiringen e i gang!


Heldigvis har to dresskledde menn vært og hengt det opp igjen... Gullfeberen herjer på Danmarksplass!

vebo

Quote from: "anita"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "anita"
Quote from: "steinbygger"
Quote from: "anita"
Quote from: "tsf"Noen som har hengt opp diger banner "Gullet ska` hem" på forum kino? :p


Det er en vakker utsikt å ha fra stuevinduet :) Synes de som har hengt det opp har gjort en god jobb!


Har noen tatt ett bilde av dette, som kan legges ut?




Slik så det ut i morges, men nå ser det dessverre ut til at tapen har løsnet og banneret falt ned...


Haha, sinnsykt bra Anita...Gullfeiringen e i gang!


Heldigvis har to dresskledde menn vært og hengt det opp igjen... Gullfeberen herjer på Danmarksplass!


Kan det være sekten som kjøpte Forum som også er Brann-supportere?
Tiocfaidh ár lá

anita

Quote from: "vebo"
Quote from: "anita"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "anita"
Quote from: "steinbygger"
Quote from: "anita"
Quote from: "tsf"Noen som har hengt opp diger banner "Gullet ska` hem" på forum kino? :p


Det er en vakker utsikt å ha fra stuevinduet :) Synes de som har hengt det opp har gjort en god jobb!


Har noen tatt ett bilde av dette, som kan legges ut?




Slik så det ut i morges, men nå ser det dessverre ut til at tapen har løsnet og banneret falt ned...


Haha, sinnsykt bra Anita...Gullfeiringen e i gang!


Heldigvis har to dresskledde menn vært og hengt det opp igjen... Gullfeberen herjer på Danmarksplass!


Kan det være sekten som kjøpte Forum som også er Brann-supportere?


Har en liten mistanke om det ja... De hentet ihvertfall stige og litt annet utstyr inne, så det er nok de som står bak det. Kanskje det er et forsøk på rekruttering?

vebo

Quote from: "anita"
Quote from: "vebo"
Quote from: "anita"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "anita"
Quote from: "steinbygger"
Quote from: "anita"
Quote from: "tsf"Noen som har hengt opp diger banner "Gullet ska` hem" på forum kino? :p


Det er en vakker utsikt å ha fra stuevinduet :) Synes de som har hengt det opp har gjort en god jobb!


Har noen tatt ett bilde av dette, som kan legges ut?




Slik så det ut i morges, men nå ser det dessverre ut til at tapen har løsnet og banneret falt ned...


Haha, sinnsykt bra Anita...Gullfeiringen e i gang!


Heldigvis har to dresskledde menn vært og hengt det opp igjen... Gullfeberen herjer på Danmarksplass!


Kan det være sekten som kjøpte Forum som også er Brann-supportere?


Har en liten mistanke om det ja... De hentet ihvertfall stige og litt annet utstyr inne, så det er nok de som står bak det. Kanskje det er et forsøk på rekruttering?


Jaja, alle skal vel ha sin del av gullkaken;)
Tiocfaidh ár lá

Utmedsnolken

Quote from: "Markmus""We are the champions" kan KUN bli bra om hele Stadion synger med.


Den blir aldri bra punktum. Denne og Simply the Best klarte egenhendig å drepe mye av stemningen på Ullevaal ved å overdøve alt som var av synging.
"og der snubler Sæternes igjen"

dudo

Tja, vi burde kanskje sendt en mail til en eller annen på Stadion og gitt beskjed?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Texas

Quote from: "Utmedsnolken"
Quote from: "Markmus""We are the champions" kan KUN bli bra om hele Stadion synger med.


Den blir aldri bra punktum. Denne og Simply the Best klarte egenhendig å drepe mye av stemningen på Ullevaal ved å overdøve alt som var av synging.


Jeg vil helst ha meg frabedt de to overnevnte sanger. Sanger har vi nok av selv.

maknu

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Bombefar"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "maknu"


Er det helt sikkert at det blir på Festplassen og ikke på Torgallmenningen?


Jeg mener jeg har lest torgallmenningen


Jeg har også lest Torgallmenningen. Men hvis det skal være storskjerm på Festplassen og ikke minst et stort fyrverkeri tyder mye på at det blir Festplassen. Jeg hadde definitivt foretrukket Torgallmenningen!



er nok festplassen
ULLET KOM HEM!!! GRATTIS ALLE BRANN FANS

tysup

Quote from: "Texas"
Quote from: "Utmedsnolken"
Quote from: "Markmus""We are the champions" kan KUN bli bra om hele Stadion synger med.


Den blir aldri bra punktum. Denne og Simply the Best klarte egenhendig å drepe mye av stemningen på Ullevaal ved å overdøve alt som var av synging.


Jeg vil helst ha meg frabedt de to overnevnte sanger. Sanger har vi nok av selv.

Kanskje Den 12. Mann lager noen gull-sanger til Brann...

martincb

Om Stabæk og Viking taper idag blir det som alle vet gullfest allerede mandag kveld, når brann vinner. Mandag kveld blir det et liv uten like i gatene, og tirsdag blir det fest på festplassen. Dette høres helt knall ut, men det eneste problemet er at jeg og min søster går på skolen, og det blir vanskelig å ta fri mer enn en dag. Mine foreldre har ikke mulighet til å kjøre oss, og med tog mister vi to dager av skolen. Derfor lurte vi på om noen som bor i oslo eller i nærheten hadde tenkt seg over fjellet. Hvis du har tenkt å kjøre sånn at man ankommer kl 21 (at man drar ca kl. 14, og ikke mister så mye av skolen) på mandag hadde vi vært veldig glade for å få sitte på over. Hun er 12 og jeg er 15 år. Nok en gang: Vi ville være evig taknemlig.
Arguing on the internett is just like running in the special olympics. Even if you win, you're still a retard.

Baunebob

Quote from: "martincb"Om Stabæk og Viking taper idag blir det som alle vet gullfest allerede mandag kveld, når brann vinner. Mandag kveld blir det et liv uten like i gatene, og tirsdag blir det fest på festplassen. .


Er det offisiellt det som skal skje ? At det blir fest på tirsdagen ? Har ikke jeg fått med meg.

Men nå ser det forsåvidt ut som at det ikke blir noe gullfeiring etter kampen imorgen. Stabæk leder.

Personlig håper jeg det vil bli gullfest  når spillerene kommer hjem fra Aafk kampen lørdag etter landslagssamling.

Nixon

Quote from: "Baunebob"Er det offisiellt det som skal skje ? At det blir fest på tirsdagen ? Har ikke jeg fått med meg.


Neida, det er bare tull!
Tirsdag blir hviledag...;)
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Go Up