• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Eventuell gull feiring

Started by Manx, August 08, 2007, 15:23:08 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

ole3000

Quote from: "Utmedsnolken"
Quote from: "skb!"Hvor tidlig må man egentlig være ute for å få en grei plass foran denne storskjermen? Regner med at en del 14-år gamle jenter med nyinnkjøpte brannskjerf vil være ganke tidlig ute, så for å ikke havne oppe med teateret lønner det seg gjerne å komme tidlig?


14år gamle jenter ser du vel greit over, evt. så er de ikke så vanskelgi å skubbe seg forbi.


Du vet like godt som meg at for det første, så kommer de til å være i et slikt antall at man står over gaten inni byparken, og for det andre den helvettes skrikingen som får trommehinnene våres til å sprekke i så høye smell at man skulle tro kanari var med på festen. Men la oss alle håpe at de arrangerer supersalg på BIK BOK og ONLY slik at de henger der i stedet;)
i går for en til!

Nuen

hehe vi får håpe det, det er de jeg frykter mest, disse fjortisjentene.
okkuperer plassen nærmest skjermen og står å hyler på ting de ikke har peiling på!
2.10.2007

Lennono8

BA har en fin sak i dag med hvor man kommer inn med Branndrakt på lørdag (http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3062595.ece).

Ikke akkurat god reklame for Naboen. Jeg har vært der et par ganger, men visste ikke at stamgjestene var laget av porselen. Håper de ikke ble uvel av mitt nærvær. Gikk ikke med drakt, så det hjalp kanskje...

"- Vi har en del stamgjester som går her og de vil ikke føle seg vel om brannsupporterne slipper til her. Det har litt med menneskene som går her å gjøre at vi er streng på dette, er meldingen fra Naboen. "

paf

Quote from: "Lennono8"BA har en fin sak i dag med hvor man kommer inn med Branndrakt på lørdag (http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3062595.ece).

Det som er interessant her er at vi plutselig er "bra nok" for en del steder det vanligvis er helt umulig å komme inn med Branndrakt. For en gjeng

Go Up