• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Suduva

Started by MrSinister, August 03, 2007, 12:33:00 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Fabregas

Gleder meg ganske voldsomt til denne kampen her :D

Skal bli kos å sitte høyt oppe sentralt på en av hoved tribunene. Vil helst på SPV men kan njo hende masse småunger samler seg der tidlig tidlig. Lite drawback at en må stille så tidlig for å få gode plasser men det fikser jo seg med litt mp3 og BrannTV :)
Når det gjelder det som skjer på  gresset så håper jeg vi starter i samme gir som mot RBK, vi må få noen mål på de, alt under tre mål synes jeg er for dårlig. Vi bruker de beste, og nå er det pause, da kan de ta ut alt og gjøre returoppgjøret til ubetydelig.

Nixon

https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Xminator


monzilla

Noe annet enn seier i begge disse kampene er for dårlig. Tror vi drar det greit i land jeg. Det er viktig at vi ikke slipper inn mål. Tror det blir en 3-0 til SKB.

bulldog

herlig, så klarte de det allikevel. brann suduva sendes på tv2 sumo for oss som ikke er i byen ikveld...
bulldog

Rasmus_brann

Ka e prisen på billettene til denne kampen her? Samme som mot carmarthen?
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Hausberg

Quote from: "Rasmus_brann"Ka e prisen på billettene til denne kampen her? Samme som mot carmarthen?


ja, 50 kroner billetten
itt hjerte står i Brann......

Fabregas

Blir nok en del færre på stadion iom at den sendes på internett. Sikkert en del bergensere som er i byen som har abonnement på TV2Sport fra sist lørdag som ser den hjemme istedet nå. Jeg er slettes ikke sikker på hva jeg skal gjøre, småungene som tar opp de beste plassene ved å stå fremst i køen forblir vel. Jeg trodde litt at poenget var at en kun fikk se kampen med eget oppmøte jeg, sto jo det så flott på brann.no.
Edit: Husker forresten sist, da var dekningen på internett hakkete som f***.

Nixon

Quote from: "Fabregas"Jeg er slettes ikke sikker på hva jeg skal gjøre, småungene som tar opp de beste plassene ved å stå fremst i køen forblir vel.


Tror neppe det skal bli et stort problem å få en god plass på Stadion i kveld.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Brann4

blir det som vanlig, de som synger samles på frydenbø?=)

Hausberg

Quote from: "Brann4"blir det som vanlig, de som synger samles på frydenbø?=)


er sikkert der det blir sunget visst det blir sunget i dag...., stod noen der og sang mot carmartheren eller hva de nå het.
itt hjerte står i Brann......


stian sv

noen som vet om denne kampen går på tv sport?

Klaus_Brann

Quote from: "stian sv"noen som vet om denne kampen går på tv sport?


Nei, den sendes ikke..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

jako

Quote from: "stian sv"noen som vet om denne kampen går på tv sport?


Ja den går på Tv2 sport kl 19:00.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Bossmann

Quote from: "jako"
Quote from: "stian sv"noen som vet om denne kampen går på tv sport?


Ja den går på Tv2 sport kl 19:00.


Kun på Sumo, ikke på TV. Altså; Kun på internettet, www greiene. IKKE på den der store greien folk har i stuene sine.

skinkerytter

Quote from: "jako"
Quote from: "stian sv"noen som vet om denne kampen går på tv sport?


Ja den går på Tv2 sport kl 19:00.


hvordan vet du det?

jako

Jeg kjøpte kamp-billett via TV2 sport.

Men jeg ser nå at den ikke går på kanalen TV2 sport. Beklager dårlig info fra meg.

http://pub.tv2.no/TV2/tvguide/
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

howieh57

Noen som har link til stream av kampen?
ra Sandsli, der teknikk og sleik fødes

gunnar

Brann 1-0 Bjørnsson
"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

Alastor

Bjørnsson putter som spiss gitt :).

Fabregas

Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke fortsetter med å sette opp Huseklepp på kanten og legge direkte inn til Bjørnsson, det er jo farlig HVER gang!!!
Vi må få puttet på noen flere skal jeg føle meg trygg, dumt at matten er såpass dårlig. Håper de klarer å fikse det litt i pausen.

jako

Mye labert spill så langt. Vi skaper sjanser men ikke giftige nok foran kassen.

Solli og Dahl samarbeider bra på høyrekanten, men de mangler dessverre ferdigheter til å utfordre en mot en. Jævlig irriterende akkurat det der.

Elendige spilleforhold, nesten umulig å spille fotball langs bakken.

Bjørnsson er flink til å komme til muligheter, men burde puttet langt flere enn det han har gjort så langt. Det er faktisk skikkelig tynt bak Helstad og Winters nå. Så nytt spisskjøp støttes av undertegnede.

For håpe det blir litt bedre i annen omgang, vi bør klare en tremålsledelse til returkampen.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

jako

Quote from: "Fabregas"Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke fortsetter med å sette opp Huseklepp på kanten og legge direkte inn til Bjørnsson, det er jo farlig HVER gang!!!
Vi må få puttet på noen flere skal jeg føle meg trygg, dumt at matten er såpass dårlig. Håper de klarer å fikse det litt i pausen.


Han er ikke like flink å gjøre seg spillbar som Solli. Samtidig er ikke Hanstveit likke flink til å komme på løp slik at Huseklepp får det litt trangt. Huseklepp virker også litt preget av manglende spilletid når det gjelder noen av de taktiske valgene han gjør med ballen.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

gunnar

"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

gunnar

2-1 FLAUSE AV MARTIN
"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

jako

Faen i helvete!

Utrolig tafatt av Andresen. Helt utrolig at Brann tillater seg å skru av bryteren på den måten. Dette må det bli slutt på!!
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Gud

Ja, det var mildt sagt en tabbe fra Andresen. Litt parodikamp til tider med den matten på Stadion.

jako

quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Brann&Bergen<3

Vil ha sjøhage inn!!! og mål då:P

Bolsen

Brann har vært betraktelig svakere etter pausen enn før pausen. Det virker som om Suduvas to bytter var lurt av treneren. Nå er det pipekonsert på Stadion mot Brann.

Romarius

La Sjøhage og Fakiri prøve seg siste kvarteret.

gunnar

Sjøhage inn, Huseklepp ut
"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

Corleone

Det er en skandale når samtlige spillere leverer en elendig kamp at det ikke kommer et bytte før i det 80 minutt. Her bør det statures eksempler på at denne labre innsatsen ikke holder mål.  
Mjelde, nå må du faen ikke begynne å sovne i timen som du gjorde i fjor.

Belfort

Dette er helt utrolig. Vi produserer ingenting etter målet i 2.omgang. Spillerene virker helt likegyldig til alt. Som jeg har sagt før.e-cup ligger ikke for Brann,de er ikke interessert i det. Makan til spill. Her bør det skje noe alvorlig.

Super Hasund

SKANDALE!!!  Brann spilte gå fotball. De gadd ingenting. Og andresen...ja han va elendig hele kampen.
La Folket Synge

*Feltz*

gunnar

I'm so fucking disappointed
"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

PelleB

Den kampen var noe med flaueste jeg har sett av fotball! Brann var direkte latterlige, husk på det var "SUDUVA" giganten fra Lithauen vi snakker om her ikke en lilleputt som f,eks Liverpool. Nei i europeisk samenheng er det kun RBK vi fra lille Norge kan regne med. Er nok noe i det Leverkusen sin talentspeider konkluderer med "Norsk fotball er direkte elendig"!
«Verdensmesterskapet er en ordentlig internasjonal begivenhet».
"Gazza"  priceless :)

Fez


jako

Ryker vi mot dette laget en gang til er det en gidigen skandale. Tap er fullstedig uakseptabelt!

Her må spillere og trenere gå i seg selv og finne ut av hvorfor laget senker seg ned på dette nivået. Orker ikke enda en europacup-flause.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

eivhelle

Dette var jo en ren parodi av en fotballkamp, men det er merkelig at de ikke lærer at noen ting er umulig å få til på dette underlaget. Småspilling gjennom store vanndammer fungerer ikke og det burde være lett å forstå. Bjørnsson brannt dessuten to gedigne sjanser der han prøver å heade ballen i mål via bakken. Dette er selvfølgelig ikke særlig effektivt når ballen ikke spretter og blir da enkelt å stoppe for keeper.

Kan vel heller ikke si at dommeren var mye å skryte over. Mye feil offside avblåsninger. Straffen var heller ikke soleklar ettersom Andresen tross alt sparket på ballen.

Dette betyr desverre at Brann må stille med toppet lag også i returoppgjøret.

Kruxleiven

Ikke sett kampen, men så ille kan det da ikke være? Folk beskriver det jo som om det nesten er flaks om vi går videre. Jeg forventer skjerping og et bedre lag i bortekampen. Avansement krever vi vel alle, men det virker som de færreste tror på det. I returen får vi nå i hvertfall en ok bane å spille på og kanskje er Thorstein klar igjen. For øvrig skremmer det meg når folk sier Brann ikke er interessert. Hva faen er det spillerne tror? At det finnes så veldig mange andre turneringer å spille i som er mer status? Det finnes kun en, CL. Der har Brann ingenting å gjøre før de begynner å ta ting seriøst.

Troddde vi hadde lært nå. Tydeligvis ikke!

Belfort

Er fremdeles i sjokk over det spillet ble servert i kveld. Bunnivået til Brann er helt eksepsjonelt lavt. Klarer ikke Mjelde og gire opp spillerene til slike kamper?

Romarius

Var det så ille? Så ikke kampen selv, men ut fra nett-referatene ser det jo ut som vi vant sjansestatistikken 15-2 eller deromkring.
Vi kan vel ikke tape for disse selv på bortebane??

jako

Stor forskjell på hjemme og borte. Husk at de bare trenger å flakse inn et mål på hjemmebane nå. Det er slett ikke utenkelig at de klarer.

Til Branns forsvar skal de sies at de ble veldig hemmet av de elendige spilleforholdene. Men da er det også utrolig viktig å holde konsentrasjonen oppe. Det klarte ikke Brann som dermed setter seg i en meget ubehagelig situasjon foran returmøtet. Frykter exit nå.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Ricky

Dette her er skammelig, og selvfølgelig helt uholdbart.
Andresens manøvrer i forkant av straffesparket må vel være tett oppmot tidenes mest klønete på Brann Stadion. Løpe inn i eget felt med ballen i beina, og gi den til en rettvendt litauer på fem-meteren. Klovn! KLOVN!

Nei, dette her var gjennomført råttent, tafatt, planløst og begredelig. Straks vi fikk 1-0 skulle alle plutselig gjøre det selv og være så forbasket fancy. Alle løp rundt med ballen i beina til de, med pinlig stor grad av forutsigbarhet, ble lurt av det vanskelige underlaget.

Alle unntatt Martin Andresen, som heller foretrakk å sende ballen rett inn i den samme dammen ved nær sagt hver anledning.

Nixon

Quote from: "jako"Stor forskjell på hjemme og borte. Husk at de bare trenger å flakse inn et mål på hjemmebane nå. Det er slett ikke utenkelig at de klarer.
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]


Klaus_Brann

Jaja, dette var absolutt ikke noe å juble vilt for. Ikke var Suduva fryktinngytende bra, og det var ikke vi heller. Været spilte en liten rolle, men det er ikke noe å skylde på..
Forresten noen på SPV som så hva som skjedde med legen te Brann og alle ambulansefolkene som føk opp på tribunen?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

jako

Quote from: "Innlandsmax"


Blir så ufattelig provosert over denne holdningen. E-cup er viktig på alle måter. At tap har skal godtas bare fordi vi skal gjøre det bra i serein er jeg fullstendig uenig i. Dette er en unik anledning til å profilere oss som klubb på både ovenfor sponsorer og nye spillere. Samtidig kan man høste viktig erfaring som man kan ta med seg videre inn mot serien igjen. Får virkelig håpe at spilleren ikke har samme holdning. Det kunne faktisk virke slik i dag.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Go Up