• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Vinner Vi Gull!?

Started by Brann4, July 27, 2007, 18:48:46 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Fabregas

Quote from: "Gepard"Neste år , når guttene kjemper om gullet, så selges forhåpentligvis gulllproduktene først når gullet er sikret.


Det blir som å bli sur for at julehandelen begynner tidlig, alt er business, og sånn er det. In the end of the day tenker alle bedrifter først og fremst på hvordan dette kan gi de en inntekstskilde, ikke på om de dummer seg ut med å ta seieren på forskudd.

Du mÃ¥ jo skjønne at disse firmaene ikke lager disse produktene fordi Brann har vunnet gull, men fordi det skaper ENORMT masse reklame for bedriften i tillegg til de inntektene salget direkte gir.  Tenk bare pÃ¥ alle de sakene om gull dill og datt. Og siden det inngÃ¥r i en nyhet og ikke i en reklame, følger folk med og det betyr dermed mer enn reklametid som en kan kjøpe svindyrt.

Rune felt F

Quote from: "Fabregas"
Quote from: "Rune felt F"Om vi ikke vinner skal eg heller ta å melde meg inn i supporterklubben til FylHam. Men det skjer ikke.


Helsiken, her snakker vi Brann-patriot!
Kommer på 2plass av alle lag i Norge men gidder ikke følge med videre fordi det er for dårlig.

Forsåvidt enig jeg Ricky, men at det blir noe av har jeg ingen tro på. Håper i tilfelle den12mann kan spille en stund før spillerne kommer eller noe. I dag var alt perfekt tilrettelagt, men dommeren og spillernes udyktighet og uflaks foran mål snøt oss for det.


Ro deg ned. Kommer aldri til å svikte Brann samma fanen, er bare en måte å utrykke meg på i frustrasjon. Dessuten skrev eg aldri at eg ikke kom til å følge med videre... Tror du har røykt gullpølsene

Gepard

"In the end of the day tenker alle bedrifter først og fremst på hvordan dette kan gi de en inntekstskilde, ikke på om de dummer seg ut med å ta seieren på forskudd."

Uenig, bedriftene tenker slik fordi altfor mange bergensere lar seg "lure". Gullprodukter i samme gate hadde ikke slått an i Trondheim, fordi de har lært at pottetene trekkes først når sesongen er ferdig. Litt mer kjeldelig ? Absolutt, men de vant hvertfall, det gjør ikke vi hvis Stabæk slår viking på mandag.

Litt mer ydmykhet hadde kledd oss enormt bra. Med omtrent tidenes beste norske stall klarer vi ikke avgjøre en viktig kamp, det er ikke Mjelde sin skyld, ei heller spilleren, presset ble altfor gigantisk til at de klarte å stiller med lave skuldre fra start av.

Nixon

Vi vinner gullet i morgen.
Men akkurat nå er det egentlig ikke mye trøst...
https://datesnow.life"]Actual Women[/URL]

Xminator

Tar Viking poeng i morgen vil jeg foreslå stående applaus til de blå når lagene leses opp før kampen neste søndag :)

DINO

Foreløpig siste gang et lag gikk igjennom en TL-sesong uten hjemmetap, var Rbk i 1997. Utenom Rbk, var det Lsk og Til i 1989.

Så er spørsmålet om både Viking og Branns rekke med hjemmekamper uten tap denne sesongen ryker i.l.a. den neste uken...

RC

Quote from: "DINO"Foreløpig siste gang et lag gikk igjennom en TL-sesong uten hjemmetap, var Rbk i 1997. Utenom Rbk, var det Lsk og Til i 1989.

Så er spørsmålet om både Viking og Branns rekke med hjemmekamper uten tap denne sesongen ryker i.l.a. den neste uken...


Interessant!
Men vi må huske på at Viking nødvendigvis ikke må vinne. For oss holder det med uavgjort i den kampen. Og Soma, ja, han hjalp jo oss forrige runde :D
Men jeg er slett ikke sikker på dette.. Ikke sikker, kjenner nervene. Når dommeren blåste av igår, stod jeg helt i ro mange minutter og kjente nerven kom sakte men sikkert.

Ultra - forever

Timene frem til Mandag er et rent helvete. nerver! Idiotisk å sende kampen på en mandag, skulle vært søndagskamp.
Eneste kampen som er intressant i kveld er jo lyn - enga. Og det eneste som er interessant i den kampen er jo tifoen.
Uff, kjedeligere søndag skal du lete lenge etter.
LTRAS LIBERI

Belfort

Skulle Stabæk ta poeng på mandag bør Brann stille med 3 divisjonslaget sitt mot Hamburg. I går kunne man se at slitasjen har inntatt Brann. Våre norske landslagsspillere hadde ikke noen god kamp i går. Nå må spillerne få hvile frem mot neste søndag.

krøvel vellevold

Quote from: "Gepard"BA, BT, TV2 og ikke minst allle de nyblevende brannsupporterne skal ha få litt av skylden. Forhåpentligvis stiller de med en viss realitetssans neste helg. Da har vi en god mulighet.


Syns nesten media har vært sikrere i sin sak om at seriegullet er sikret, enn snittet av supporterne. Og det verste er at hvis vi nå ikke vinner serien, så kommer media til å harsellere med Brann-fansen som tok gullet på forskudd. BA har jo regnet det som 100% sikkert at gullet er i boks siden i sommer. BT har gjort det en stund de også. Og BA har også i lang tid skrytt av at de fikk rett i sitt gulltips fra april. Lurer på hvordan tonen blir om Stabæk tar gullet fra oss...
Legg ned hele klubben!

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

HansaInferno

Ja, hva faen, jo før jo bedre. Håper Viking tar poeng mot Stabæk selvfølgelig.
Breiflabben, baby!

Xminator

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Gepard"BA, BT, TV2 og ikke minst allle de nyblevende brannsupporterne skal ha få litt av skylden. Forhåpentligvis stiller de med en viss realitetssans neste helg. Da har vi en god mulighet.


Syns nesten media har vært sikrere i sin sak om at seriegullet er sikret, enn snittet av supporterne. Og det verste er at hvis vi nå ikke vinner serien, så kommer media til å harsellere med Brann-fansen som tok gullet på forskudd. BA har jo regnet det som 100% sikkert at gullet er i boks siden i sommer. BT har gjort det en stund de også. Og BA har også i lang tid skrytt av at de fikk rett i sitt gulltips fra april. Lurer på hvordan tonen blir om Stabæk tar gullet fra oss...


Du kan slappe helt av, de kommer til å være så opptatt med å slakte Mjelde at de ikke har tid til fansen...

Willy Wonka

Jeg må spørre meg selv hvor alle de hylende supporterne som sto å sutret inn i kameraet over at de ikke fikk billett var her

Tydeligvis at festen var viktigere enn billett.
Sympatien hos meg er ikke offseleg stor.

Innlandsmax

Quote from: "BrannSupporter"Den virkelig store gullfesten er i hvertfall delvist ødelagt. Det tror jeg vi kan fastslÃ¥. Sannsynligvis sikres gullet pÃ¥ mandag. Da blir  det ingenting offisielt med spillerne i byn.  Selfølgelig en del som reiser inn til byn for Ã¥ feire, men laaangt i fra sÃ¥ mange som var der i dag.

Xminator

Veigar Pall Gunnarson er klar for spill mot Viking i morgen. Sjansene for Katastrofen steg ett par prosent...

Vestkanten

Stabæk taper ikke mot Viking. De har fått gullteft nå, og vet Brann sliter med skader og nerver i innspurten.
Bakke inn for Andresen, snakker vi rødt kort allerede i 1.omgang mot Viking?
Dette kan fort bli avgjort i siste runde, grøss!!
Heia Brann!

Innlandsmax

Quote from: "Vestkanten"Stabæk taper ikke mot Viking. De har fått gullteft nå, og vet Brann sliter med skader og nerver i innspurten.
Vel, vel, vel, vel, vel. Regner det fortsatt for mest sannsynlig at Viking vinner hjemme mot dem. Viking er solide for tiden. Alt kan skje selvfølgelig, og det er mitt ramme alvor at Viking fortjener hyllest på Brann Stadion dersom de tar poeng fra Stabæk. Jeg kan ikke tro at de vil legge seg. Som nevnt (til det kjedsommelige): De kjemper om sølvet, og det nettopp mot Stabæk. Skulle de (mot formodning) vise tegn til å legge seg, og i verste fall donere Stabæk 3 poeng, så ja, da venter ingen positiv opplevelse på Brann Stadion...

krøvel vellevold

Quote from: "Innlandsmax"
Quote from: "Vestkanten"Stabæk taper ikke mot Viking. De har fått gullteft nå, og vet Brann sliter med skader og nerver i innspurten.
Vel, vel, vel, vel, vel. Regner det fortsatt for mest sannsynlig at Viking vinner hjemme mot dem. Viking er solide for tiden. Alt kan skje selvfølgelig, og det er mitt ramme alvor at Viking fortjener hyllest på Brann Stadion dersom de tar poeng fra Stabæk. Jeg kan ikke tro at de vil legge seg. Som nevnt (til det kjedsommelige): De kjemper om sølvet, og det nettopp mot Stabæk. Skulle de (mot formodning) vise tegn til å legge seg, og i verste fall donere Stabæk 3 poeng, så ja, da venter ingen positiv opplevelse på Brann Stadion...


Viking solide for tiden? Tja. De tapte jo nettopp mot TIL. Og dette med å være "solid for tiden" er slikt som forandrer seg hele tiden. I sommer var Stabæk og Viking solide, senere var det LSK som var uslåelige, og deretter Brann. Alle disse har siden gått på nedturer.

Og SELVSAGT legger ikke Viking seg mot Stabæk! Hvorfor i himmelens navn skulle de det? Spillerne driter nå vel i om det er Stabæk eller Bran som tar gull! Men de driter IKKE i om det er Viking eller Stabæk som tar sølv. Kan ikke fatte og begripe at noen i det hele tatt kan antyde en mulighet for at Viking-spillerne er mer opptatt av at Brann ikke skal vinne serien, enn at de selv skal ta sølv! Er jo helt latterlig! Tror ikke engang fansen til Viking setter gullkampen mellom Stabæk og Brann foran sin egen kamp om sølv. Noen kanskje, men det tror jeg neppe er mange. Vel hater de Bergen og Brann, men de vil vel heller ha sølv enn bronse selv. Og spesilelt liten er muligheten for at de ønsker at Stabæk skal slå dem, når det mest sannsynlig ikke vil hjelpe til noen ting. For enda er det størst sannsynlighet for at Brann vinner serien - selv om Stabæk skulle vinne i morgen.
Legg ned hele klubben!

Innlandsmax

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Innlandsmax"
Quote from: "Vestkanten"Stabæk taper ikke mot Viking. De har fått gullteft nå, og vet Brann sliter med skader og nerver i innspurten.
Vel, vel, vel, vel, vel. Regner det fortsatt for mest sannsynlig at Viking vinner hjemme mot dem. Viking er solide for tiden. Alt kan skje selvfølgelig, og det er mitt ramme alvor at Viking fortjener hyllest på Brann Stadion dersom de tar poeng fra Stabæk. Jeg kan ikke tro at de vil legge seg. Som nevnt (til det kjedsommelige): De kjemper om sølvet, og det nettopp mot Stabæk. Skulle de (mot formodning) vise tegn til å legge seg, og i verste fall donere Stabæk 3 poeng, så ja, da venter ingen positiv opplevelse på Brann Stadion...


Viking solide for tiden? Tja. De tapte jo nettopp mot TIL. Og dette med å være "solid for tiden" er slikt som forandrer seg hele tiden. I sommer var Stabæk og Viking solide, senere var det LSK som var uslåelige, og deretter Brann. Alle disse har siden gått på nedturer.

Og SELVSAGT legger ikke Viking seg mot Stabæk! Hvorfor i himmelens navn skulle de det? Spillerne driter nå vel i om det er Stabæk eller Bran som tar gull! Men de driter IKKE i om det er Viking eller Stabæk som tar sølv. Kan ikke fatte og begripe at noen i det hele tatt kan antyde en mulighet for at Viking-spillerne er mer opptatt av at Brann ikke skal vinne serien, enn at de selv skal ta sølv! Er jo helt latterlig! Tror ikke engang fansen til Viking setter gullkampen mellom Stabæk og Brann foran sin egen kamp om sølv. Noen kanskje, men det tror jeg neppe er mange. Vel hater de Bergen og Brann, men de vil vel heller ha sølv enn bronse selv. Og spesilelt liten er muligheten for at de ønsker at Stabæk skal slå dem, når det mest sannsynlig ikke vil hjelpe til noen ting. For enda er det størst sannsynlighet for at Brann vinner serien - selv om Stabæk skulle vinne i morgen.


Nå skriver jeg nokså eksplisitt at "Jeg kan ikke tro at de vil legge seg. Som nevnt (til det kjedsommelige): De kjemper om sølvet, og det nettopp mot Stabæk." Du finner det imidlertid hårreisende å i det hele tatt nevne muligheten, Krøvel?

Nå er det faktisk slik at en ikke ukjent mann på et ikke ukjent lag har uttalt at "Sølv ikke betyr en dritt". Håndball-jentenes mange fjerdeplasser er også en melding om at man ikke er så motivert for simplere metaller når gullet glipper. Spekulasjoner om at et lag kan finne på å legge seg er ikke uvanlig, særlig når det gjelder by- eller regionrivaler, jfr. for eksempel Lyn/VIF. Like vanlig som å spekulere omkring det, er det å avvise muligheten. Fiksing av kampresultater og korrupsjon er som vi alle vet noe som kun finnes i det store stygge landet som heter Utlandet.

Men nå er det jo, som vi også alle vet, ditt domene, Krøvel, dette å male opp beksorte scenarier som kan sette beinkrok på Branns ambisjoner. Beklager at jeg tusket meg inn på ditt område og rappa denne. Synd at novelle- og poesisamlingen "Mulige og umulige scenarier for Brann-tristesse" ble redusert på denne måten.

krøvel vellevold

Quote from: "Innlandsmax"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Innlandsmax"
Quote from: "Vestkanten"Stabæk taper ikke mot Viking. De har fått gullteft nå, og vet Brann sliter med skader og nerver i innspurten.
Vel, vel, vel, vel, vel. Regner det fortsatt for mest sannsynlig at Viking vinner hjemme mot dem. Viking er solide for tiden. Alt kan skje selvfølgelig, og det er mitt ramme alvor at Viking fortjener hyllest på Brann Stadion dersom de tar poeng fra Stabæk. Jeg kan ikke tro at de vil legge seg. Som nevnt (til det kjedsommelige): De kjemper om sølvet, og det nettopp mot Stabæk. Skulle de (mot formodning) vise tegn til å legge seg, og i verste fall donere Stabæk 3 poeng, så ja, da venter ingen positiv opplevelse på Brann Stadion...


Viking solide for tiden? Tja. De tapte jo nettopp mot TIL. Og dette med å være "solid for tiden" er slikt som forandrer seg hele tiden. I sommer var Stabæk og Viking solide, senere var det LSK som var uslåelige, og deretter Brann. Alle disse har siden gått på nedturer.

Og SELVSAGT legger ikke Viking seg mot Stabæk! Hvorfor i himmelens navn skulle de det? Spillerne driter nå vel i om det er Stabæk eller Bran som tar gull! Men de driter IKKE i om det er Viking eller Stabæk som tar sølv. Kan ikke fatte og begripe at noen i det hele tatt kan antyde en mulighet for at Viking-spillerne er mer opptatt av at Brann ikke skal vinne serien, enn at de selv skal ta sølv! Er jo helt latterlig! Tror ikke engang fansen til Viking setter gullkampen mellom Stabæk og Brann foran sin egen kamp om sølv. Noen kanskje, men det tror jeg neppe er mange. Vel hater de Bergen og Brann, men de vil vel heller ha sølv enn bronse selv. Og spesilelt liten er muligheten for at de ønsker at Stabæk skal slå dem, når det mest sannsynlig ikke vil hjelpe til noen ting. For enda er det størst sannsynlighet for at Brann vinner serien - selv om Stabæk skulle vinne i morgen.


Nå skriver jeg nokså eksplisitt at "Jeg kan ikke tro at de vil legge seg. Som nevnt (til det kjedsommelige): De kjemper om sølvet, og det nettopp mot Stabæk." Du finner det imidlertid hårreisende å i det hele tatt nevne muligheten, Krøvel?

Nå er det faktisk slik at en ikke ukjent mann på et ikke ukjent lag har uttalt at "Sølv ikke betyr en dritt". Håndball-jentenes mange fjerdeplasser er også en melding om at man ikke er så motivert for simplere metaller når gullet glipper. Spekulasjoner om at et lag kan finne på å legge seg er ikke uvanlig, særlig når det gjelder by- eller regionrivaler, jfr. for eksempel Lyn/VIF. Like vanlig som å spekulere omkring det, er det å avvise muligheten. Fiksing av kampresultater og korrupsjon er som vi alle vet noe som kun finnes i det store stygge landet som heter Utlandet.

Men nå er det jo, som vi også alle vet, ditt domene, Krøvel, dette å male opp beksorte scenarier som kan sette beinkrok på Branns ambisjoner. Beklager at jeg tusket meg inn på ditt område og rappa denne. Synd at novelle- og poesisamlingen "Mulige og umulige scenarier for Brann-tristesse" ble redusert på denne måten.


NÃ¥ tullprater du!

Viking-spillerne er ikke opptatt av rivalisering med Brann. De er jo knapt fra Stavanger noen av dem. Det er fansen som er opptatt av sånt. Viking ledet aldri serien, og de har vel knapt nok vært favoritt til å vinne den på noe tidspunkt heller, så hvorfor skulle de være så skuffet over at gullet "glapp" at de ikke engang gidder å bry seg om sølvet? Vi snakker om en klubb som ikke har tatt gull eller sølv på 16 år. Klart de vil ha sølv!

Saken er ikke at du nevner muligheten, for så å avfeie den. Saken er at du senere gjentar en mulighet for at de kan finne på å legge seg, og kommer med oppfordring til hvordan publikum skal reagere når Viking kommer på besøk neste helg. Hvorfor gjør du det, hvis du ikke regner det som sannsynlig i det hele tatt?Og da lurer jeg på om du ikke føler deg trygg på at Viking vil kjempe for sitt eget sølv, i stedet for å GI Stabæk en liten mulighet til å ta gullet fra oss. Kan garantere at Viking-spillerne driter i om vi eller Stabæk tar gull, og spesielt når de selv kan ta sølv på bekostning av motstanderen. Og enda mer "spesielt ikke" når det tross alt bare er snakk om å gi Stabæk en MULIGHET til å kunne ta oss igjen. Det er jo ingenting som blir avgjort i morgen! Aldri i verden om de gleder seg mer over at Stabæk tok gullet fra oss, enn at de selv kapret sølvet fra Stabæk.
Legg ned hele klubben!

Xminator


Innlandsmax

Quote from: "krøvel vellevold"
Saken er ikke at du nevner muligheten, for så å avfeie den. Saken er at du senere gjentar en mulighet for at de kan finne på å legge seg, og kommer med oppfordring til hvordan publikum skal reagere når Viking kommer på besøk neste helg. Hvorfor gjør du det, hvis du ikke regner det som sannsynlig i det hele tatt?Og da lurer jeg på om du ikke føler deg trygg på at Viking vil kjempe for sitt eget sølv, i stedet for å GI Stabæk en liten mulighet til å ta gullet fra oss. Kan garantere at Viking-spillerne driter i om vi eller Stabæk tar gull, og spesielt når de selv kan ta sølv på bekostning av motstanderen. Og enda mer "spesielt ikke" når det tross alt bare er snakk om å gi Stabæk en MULIGHET til å kunne ta oss igjen. Det er jo ingenting som blir avgjort i morgen! Aldri i verden om de gleder seg mer over at Stabæk tok gullet fra oss, enn at de selv kapret sølvet fra Stabæk.


La meg igjen understreke: Jeg tror Viking vil kjempe for sølvet, og jeg har også fremholdt at jeg regner det for mest sannsynlig at Viking vinner i kveld.

La meg videre understreke at jeg skrev "Jeg kan ikke tro at de vil legge seg". Senere skriver jeg også at "hvis de (MOT FORMODNING) skulle vise tegn til å legge seg..." Jeg innrømmer gjerne at dette er spekulering i tilnærmede hypotetiske problemstillinger. Men når ble det forbudt? Og hvorfor i all verden er det akkurat du, Krøvel, som skulle gå bananas over denne "forbrytelsen". Du eksellerer jo i den slags selv, ja er en tilnærmet uovervinnelig mester i sjangeren. Som sagt: Jeg skal prøve å unngå å tukle i dine saker for ettertiden, Grosse Meister.

Uansett vil jeg gjenta: Hvis Viking tar poeng mot Stabæk i kveld, fortjener de hyllest på Brann Stadion, gjerne med "D'e Viking, d'e Viking som kommer nå...", evt. ved å lage en "Vi håper Viking tar sølvet"-sang for anledningen.

Hvis de (MOT FORMODNING) skulle vise tegn til å legge seg, med det resultat at Stabæk vinner kampen, så blir Brann-Viking på søndag et så intenst nabo-oppgjør at ordet "hat-kamp" begynner å nærme seg. Du har selv gitt en livaktig beskrivelse av hvordan Viking-supporterne vil innta byen, og hvordan de vil uttrykke seg i en sånn situasjon. Hvordan tror du Brann-supporterne vil svare? Med lua i hånda, og søte smil til vennene fra sør? Det er en grunn til at TV2 kommer til å skåle i champagne og gni seg i hendene gitt en slik situasjon.

PS: Du får slå opp i en ordbok hvis du ikke forstår begrepet "mot formodning".

SKBMiller

Hyllest til Viking? De har ødelagt nok for oss i år! Vi skal ikk hylle Viking på Stadion.

De har nok å kjempe for selv, og vinner de i dag har de kjempet for sølv, ikke for oss.

Xminator

Quote from: "SKBMiller"Hyllest til Viking? De har ødelagt nok for oss i år! Vi skal ikk hylle Viking på Stadion.

De har nok å kjempe for selv, og vinner de i dag har de kjempet for sølv, ikke for oss.


De har samtidig sikret oss gull. Om ikke dommeren gjør det da :D

SKBMiller

Vi tapte vår kamp i Stavanger, om Stabæk gjør det også vinner vi serien.
Da har Brann sikret oss gullet fordi vi har vært best i de andre kampene.
At dere snakker om at Viking kan sikre oss gullet gjør meg enda mer trist over at vi ikke avgjorde på lørdag.

Innlandsmax

Dersom Brann vinner seriegull, så vinner vi fordi Brann har vært det beste laget gjennom en hel sesong. Det er ikke snakk om at Viking vinner gullet for oss, men de må jo kunne sies å bidra - i en viktig fase av sesongen. Altså: Hyllest til Viking hvis de tar poeng fra Stabæk, men ikke nesegrus hyllest, og ikke snakk om at de har vunnet serien for oss. Blir Brann seriemester, så er det Brann som har vunnet serien for Brann.

Snublefot

rykk og reis.. driter i om det er viking, lyn eller start som "hjelper" brann til gullet...  Vi har vært best gjennom sesongen.. og sÃ¥nn er det.. Er ingen andre en eventuelt alanzinho som skal ha noe kreditt for Ã¥ hjelpe oss=)

Rune felt F

Quote from: "Snublefot"rykk og reis.. driter i om det er viking, lyn eller start som "hjelper" brann til gullet...  Vi har vært best gjennom sesongen.. og sÃ¥nn er det.. Er ingen andre en eventuelt alanzinho som skal ha noe kreditt for Ã¥ hjelpe oss=)


Ikke han engang skal ha noe kreditt. Brann har vist over to kamper i år at vi er bedre enn Stabæk. 4-0 tilsammen. Om Brann tar gullet i kveld, så er det absolutt ikke Viking som har gjort oss til seriemestre. Det har Brann klart selv. Jeg håper ikke vi må ta poeng fra Viking for å bli seriemestre på søndag, vi mangler tross alt to av de viktigste spillerene til det oppgjøret (ørn 2 og MA). Men satser på det blir full feiring på festplassen etter kampen på søndag, at været holder seg og 100 000 møter opp.

Superjack

Brannsupporter.

kenny83

noen som skal feire i dag da..slutt og tull!det blir gull!
I DAG

gitarbroiler

Stabæk seier i dag med 2 mål, og halve Bergen går på antidepressive og nervepiller frem til søndag. Tidenes ekstase kan oppleves på søndag, men dersom noen mener at spillerne var preget på lørdag av nerver, så kommer de ihvertfall til å være preget på søndag av nerver.

I kveld blir det TV2 Zebra i sofakroken, og sjeldent har vel en kamp uten Brann i aksjon vært så spennende.......

kenny83

Quote from: "gitarbroiler"Stabæk seier i dag med 2 mål, og halve Bergen går på antidepressive og nervepiller frem til søndag. Tidenes ekstase kan oppleves på søndag, men dersom noen mener at spillerne var preget på lørdag av nerver, så kommer de ihvertfall til å være preget på søndag av nerver.

I kveld blir det TV2 Zebra i sofakroken, og sjeldent har vel en kamp uten Brann i aksjon vært så spennende.......


VET HVOR DU BOR!slutt og tull d blir GULL!!!
hehe kan være barnslig jeg og

gitarbroiler

Quote from: "kenny83"
Quote from: "gitarbroiler"Stabæk seier i dag med 2 mål, og halve Bergen går på antidepressive og nervepiller frem til søndag. Tidenes ekstase kan oppleves på søndag, men dersom noen mener at spillerne var preget på lørdag av nerver, så kommer de ihvertfall til å være preget på søndag av nerver.

I kveld blir det TV2 Zebra i sofakroken, og sjeldent har vel en kamp uten Brann i aksjon vært så spennende.......


VET HVOR DU BOR!slutt og tull d blir GULL!!!
hehe kan være barnslig jeg og


Hø???  :shock:

Eivind

Quote from: "kenny83"slutt og tull d blir GULL!!!


Det var virkelig det store det ordtaket der?

Nightfox

Viking har ikke "sikret" oss noe som helst. Hvis vi vinner, er det våres fortjeneste, ingen andre.

Xminator

Men om Gaarde banker inn 1-1 på overtid av overtid, så er han like mye skyldig i å ha "vunnet" gull for oss som Huseklepp var syndebukk etter sleivsparket på tampen mot Aalesund.

Uansett, jeg skal ikke se kampen. Kanskje kikke på VG Live ved pause, men venter nok til 20:45 med å åpne den siden også.

maximus1963

Kniksen var kongen

SKB e BEST!!!

Hehe, skal litt mer til enn en Winters med prolaps for å hindre oss i å ta et poeng hjemme mot Viking eller borte mot tromsø.. men selvsagt, skal være på den sikre siden og få gullet servert av Viking idag
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Superjack

Quote from: "SKB e BEST!!!"Hehe, skal litt mer til enn en Winters med prolaps for å hindre oss i å ta et poeng hjemme mot Viking eller borte mot tromsø.. men selvsagt, skal være på den sikre siden og få gullet servert av Viking idag
Brannsupporter.

Xminator

Helt klart, det er mer sannsynlig at Stabæk mister poeng på de neste 3 kampene enn av vi tar poeng i en av våre to siste...

Om Stabæk vinner i kveld så ser jeg det som overveiende sannsynlig at det avgjøres på målforskjel...

chris_henrik

Quote from: "chris_henrik"


Hva hadde vært mer Brann enn at det gikk til helvete nÃ¥? Av de gjenstÃ¥ende kampene som mÃ¥ gÃ¥ vÃ¥r vei, er det Viking-Stabæk jeg har størst tro pÃ¥. (For Ã¥ slippe en lang greie om sannsynlighet) Men jeg er langt i fra sikker pÃ¥ Viking-poeng.  Med seier til Stabæk fÃ¥r ikke vi flere poeng i Ã¥r. Den saken er ihvertfall enormt grei.

Pissenervøs....
<BRANN> ..... DKFM

Ricky

Quote from: "kenny83"noen som skal feire i dag da..slutt og tull!det blir gull!
I DAG



Selvfølgelig skal det feires, fikk nettopp tak i gullpils på ICA-nær på Blekenberg :p

Gulløl

Og her er musikken til feiringen, den sitter som et skudd:

http://www.myspace.com/gulletkomhem
Livet blir ca. en milliard ganger morsommere når man heier på Brann

leviro

skal snart på pubben eg.
Håper på viking ! Så kan vi endelig få feira det ;-)

Superjack

Brann hadde som uttalt mål før sesongen å nå 52 poeng! Kan se ut som det blir viktigere enn hva godt er å nå det målet!
Brannsupporter.

Fabregas

Svaret er JA. Nå kan ingen skrekkscenarioer ta dette fra oss. SK Brann er Tippeliga-mester 2007. Det er nesten ikke til å tro.

Gepard

JJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, vi vinner gullet!!! Alt tungtsinn,all tvil, kan ENDELIG feies til side:):)

gitarbroiler

NÃ¥ kan nesten denne trÃ¥den stenges. Den vil spore av og tema er ikke interessant lenger  :lol:

Nightfox

Nåja. Er fortsatt stor fare for poengstraff. Det er NFF det er snakk om. Jeg tror det ikke før jeg får se pokalen!!

Go Up